ik houd van herhalingenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan is er geen lol meer aanhet moet wel iets bijzonders blijven
bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:53 schreef dolle_hond het volgende:
we zitten nou naar ter land, ter zee en in de lucht te kijken
jij bent die gast uit de reclame van Hans Anders?quote:
of heb je seizoen 1 34 keer herhaald nu?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
seizoen 34
gisteren getaped, nou kijken de kinderen
neequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of heb je seizoen 1 34 keer herhaald nu?![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij bent die gast uit de reclame van Hans Anders?
excuses hiervoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat was al duidelijk met uw vorige post hoor
owquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vanavond een feest waar ik ook blijf slapen, en ik heb nu eigenlijk wel zin om lekker in het zonnetje in het gras te zitten, liggen, niks doen, beetje foto's maken, wat gedichtjes schrijven misschien...
preciesquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ow
een flesloze avond voor ons
Toen JIJ nog jong was??quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon oud!
Dat is van toen IK nog jong was![]()
hey hey.. fles... ga eens in het gras liggen of zo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen JIJ nog jong was??
Toen de Batavieren nog met z'n vijven waren zal je bedoelen
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey hey.. fles... ga eens in het gras liggen of zo.![]()
Toen de dieren nog spraken eigenlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen JIJ nog jong was??
Toen de Batavieren nog met z'n vijven waren zal je bedoelen
hier wel tussen de wolken door, maar het is wel vreselijk broeierigquote:
Je wilt hem weg ofzo?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey hey.. fles... ga eens in het gras liggen of zo.![]()
ooh nee.. maar dan hoef ik die verhaaltjes van de 5 batavieren tegen mensen uit 1981 niet aan te horenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan jij allerlei onkuise dingen met mijn leonieke doen zeker
Daggut ff nie
is van MIJ![]()
Kom je lekker naast me liggen in het gras?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je wilt hem weg ofzo?![]()
Laat hem ff hier seg, weet je hoe lang het geleden is dat ik hem nog gesproken heb?![]()
Zanikmiepquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh nee.. maar dan hoef ik die verhaaltjes van de 5 batavieren tegen mensen uit 1981 niet aan te horen![]()
Maar ik heb last van zonne-allergiequote:Op zaterdag 10 september 2005 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je lekker naast me liggen in het gras?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tssk.. in jouw tijd was er nog maar 1 batavier![]()
klonen en zo..quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knap hč, dat er dat dan toch ooit VIJF geworden zijn
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik heb last van zonne-allergie![]()
Ik mag niet in de zon liggen van de dokter![]()
Is echt geen excuus hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |