die heeft ie volgens mij niet eensquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en dus dacht messenga: Ik ga mn banknopje es testen
Messenga heeft geen banknopje...zal hij ook nooit krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en dus dacht messenga: Ik ga mn banknopje es testen
och neequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
die heeft ie volgens mij niet eens
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:05 schreef DjDev het volgende:
[..]
Goed hoor...Ik zit ONZ SC topics terug te lezen...Ik heb echt foute dingen gevraagd/t toen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
och nee
verkeerd gedacht
Maar ben weg
Daagquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
och nee
verkeerd gedacht
Maar ben weg
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
allemaal terug te lezen
Die van 2004 tijdens de kerstvakantie waren het leukste !
Wtf mot jij nouquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:10 schreef Renesite het volgende:
En néé DjDev, we gaan niet stoken, ben je dat van plan? Ga ff weg![]()
Hoi?quote:
Dat weet ik geloof ik nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een keertje gevraagd wat SM is/betekent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
-edit- is al gezegt.
Ik sta wel aan kop
We hebben het over vroeger ONZSCquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:10 schreef Renesite het volgende:
En néé DjDev, we gaan niet stoken, ben je dat van plan? Ga ff weg![]()
Jij hebt de beste !quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
-edit- is al gezegt.
Ik sta wel aan kop
Ook dat misschien, maar verder ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We hebben het over vroeger ONZSC
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:06 schreef DjDev het volgende:
[..]
Messenga heeft geen banknopje...zal hij ook nooit krijgen
Geen zin in, en vandaag al helemaal niet,quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ja...Allemaal door 1 iemand(je weet wel wie
)
Dus?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi?
Ik ben ook mod hier?
shocking, i know.
Niet stoken, anders zouten.
Daarom is ie juist zo mooi, als je er nog bier en durex bij ging doen word het plaatje al veel te druk lijkt mequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:20 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik vind bij Twisted wel wat bier of Durex missen, dat is dan weer jammer. Verder wel puik, zeker die lichtshow erin.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat weet ik geloof ik nog
Dus?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ook dat misschien, maar verder ook
[..]
[..]
Geen zin in, en vandaag al helemaal niet,
Hehe...Ik heb je ff geholpenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
-edit- is al gezegt.
Ik sta wel aan kop
vergeet de breezerflesjes nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Bier en condooms erin is veels te druk
moeten chille foto hebben
Je loopt wel te zeiken over een medemod en dat is lullig, doe het dan op z'n minst niet openlijk maar lekker een mailtje sturen zoals ik al zei.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dus?
Ik heb toch niks over jou gezegd?
Ken je het woord provoceren? of uitlokken?quote:
Ik heb helemaal geen kanker gezegd...Overigens als je hierover verder wilt praten kan je het via mail of FB-topic doen...Ik heb er geen zin om het hier te besprekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je loopt wel te zeiken over een medemod en dat is lullig, doe het dan op z'n minst niet openlijk maar lekker een mailtje sturen zoals ik al zei.
Ik vraag je om er over op te houden, open een onztopic over een petitie voor Dribbel ofzo, maar als hij loopt te zeiken met kanker dit en kanker dat mag hij van mij opzouten, en so it is.
Die horen er niet tussen, ik denk niet dat er hier iemand is die breezer drinktquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:23 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
vergeet de breezerflesjes niet![]()
had ik ook willen doen maar werd te druk ja. En als ik er bier in deed werd het Grolsch, en niet iedereen stemt daarop.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daarom is ie juist zo mooi, als je er nog bier en durex bij ging doen word het plaatje al veel te druk lijkt me![]()
En dan gaat iedereen zeuren dat het biermerk niet goed is
Maar wees nou ff reeel, half fok scheld met kanker, dat kom je overal tegen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je loopt wel te zeiken over een medemod en dat is lullig, doe het dan op z'n minst niet openlijk maar lekker een mailtje sturen zoals ik al zei.
Ik vraag je om er over op te houden, open een onztopic over een petitie voor Dribbel ofzo, maar als hij loopt te zeiken met kanker dit en kanker dat mag hij van mij opzouten, en so it is.
[..]
Ken je het woord provoceren? of uitlokken?
Jij leest wat je wilt lezen...niet wat er staatquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ken je het woord provoceren? of uitlokken?
precies, ik heb er ook een beetje veel Grolsch in gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
had ik ook willen doen maar werd te druk ja. En als ik er bier in deed werd het Grolsch, en niet iedereen stemt daarop.
Ja, hij is verder wel mooi maar iemand die geen Grolsch drinkt stemt er niet opquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
precies, ik heb er ook een beetje veel Grolsch in gedaan
Daarom, ik weiger ook om op datquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja, hij is verder wel mooi maar iemand die geen Grolsch drinkt stemt er niet op
Gooi em maar weer op slotquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:30 schreef Messenga het volgende:
Zo, dat was al vrij snel duidelijk in het Polletje.
Dus we hebben nieuwe OPquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:30 schreef Messenga het volgende:
Goed héquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:30 schreef Messenga het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus we hebben nieuwe OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |