quote:
het loopt door elkaar en het is onoverzichtelijkquote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja... en de beelden van PSV, Ajax en Az aan het eind.
Wat is daar mis mee dan?
vind het niet zo'n ramp, moet zeggen dat ik nu met talpa de hele uitzending kijk ( alle wedstrijden) en bij SS keek ik altijd de eerste paar wedstrijden.quote:Op zondag 11 september 2005 20:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
het loopt door elkaar en het is onoverzichtelijk
ik heb vrijdag en zaterdag avond de samenvatting niet kunnen kijken, dus maakt t voor mij weinig uit welke wedtrijden er nu wanneer komenquote:Op zondag 11 september 2005 19:38 schreef SCH het volgende:
Kom rubbereend, vind je De Wedstrijden dan nog steeds prettig? Je bent echt de enige die ik ken, en ik ken je niet eenSCH
Kijk je niet naar Chantel Hazes. Dat is zo tenenkrommend erg dat het geweldig is.quote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef golfer het volgende:
Bij gebrek aan beter maar even Linda en Beau kijken tot Terra Incognita begint.
Rochel Hazes mogen ze met pek en veren de grens over zetten.quote:Op zondag 11 september 2005 21:35 schreef tong80 het volgende:
Mevrouw Hazes haar programma komt zo. Tenenkrommende ergernis televisie.
Daarom kijk ik ookquote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Rochel Hazes mogen ze met pek en veren de grens over zetten.
Terwijl het WK-Honkbal bezig isquote:Op zondag 11 september 2005 21:44 schreef popolon het volgende:
Half Amerika staat op z'n kop, de NFL is begonnen.
Er staan ook gedeeltes onder water.quote:Op zondag 11 september 2005 21:44 schreef popolon het volgende:
Half Amerika staat op z'n kop, de NFL is begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |