quote:
het loopt door elkaar en het is onoverzichtelijkquote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja... en de beelden van PSV, Ajax en Az aan het eind.
Wat is daar mis mee dan?
vind het niet zo'n ramp, moet zeggen dat ik nu met talpa de hele uitzending kijk ( alle wedstrijden) en bij SS keek ik altijd de eerste paar wedstrijden.quote:Op zondag 11 september 2005 20:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
het loopt door elkaar en het is onoverzichtelijk
ik heb vrijdag en zaterdag avond de samenvatting niet kunnen kijken, dus maakt t voor mij weinig uit welke wedtrijden er nu wanneer komenquote:Op zondag 11 september 2005 19:38 schreef SCH het volgende:
Kom rubbereend, vind je De Wedstrijden dan nog steeds prettig? Je bent echt de enige die ik ken, en ik ken je niet eenSCH
Kijk je niet naar Chantel Hazes. Dat is zo tenenkrommend erg dat het geweldig is.quote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef golfer het volgende:
Bij gebrek aan beter maar even Linda en Beau kijken tot Terra Incognita begint.
Rochel Hazes mogen ze met pek en veren de grens over zetten.quote:Op zondag 11 september 2005 21:35 schreef tong80 het volgende:
Mevrouw Hazes haar programma komt zo. Tenenkrommende ergernis televisie.
Daarom kijk ik ookquote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Rochel Hazes mogen ze met pek en veren de grens over zetten.
Terwijl het WK-Honkbal bezig isquote:Op zondag 11 september 2005 21:44 schreef popolon het volgende:
Half Amerika staat op z'n kop, de NFL is begonnen.
Er staan ook gedeeltes onder water.quote:Op zondag 11 september 2005 21:44 schreef popolon het volgende:
Half Amerika staat op z'n kop, de NFL is begonnen.
Echt waar?quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 21:47 schreef DeTolk het volgende:
zometeen lekker Radio 1 luisteren
quote:
Succes morgen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:35 schreef Noca het volgende:
Trusten mensen, morgen eerste werkdag bij de nieuwe baas!
Heb er zin in!
wens je baas sterktequote:Op zondag 11 september 2005 22:35 schreef Noca het volgende:
Heb er zin in!
waar wat ?quote:Op zondag 11 september 2005 22:35 schreef Noca het volgende:
Heb er zin in!
Kim Clijsters wasquote:Op zondag 11 september 2005 22:42 schreef popolon het volgende:
Stream van Talpa heeft geen geluid, prutsers.
Ga maar tennis kijken dan.
idd leuke show, heb die show in t theater gezienquote:Op zondag 11 september 2005 22:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga een beetje zappen in bed en dan ook tukken. Gelukkig kan ik wel uitslapen op de maandagochtend., maar de colleges gaan weer beginnen
Guido Wijers op NED3 is leuk trouwens.
Gewoon....quote:Op zondag 11 september 2005 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
wat is dan het extra wat je krijgt op Qlimax en wat betaal je er meer voor?quote:Op zondag 11 september 2005 22:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gewoon....
meer betalen
Werk nu toch, al weet ik niet voor hoe lang nog. Maar nog steeds bezig met een eigen bedrijf dus druk druk druk en nog eens druk (een van de reden dat ik hier veeeeeeel minder ben)
Geen idee eigenlijk, wel wat extra dj's gratis kluisje ofzo en eigen bar zo'n beetje zal wel zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
leuk ze laten bij Guido ook zien dat er na afloop bij iedereen een lolly in de jas zat
[..]
wat is dan het extra wat je krijgt op Qlimax en wat betaal je er meer voor?
oek, wanneer is t eigenlijk?quote:Op zondag 11 september 2005 23:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, wel wat extra dj's gratis kluisje ofzo en eigen bar zo'n beetje zal wel zijn.
Maar de persoon die ze bestelde zei van "zullen we vip doen" en dat vond ik wel een goed idee
Maar vorig jaar viel de eerste dj's wat tegen, nu kunnen we dus nog een extra zaal in
quote:
19 novquote:
Het schijnt een van de beste (laser)shows ooit gegeven in Nederland te zijn. Echt toen die lasers rondom die cirkel aangingen stond ik echt te kijken van wtf gebeurd er hiero. En die discobol die ze in het midden hadden met daaronder een dikke laser zie je ook ineens overal. En dan willen ze dit jaar erover heen, ben wel heel benieuwdquote:Op zondag 11 september 2005 23:14 schreef rubbereend het volgende:
dat zag er idd geweldig uit op de foto's en filmpjes
ben benieuwdquote:Op zondag 11 september 2005 23:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het schijnt een van de beste (laser)shows ooit gegeven in Nederland te zijn. Echt toen die lasers rondom die cirkel aangingen stond ik echt te kijken van wtf gebeurd er hiero. En die discobol die ze in het midden hadden met daaronder een dikke laser zie je ook ineens overal. En dan willen ze dit jaar erover heen, ben wel heel benieuwd
Trouwens:
Adriaanse straft speler wegens kapsel
En ik ga slapen morgen weer werken, autorijden enzo
Jep. Ik heb net een nieuw fust aangesloten, dus we kunnen nog wel even vooruit.quote:Op zondag 11 september 2005 23:39 schreef Suijk het volgende:
Hé, is er nog bier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |