The Reflex?quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Moby zat toch eerst bij Crosby, Stills, Nash & Young? van dat aanstekelijke disco-hitje...kom hoe heet het nou...
Hij schijnt er regelmatig mee gepest te zijn door z'n opa (zijn opa is trouwens Robbie Williams, de saxofonist van Depeche Mode)quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:50 schreef ElisaB het volgende:
Is het trouwens waar van die operatie? Ik las dat ergens, maar snap het niet; zo groot was zijn neus toch niet
Je vergeet dat hij ook gespeeld heeft in de New Kids On The Blockquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:54 schreef ModernTalking het volgende:
[..]
Hij schijnt er regelmatig mee gepest te zijn door z'n opa (zijn opa is trouwens Robbie Williams, de saxofonist van Depeche Mode)
Dat was toch die slotjes beugel?quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:50 schreef ElisaB het volgende:
Zie je wel dat niets is wat het lijkt
Is het trouwens waar van die operatie? Ik las dat ergens, maar snap het niet; zo groot was zijn neus toch niet
Metalbands.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij ook gespeeld heeft in de New Kids On The Block![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij ook gespeeld heeft in de New Kids On The Block![]()
Ik vond het al een vaag verhaal. Zo zie je maar weer dat je niet alles moet geloven wat ze op TV zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
Dat was toch die slotjes beugel?
Huh? dat nummer was toch van Creedence Underground Preachers? Waar Jan Akkerman drumde, Barry Hay bas speelde en Henny Huisman de zang deed?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat was Modern Talking, je weet wel, die lui met die hit 'I heard it through the grapevine'.
Modern 'Motown' Talking.
Nee, Jan Akkerman, Barry Hay en Henny Huisman dat waren toch The Three Degrees?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Huh? dat nummer was toch van Creedence Underground Preachers? Waar Jan Akkerman drumde, Barry Hay bas speelde en Henny Huisman de zang deed?
Nee joh, the three degrees waren Nina Hagen, Janis Joplin en Tina Turnerquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, Jan Akkerman, Barry Hay bas en Henny Huisman dat waren toch The Three Degrees?
3T!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, Jan Akkerman, Barry Hay en Henny Huisman dat waren toch The Three Degrees?
Klopt. En ze hebben ook een duitstalig album onder de naam Hanswurst.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
En die neefjes van Ichael Jacksen, die noemen zichzlef toch Hanson?
Nee, zij waren van The Ketchup Song.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:34 schreef ModernTalking het volgende:
Destiny's Child; hadden die geen hit met "Eins Zwei Polizei"?
Morisette, McCartneyquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
McCartney en Morisette
Vormen een nieuw duet
Hij bespeelt de trombone
En zij de trompet
nee, liam gallagher was die ene neger die ook in Men In Black speelde!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef flyguy het volgende:
Maar zij hebben toch altijd ruzie met die zanger van coldplay, liam gallagher?
Klopt! Ze hebben toen ook samen een kind gekregen, Dave Stewart genaamd, die iedereen natuurlijk kent als leadzanger van Totoquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:57 schreef koenimex het volgende:
Had hij niet een relatie met Michael Stipe van The Who?
Ik vond Bruce een stuk beter toen hij nog speelde met Crazy Horsequote:Op zaterdag 10 september 2005 15:59 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb alleen de Stones albums waar Bruce Springsteen op meespeelt.
Ik hou het meeste van zijn 'Ziggy Stardust' periode.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:12 schreef OProg het volgende:
Ik vond Bruce een stuk beter toen hij nog speelde met Crazy Horse
Commerciele meukquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:15 schreef tong80 het volgende:
Wat vonden jullie van de cover van het Rolling stones nummer 'Hey Jude' gemaakt door de Belg Heino, die er 'Hey du jude' van maakte. Terecht toch dat ie met de Stones op wereldtoernee mag ?
Bruce was toch ook van het Pizzalied?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:33 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik hou het meeste van zijn 'Ziggy Stardust' periode.
Dat was 2 Untalented, je weet wel, met Ray Charles en Anita.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bruce was toch ook van het Pizzalied?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat was 2 Untalented, je weet wel, met Ray Charles en Anita.
Nee, Bruce was van Gabbertjequote:Op zaterdag 10 september 2005 16:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bruce was toch ook van het Pizzalied?
24/7 zijn later toch nog eens gecoverd door The Eagles...hoe heette dat nummer ook al weer..quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, Bruce was van Gabbertje
Het pizzaleid was van Twenty4seven
Ja en dat orgineel was weer van een vrij onbekende band U2 met als leadzanger Herman van Veenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
24/7 zijn later toch nog eens gecoverd door The Eagles...hoe heette dat nummer ook al weer..
Oh ja, Child in time...
U2 was ooit leuk. Ten tijde van 'Sledgehammer' en 'Lets talk about sex'.quote:Op zondag 11 september 2005 00:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja en dat orgineel was weer van een vrij onbekende band U2 met als leadzanger Herman van Veen
Herman van Veen, die heeft toch ook die tekenfilm met die eend gedaan? Darkwing Duck?quote:Op zondag 11 september 2005 00:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja en dat orgineel was weer van een vrij onbekende band U2 met als leadzanger Herman van Veen
Alfred j kwak bedoel jequote:Op zondag 11 september 2005 02:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Herman van Veen, die heeft toch ook die tekenfilm met die eend gedaan? Darkwing Duck?
Verrek, is dat niet Jim Morrisson met een kerstmuts op z'n hoofd en een groot uitgevallen fallus in zijn hand?quote:Op zondag 11 september 2005 11:15 schreef Schorpioen het volgende:
Pff, McCartney... Ik vond zijn nummers altijd wel leuk maar toen die vent zo ontzettend anti-commie werd en die heksenjacht ging opzetten, ben ik afgehaakt hoor
Hoewel dat kunstwerk dat hij onlangs gemaakt heeft wel weer grappig is:
[afbeelding]
Nee joh! Dat is John Mayall, de grootvader van de Britse polka, dat zie je toch wel, en het is geen fallus, maar een paraplu, dat is natuurlijk een verwijzing naar zijn cult-hit "raindrops are falling on my head"!quote:Op zondag 11 september 2005 11:19 schreef webfreak het volgende:
[..]
Verrek, is dat niet Jim Morrisson met een kerstmuts op z'n hoofd en een groot uitgevallen fallus in zijn hand?
Die Cult hit is later heel goed gecoverd door een Deense band genaamd Bløfquote:Op zondag 11 september 2005 11:28 schreef Schorpioen het volgende:
Nee joh! Dat is John Mayall, de grootvader van de Britse polka, dat zie je toch wel, en het is geen fallus, maar een paraplu, dat is natuurlijk een verwijzing naar zijn cult-hit "raindrops are falling on my head"!
Overigens is Bløf best leuk zo met Steviequote:Op zondag 11 september 2005 11:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die Cult hit is later heel goed gecoverd door een Deense band genaamd Bløf
Oh ja, dat is toch die band die de ene drummer na de andere versleet omdat ze spontaan explodeerden?quote:Op zondag 11 september 2005 11:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die Cult hit is later heel goed gecoverd door een Deense band genaamd Bløf
Welnee, hij was gestikt in een kapotgebeten vleermuisquote:Op zondag 11 september 2005 14:33 schreef Zanderrr het volgende:
Ik dacht dat dat weer die satanistische black metal band was, de Grateful Dead. Bij Bløf was een van de gitaristen gestikt in andermans braaksel, geloof ik.
En ik maar denken dat die van het hilton was afgesprongenquote:Op zondag 11 september 2005 17:46 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Welnee, hij was gestikt in een kapotgebeten vleermuis![]()
Dat heeft Frans al een keer gedaan in z'n boek.quote:Op zondag 11 september 2005 19:49 schreef Beathoven het volgende:
ingewikkeld bandje die stones als je alles zo doorleest. Ik zal maar niemand vragen om daar ff een samenvatting van te maken
Nee, Frans B.quote:Op zondag 11 september 2005 19:52 schreef Beathoven het volgende:
Lange Frans Bauer?
Ja dat album had ze gemaakt voor die ene gitarist van blöf die in een vleermuis is gestiktquote:Op zondag 11 september 2005 20:41 schreef ModernTalking het volgende:
Ah, de neef van Ali!
Het leukste in dat boek vond ik trouwens de onthulling dat Jermaine Jackson heeft gedrumt op Bat Out Of Hell, het eerste album van Madonna
Wat lullen jullie nou allemaalquote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ja dat album had ze gemaakt voor die ene gitarist van blöf die in een vleermuis is gestikt![]()
Hij is toch die homo die gestorven is aan Aids?quote:Op zondag 11 september 2005 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat lullen jullie nou allemaalIedereen weet toch dat Alice Cooper de zanger was van Doe Maar
![]()
Peter Andre is van Paris Hilton afgesprongen? Maar wat heeft dat in godsnaam met het solowerk van Keith McJagger te maken?quote:Op zondag 11 september 2005 19:47 schreef DuranK het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die van het hilton was afgesprongenWie was dat dan? Peter andre
![]()
Wat is een serieuze zaak?quote:Op maandag 12 september 2005 10:54 schreef Boomlaars het volgende:
Drijf er maar de spot mee!
DIt is een serieuze zaak
Ja, je hebt natuurlijk helemaal gelijk.Ik ben ook erg benieuwd.quote:Op maandag 12 september 2005 10:54 schreef Boomlaars het volgende:
Drijf er maar de spot mee!
DIt is een serieuze zaak
ik las laatst dat het een coveralbum gaat worden, als eerbetoon aan alle artiesten die hem hebben beïnvloed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:35 schreef Boomlaars het volgende:
Ik hoorde laatst op Talpa dat die zanger van de rolling Stones (Paul McCartney) een nieuw album op gaat nemen.
Is daar al meer over bekend? Ik vond de stones altijd wel goed, hun laatste album was ook perfect!
Nee, heeft niet zoveel te maken met het feit dat hij fan van Michael Jackson is, maar wel met hun beider voorkeur voor groene blaadjes. Eventjes geblancheerd in zout water, of eventueel rauw met wat tomaatjes en verse peper.quote:Op maandag 12 september 2005 13:04 schreef WouterB het volgende:
[..]
ik las laatst dat het een coveralbum gaat worden, als eerbetoon aan alle artiesten die hem hebben beïnvloed.
Greensleeves schjint er ook op te staan, maar heb eigenlijk nooit geweten dat hij een fan was van Michael Jackson. Iemand een idee hoe dat zit?
Ik dacht dat 'ie afgekickt was van de dope?quote:Op maandag 12 september 2005 13:10 schreef Turbomuis het volgende:
Nee, heeft niet zoveel te maken met het feit dat hij fan van Michael Jackson is, maar wel met hun beider voorkeur voor groene blaadjes.
ow, dus daar ging Zaai, zaai, zaai overquote:Op maandag 12 september 2005 13:10 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee, heeft niet zoveel te maken met het feit dat hij fan van Michael Jackson is, maar wel met hun beider voorkeur voor groene blaadjes.
quote:Op maandag 12 september 2005 13:15 schreef WouterB het volgende:
[..]
ow, dus daar ging Zaai, zaai, zaai over(begreep het nummer al nooit)
Tuurlijk, Trijntje Oosterhuis. Dat weet toch iedereenquote:Op maandag 12 september 2005 15:04 schreef Bosbeetle het volgende:
haha de stones hebben toch een zangeres ..
zie google
Da's Ross Geller, een half-en-half alleenstaande Newyorker (met kind). Inderdaad een groupie.quote:Op maandag 12 september 2005 15:35 schreef WouterB het volgende:
Kun je niet lezen ofzo?
Staat toch duidelijk onder dat dit The Scene is. Als je een beetje beter had gekeken had je bovendien Huub van der Lubbe rechts gezien en Boudewijn de Groot tweede van rechts.
Nb. weet niet wie die linkergast is, waarschijnlijk een groupie ofzo.
dat was cheryl crow maar die is niks meer waard sinds ze gaat trouwen met neil armstrongquote:Op maandag 12 september 2005 15:04 schreef Bosbeetle het volgende:
haha de stones hebben toch een zangeres ..
zie google
quote:Op maandag 12 september 2005 15:34 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk, Trijntje Oosterhuis. Dat weet toch iedereen![]()
Nee joh.. zij gaat trouwen met 'Spaceman' Babylon Zooquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat was cheryl crow maar die is niks meer waard sinds ze gaat trouwen met neil armstrong
Nee, dat was Paul Youngquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:35 schreef cafca het volgende:
Blijft een interessant bandje, dat Rolling Stones...
Trouwens die Neil Young, die eigenlijk met Cheryl Crow (van de Black Crows, of the Couting Crows?) zou gaan trouwen, die zong toch eerst samen met Crosby, Stills, Lake & Palmer?
Oh ja, hoe kon ik dat vergeten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, dat was Paul Young
Neil Young is eigenlijk Louis Armstrong, de zanger van het smurfenlied
Maar wacht ff, is dat dan dezelfde Louis Armstrong als die van die mondharpuitvoering van 'somewhere over the rainbow'? (en die ook mondharp speelt in het achtergrondorkestje van Steve Tyler, die blonde countryzanger, weet je wel)quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, dat was Paul Young
Neil Young is eigenlijk Louis Armstrong, de zanger van het smurfenlied
Owwja! Toen moest die zijn rechten over de stonesnummers weer verpatsen om uit de bak te blijven uiteindelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh ja, hoe kon ik dat vergeten.Maar die was toch de gevangenis ingegaan vanwege smurfenmisbruik?
Volgens mij heeft ie zich achteraf zo genoemd om meer bekendheid te vergaren, eigenlijk is het de vader van Jan Smitquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:02 schreef Rasing het volgende:
Steve Tyler, de vader van Bonnie Tyler?
Die rechten zijn inderdaad verkocht aan Pierre Kartner, toendertijd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Owwja! Toen moest die zijn rechten over de stonesnummers weer verpatsen om uit de bak te blijven uiteindelijk.
Hij slaat ook zijn vrouw met regelmaat wordt gezegd (Madonna)..
Yep. Biologische vader dus. Ze (Bonnie) is opgevoed door Pierre Kartner (en die is dan weer bekend van de zomerhit "Dragostea din tei")quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:02 schreef Rasing het volgende:
Steve Tyler, de vader van Bonnie Tyler?
Peirre is toch een oom van Paul Jones die tijdens het zwemmen in smurfendrop stikte?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:11 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Yep. Biologische vader dus. Ze (Bonnie) is opgevoed door Pierre Kartner (en die is dan weer bekend van de zomerhit "Dragostea din tei")
Nee, dat was Brian Jones, en die had wat anders geslikt voor hij ging zwemmen, of zit ik nu weer helemaal mis?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Peirre is toch een oom van Paul Jones die tijdens het zwemmen in smurfendrop stikte?
Nee, je verward hem met de neef van Howard Jones, die verslikte zich in de ranja tijdens het bungeejumpen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Peirre is toch een oom van Paul Jones die tijdens het zwemmen in smurfendrop stikte?
Brian Jones, de vader van Norah?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, dat was Brian Jones, en die had wat anders geslikt voor hij ging zwemmen, of zit ik nu weer helemaal mis?
Ja, die bedoel ik, die harpspeler uit pakistan, Heeft ooit nog op de eerste editie van Pinkpop gestaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Brian Jones, de vader van Norah?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Brian Jones, de vader van Norah?
Pino! Is dat een pak????quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
en bovendien zuster van Grace.....
![]()
Ik heb overigens uit betrouwbare bron vernomen dat Jantje Smit tegenwoordig in het Pino-pak zit.....maar niet doorvertellen hoor...
Oorspronkelijk niet, toen was het de bekende vogelman P. Hinault. Maar toen deze in 1985 overleed, vreesde de NPS voor een hele generatie getraumiatiseerde kinderen dus toen hebben ze maar een acteur ingehuurd.quote:
Voordat Jantje Smit het is gaan doen, was deze taak weggelegd voor Heintje.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:35 schreef WouterB het volgende:
[..]
Oorspronkelijk niet, toen was het de bekende vogelman P. Hinault. Maar toen deze in 1985 overleed, vreesde de NPS voor een hele generatie getraumiatiseerde kinderen dus toen hebben ze maar een acteur ingehuurd.
Nou, dit zo via dit forum horen vind ik anders ook behoorlijk traumatiserend hoor.... Had ik echt nooit verwacht. Nou ga je me zeker ook vertellen dat Ernie en Bert niet echt bij elkaar in 1 huis wonen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:35 schreef WouterB het volgende:
[..]
Oorspronkelijk niet, toen was het de bekende vogelman P. Hinault. Maar toen deze in 1985 overleed, vreesde de NPS voor een hele generatie getraumiatiseerde kinderen dus toen hebben ze maar een acteur ingehuurd.
Heeft die acteur dan een pak aan, of hebben ze de huid van P. Hinault eraf gestroopt en hangen ze dat om die acteur heen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:35 schreef WouterB het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |