[ome Henk]quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Onweer. Daar hoeft hij helemaal niet bang voor te zijn, hij moet vrezen voor het moment dat ik het helemaal gehad heb met stomme gedoe
.
Ik weet bijna zeker dat het dan iig een stuk sneller zal gaan. Die eikels zijn als ruim een jaar bezig met verbouwen en het einde is nog niet in zicht (moet nog een aanbouw/erker aan en in december komt de keuken ofzo).quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
tsss een raam zeg daar ben je toch zo klaar mee?
Bel Klusmaster Dude ff anders
quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ome Henk]
Nou? Wat dan? Wat dan hè? Met je grote smoel
[/ome Henk]
Verkoot zo'n actie. Ik zou er nog een raam uit keilen met een straatklinkerquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:45 schreef es70 het volgende:
Hallo.
Om half 9 besloot de buurman dat zijn gescheurde raam uit de sponning gerost moest worden.
Als er nu op dit moment al een nieuw raam in zou zitten, alla.... Maar nee, geen raam te zien hoor. Achterlijke gladiool
.
Qu is single, en verlangt naar poesjesquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik dacht eerst dat dit de singles-SC was
doeiquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:55 schreef es70 het volgende:
Nou ja, ik ga maar boodschappen doen, doe ik iig nog iets nuttigs vandaag.
Laterz.
Niet zomaar poesjes, ze moeten kennelijk kaal zijn...quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Qu is single, en verlangt naar poesjes
dat kan ik een 'handomdraai' geregeld wordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet zomaar poesjes, ze moeten kennelijk kaal zijn...
lelijk toch, een beetje poes heeft gewoon bijna overal haar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet zomaar poesjes, ze moeten kennelijk kaal zijn...
iddquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik dacht eerst dat dit de singles-SC was
klobtquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lelijk toch, een beetje poes heeft gewoon bijna overal haar.
zow snelquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat kan ik een 'handomdraai' geregeld worden
geen ideequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe ie dat zo snel gaat doen.
triest hequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
ik krijg wel steeds die vertragings-shit vermeld.
toch wel hequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
oeh.. dat waren er 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |