quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
Dan bijt je maar op een houtje.Maar kijken zul je
Sindsquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:12 schreef Airelle het volgende:
Goedemorgen NL gaat deze heleweek over studeren/studentenleven/kamers zoeken enzo.
Oh was het vandaag?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:18 schreef BVO het volgende:
* BVO luistert Hind bij Stenders vroeg op.
Zo leuk.!
Oh, en hoi.
Die van het jeugdjournaal doet het ook best leuk hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
SindsDaphne
weg is, kijk ik niet meer.
.
Ja, GMAS and Halfway Home.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh was het vandaag?
Heeft ze live gezongen, zo ja... waar kan ik het vinden??
Ik zie het net ja, dankjewelquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, GMAS and Halfway Home..
Ook nog leuk interviewtje.
Link staat in het Hindtopic..
"best leuk".quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die van het jeugdjournaal doet het ook best leuk hoor.
Tsja, wat wil je. Al die steunpilaren weg. Dat vergt wat tijd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:24 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben benieuwd wat PSV vanavond gaat doen in de Champions League. In de competitie is het tot nu toe niet al te best in vergelijking tot vorig jaar.
Dat was vorig seizoen ook zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, wat wil je. Al die steunpilaren weg. Dat vergt wat tijd.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:32 schreef Svensational het volgende:
Kap eens met die edits allemaal!
Damn you.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen ook zo
Von Bommel, Lee en Bouma zijn spelers die je idd niet 123 vervangt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, wat wil je. Al die steunpilaren weg. Dat vergt wat tijd.
Imageshack-plaatjes linken gaat al een hele tijd niet meer op dit forum, Zhennie-boy.quote:
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat heeft ieder weldenkend mens toch?.
Die vent heeft al een jaar of 4 geen bal meer geraakt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Von Bommel, Lee en Bouma zijn spelers die je idd niet 123 vervangt.
Ik vind trouwens dat Kluivert weer naar Nederland moet komen, want hij verpieterd maarHij blijft voor mij Oranje spits nr. 1. van Nistelklooij heeft zeker zijn kwaliteiten, maar niemand kan tippen aan Kluivert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |