Jij ook al zo een toffe handige buurmanquote:Op zondag 11 september 2005 18:33 schreef Makster het volgende:
Mijn buurman heeft zelf zijn gezondheid opgeofferd door de vloeistof door een slangetjes zijn bakkes in te zuigen, maar helemaal niks
Join the clubquote:Op zondag 11 september 2005 20:27 schreef hicham het volgende:
Poepzooi, ik moet echt weer ff raggen maar heb er de tijd niet voorHad gisteren wel tijd maar had het uitgesteld tot vandaag, en vandaag stond het de hele tijd op het punt te gaan regenen
Wat een rampenverhaal Pepijn.quote:Op zondag 11 september 2005 12:23 schreef Patrick281 het volgende:
Routemobile en ANWB
je voorkapje zit scheefquote:Op zondag 11 september 2005 15:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn, was mooidie Fransman, probeer zijn naam niet te herhalen.
![]()
In enkele ronden van plaats 4 naar numero uno.![]()
Er was ook een Deen die derde lag, maar die hing er als een aap naast.
Ik had geen vertrouwen in die vent, en hij ging inderdaad 2 ronden voor het einde naar de grond.![]()
En dat is dan wereldniveau, maar ik zag het dan toch al goed van te voren.![]()
En die twee heats rijden is wel fijn, was echt een miniraceje om naar te kijken, dertien ronden id-e-aal.![]()
Nu is er tennisH, terwijl de tweede heat van de Superbike's zou zijn.![]()
Maar om half 7 een herhaling daarvan.
Wiel zit erin.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Past alleen voor geen meterkan niet rondraaien, want de linkerkant zit tegen de vorkpoot vast.
Daar moet een metalen bus tussenalleen heb ik rechts geen speling meer met de remklauw dus die moet afgedraaid worden.
![]()
Ik vond het ook wel een rare methode.quote:Op zondag 11 september 2005 13:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelfde buurman als waar we het al eerder over hadden? met van die netjes opgestelde mailtjes?Past wel bij hem namelijk
Zo van "Hmm ... gaat 't niet los? Moment
*pakt grote vlaggenmast* we zullen dat asje even een lesje leren"
Lompe boer methode zeg maar
[..]
Ben bang dat die nog wel aan zullen komen over de post
Deze is van het CBR zelf of niet? Ik vond die vragen best makkelijk. Het eigenlijke examen was toch een stukje moeilijker.quote:Op zondag 11 september 2005 14:05 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
Wat klopt er niet aan deze plaatje
uhmmm 2 fouten, terwijl ik toch echt duidelijk maar 1 fout heb gemaakt![]()
vraag 9 was of je zo mocht wegrijden, maar die kentekenplaat was dus niet zichtbaar, had ik effe niet gezien![]()
En verder vraag ik me af wtf een vrachtwagen heeft te maken met het motorexamen
Dat was me ook al opgevallenquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 21:27 schreef hicham het volgende:
Dat
[..]
Dat was me ook al opgevallenMaar vergeten te melden
quote:Op zondag 11 september 2005 21:27 schreef hicham het volgende:
Dat
[..]
Hoe komt dat kapje ineens scheef pepijn, uit frustratie er tegenaan geschopt?
Over welk kapje hebben jullie het???? Ik zie het nietquote:Op zondag 11 september 2005 21:27 schreef hicham het volgende:
Dat
[..]
Hoe komt dat kapje ineens scheef pepijn, uit frustratie er tegenaan geschopt?
Nee alleen de bejaarde vrouwen, want die zijn meestal erg.quote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef Patrick281 het volgende:
Ben je nu alle vrouwen belachelijk aan het maken?![]()
de vierde auto hield al ruimte over en dus konden de tegemoet komend auto's er toch tussen.quote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef Rausdouwer het volgende:
Vandaag nog gelachen trouwens! Onderweg naar een vriendin kwamen we bij een stukje wegwerkzaamheden waarbij we voor het rode verkeerslicht moesten wachten. Voor de duidelijkheid: als het rood is aan onze kant dan wordt het groen aan de andere kant en kun je auto's verwachten. Een vrouw vooraan bij het stoplicht begreep dit niet helemaal(en de twee automobilisten achter haar ook niet). Ze stond bij het verkeerslicht te wachten... op de rijbaan waar de automobilisten van de andere kant aankomen.
Er kon dus niemand meer doorheen.
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel koekblikkers zich aan de snelheid zien houden als rond Den Bosch.
Vooral het aantal mensen die niet boven de 80 km/u kwamen was opvallend.![]()
![]()
Dat deed ik alleen de laatste 10 kilometer van een Fiero leven ook niet meer.![]()
Ze leven niet echt lang he die Fiero's?quote:Op zondag 11 september 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel koekblikkers zich aan de snelheid zien houden als rond Den Bosch.
![]()
Dat deed ik alleen de laatste 10 kilometer van een Fiero leven ook niet meer.![]()
2 keer in een jaar overlijden is wat veel.quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef Rausdouwer het volgende:
Ze leven niet echt lang he die Fiero's?![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Misschien wat bang voor agressie in het verkeer, en dan net doen alsof ze d'r fout niet doorhad.quote:Op zondag 11 september 2005 21:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
ze deed niet eens de moeite nemen om haar verkeerde opstelling aan te passen bleef lekker stoicijns staan wachtenwas een 80 jarig antiek mormel in een Volvo 340
en die 2 die er achter bleven staan waren ook al de pensioen gerechtigde leetijd al eeuwen gepasseerd '(
quote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef Mercy_symbol het volgende:allebei dezelfde soort post gedaan zonder met elkaar gesproken te hebben
![]()
![]()
Wou FS bijna complimenteren maar nu ze de moeite niet heeft genomen om het even af te nieten ...quote:Op zondag 11 september 2005 21:36 schreef Patrick281 het volgende:
Moet nog afgeniet worden verder, maar hij zit er in grote lijnen nagenoeg 100% strak omheen.
Was geen 10 minuten klusje.![]()
alarma llamaquote:
Viel me al opquote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef Mercy_symbol het volgende:allebei dezelfde soort post gedaan zonder met elkaar gesproken te hebben
![]()
![]()
Je hebt gister toch nog even een dutje gedaan in de middag? Kwam nadien dus wel goed uitquote:Op zondag 11 september 2005 22:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Een even kijken of ik kan maffen, zal niet zeggen slaap terug halen onderhand.
![]()
![]()
Ik vind ze wel gelijk hebben hoor, alsof fok zo rete snel is (lekker als er een paar met ultra grote webicons in een topic zitten)quote:Op maandag 12 september 2005 00:20 schreef worldpimber het volgende:
Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons]
Gaat niet om of ze wel of geen gelijk hebben, gaat er gewoon om dat onze exFokMC'er lijdend voorwerp van het topic isquote:Op maandag 12 september 2005 00:37 schreef yup het volgende:
[..]
Ik vind ze wel gelijk hebben hoor, alsof fok zo rete snel is (lekker als er een paar met ultra grote webicons in een topic zitten)
IK WIL MOTORRIJDEN.
Zo dat is ook eruit
Als het nou op een gunstige tijd is kan ik eens langskomen. Uiteraard of je het nou wil of nietquote:Op maandag 12 september 2005 01:03 schreef yup het volgende:
Als ik geluk heb kan ik dinsdag ook effe meepakken voor een lesje...
Hopelijk heeft de rijschool nog plaats dinsdag in de middag
quote:Op maandag 12 september 2005 01:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als het nou op een gunstige tijd is kan ik eens langskomen. Uiteraard of je het nou wil of nietDaarom vraag ik er ook altijd naar, maar donderdag kan ik dus sowieso niet
Die is al eerder hier voorbij gekomenquote:Op maandag 12 september 2005 00:20 schreef worldpimber het volgende:
Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:14 schreef Patrick281 het volgende:
Wat een overdreven verhaal, zeker familie van Lars.![]()
quote:
Hele ladingen gekocht voor de verkoop? Of wat?quote:Gisteren wel nog wat mooi glas en kristal aan kunnen schaffen, nooit in geinteresseerd geweest maar het wekt wel de belangstelling als het voor je gemaakt wordt.
Echt gaaf om te zien hoe ze dat doen. Beetje slingeren met die troep terwijl het toch echt een graadje of 1100 minimaal is.
Glas.
Het is een gesloten systeem dus als er nergens lekkage is gewoon meer vloeistof bij flikkeren.quote:Op zondag 11 september 2005 18:33 schreef Makster het volgende:
Ziet er wel puik uit al zeg ik het zelf alleen de spanning komt er niet op, iemand tips
quote:
Nee maar er zit weldegelijk handel in.quote:Hele ladingen gekocht voor de verkoop? Of wat?
Gaat hem echt niet worden, ik heb er serieus een halve liter doorheen gepomp, als er dan nog ergens lucht zit is het een knappe luchtbel die mijn zondag ff verneuktequote:Op maandag 12 september 2005 09:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is een gesloten systeem dus als er nergens lekkage is gewoon meer vloeistof bij flikkeren.
Banjo acher, mits in redelijke staat, kan je gewoon opnieuw aanknijpen of nieuw pakkingkje opzetten.![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik echt niet weet hoeveel olie erin gaat.quote:Op maandag 12 september 2005 10:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Gaat hem echt niet worden, ik heb er serieus een halve liter doorheen gepomp, als er dan nog ergens lucht zit is het een knappe luchtbel die mijn zondag ff verneukte![]()
Het reservoir is toch niet bepalend voor de de opbouw van de drukquote:Op maandag 12 september 2005 10:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik echt niet weet hoeveel olie erin gaat.![]()
Denk je of weet je dat er genoeg inzit?(reservoir enzo
)
Knap trouwens dat die Bon een banjo verkeerd weet te monteren.Mij lukt het niet, al doe ik mijn best.
![]()
![]()
Tempo zakt idd wel in elkaar.quote:Op maandag 12 september 2005 11:28 schreef hollander172 het volgende:
Gaat weer lekker hier, kunnen we dit cluppie niet beter opdoeken?Nog iets minder animo en we doen een week met een topic.
quote:Op maandag 12 september 2005 12:35 schreef bwt het volgende:
[..]
Tempo zakt idd wel in elkaar.![]()
Maar dat maakt allemaal niet uit.![]()
We gaan gewoon het tempo weer verhogen.![]()
Nee jij komt hier vaak zegquote:Op maandag 12 september 2005 11:28 schreef hollander172 het volgende:
Gaat weer lekker hier, kunnen we dit cluppie niet beter opdoeken?Nog iets minder animo en we doen een week met een topic.
quote:Op maandag 12 september 2005 11:28 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2005 13:39 schreef hicham het volgende:
We weten onderhand wel dat het hier trager gaat met het tempo en daar zijn genoeg redenen voor dus kunnen we er nu over ophouden?![]()
Je hebt toegang tot internet thuis dus ik weiger jouw argument te accepterenquote:Op maandag 12 september 2005 13:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Over mijn aanwezigheid, ligt er maar net aan of ik toegang heb tot internet op de werkplek.
Druk of niet druk maakt weinig uit.![]()
Ik zit nu niet thuis.quote:Op maandag 12 september 2005 14:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt toegang tot internet thuis dus ik weiger jouw argument te accepteren
ik denk dat het ook komt omdat je hier niet over sommige ( wel motorgerelateerde) dingen niet meer mag pratenquote:Op maandag 12 september 2005 14:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt toegang tot internet thuis dus ik weiger jouw argument te accepteren
Dat is nog steeds zo, schoonvader werkt er zelfs.quote:Op maandag 12 september 2005 14:41 schreef richardgie het volgende:
En als ze klaar zijn zeggen dat het een vaas is terwijl het er toch echt als een fles uit ziet.Trouwens wel erg leuk om langs de glasfabriek in Leerdam te rijden.Dan kan je vanaf de dijk dat hete goedje naar beneden zien lazeren.Nadeel?Ze maken er alleen maar flessen.Vroeger tenminste.
![]()
ja gaaf is dat heHquote:Op maandag 12 september 2005 14:41 schreef richardgie het volgende:
En als ze klaar zijn zeggen dat het een vaas is terwijl het er toch echt als een fles uit ziet.Trouwens wel erg leuk om langs de glasfabriek in Leerdam te rijden.Dan kan je vanaf de dijk dat hete goedje naar beneden zien lazeren.Nadeel?Ze maken er alleen maar flessen.Vroeger tenminste.
![]()
Bestaat dat lijstje nog steeds?quote:Op maandag 12 september 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat het ook komt omdat je hier niet over sommige ( wel motorgerelateerde) dingen niet meer mag pratenen dan ben je wel op denk duur uitgeluld
![]()
![]()
Elke maandag geven ze workshops.quote:Op maandag 12 september 2005 14:57 schreef richardgie het volgende:
Lijkt me trouwens best leuk om een keer te doen,glasblazen.Het blijft toch een soortenmet van kunst.![]()
:quote:Op maandag 12 september 2005 14:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bestaat dat lijstje nog steeds?Niet over lessen praten etc. bedoel je toch?
Hej bwt, ik zag vandaag een chopper en ik kan me echt niet voorstellen dat jij een chopper heb geredenquote:Op maandag 12 september 2005 14:18 schreef bwt het volgende:
dan gaat ie zeggen dat ie het thuis ook hartstikke druk heeft.
of dat ie gaat verhuizen.
of...
of......
of........
Tis wel Lars bashing de laatste tijd hequote:
quote:Op maandag 12 september 2005 15:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej bwt, ik zag vandaag een chopper en ik kan me echt niet voorstellen dat jij een chopper heb geredenDat staat gewoon voor geen meter
Geen foto's van toen?
[..]
Tis wel Lars bashing de laatste tijd he?
Ik vind het wel lekker op zijn tijd.quote:Op maandag 12 september 2005 15:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij vraagt er ook gewoon om
![]()
Zie reactie van Martie, je zit de hele tijd te lullen over relletjes e.d. terwijl je net terug bentquote:Op maandag 12 september 2005 15:40 schreef hollander172 het volgende:
Begint idd wel op te vallen, afgesproken werk?
![]()
quote:Zullen we er een roulerend systeem van maken? Komt iedereen een keer aan de beurt.![]()
Net terug?quote:Op maandag 12 september 2005 15:50 schreef worldpimber het volgende:
Zie reactie van Martie, je zit de hele tijd te lullen over relletjes e.d. terwijl je net terug bent![]()
Mijn reden iig om eens niet voorzichtig te doen.
En je doet het weer... :
Vandaar ook mijn reactie die ik nog zeer netjes heb gehoudenquote:Op maandag 12 september 2005 15:51 schreef worldpimber het volgende:
Fok! gaat ook lekker snel, even lekker etenen pitteuh
Zodat ik vanavond kan studeren![]()
Ik heb nog geen gebash meegemaakt en al zeker niet van jou.quote:Op maandag 12 september 2005 16:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn reactie die ik nog zeer netjes heb gehoudenDie Lars vraagt er gewoon om, die verstaat je alleen als je op de juiste manier tegen hem praat
Had alleen geen zin om hem zwaarder te bashen
Het was zo netjes dat het geen gebash meer is geworden ben ik bangquote:Op maandag 12 september 2005 16:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen gebash meegemaakt en al zeker niet van jou.
Of je moet dat met Pep bedoelen?Tsja in de basis al geen potentie dan steek ik er ook niet zoveel tijd in.
![]()
Ik zag ook weinig bestaansrecht hiervoor eigenlijk.quote:Op maandag 12 september 2005 16:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Het was zo netjes dat het geen gebash meer is geworden ben ik bang
Foto's van mij op me ouwe sjoppertje komen er aanquote:Op maandag 12 september 2005 15:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej bwt, ik zag vandaag een chopper en ik kan me echt niet voorstellen dat jij een chopper heb geredenDat staat gewoon voor geen meter
Geen foto's van toen?
[..]
Tis wel Lars bashing de laatste tijd he?
Er is helemaal niks opgezetquote:Op maandag 12 september 2005 16:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zag ook weinig bestaansrecht hiervoor eigenlijk.
Het was duidelijk zo "opgezet" dat ik er weinig in zag en op basis van aangehaalde "feiten" was er ook niks van te maken.Beetje jammer enzo............
quote:Op maandag 12 september 2005 16:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het was duidelijk zo "opgezet" dat ik er weinig in zag en op basis van aangehaalde "feiten" was er ook niks van te maken.Beetje jammer enzo............
Andere interpretatie.quote:Op maandag 12 september 2005 16:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij heb jij glas gesnoven ipv geblazen
je ziet spoken
![]()
Verkeerd ideequote:Op maandag 12 september 2005 16:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Andere interpretatie.Opgezet als in voorbereid.
Dat idee had ik althans.
Ik geloof niet in spoken overigens.![]()
Zal m`n steentje ook bijdragenquote:Op maandag 12 september 2005 12:35 schreef bwt het volgende:
[..]
Tempo zakt idd wel in elkaar.![]()
Maar dat maakt allemaal niet uit.![]()
We gaan gewoon het tempo weer verhogen.![]()
<entree maakt>quote:Op maandag 12 september 2005 14:18 schreef bwt het volgende:
dan gaat ie zeggen dat ie het thuis ook hartstikke druk heeft.
of dat ie gaat verhuizen.
of...
of......
of........
Jij bent net Joop Sloopquote:Op maandag 12 september 2005 19:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
<entree maakt>![]()
![]()
Fiero bij daglicht maken, want die staat daar slechts op 250 meter van vandaan.
Zie jullie straks dus met een vette bak koffie en cakejes met jam.![]()
![]()
![]()
Had je maar een vak moeten lerenquote:Op maandag 12 september 2005 19:29 schreef Makster het volgende:
Avond
Leuk man, om 7.30 begonnen en om 19:00 thuis, geen pauze, 45 000 telefoontjes, 300 zeikende chauffeurs en 3000 uur aan verloning![]()
Ik ga straks serieus een soll. brief schrijven, ben het zat![]()
Idd ik had elektrotechniek moeten doen, of constructielasser, nee meneer moet weer comm economie studerenquote:Op maandag 12 september 2005 19:36 schreef RB het volgende:
[..]
Had je maar een vak moeten leren![]()
![]()
Ga je bij Riedel sollicieteren voor de reclame van zontomaatje![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 19:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd ik had elektrotechniek moeten doen, of constructielasser, nee meneer moet weer comm economie studeren![]()
![]()
![]()
Ik solliciteer liever naar een functie waar ik meer verdien en minder vertyfd thuis kom, snaak bedoel
Mag ik dan ook dingen maken enzoquote:Op maandag 12 september 2005 19:53 schreef RB het volgende:
[..]
http://www.noblecorp.com/employment/rig_electrician.html
quote:Op maandag 12 september 2005 20:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Mag ik dan ook dingen maken enzo![]()
Wil oojk wel een huisje kopen binnekort![]()
Homoquote:Op maandag 12 september 2005 19:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
<entree maakt>![]()
![]()
Ben efficient bezig vandaagbij vakantie van een collega alleen maar orders afgewerkt en wat snelle offertes gemaakt, loop steeds verder iets achter (nu 1 dag) maar ik weet de schade redelijk beperkt te houden. Normaal doe ik 20 orders met een goede dag, nu 30 en veel meer telefoon.
Vanavond met koken was ik weer goed bezigsurprise myself, gelijk afwassen inplaats van Fokken, en toen het eten klaar was -maar te heet om te consumeren gelijk het resterende deel gesopt, afgedroogt en opgeborgen.
![]()
Ik kan het wel.![]()
Nu een snel postje, en later post en lees ik bij als ik het doel van vanaaf gehaald heb: even wat boodschappen bij de bouwmarkt.![]()
Grotere nietjes en wat scherpe Stanley mesjes voor het zadel, wisselschakelaar voor op de overloop, en nog even een piccie van de Fiero bij daglicht maken, want die staat daar slechts op 250 meter van vandaan.
Zie jullie straks dus met een vette bak koffie en cakejes met jam.![]()
![]()
![]()
Had nog niet gekeken de laatste tijdquote:Op maandag 12 september 2005 18:57 schreef RB het volgende:
@bwt heb je nog op sv meeting gekeken?
Willen ze zoveel mogelijk sv rijders bijelkaar krijgenmoet je in 1x lid zijn van de sv club
![]()
Zover wou ik nog niet gaanquote:
We mogen niet meequote:Op maandag 12 september 2005 20:11 schreef bwt het volgende:
[..]
Had nog niet gekeken de laatste tijd
Klinkt goed, anders moet ik misschien een LOI'tje lassen volgen ofzoquote:Op maandag 12 september 2005 20:08 schreef RB het volgende:
[..]
Je mag alles maken wat de rest van het personeel gesloopt heeft
![]()
Als je in het profiel past en de nodige opleiding hebt , gewoon schrijven![]()
My bad, zag er zo geforceerd uit qua woordkeuze enz.quote:
Uhhhhquote:Op maandag 12 september 2005 20:26 schreef richardgie het volgende:
Valt mee die BMW olie.Een litertje pas.In die ouwe Kawa heb ik meer olie gemikt,maar die heb ik dan ook 11 jaar gehad.Zelf drink ik geen olie meer.Ga je alleen maar van glimmen.![]()
50-100 ml ofzoquote:Op maandag 12 september 2005 10:44 schreef hollander172 het volgende:
Moet eerlijk bekennen dat ik echt niet weet hoeveel olie erin gaat.![]()
Denk je of weet je dat er genoeg inzit?(reservoir enzo
)
Inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2005 14:49 schreef hollander172 het volgende:
Opleiding tot meester glasblazer duurt dan ook "slechts" 8 jaar.![]()
Jij bent soms een beetje jammer.quote:Op maandag 12 september 2005 16:18 schreef hollander172 het volgende:
Vrouwen kunnen anders heel opgewonden raken van een man die kookt.quote:
Nee jij zal gezond eten de hele week.quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 20:30 schreef hollander172 het volgende:
My bad, zag er zo geforceerd uit qua woordkeuze enz.
Had het ook weer onderuit kunnen halen maar dat was net te makkelijk.Moet wel leuk blijven allemaal.
![]()
Geleerdquote:Op maandag 12 september 2005 20:20 schreef Makster het volgende:
[..]
@ Hies..
Al wat geleerd deze week![]()
![]()
Vond mezelf ook nogal slecht, maar had geen zin om zomaar af te hakenquote:Op maandag 12 september 2005 20:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
My bad, zag er zo geforceerd uit qua woordkeuze enz.
Had het ook weer onderuit kunnen halen maar dat was net te makkelijk.Moet wel leuk blijven allemaal.
![]()
Jij begon, youssef dacht er alleen hetzelfde over maar die poste het nietquote:Op maandag 12 september 2005 20:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ff serieus, ik noemde hem vorige week homo, dus zo groeten wij mekaar tegenwoordig.![]()
Youssef begon toen Hicham de was op ging hangen.![]()
![]()
Soms wel ja als de baas betaald ivm overurenquote:Op maandag 12 september 2005 20:40 schreef Patrick281 het volgende:
Nee jij zal gezond eten de hele week.![]()
Afhaalchinees en bijna nooit afwassen toont de ware vrijgezel.![]()
Elkaar bij de voornaam noemen is toch normaalquote:Maar ff serieus, ik noemde hem vorige week homo, dus zo groeten wij mekaar tegenwoordig.![]()
Youssef begon toen Hicham de was op ging hangen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |