Wou FS bijna complimenteren maar nu ze de moeite niet heeft genomen om het even af te nieten ...quote:Op zondag 11 september 2005 21:36 schreef Patrick281 het volgende:
Moet nog afgeniet worden verder, maar hij zit er in grote lijnen nagenoeg 100% strak omheen.
Was geen 10 minuten klusje.![]()
alarma llamaquote:
Viel me al opquote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef Mercy_symbol het volgende:allebei dezelfde soort post gedaan zonder met elkaar gesproken te hebben
![]()
![]()
Je hebt gister toch nog even een dutje gedaan in de middag? Kwam nadien dus wel goed uitquote:Op zondag 11 september 2005 22:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Een even kijken of ik kan maffen, zal niet zeggen slaap terug halen onderhand.
![]()
![]()
Ik vind ze wel gelijk hebben hoor, alsof fok zo rete snel is (lekker als er een paar met ultra grote webicons in een topic zitten)quote:Op maandag 12 september 2005 00:20 schreef worldpimber het volgende:
Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons]
Gaat niet om of ze wel of geen gelijk hebben, gaat er gewoon om dat onze exFokMC'er lijdend voorwerp van het topic isquote:Op maandag 12 september 2005 00:37 schreef yup het volgende:
[..]
Ik vind ze wel gelijk hebben hoor, alsof fok zo rete snel is (lekker als er een paar met ultra grote webicons in een topic zitten)
IK WIL MOTORRIJDEN.
Zo dat is ook eruit
Als het nou op een gunstige tijd is kan ik eens langskomen. Uiteraard of je het nou wil of nietquote:Op maandag 12 september 2005 01:03 schreef yup het volgende:
Als ik geluk heb kan ik dinsdag ook effe meepakken voor een lesje...
Hopelijk heeft de rijschool nog plaats dinsdag in de middag
quote:Op maandag 12 september 2005 01:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als het nou op een gunstige tijd is kan ik eens langskomen. Uiteraard of je het nou wil of nietDaarom vraag ik er ook altijd naar, maar donderdag kan ik dus sowieso niet
Die is al eerder hier voorbij gekomenquote:Op maandag 12 september 2005 00:20 schreef worldpimber het volgende:
Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:14 schreef Patrick281 het volgende:
Wat een overdreven verhaal, zeker familie van Lars.![]()
quote:
Hele ladingen gekocht voor de verkoop? Of wat?quote:Gisteren wel nog wat mooi glas en kristal aan kunnen schaffen, nooit in geinteresseerd geweest maar het wekt wel de belangstelling als het voor je gemaakt wordt.
Echt gaaf om te zien hoe ze dat doen. Beetje slingeren met die troep terwijl het toch echt een graadje of 1100 minimaal is.
Glas.
Het is een gesloten systeem dus als er nergens lekkage is gewoon meer vloeistof bij flikkeren.quote:Op zondag 11 september 2005 18:33 schreef Makster het volgende:
Ziet er wel puik uit al zeg ik het zelf alleen de spanning komt er niet op, iemand tips
quote:
Nee maar er zit weldegelijk handel in.quote:Hele ladingen gekocht voor de verkoop? Of wat?
Gaat hem echt niet worden, ik heb er serieus een halve liter doorheen gepomp, als er dan nog ergens lucht zit is het een knappe luchtbel die mijn zondag ff verneuktequote:Op maandag 12 september 2005 09:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is een gesloten systeem dus als er nergens lekkage is gewoon meer vloeistof bij flikkeren.
Banjo acher, mits in redelijke staat, kan je gewoon opnieuw aanknijpen of nieuw pakkingkje opzetten.![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik echt niet weet hoeveel olie erin gaat.quote:Op maandag 12 september 2005 10:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Gaat hem echt niet worden, ik heb er serieus een halve liter doorheen gepomp, als er dan nog ergens lucht zit is het een knappe luchtbel die mijn zondag ff verneukte![]()
Het reservoir is toch niet bepalend voor de de opbouw van de drukquote:Op maandag 12 september 2005 10:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik echt niet weet hoeveel olie erin gaat.![]()
Denk je of weet je dat er genoeg inzit?(reservoir enzo
)
Knap trouwens dat die Bon een banjo verkeerd weet te monteren.Mij lukt het niet, al doe ik mijn best.
![]()
![]()
Tempo zakt idd wel in elkaar.quote:Op maandag 12 september 2005 11:28 schreef hollander172 het volgende:
Gaat weer lekker hier, kunnen we dit cluppie niet beter opdoeken?Nog iets minder animo en we doen een week met een topic.
quote:Op maandag 12 september 2005 12:35 schreef bwt het volgende:
[..]
Tempo zakt idd wel in elkaar.![]()
Maar dat maakt allemaal niet uit.![]()
We gaan gewoon het tempo weer verhogen.![]()
Nee jij komt hier vaak zegquote:Op maandag 12 september 2005 11:28 schreef hollander172 het volgende:
Gaat weer lekker hier, kunnen we dit cluppie niet beter opdoeken?Nog iets minder animo en we doen een week met een topic.
quote:Op maandag 12 september 2005 11:28 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2005 13:39 schreef hicham het volgende:
We weten onderhand wel dat het hier trager gaat met het tempo en daar zijn genoeg redenen voor dus kunnen we er nu over ophouden?![]()
Je hebt toegang tot internet thuis dus ik weiger jouw argument te accepterenquote:Op maandag 12 september 2005 13:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Over mijn aanwezigheid, ligt er maar net aan of ik toegang heb tot internet op de werkplek.
Druk of niet druk maakt weinig uit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |