Goedzo, kun je er ook geen zeurtopics meer over openenquote:Op zondag 11 september 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
Ik kijk niet eens meer, heb 2 uur LdL gehoord en weet het wel. Heb geen zin in dat gepruts van Talpa.
Wat nu weer?quote:
even een goede vriendin van me tippen, die gaat de designacademy in Eindhoven doenquote:Op zondag 11 september 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
Voor de creatievelingen onder juliie, we hebben er weer een nieuw forum-onderdeel bij:
Design
Moet jij eens oplettenquote:Op zondag 11 september 2005 19:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Goedzo, kun je er ook geen zeurtopics meer over openen
quote:Op zondag 11 september 2005 18:13 schreef tong80 het volgende:
Verslaggever van die sportschau over Kasper Bögelund van Gladbach die dass tor des monats maakte :
'Er siet aus wie ein popstar, ist technisch briljant und ein charistmatische spielfuhrer.'
En wij zitten nog steeds met Escudé en Grygera opgescheept.
Inderdaad,quote:Op zondag 11 september 2005 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat over Kasper
en wat is die van der Schaaf toch dom![]()
Beginnen ze met twee ploegen die allebei 3 punten hebben enzoquote:
wist uit ervaring al dat hij dom was.... mar hij is nog dommer dusquote:Op zondag 11 september 2005 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad,
Zeggen dat je 1 punt te veel hebt verdiend, terwijl je er 3 hebt![]()
nee je ouwehoert ze alleen maar vol met een van je persoonlijke strijdjesquote:Op zondag 11 september 2005 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten![]()
Volgens mij heb ik nog geen topics over Talpa geopend trouwens.
quote:Op zondag 11 september 2005 19:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Beginnen ze met twee ploegen die allebei 3 punten hebben enzo![]()
Vind het nog steeds kut dat Talpa, voetbal terug naar NOS (cliché ja)!
Ja ook heerlijk dat we nu de wedcstrijden van vrijdag en zaterdag krijgenquote:Op zondag 11 september 2005 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]heerlijk
andere clubs aan het begin
Ja wat een onzin. Gewoon de wedstrijden van zondag in welke volgorde dan ook maar en dan die van zaterdag en vrijdagquote:Op zondag 11 september 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ook heerlijk dat we nu de wedcstrijden van vrijdag en zaterdag krijgen
ik vind het wel wat hebben, erger me er ook niet aanquote:Op zondag 11 september 2005 19:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
handig idd als je dat vrijdag en zaterdag niet hebben gezienquote:Op zondag 11 september 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ook heerlijk dat we nu de wedcstrijden van vrijdag en zaterdag krijgen
die kunnen toch rustig naar het eind.quote:Op zondag 11 september 2005 19:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
handig idd als je dat vrijdag en zaterdag niet hebben gezien
iedereen zit niet zoals jou elke zaterdagavond thuis voor de buis
Ik lag gisteren om 21.00 uur in bed had de beelen ook nog niet gezien. Die horen gewoon aan het einde of herhaal het voetbalprogramma de dag erna, zoals ze met al hun programma's doen. Dit is gewoon lachwekkend. Minachting van de kijker en Tong in het bijzonder.quote:Op zondag 11 september 2005 19:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
handig idd als je dat vrijdag en zaterdag niet hebben gezien
iedereen zit niet zoals jou elke zaterdagavond thuis voor de buis
dat doen ze toch ookquote:Op zondag 11 september 2005 19:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die kunnen toch rustig naar het eind.
Nee nu komen nog wedstrijd van vandaagquote:
Verwende kutjood.quote:Op zondag 11 september 2005 19:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Was het maar bij de NOS dan had je nu een kwartier lang kunnen pissenquote:Op zondag 11 september 2005 19:57 schreef tong80 het volgende:
GVD ik mot pissen zul je zien dat er geen reclame komt
ja... en de beelden van PSV, Ajax en Az aan het eind.quote:Op zondag 11 september 2005 19:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee nu komen nog wedstrijd van vandaag
Dan moeten ze gewoon met de wedstrijden van vrijdag beginnen, dan zaterdag en dan zondag, zo is het gewoon een zooitje.quote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja... en de beelden van PSV, Ajax en Az aan het eind.
Wat is daar mis mee dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |