Ik doe het allebei. Want, ik ben, Caesar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:42 schreef Monidique het volgende:
Vernietig het rode leger of verover 24 landen.
kunnen meerdere mensen het met elkaar spelen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:59 schreef Monidique het volgende:
http://www.dominategame.com/website.php?
Ja, zo te zien wel. Ik bekijk nu wat potjes van mensen online.quote:Op zondag 11 september 2005 00:02 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
kunnen meerdere mensen het met elkaar spelen?
Nee, je bent een cunt die in deel 1 geroken word.quote:Op zondag 11 september 2005 00:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik doe het allebei. Want, ik ben, Caesar.
Niet kalend, wel blond.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jij bent slechts een wandelende encyclopedie, kijk liever naar du_ke, het alpha-mannetje..
Wat doe jij al op om 5u30? Of ben je gewoon nog niet naar bed geweest?quote:Op zondag 11 september 2005 09:03 schreef Drugshond het volgende:
Dat is gewoon een troetel-tournee, zal wel niks meer uithalen.
Met harde hand.quote:Op zondag 11 september 2005 00:05 schreef gelly het volgende:
Vast niet leuk als ik meedoe, ik win altijd namelijk.
Weinig geslapen.... paar uurtjes maar, en was al vroeg uit de veren. Maar ik duik straks weer terug in bed.quote:Op zondag 11 september 2005 09:29 schreef George-Butters het volgende:
Wat doe jij al op om 5u30? Of ben je gewoon nog niet naar bed geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |