René en ik zaten te overleggen, het is 14 Februari geweest, dus valentijnsdag is over. Omgedoopt tot een nieuw topicjequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:24 schreef 14.gif het volgende:
Wees [hier] verliefd
Waar slaat die tt op...
It wasn't mequote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Meneer de messdinges mod, zou je voortaan TT gewoon heel willen laten?
TTvercheilaard!
Ja! Ineens sta ik in de OP!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Meneer de messdinges mod, zou je voortaan TT gewoon heel willen laten?
TTvercheilaard!
En wat heeft dit met PUB te maken?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:17 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
Over een jaar of 12 is t een puberquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:19 schreef 14.gif het volgende:
[..]
En wat heeft dit met PUB te maken?
Hij heeft het in elk FB topic neergezet over het hele forum.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:19 schreef 14.gif het volgende:
[..]
En wat heeft dit met PUB te maken?
Hoiquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:11 schreef Messenga het volgende:
Thanks.
Wordt na half 8, René is nog werken.
Goed.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:24 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen kanker gezegd...Overigens als je hierover verder wilt praten kan je het via mail of FB-topic doen...Ik heb er geen zin om het hier te bespreken
Is het niet een feit dat mods geen banknopje krijgen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed.
Het gaat niet over jou, maar over dribbel die dus gebant is en volgens jou is dat door 1 iemand die noooit een banknopje zou krijgen enzo, beetje een steek onder water.
Gewoon niet doen.
Wil je het wel doen, moet je gewoon ff weg gaan.
Thats it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |