Pourquoi?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:17 schreef MissBliss het volgende:
Hoi. Bah kutdag net als gisteren.
jaaquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zozo, meerdere verdiepingen tot je beschikking!
Doe maar luxe!
Heb je leuke huisgenoten?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:25 schreef timbob het volgende:
[..]
jaa
en een bad
maar een gezamelijke keuken he
enzo
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik pretendeer niet in het bezit te zijn van humorquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:16 schreef Bupatih het volgende:
Pure jaloezie, mijn Dadaatje.
Beetje mijn niveau bekritiseren, terwijl je zelf geen haar beter bent.![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik pretendeer niet in het bezit te zijn van humor
Mja, dit is niet echt de plek om het te bespreken maar ik voel me gewoon genaaid. En het vervelende is dat ik nu te horen krijg (van de 'naaier'): 'Tja sorry, maar ik kan er nu niks meer aan doen'quote:
Ai ongesteld zijn is altijd vervelend (en komt altijd wanneer je ook andere vervelende dingen hebt).quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, dit is niet echt de plek om het te bespreken maar ik voel me gewoon genaaid. En het vervelende is dat ik nu te horen krijg (van de 'naaier'): 'Tja sorry, maar ik kan er nu niks meer aan doen'
En ik voel me er rot om dus en nu heb ik het idee van: de volgende keer doe je het weer maar kom ik er niet achter.. Dus een rot, onzeker, knagend gevoel heb ik nu.
Maar geen idee wat ik eraan kan doen
En ik ben ongesteld (helse buikpijn) en ik ben alleentot vrijdag minstens.
Geen corpsballen? Of heb je die niet in DB?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:32 schreef timbob het volgende:
[..]
ameunig hippe vogels [afbeelding]
Thanksquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ai ongesteld zijn is altijd vervelend (en komt altijd wanneer je ook andere vervelende dingen hebt).
En je bent alleen? Als in: zonder vriend of wat?
Succes in ieder geval.
Je kunt wel mensen vertrouwenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zonder vriend ja, zonder troost.
Gut ik klink wel heel zeikerig maar het zit me zó dwars, bah ik heb er gewoon een nare smaak van in mn mond. Blijkt wel weer dat je niemand kan vertrouwen, ook al zegt die persoon juist van wel.
En ja, dat ongesteld zijn... Tis de eerste dag en dat is gewoon vervelend door die buikpijn, daarna gaat het wel weer.
Thanks
Zullen we het er op houden dat we het oneens zijnquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:31 schreef Bupatih het volgende:
Ik ook niet.
En dat had ik ook al een keer gezegd.
Aahh please, houd op met die clichesquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:50 schreef Bupatih het volgende:
Chocola eten terwijl je een leuke comedyserie kijkt [afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn "quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Aahh please, houd op met die cliches.
Ik haat 'leuke' comedyseries en ben geen chocoladefreak. En daar maakt ongesteldheid geen verandering in.
Misschien ben ik dan een uitzondering ofzo, maar dat lijkt me sterk.
En ik lust geen chocolaquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je vertrouwt hem dus minder nu... Nagaan of dat gebrek aan vertrouwen terecht is?
[..]
Chocola eten terwijl je een leuke comedyserie kijkt [afbeelding]
Als ik dat doe, geef ik toe dat ik het (in dit geval) met je eens ben...quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:52 schreef Dada het volgende:
[..]
Zullen we het er op houden dat we het oneens zijn
quote:
Kijk! Nu kom je boven dat kleuterniveauquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
Als ik dat doe, geef ik toe dat ik het (in dit geval) met je eens ben...
Nou nu je het kwijt bent kunnen we het dan eindelijk hebben over voetbalquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:57 schreef MissBliss het volgende:allemaal.
Het is een beetje zeikerig hier in het ShowChat-topic maar ik moest het even kwijt...
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:58 schreef Dada het volgende:
[..]
Nou nu je het kwijt bent kunnen we het dan eindelijk hebben over voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |