Kon toch niet anders met zo'n topictitelquote:
Hoe is dat nou toch mogelijkquote:
Wa's daquote:
Vraag ik me toch ineens af hoe jij dat weetquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rondbuikige Seksgod Sander de Eerste
ik lees me in jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Vraag ik me toch ineens af hoe jij dat weet.
Ah vandaar dat ik het niet herkende.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rondbuikige Seksgod Sander de Eerste
Niet raar hoor, doe ik ook meestal. Ik vind het alleen knap dat er bij jou zoveel details blijven hangenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik lees me in jaIs dat zo raar?
Je bedoelt gekraak en gedonder? Grijze lucht met regen die er zit aan te komen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Benieuwd of we hier nu ook bokkenweer krijgen
Nou please, get it over with jullie!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bedoelt gekraak en gedonder? Grijze lucht met regen die er zit aan te komen?
Als je het echt wil, mag je altijd hier komen hoor![]()
Passchendaelequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bedoelt gekraak en gedonder? Grijze lucht met regen die er zit aan te komen?
Als je het echt wil, mag je altijd hier komen hoor![]()
We vertellen niks van wat er vanmiddag in de tent gebeurd is hč?quote:
Ik denk dat als we dat doen dat ze voor mij een ban aanvraagtquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We vertellen niks van wat er vanmiddag in de tent gebeurd is hč?![]()
Goed.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou please, get it over with jullie!![]()
SanderHoe staat het met mijn favoriete RSS1
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat als we dat doen dat ze voor mij een ban aanvraagt![]()
Fles, Leo, en de grote winterpeen part 4.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wou je meteen de filmpjes gaan posten dan??![]()
Dan kan ik ook wel inpakken![]()
Alsof jij niemand kent achter de schermen die een oogje zou dichtknijpen voor jouquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wou je meteen de filmpjes gaan posten dan??![]()
Dan kan ik ook wel inpakken![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alsof jij niemand kent achter de schermen die een oogje zou dichtknijpen voor jou
Ik als Belg daarentegen![]()
Vind ik nu ook hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat soort dingen mag je best voor jezelf houden hoor![]()
Doeg Sander!
![]()
Te veel weerstand van al die Belgjes hier?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee hoordat zou op teveel weerstand stuiten... Als ik die filmpjes zou posten, vlieg ik er ook gewoon af hoor
![]()
Psssst voor die site moet je betalenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:37 schreef leonieke het volgende:
En als we nu een link posten naar een site waar die filmpjes opstaan, maar niet direct naar de juiste pagina?
Ow sorryquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Psssst voor die site moet je betalen
Nee, ik ging er vanuit dat sander doekjes nodig had. Hij ging zich klaarmakenquote:
Nikky heeft er moeite mee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef nikky het volgende:
[b]MaddoxX[/img] 48 uur.
Wegens linken van een ranzige plaatje in Klaagbaak.
Doe dat dan ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik ging er vanuit dat sander doekjes nodig had. Hij ging zich klaarmaken
grappen moeten uitleggen is ZOOOOO niet-okee
vroegah ging ik dan altijd in iemand zn notes kijken wat er dan gepost wasquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat zou ze dan niet doen voor onze filmpjes?![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk dat ze je gegil en gekreun wel opwindend zou vinden hoor
Vroegah kon je hem anders achter de schermen gepost hebben... Misschien kreeg ik dan zelfs een tagjequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik denk dat ze je gegil en gekreun wel opwindend zou vinden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |