Het is goed hoor heb eigenlijk ook geen zin meer om er straks een te stellen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:04 schreef wyccie het volgende:
Ik vroeg ook of het ok was....
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is goed hoor heb eigenlijk ook geen zin meer om er straks een te stellen.
nee dat niet, het is al laat en heb weer een paar biertjes op. Dan gaat het denken niet zo vlot meerquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wordt zo flauw he, met z'n tweetjes.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | 01. (--) mr_anonimous 15 ( + 15 ) 02. (--) ArtyShock 6 ( + 6 ) 02. (--) Sheridana 6 ( + 6 ) 02. (--) Sokolsky 6 ( + 6 ) 05. (--) dolle_hond 4 ( + 4 ) 05. (--) The_Substitute 4 ( + 4 ) 05. (--) wyccie 4 ( + 4 ) 08. (--) California 2 ( + 2 ) 08. (--) Chielus 2 ( + 2 ) 08. (--) EricusMaximus 2 ( + 2 ) 08. (--) InTrePidIvity 2 ( + 2 ) 08. (--) ranja 2 ( + 2 ) 08. (--) SaintOfKillers 2 ( + 2 ) 08. (--) victorinox 2 ( + 2 ) 15. (--) haagse_elfje 1 ( + 1 ) 15. (--) nummer14 1 ( + 1 ) 15. (--) RuneRose 1 ( + 1 ) |
Ha, ben ik blij dat ik die titels in een aparte post heb gezetquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:48 schreef EricusMaximus het volgende:
Hugo Weaving
Gelukkigquote:
Ik wil nog steeds het personage van de vorige 2 quotes weten.quote:As your mother tells you, and my mother certainly told me, it is important, she always used to say, always to try new things.
Hee... Was dat niet de laatste scène van Hannibal in dat vliegtuig, waar hij dat jongetje een stukje hersenen laat proeven?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nog een quote.
Ander personage.
Zelfde film.
Ik wil nog steeds het personage van de vorige 2 quotes weten.
Pff. Wie zat er nog meer in Hannibal... Die Pastorelli-kloon, maar die Italiaan heeft waarschijnlijk geen cocksucker geroepen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Goeie film, verkeerde persoon.
Vind ik goed genoegquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Allemaal niet van die bekende namen voor me eigenlijk, behalve dan een onherkenbare Gary Oldman.
Ik herinner me de scène nu ja... Alleen dat "cocksucker" gedeelte kon ik niet plaatsen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vind ik goed genoeg
"It seemed like a good idea at the time" zegt hij wanneer hij door Lecter wordt opgedragen om z'n gezicht te villen en het vlees aan de honden te voeren...
ArtyShock +1
quote:
Nope. Ik beloof hierbij dan ook plechtig nóóit een vraag over Crossroads te stellen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:33 schreef Sokolsky het volgende:
Had er iets staan wat bij nader inzien zo dom was dat ik 't maar weggehaald heb
On-topic: Crossroads?
(nooit gezien, weet niet of ze naar Griekenland gaan, maar wie weet)
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:22 schreef Sokolsky het volgende:
Alexis Bledel?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:30 schreef Undergod het volgende:
de iets vernieuwende versie van kruistocht in spijkerbroek?
Waar nu een oversexte puber naar griekenland gaat en gebruikmaakt van zijn magische spijkerbroek om de vrouwen te versieren? (kruistocht)
Inderdaad een verfilming van het boek met de gelijknamige titel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:12 schreef EricusMaximus het volgende:
Is waarschijnlijk de verfilming van het kinderboek 4 vriendinnen, 1 spijkerbroek
Alleen geen idee wat de originele titel is![]()
4 friends, 1 pair of jeans?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:15 schreef EricusMaximus het volgende:
Misschien pants ipv jeans?
Goed. Dit gaat dus niet geraden worden zo...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:11 schreef dolle_hond het volgende:
donderbroek?
Het heeft iets te maken met het zusterschap van de reizende broek.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:24 schreef dolle_hond het volgende:
zusjes kriegel?
Nee de Divine Secrets of the Ya-Ya Sisterhood is met Sandra Bullock, niet met Alexis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef dolle_hond het volgende:
divine secrets of the sisterhood of yaya oid?
De missende "the" aan het begin krijg je cadeau.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:29 schreef dolle_hond het volgende:
sisterhood of the traveling pants
Ook voor mannen nog leuk? Klinkt namelijk als een echte chick-flick.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:44 schreef ArtyShock het volgende:
Gegeven het genre was het best een aangename film. Beetje moralistisch hier en daar, maar als je daar niet tegen kunt moet je Hollywood films geheel links laten liggen...
dan komt t op 15quote:Op zondag 11 september 2005 11:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Man On The Moon
Patton
Nixon
Gandhi
quote:Op zondag 11 september 2005 12:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zei toch echt acteurs, dus je hebt nu 7 goede antwoorden.
quote:Op zondag 11 september 2005 14:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Virgin Suicides.
Willard?quote:Op zondag 11 september 2005 16:17 schreef victorinox het volgende:
Quote uit welke film?Story goes, these great big rats come scuttling off the slave ships and raped all the little tree monkeys
Nope...quote:
Bijna...quote:Op zondag 11 september 2005 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Undead?
Dat is goed.quote:Op zondag 11 september 2005 16:26 schreef EricusMaximus het volgende:
Braindead
Josie and the Pussycats?quote:Op zondag 11 september 2005 16:31 schreef EricusMaximus het volgende:
plot outline van welke film?
The movie follows KG andon the road to becoming the greatest band on earth.
Inderdaadquote:Op zondag 11 september 2005 16:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Tenacious D the movie?
Edit: KG = Kyle Gass?
Laten we maar een einde aan je lijden maken en deze goed rekenenquote:Op zondag 11 september 2005 16:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Tenacious D and the quest to find the fabled guitar pick of destiny?
Ik denk WOI.quote:Op zondag 11 september 2005 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
In The Jacket speelt Adrien Brody een veteraan uit welke oorlog?
Nee nog recenter.quote:Op zondag 11 september 2005 21:22 schreef haagse_elfje het volgende:
Vietnam oorlog?
quote:One of only two movies rated X on its original release to be nominated for Best Picture at the Academy Awards.
Frank's bodyguard was played by professional bodybuilder David Prowse. Even so, he was near exhaustion after the repeated takes of him carrying Frank and his wheelchair down the stairs.
quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Rear Window?
Oh shit.... nu al geraden!quote:Op zondag 11 september 2005 21:57 schreef ranja het volgende:
Clockwork orange?
En hij lijkt zo gayquote:Op zondag 11 september 2005 22:03 schreef ranja het volgende:
tja bodyguard van man in rolstoel, daar ken ik er maar 1 van
quote:In the closing scene,used reverse psychology on young
telling him, "Don't you dare laugh. If you laugh, I won't be your friend." Naturally,
wanted to laugh, and he instead smiled directly into the camera.
quote:asked Ladd, the head of Twentieth Century Fox for extra money during the film's post-production period to hire composer
, whose music they strongly felt was right for the movie after seeing him perform a live concert at the Hollywood Bowl earlier that year. Ladd was finally talked into giving
around $250,000 to hire
, wh o would deliver his first and only Academy Award win for his score in 1977.
quote:decided that
naturally blond hair should be died black to give him a more sinister look in his role as
.
laatste shot, de glimlachquote:Op zondag 11 september 2005 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
of Omen I
Ik wist niet precies meer in welke die zat. Drie was uitgesloten omdat Sam Neill geen kindacteur was.quote:Op zondag 11 september 2005 23:19 schreef ranja het volgende:
[..]
laatste shot, de glimlach![]()
en natuurlijk de muziek van Goldstein. Briljant.
mr_anonimous +1
Oh ja Moynahan.....quote:Op maandag 12 september 2005 00:17 schreef Sheridana het volgende:
Oh wacht, zij van The Recruit...Bridget Mohahan..of zoiets....
Geen idee waarom ik dit vraag, maar is ze Duitse?quote:
Dat je net doet of je het niet wist was zeker om de schijn op te houden he?quote:Op maandag 12 september 2005 00:17 schreef Sheridana het volgende:
The Recruit? Hmm. Die film heeft dus ècht geen indruk gemaakt schijnbaar...quote:Op maandag 12 september 2005 00:17 schreef Sheridana het volgende:
Was ook drie keer ruk die film.quote:Op maandag 12 september 2005 00:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
The Recruit? Hmm. Die film heeft dus ècht geen indruk gemaakt schijnbaar...
Jaaaaaa, inderdaad!!quote:Op maandag 12 september 2005 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat je net doet of je het niet wist was zeker om de schijn op te houden he?
Sheridana +1
Ik heb even haar cv bekeken om tot de verrassende conclusie te komen dat ik zes films met haar gezien heb, maar dat haar gezicht me niets zegt. Een typisch dertien-in-een-dozijn typje waarschijnlijk die niet geheel onprettig voor het mannelijk oog is.quote:Op maandag 12 september 2005 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Was ook drie keer ruk die film.
quote:Op maandag 12 september 2005 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Vera Drake?
quote:Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Kathy Bates dus.
quote:Op maandag 12 september 2005 00:51 schreef Sheridana het volgende:
Joep Sertons....?
Oh die achternaam, daar was ik nooit meer opgekomen.quote:Op maandag 12 september 2005 00:51 schreef Sheridana het volgende:
Joep Sertons....?
Wilde gok, Charlie Chaplin.quote:Op maandag 12 september 2005 01:02 schreef Sheridana het volgende:
[b]Again..handen aan de knop....wie is?
was a virtuoso .....able to convey lighthearted adventuresomeness or deep emotion when called for. His technical control and sense of rhythm were astonishing; according to one anecdote, he was able, when called back to the studio to redo a .....he had filmed several weeks earlier for a special effects number, to reproduce the routine with pinpoint accuracy, down to the last gesture.
Oh ja, die richting kun je ook nog opdenken...quote:Op maandag 12 september 2005 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Ray Charles?
Stanley Kubrick?quote:Op maandag 12 september 2005 01:05 schreef Sheridana het volgende:
Geen Ray of Charlie...
His perfectionism was legendary as was his modesty and consideration towards his fellow artists, however his relentless insistence on rehearsals and retakes was a burden to some. Although he viewed himself as an entertainer first and foremost, his consummate artistry won him the adulation of such 20th century .....legends as...., ...., .... and.....
Kauffman?quote:Op maandag 12 september 2005 01:05 schreef Sheridana het volgende:
Geen Ray of Charlie...
His perfectionism was legendary as was his modesty and consideration towards his fellow artists, however his relentless insistence on rehearsals and retakes was a burden to some. Although he viewed himself as an entertainer first and foremost, his consummate artistry won him the adulation of such 20th century .....legends as...., ...., .... and.....
Maar Nasa was zeer over zijn werk te spreken.quote:Op maandag 12 september 2005 01:08 schreef Sheridana het volgende:
Volgens mij was Stan niet echt bescheiden....
We zijn in '69 doodgegooid met zijn filmpjes van de maan.quote:Op maandag 12 september 2005 01:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar Nasa was zeer over zijn werk te spreken.
Volgens mij ook de hoogste kijkcijfers ooit voor een speelfilm op tv.quote:Op maandag 12 september 2005 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
We zijn in '69 doodgegooid met zijn filmpjes van de maan.
The voice? Sinatra dus.quote:Op maandag 12 september 2005 01:12 schreef Sheridana het volgende:
Always modest about his singing abilities, he introduced more standards from the Great American Songbook than any other singer, and composers such as Cole Porter wrote a number of songs especially for him, and quite a few are among evergreen ballroom foxtrots: "Night and Day", "Cheek to Cheek", "The Way You Look Tonight", "A Fine Romance", "They Can't Take that Away from Me", and "Change Partners". Irving Berlin, Jerome Kern, and the Gershwins contributed classic songs for his musicals, in large part because of his sincere, unmannered delivery of their songs.
Of Gene Kelly...quote:Op maandag 12 september 2005 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Fred Astaire?
quote:Op maandag 12 september 2005 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Fred Astaire?
Lena en Ken Olin?quote:Op maandag 12 september 2005 01:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Haar naam en de naam van haar man
[afbeelding]
Ken is niet haar man.quote:
Toen ik de post deed wist ik: dit is onzin... Maar ja wie is haar man ook weer? Even graven...quote:Op maandag 12 september 2005 01:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ken is niet haar man.
quote:Op maandag 12 september 2005 01:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Toen ik de post deed wist ik: dit is onzin... Maar ja wie is haar man ook weer? Even graven...
Is dat een scène uit Romeo is Bleeding?
van Lena.quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef ranja het volgende:
landgenoot van wie?
Klinkt Scandinavisch.quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef ranja het volgende:
ah. waar zou zij vandaan komen?
quote:
Zweden.quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef ranja het volgende:
ah. waar zou zij vandaan komen?
Idd Lena is getrouwd met Lasse Hallström. Je hebt het punt dubbel en dwars verdiend!quote:
Fin.quote:Op maandag 12 september 2005 01:30 schreef wyccie het volgende:
Is Renny Harlin ook Zweeds?
Ik had zo uit m'n hoofd ook niet zo snel een andere Zweedse regisseur geweten. Maar Lena is dus getrouwd met Lasse? Okee. Weer wat geleerd. Vraag komt eraan.quote:Op maandag 12 september 2005 01:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Idd Lena is getrouwd met Lasse Hallström. Je hebt het punt dubbel en dwars verdiend!
ArtyShock+1
Ingmar Bergman natuurlijk, maar die is wel erg oud.quote:Op maandag 12 september 2005 01:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik had zo uit m'n hoofd ook niet zo snel een andere Zweedse regisseur geweten.
Dat was inderdaad niet echt een match geweest.quote:Op maandag 12 september 2005 01:38 schreef wyccie het volgende:
Ingmar Bergman natuurlijk, maar die is wel erg oud.
Zat er een Onderzeeër in The cook the thief his wife and her lover?quote:Op maandag 12 september 2005 01:40 schreef ArtyShock het volgende:
Welke film?
*Restauranthouder/kok
*Verbroken relatie
*Compleet dood restaurant
*Vreemde buurman
*Cocaïne
*Leugentje om bestwil
*Nieuwe klandizie
*Onderzeeboot
Had die kok een restaurant in Newfoundland?quote:Op maandag 12 september 2005 01:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Zat er een Onderzeeër in The cook the thief his wife and her lover?
Het is al laat en de biertjes smaakte vanavond weer eens te lekker. Dus denken lukt niet helemaal meer.quote:Op maandag 12 september 2005 01:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Had die kok een restaurant in Newfoundland?
Het kan natuurlijk ook zeer goed zijn dat je de film gewoon niet gezien hebt. Net even op imdb gekeken en d'r waren minder votes voor dan ik dacht.quote:Op maandag 12 september 2005 01:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is al laat en de biertjes smaakte vanavond weer eens te lekker. Dus denken lukt niet helemaal meer.
Ik denk het wel. Ik ga slapen. Er is morgen misschien wel iemand die hem gezien heeft. Tot morgen Artyquote:Op maandag 12 september 2005 01:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zeer goed zijn dat je de film gewoon niet gezien hebt. Net even op imdb gekeken en d'r waren minder votes voor dan ik dacht.
Is goed. Ik ga zo ook de oogjes toe doen. Kijken of er morgen mensen met geniale invallen zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 01:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk het wel. Ik ga slapen. Er is morgen misschien wel iemand die hem gezien heeft. Tot morgen Arty
Het "leugentje om bestwil" gaat om een zeldzame vogel die in de buurt gezien zou zijn. Door deze melding wereldkundig te maken komt er ontzettend veel klandizie van vogelkijkers naar het restaurant. Zoveel zelfs dat de eigenaar zich genoodzaakt ziet personeel in te huren. Hij raakt vervolgens redelijk gecharmeerd van de dame die bij hem komt werken.quote:Op maandag 12 september 2005 08:57 schreef ArtyShock het volgende:
* Vogelkijkers
Ja maar... De plaatjes werken prima?quote:Op maandag 12 september 2005 13:44 schreef RuneRose het volgende:
De plaatjes werken niet:)
Na 5 keer f5'en werkten ze nog niet. Gebruik volgende keer www.imageshack.us (thumbnail! geen hotlink) dat werkt altijd.quote:Op maandag 12 september 2005 14:02 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja maar... De plaatjes werken prima?
Imagehosting.us wil wel eens wat langzamer zijn. Dus eh... nog een keer F5'en?
Ik ben even een andere image host aan het zoeken. Imagehosting.us deed het tot voor kort steeds prima. Als ik iets niet ga gebruiken dan is het imageshack. Ik heb daar een eh... lichte aversie tegen.quote:Op maandag 12 september 2005 14:45 schreef RuneRose het volgende:
Na 5 keer f5'en werkten ze nog niet. Gebruik volgende keer www.imageshack.us (thumbnail! geen hotlink) dat werkt altijd.![]()
Ik krijg weer sterk de indruk dat ik de enige hier ben die die film gezien heeft.quote:Op maandag 12 september 2005 15:13 schreef RuneRose het volgende:
Hm, ik zou het zo 1,2,3 niet weten.
Het feit dat je alleen thumbnails kan posten en niet mag hotlinken diskwalificeert imageshack voor mij als bruikbare optie.quote:Op maandag 12 september 2005 15:13 schreef RuneRose het volgende:
Wat heb je dan tegen Imageshack trouwens?Niet zo mysterieus doen hoor.
Ik heb 'm bijgevoegd aan m'n lijstje met alternatieven. Hij lijkt in gebruik net zo makkelijk als imagehosting.us. Geen login enzo. Ideaal voor hier. Goeie tip.quote:Op maandag 12 september 2005 16:16 schreef Sokolsky het volgende:
http://tinypic.com/
Werkt goed en makkelijk.
She's back!!quote:
Yay!quote:Op maandag 12 september 2005 18:58 schreef Sheridana het volgende:
She's back!!![]()
![]()
ot:
Geen flauw idee...ik herken alleen William Hurt....
Almost. Over wat voor vogels sprak ik?quote:Op maandag 12 september 2005 19:57 schreef Sheridana het volgende:
OKe...ik gok dan dat het tweede woord Birds is...aangezien het over vogels gaat....Good Birds?
Het ging hier niet goed tijdens jouw afwezigheid. De gemiddelde vraag duurde anderhalve dag.quote:
Prrrrrr. Ratel, ratel, tik, tik... tik....... tik.quote:Op maandag 12 september 2005 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Rare Birds?
duh!!quote:Op maandag 12 september 2005 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Rare Birds?
D'r zat inderdaad niet veel schot in de laatste dagen. De volgende vraag die ik stel wordt wel eens een Aziatische film... Misschien dat dat sneller gaat.quote:Op maandag 12 september 2005 20:17 schreef Sokolsky het volgende:
Het ging hier niet goed tijdens jouw afwezigheid. De gemiddelde vraag duurde anderhalve dag.
Wat ben jou nou boos? We hebben het punt toch binnen?quote:
Met noem 5 films van een willekeurig b-acteur/actrice ben je zeker binnen 1 minuut van je vraag af.quote:Op maandag 12 september 2005 20:19 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
D'r zat inderdaad niet veel schot in de laatste dagen. De volgende vraag die ik stel wordt wel eens een Aziatische film... Misschien dat dat sneller gaat.
carrierewending in t verschietquote:Op maandag 12 september 2005 20:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Almost. Over wat voor vogels sprak ik?
Ik voel me net zo'n sms spelprogramma waarbij het niet om de vraag gaat, maar men gewoon wettelijk verplicht is een vraag te stellen.![]()
is dat je vraag?quote:Op maandag 12 september 2005 20:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met noem 5 films van een willekeurig b-acteur/actrice ben je zeker binnen 1 minuut van je vraag af.
quote:Op maandag 12 september 2005 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat ben jou nou boos? We hebben het punt toch binnen?
Nee een suggestie. Dit is mijn vraag:quote:
gedraag je sheriquote:Op maandag 12 september 2005 20:27 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik liet mezelf even gaan....... sorry andere Ik!
Wa doe ik nou weer? Was een vraag aan het bedenken.quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
iets van RC dus
Nee van Gladys & the Pimps volgens mij.quote:Op maandag 12 september 2005 20:55 schreef Sheridana het volgende:
Midnight train to Georgia?
Ow wacht, is dat wel van Ray!
Intre +1quote:Op maandag 12 september 2005 21:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Komt dat uit What'd I Say?
Heerlijk geluid komt er toch uit zo'n elektrische pianoquote:
Ach er zit in beide Georgia zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 12 september 2005 21:08 schreef Sheridana het volgende:
Oh, ik bedoelde Georgia on my Mind!! Ipv Midnight train to Georgia....
Ach, was toch nie goed....
Ja hoor, ik merk hetquote:Op maandag 12 september 2005 20:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met noem 5 films van een willekeurig b-acteur/actrice ben je zeker binnen 1 minuut van je vraag af.
Deze vraag kan je beter stellen als je ervan af wilt zijn dusquote:Op maandag 12 september 2005 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Sister act?
Ik zei toch had geen Jennifer Tilly dus er bij moeten zetten, was een paar seconde te laat.quote:
DH +1quote:Op maandag 12 september 2005 21:30 schreef dolle_hond het volgende:
hidde maas
quote:Op maandag 12 september 2005 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Emannuelle Beart?
had moeten wachten met GV gokken tot ik een x-ray van haar Harry's had gezien
Ik keur 'm goed, maar alleen omdat het ook míjn gok was.quote:Op maandag 12 september 2005 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Emannuelle Beart?
had moeten wachten met GV gokken tot ik een x-ray van haar Harry's had gezien
Bridget Fonda?quote:
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:12 schreef EricusMaximus het volgende:
Zelfde rol gespeeld ooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |