Jij ook al zo een toffe handige buurmanquote:Op zondag 11 september 2005 18:33 schreef Makster het volgende:
Mijn buurman heeft zelf zijn gezondheid opgeofferd door de vloeistof door een slangetjes zijn bakkes in te zuigen, maar helemaal niks
Join the clubquote:Op zondag 11 september 2005 20:27 schreef hicham het volgende:
Poepzooi, ik moet echt weer ff raggen maar heb er de tijd niet voorHad gisteren wel tijd maar had het uitgesteld tot vandaag, en vandaag stond het de hele tijd op het punt te gaan regenen
Wat een rampenverhaal Pepijn.quote:Op zondag 11 september 2005 12:23 schreef Patrick281 het volgende:
Routemobile en ANWB
je voorkapje zit scheefquote:Op zondag 11 september 2005 15:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn, was mooidie Fransman, probeer zijn naam niet te herhalen.
![]()
In enkele ronden van plaats 4 naar numero uno.![]()
Er was ook een Deen die derde lag, maar die hing er als een aap naast.
Ik had geen vertrouwen in die vent, en hij ging inderdaad 2 ronden voor het einde naar de grond.![]()
En dat is dan wereldniveau, maar ik zag het dan toch al goed van te voren.![]()
En die twee heats rijden is wel fijn, was echt een miniraceje om naar te kijken, dertien ronden id-e-aal.![]()
Nu is er tennisH, terwijl de tweede heat van de Superbike's zou zijn.![]()
Maar om half 7 een herhaling daarvan.
Wiel zit erin.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Past alleen voor geen meterkan niet rondraaien, want de linkerkant zit tegen de vorkpoot vast.
Daar moet een metalen bus tussenalleen heb ik rechts geen speling meer met de remklauw dus die moet afgedraaid worden.
![]()
Ik vond het ook wel een rare methode.quote:Op zondag 11 september 2005 13:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelfde buurman als waar we het al eerder over hadden? met van die netjes opgestelde mailtjes?Past wel bij hem namelijk
Zo van "Hmm ... gaat 't niet los? Moment
*pakt grote vlaggenmast* we zullen dat asje even een lesje leren"
Lompe boer methode zeg maar
[..]
Ben bang dat die nog wel aan zullen komen over de post
Deze is van het CBR zelf of niet? Ik vond die vragen best makkelijk. Het eigenlijke examen was toch een stukje moeilijker.quote:Op zondag 11 september 2005 14:05 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
Wat klopt er niet aan deze plaatje
uhmmm 2 fouten, terwijl ik toch echt duidelijk maar 1 fout heb gemaakt![]()
vraag 9 was of je zo mocht wegrijden, maar die kentekenplaat was dus niet zichtbaar, had ik effe niet gezien![]()
En verder vraag ik me af wtf een vrachtwagen heeft te maken met het motorexamen
Dat was me ook al opgevallenquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 21:27 schreef hicham het volgende:
Dat
[..]
Dat was me ook al opgevallenMaar vergeten te melden
quote:Op zondag 11 september 2005 21:27 schreef hicham het volgende:
Dat
[..]
Hoe komt dat kapje ineens scheef pepijn, uit frustratie er tegenaan geschopt?
Over welk kapje hebben jullie het???? Ik zie het nietquote:Op zondag 11 september 2005 21:27 schreef hicham het volgende:
Dat
[..]
Hoe komt dat kapje ineens scheef pepijn, uit frustratie er tegenaan geschopt?
Nee alleen de bejaarde vrouwen, want die zijn meestal erg.quote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef Patrick281 het volgende:
Ben je nu alle vrouwen belachelijk aan het maken?![]()
de vierde auto hield al ruimte over en dus konden de tegemoet komend auto's er toch tussen.quote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef Rausdouwer het volgende:
Vandaag nog gelachen trouwens! Onderweg naar een vriendin kwamen we bij een stukje wegwerkzaamheden waarbij we voor het rode verkeerslicht moesten wachten. Voor de duidelijkheid: als het rood is aan onze kant dan wordt het groen aan de andere kant en kun je auto's verwachten. Een vrouw vooraan bij het stoplicht begreep dit niet helemaal(en de twee automobilisten achter haar ook niet). Ze stond bij het verkeerslicht te wachten... op de rijbaan waar de automobilisten van de andere kant aankomen.
Er kon dus niemand meer doorheen.
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel koekblikkers zich aan de snelheid zien houden als rond Den Bosch.
Vooral het aantal mensen die niet boven de 80 km/u kwamen was opvallend.![]()
![]()
Dat deed ik alleen de laatste 10 kilometer van een Fiero leven ook niet meer.![]()
Ze leven niet echt lang he die Fiero's?quote:Op zondag 11 september 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel koekblikkers zich aan de snelheid zien houden als rond Den Bosch.
![]()
Dat deed ik alleen de laatste 10 kilometer van een Fiero leven ook niet meer.![]()
2 keer in een jaar overlijden is wat veel.quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef Rausdouwer het volgende:
Ze leven niet echt lang he die Fiero's?![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Misschien wat bang voor agressie in het verkeer, en dan net doen alsof ze d'r fout niet doorhad.quote:Op zondag 11 september 2005 21:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
ze deed niet eens de moeite nemen om haar verkeerde opstelling aan te passen bleef lekker stoicijns staan wachtenwas een 80 jarig antiek mormel in een Volvo 340
en die 2 die er achter bleven staan waren ook al de pensioen gerechtigde leetijd al eeuwen gepasseerd '(
quote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef Mercy_symbol het volgende:allebei dezelfde soort post gedaan zonder met elkaar gesproken te hebben
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |