Jaaaaaa, inderdaad!!quote:Op maandag 12 september 2005 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat je net doet of je het niet wist was zeker om de schijn op te houden he?
Sheridana +1
Ik heb even haar cv bekeken om tot de verrassende conclusie te komen dat ik zes films met haar gezien heb, maar dat haar gezicht me niets zegt. Een typisch dertien-in-een-dozijn typje waarschijnlijk die niet geheel onprettig voor het mannelijk oog is.quote:Op maandag 12 september 2005 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Was ook drie keer ruk die film.
quote:Op maandag 12 september 2005 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Vera Drake?
quote:Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Kathy Bates dus.
quote:Op maandag 12 september 2005 00:51 schreef Sheridana het volgende:
Joep Sertons....?
Oh die achternaam, daar was ik nooit meer opgekomen.quote:Op maandag 12 september 2005 00:51 schreef Sheridana het volgende:
Joep Sertons....?
Wilde gok, Charlie Chaplin.quote:Op maandag 12 september 2005 01:02 schreef Sheridana het volgende:
[b]Again..handen aan de knop....wie is?
was a virtuoso .....able to convey lighthearted adventuresomeness or deep emotion when called for. His technical control and sense of rhythm were astonishing; according to one anecdote, he was able, when called back to the studio to redo a .....he had filmed several weeks earlier for a special effects number, to reproduce the routine with pinpoint accuracy, down to the last gesture.
Oh ja, die richting kun je ook nog opdenken...quote:Op maandag 12 september 2005 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Ray Charles?
Stanley Kubrick?quote:Op maandag 12 september 2005 01:05 schreef Sheridana het volgende:
Geen Ray of Charlie...
His perfectionism was legendary as was his modesty and consideration towards his fellow artists, however his relentless insistence on rehearsals and retakes was a burden to some. Although he viewed himself as an entertainer first and foremost, his consummate artistry won him the adulation of such 20th century .....legends as...., ...., .... and.....
Kauffman?quote:Op maandag 12 september 2005 01:05 schreef Sheridana het volgende:
Geen Ray of Charlie...
His perfectionism was legendary as was his modesty and consideration towards his fellow artists, however his relentless insistence on rehearsals and retakes was a burden to some. Although he viewed himself as an entertainer first and foremost, his consummate artistry won him the adulation of such 20th century .....legends as...., ...., .... and.....
Maar Nasa was zeer over zijn werk te spreken.quote:Op maandag 12 september 2005 01:08 schreef Sheridana het volgende:
Volgens mij was Stan niet echt bescheiden....
We zijn in '69 doodgegooid met zijn filmpjes van de maan.quote:Op maandag 12 september 2005 01:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar Nasa was zeer over zijn werk te spreken.
Volgens mij ook de hoogste kijkcijfers ooit voor een speelfilm op tv.quote:Op maandag 12 september 2005 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
We zijn in '69 doodgegooid met zijn filmpjes van de maan.
The voice? Sinatra dus.quote:Op maandag 12 september 2005 01:12 schreef Sheridana het volgende:
Always modest about his singing abilities, he introduced more standards from the Great American Songbook than any other singer, and composers such as Cole Porter wrote a number of songs especially for him, and quite a few are among evergreen ballroom foxtrots: "Night and Day", "Cheek to Cheek", "The Way You Look Tonight", "A Fine Romance", "They Can't Take that Away from Me", and "Change Partners". Irving Berlin, Jerome Kern, and the Gershwins contributed classic songs for his musicals, in large part because of his sincere, unmannered delivery of their songs.
Of Gene Kelly...quote:Op maandag 12 september 2005 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Fred Astaire?
quote:Op maandag 12 september 2005 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Fred Astaire?
Lena en Ken Olin?quote:Op maandag 12 september 2005 01:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Haar naam en de naam van haar man
[afbeelding]
Ken is niet haar man.quote:
Toen ik de post deed wist ik: dit is onzin... Maar ja wie is haar man ook weer? Even graven...quote:Op maandag 12 september 2005 01:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ken is niet haar man.
quote:Op maandag 12 september 2005 01:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Toen ik de post deed wist ik: dit is onzin... Maar ja wie is haar man ook weer? Even graven...
Is dat een scène uit Romeo is Bleeding?
van Lena.quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef ranja het volgende:
landgenoot van wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |