Sorry PSquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
ben ik ff plassen en dan gaan jullie gewoon door met posten
humor in de nachtquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:24 schreef kanaiken het volgende:
moeder kwam kwaad binnen
"is dat onze auto die steeds op alarm gaat?"
"geen idee, niks gehoord"
"wat moet jij nog op, bijna half 3!"
"bijna jah"
Trustequote:
quote:
surequote:
maar dat lukt niet als ik ga pittenquote:
dilemmaquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar dat lukt niet als ik ga pitten
Is het weer die tijd van de maand?quote:
geen ideequote:Op zaterdag 10 september 2005 02:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand?
quote:
quote:
Welke pijn?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:27 schreef kanaiken het volgende:
de pijn!!!!!!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen is slapen.
Welterusten voor zometeen en misschien tot later![]()
Slaap ze!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen is slapen.
Welterusten voor zometeen en misschien tot later![]()
Da's niet kaal. Da's een streepje.quote:
Vooruit danquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's niet kaal. Da's een streepje.
Soms is wat haar op een poes zo erg nog niet...quote:
*checkt*quote:
Zal me niks verbazen als dat zo isquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:27 schreef qu63 het volgende:
wie veranderde de TT
Arty zeker die onder Dude dr nick inlogd
Zeg, laat het topic effe staat wil jequote:
quote:
En dan als blanke langsrennen omdat je de trein moet halenquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergens wel hilarisch"niet rennen als je eruit ziet als een buitenlander"
Of metro in dit gevalquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En dan als blanke langsrennen omdat je de trein moet halen
quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En dan als blanke langsrennen omdat je de trein moet halen
Uiteraardquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel eerst je rugzak en dikke jas weggooien
Scheur zequote:Op zaterdag 10 september 2005 09:46 schreef qu63 het volgende:
Dag lieve kinders
* qu63 is op weg naar Rotterdamned![]()
lekker met onweerquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:45 schreef es70 het volgende:
Hallo.
Om half 9 besloot de buurman dat zijn gescheurde raam uit de sponning gerost moest worden.
Als er nu op dit moment al een nieuw raam in zou zitten, alla.... Maar nee, geen raam te zien hoor. Achterlijke gladiool
.
Onweerquote:
[ome Henk]quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Onweer. Daar hoeft hij helemaal niet bang voor te zijn, hij moet vrezen voor het moment dat ik het helemaal gehad heb met stomme gedoe
.
Ik weet bijna zeker dat het dan iig een stuk sneller zal gaan. Die eikels zijn als ruim een jaar bezig met verbouwen en het einde is nog niet in zicht (moet nog een aanbouw/erker aan en in december komt de keuken ofzo).quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
tsss een raam zeg daar ben je toch zo klaar mee?
Bel Klusmaster Dude ff anders
quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ome Henk]
Nou? Wat dan? Wat dan hè? Met je grote smoel
[/ome Henk]
Verkoot zo'n actie. Ik zou er nog een raam uit keilen met een straatklinkerquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:45 schreef es70 het volgende:
Hallo.
Om half 9 besloot de buurman dat zijn gescheurde raam uit de sponning gerost moest worden.
Als er nu op dit moment al een nieuw raam in zou zitten, alla.... Maar nee, geen raam te zien hoor. Achterlijke gladiool
.
Qu is single, en verlangt naar poesjesquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik dacht eerst dat dit de singles-SC was
doeiquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:55 schreef es70 het volgende:
Nou ja, ik ga maar boodschappen doen, doe ik iig nog iets nuttigs vandaag.
Laterz.
Niet zomaar poesjes, ze moeten kennelijk kaal zijn...quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Qu is single, en verlangt naar poesjes
dat kan ik een 'handomdraai' geregeld wordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet zomaar poesjes, ze moeten kennelijk kaal zijn...
lelijk toch, een beetje poes heeft gewoon bijna overal haar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet zomaar poesjes, ze moeten kennelijk kaal zijn...
iddquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik dacht eerst dat dit de singles-SC was
klobtquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lelijk toch, een beetje poes heeft gewoon bijna overal haar.
zow snelquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat kan ik een 'handomdraai' geregeld worden
geen ideequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe ie dat zo snel gaat doen.
triest hequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
ik krijg wel steeds die vertragings-shit vermeld.
toch wel hequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
oeh.. dat waren er 4
damn.. jij bent goed.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:02 schreef dolle_hond het volgende:
weer kwartet?
ok.. mijn middag begint ietsjes later, maar "na de lunch" is niet echt een vaste tijd zeg maar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:10 schreef leonieke het volgende:
11 uur is middag
btw, een edit-knopje bestaat ook hoor..
Jah.. ik toch wel iets vroeger, ik zit over een uurtje aan de lunch vermoed ik.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:15 schreef leonieke het volgende:
Wij eten hier in het weekend vaak pas na 14 uur![]()
hoi :0quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:25 schreef leonieke het volgende:
Hoi Buzzer en SpeedyGJ
Hoe gaat het met de vrouw buzzer?
om de dagquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
hoi :0
ze is thuis en moet heeeel rustig aan doen voorlopig, en 3x per week terug voor controle
roep ik ook dagelijksquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kom toch maar eens uit bed
Lekker hoor, lui zijn
dan is er geen lol meer aanquote:
ik houd van herhalingenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan is er geen lol meer aanhet moet wel iets bijzonders blijven
bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:53 schreef dolle_hond het volgende:
we zitten nou naar ter land, ter zee en in de lucht te kijken
jij bent die gast uit de reclame van Hans Anders?quote:
of heb je seizoen 1 34 keer herhaald nu?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
seizoen 34
gisteren getaped, nou kijken de kinderen
neequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of heb je seizoen 1 34 keer herhaald nu?![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij bent die gast uit de reclame van Hans Anders?
excuses hiervoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat was al duidelijk met uw vorige post hoor
owquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vanavond een feest waar ik ook blijf slapen, en ik heb nu eigenlijk wel zin om lekker in het zonnetje in het gras te zitten, liggen, niks doen, beetje foto's maken, wat gedichtjes schrijven misschien...
preciesquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ow
een flesloze avond voor ons
Toen JIJ nog jong was??quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon oud!
Dat is van toen IK nog jong was![]()
hey hey.. fles... ga eens in het gras liggen of zo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen JIJ nog jong was??
Toen de Batavieren nog met z'n vijven waren zal je bedoelen
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey hey.. fles... ga eens in het gras liggen of zo.![]()
Toen de dieren nog spraken eigenlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen JIJ nog jong was??
Toen de Batavieren nog met z'n vijven waren zal je bedoelen
hier wel tussen de wolken door, maar het is wel vreselijk broeierigquote:
Je wilt hem weg ofzo?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey hey.. fles... ga eens in het gras liggen of zo.![]()
ooh nee.. maar dan hoef ik die verhaaltjes van de 5 batavieren tegen mensen uit 1981 niet aan te horenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan jij allerlei onkuise dingen met mijn leonieke doen zeker
Daggut ff nie
is van MIJ![]()
Kom je lekker naast me liggen in het gras?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je wilt hem weg ofzo?![]()
Laat hem ff hier seg, weet je hoe lang het geleden is dat ik hem nog gesproken heb?![]()
Zanikmiepquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh nee.. maar dan hoef ik die verhaaltjes van de 5 batavieren tegen mensen uit 1981 niet aan te horen![]()
Maar ik heb last van zonne-allergiequote:Op zaterdag 10 september 2005 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je lekker naast me liggen in het gras?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tssk.. in jouw tijd was er nog maar 1 batavier![]()
klonen en zo..quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knap hè, dat er dat dan toch ooit VIJF geworden zijn
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik heb last van zonne-allergie![]()
Ik mag niet in de zon liggen van de dokter![]()
Is echt geen excuus hoor
Jij denkt zeker dat het net zo werkt als met vetplantjes... een arm afsnijden, in een bak potgrond zetten en er groeit wel weer een nieuw bataviertje uitquote:
Jij zet het op en ik zorg voor de drank?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatsie, da's niet grappig![]()
Zullen we dan een heel knus tentje opzetten?
dealquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij zet het op en ik zorg voor de drank?
Ik heb twee linkerhanden![]()
toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat het net zo werkt als met vetplantjes... een arm afsnijden, in een bak potgrond zetten en er groeit wel weer een nieuw bataviertje uit
goedemorgenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:18 schreef kanaiken het volgende:
maar verder is et een hele goede morgen
quote:
quote:
kudtquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies
het spammen zal je alleen moeten doen vandaag
gefeliciteerdquote:
quote:
zomaar opeens weer hequote:Op zaterdag 10 september 2005 12:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]
dat zie je toch in je lijstjes
jepquote:
we zijn lekker optimistisch op de vroege middagquote:
zoals te doen gebruikelijk hequote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef kanaiken het volgende:
[..]
we zijn lekker optimistisch op de vroege middag
verder niksquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:51 schreef leonieke het volgende:
Eens denken wat ik vandaag nog ga doen...
Behalve drank halen voor in de tent dan
wat voor tent?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
verder niksbehalve allerlei stouts in de tent dan
Ik vrees toch dat één stootje niet genoeg zal zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die tegen een stootje kan zeker
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat één stootje niet genoeg zal zijn![]()
Voor u zou dat misschien nog meevallenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dan zou de lol er veel te snel af zijn
Oh maar we gaan net zo lang door tot het voor jou ook genoeg is hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor u zou dat misschien nog meevallen![]()
Voor mij daarentegen![]()
ZO lang duurt het nu meestal ook niet hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar we gaan net zo lang door tot het voor jou ook genoeg is hoor![]()
of totdat ik aan de hartbewaking lig![]()
Dan heb je mazzelquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
ZO lang duurt het nu meestal ook niet hoor
Tijd ertussenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat krijg je als je er genoeg tijd tussensteekt eh
Nou ehhhquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat krijg je als je er genoeg tijd tussensteekt eh
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ehhh
ik steek er een hoop tussen
maar "tijd" neuh..
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:19 schreef leonieke het volgende:
oke eten: macaroni met gehaktballetjes in tomatensaus![]()
Tot straks
hmm.. smakelijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:19 schreef leonieke het volgende:
oke eten: macaroni met gehaktballetjes in tomatensaus![]()
Tot straks
Neequote:
quote:
Mail dan je sollicitatie voor zondag 11 september 20:00 naar forum@fok.nlquote:
heb je dat echt gedaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
[..]
Mail dan je sollicitatie voor zondag 11 september 20:00 naar forum@fok.nlIk ben nu al zenuwachtig
Maar.. als je het wordt, dan kom je toch ook nog wel hier he?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben dus daar zenuwachtig voor
Waaromquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben dus daar zenuwachtig voor
zozo...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
smakelijk nieke
Ik heb net de afwas gedaan
Áls jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar.. als je het wordt, dan kom je toch ook nog wel hier he?![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom. Ze kunnen 'bedankt voor de moeite' zeggen, maar meer niet
.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
smakelijk nieke
Ik heb net de afwas gedaan
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:05 schreef leonieke het volgende:
Ik ga in bad... Het is zaterdag, dus alles moet rustig aan gebeuren
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:05 schreef leonieke het volgende:
Ik ga in bad... Het is zaterdag, dus alles moet rustig aan gebeuren
Opgelost? Echt problemen zijn er niet geweest aangezien ik braafjes mijn mond heb gehoudenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]. Is het opgelost met die collega?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Opgelost? Echt problemen zijn er niet geweest aangezien ik braafjes mijn mond heb gehouden
Dat is ook een oplossingquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Opgelost? Echt problemen zijn er niet geweest aangezien ik braafjes mijn mond heb gehouden
hier is ie nu bijna weg...quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
hier schijnt het zonnetjeik moet echt ff naar buiten
Het is hier vies, naar, kloterig, plakkerig rotweer en de zon schijnt nog steeds... Vandaag nog niet gerookt en ik ben benauwder dan ik de laatste tijd geweest benquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
hier schijnt het zonnetjeik moet echt ff naar buiten
chagrijnen mag wel hoor.. straks als het koeler is komt het vast wel weer goedquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is hier vies, naar, kloterig, plakkerig rotweer en de zon schijnt nog steeds... Vandaag nog niet gerookt en ik ben benauwder dan ik de laatste tijd geweest ben.
Vergeef me mijn chagrijn![]()
Het ziet er hier nog niet echt naar uit dat het snel koeler zal worden en die drie druppels regen van afgelopen nacht hebben ook weinig verandering gebrachtquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
chagrijnen mag wel hoor.. straks als het koeler is komt het vast wel weer goed
Het wordt wel iets koeler toch? scheelt dat niet dan? Of moet het bij wijze van gewoon onder de 20 zijn?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Het ziet er hier nog niet echt naar uit dat het snel koeler zal worden en die drie druppels regen van afgelopen nacht hebben ook weinig verandering gebracht.
Ik zit mezelf op het moment gruwelijk in de weg...
Waarom heb je niet gerookt?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is hier vies, naar, kloterig, plakkerig rotweer en de zon schijnt nog steeds... Vandaag nog niet gerookt en ik ben benauwder dan ik de laatste tijd geweest ben.
Vergeef me mijn chagrijn![]()
'T is hier nog steeds 25 graden buiten en 26 binnenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het wordt wel iets koeler toch? scheelt dat niet dan? Of moet het bij wijze van gewoon onder de 20 zijn?
Ik doe een pogingquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom heb je niet gerookt?
Ben je gestopt?
De hele week al zwaar aan het afbouwen geweest, vandaag eerste dag zonder... Nope, Pat doet niet mee, maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat goed! Hoe lang al? En doet Pat mee?
Hierbinnen is het ook 27.5 graad nu.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:57 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is hier nog steeds 25 graden buiten en 26 binnen. Iets minder zou okay zijn, maar vooral iets minder broeierig, een flinke donderbui zou al lekker opknappen...
Nou heel veel succes!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:03 schreef es70 het volgende:
[..]
De hele week al zwaar aan het afbouwen geweest, vandaag eerste dag zonder... Nope, Pat doet niet mee, maar dat maakt niet uit.
Hier is het ook nog schitterend weer, maar een BBQ zit er volgens mij niet meer in vandaag.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
even buiten geweest, was lekkerNiet in gras gelegen, ha'k geen zin in, ben maar wat gaan lopen
En nu gaat het zonnetje net weg
Benieuwd of we hier nu ook bokkenweer krijgen
Dat heeft nog best lang geduurdquote:
Kon toch niet anders met zo'n topictitelquote:
Hoe is dat nou toch mogelijkquote:
Wa's daquote:
Vraag ik me toch ineens af hoe jij dat weetquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rondbuikige Seksgod Sander de Eerste
ik lees me in jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Vraag ik me toch ineens af hoe jij dat weet.
Ah vandaar dat ik het niet herkende.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rondbuikige Seksgod Sander de Eerste
Niet raar hoor, doe ik ook meestal. Ik vind het alleen knap dat er bij jou zoveel details blijven hangenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik lees me in jaIs dat zo raar?
Je bedoelt gekraak en gedonder? Grijze lucht met regen die er zit aan te komen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Benieuwd of we hier nu ook bokkenweer krijgen
Nou please, get it over with jullie!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bedoelt gekraak en gedonder? Grijze lucht met regen die er zit aan te komen?
Als je het echt wil, mag je altijd hier komen hoor![]()
Passchendaelequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bedoelt gekraak en gedonder? Grijze lucht met regen die er zit aan te komen?
Als je het echt wil, mag je altijd hier komen hoor![]()
We vertellen niks van wat er vanmiddag in de tent gebeurd is hè?quote:
Ik denk dat als we dat doen dat ze voor mij een ban aanvraagtquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We vertellen niks van wat er vanmiddag in de tent gebeurd is hè?![]()
Goed.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou please, get it over with jullie!![]()
SanderHoe staat het met mijn favoriete RSS1
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat als we dat doen dat ze voor mij een ban aanvraagt![]()
Fles, Leo, en de grote winterpeen part 4.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wou je meteen de filmpjes gaan posten dan??![]()
Dan kan ik ook wel inpakken![]()
Alsof jij niemand kent achter de schermen die een oogje zou dichtknijpen voor jouquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wou je meteen de filmpjes gaan posten dan??![]()
Dan kan ik ook wel inpakken![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alsof jij niemand kent achter de schermen die een oogje zou dichtknijpen voor jou
Ik als Belg daarentegen![]()
Vind ik nu ook hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat soort dingen mag je best voor jezelf houden hoor![]()
Doeg Sander!
![]()
Te veel weerstand van al die Belgjes hier?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee hoordat zou op teveel weerstand stuiten... Als ik die filmpjes zou posten, vlieg ik er ook gewoon af hoor
![]()
Psssst voor die site moet je betalenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:37 schreef leonieke het volgende:
En als we nu een link posten naar een site waar die filmpjes opstaan, maar niet direct naar de juiste pagina?
Ow sorryquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Psssst voor die site moet je betalen
Nee, ik ging er vanuit dat sander doekjes nodig had. Hij ging zich klaarmakenquote:
Nikky heeft er moeite mee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef nikky het volgende:
[b]MaddoxX[/img] 48 uur.
Wegens linken van een ranzige plaatje in Klaagbaak.
Doe dat dan ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik ging er vanuit dat sander doekjes nodig had. Hij ging zich klaarmaken
grappen moeten uitleggen is ZOOOOO niet-okee
vroegah ging ik dan altijd in iemand zn notes kijken wat er dan gepost wasquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat zou ze dan niet doen voor onze filmpjes?![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk dat ze je gegil en gekreun wel opwindend zou vinden hoor
Vroegah kon je hem anders achter de schermen gepost hebben... Misschien kreeg ik dan zelfs een tagjequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik denk dat ze je gegil en gekreun wel opwindend zou vinden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |