Mwah. Ik vond het pas achteruit gaan toen Peter Gabriel vervangen werd door Phil Collins.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
Sinds Jim Morrison niet meer bij de Stones meespeelt vind ik het een stuk minder.
Ik ben blij dat ze die talentloze junkie eindelijk de band uitgeknikkerd hebben, die man kon toch niet drummen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:49 schreef Dezz het volgende:
Jammer dat John Frusciante ook is vertrokken![]()
Wat verwacht je dan ook met maar 1 arm.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:50 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze die talentloze junkie eindelijk de band uitgeknikkerd hebben, die man kon toch niet drummen...
Mwaoh, Nu ze Def P erbij hebben vind ik het wel weer meevallen moet ik zeggen. Die is echt wel underground!quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Man, de Stones zijn al niet meer relevant sinds ze commercieel zijn. Trendy mietjes met hun rap-shit.
Klopt, de zanger van kane, Marco B., heeft ook al vermeld dat dankzij zijn grote maat Edsilio Leroy ze ook in het buitenland eindelijk eens succes hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:03 schreef Elusive het volgende:
ik hoorde laatst van de zanger van U2 (gwen stefani) dat kane nu echt gaat doorbreken in het buitenland
confirm/deny ?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:40 schreef De_Loet het volgende:
en hoezo is mc cartney de zanger van de stones ?
Ja maar niet zonder ondersteuning van ons aller George Bakerquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Klopt, de zanger van kane, Marco B., heeft ook al vermeld dat dankzij zijn grote maat Edsilio Leroy ze ook in het buitenland eindelijk eens succes hebben.
ik zal nooit de battles tussen McCartney en Don McLean vergetenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:59 schreef TimMer1981 het volgende:
Het is niet de leadzanger, het is de MC. Hij heet niet voor niet McCartney...
Ja, dat was lachen vorig jaar. Ik was er ook bij.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik moet trouwens iets opbiechten: ik was vroeger altijd van de Beatles. Ik was er zelfs bij toen het Kurhaus werd afgebroken tijdens een concert van ze
ik wist niet dat jij van techno hieldquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat was lachen vorig jaar. Ik was er ook bij.
Het is Servaes!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:39 schreef Vampier het volgende:
Mary Servaas op backing vocals.
Ben je gek. Ik ben gek op Techno. Ik heb alle platen van Hank Williams, Nana Mouskouri en Jannes!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij van techno hield![]()
Dat zijn de Stones niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:16 schreef cafca het volgende:
[afbeelding]
Dit zij toch de Stones?
Welke is nou Paul McCartnie ?
Courtney Love heeft zich toch samen met Syd Visjes van the Beach Boys van kant gemaakt, toen ze 2 weken in het Amsterdam Hilton in bed gelegen hadden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:17 schreef pfaf het volgende:
Hij was toch al vermoord? Toen hij met zo'n Chinees op bed lag? Mên!Ttoen rockten de Stones nog echt, in plaats van die slappe hap sinds Oswald McCartney vermoord had, hoewel ik ook ergens op internet las dat Courntney Love ( die van de Corrs ) erachter zat.
Hm, het was toch iets met Stones......quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:17 schreef Drimzef het volgende:
[..]
Dat zijn de Stones niet.
Zie jij iemand met een bolhoed en een grijze baard?
Nou dan!
Ooow, ik dacht dat Syd zich in 1980 had opgehangen, omdat z'n band van naam ging veranderen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Courtney Love heeft zich toch samen met Syd Visjes van the Beach Boys van kant gemaakt, toen ze 2 weken in het Amsterdam Hilton in bed gelegen hadden?
Ja, da's ook een oude foto, he....quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:19 schreef cafca het volgende:
Hm, het was toch iets met Stones.....
Dat was Syd Barret van Led Zeppelin. Daarna dus Iron Maiden geheten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ooow, ik dacht dat Syd zich in 1980 had opgehangen, omdat z'n band van naam ging veranderen?
Aah, nu herken ik ze weer. Ze speelden vorige week nog in de Gigant. Als je ze eens wil zien moet je volgende week eens Atak in Enschede tsjekken. Vet goede flow hebben die gasten joh!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:29 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ja, da's ook een oude foto, he....
[afbeelding]
Paul McCartney (l) staat hier met Bobo Marley (m) op de foto.
Lekkere fout dan. Als Paul McCartney zanger is van de Rolling Stones volgens mij was hij toch echt 1 van de Zangers van de Beatles. Mick Jagger is zanger van de Rolling Stonesquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:35 schreef Boomlaars het volgende:
Ik hoorde laatst op Talpa dat die zanger van de rolling Stones (Paul McCartney) een nieuw album op gaat nemen.
Is daar al meer over bekend? Ik vond de stones altijd wel goed, hun laatste album was ook perfect!
Bobo The Homo Marley doet z'n bijnaam eer aan en staat weer krom. Dat provocerende heeft ie altijd gehad, al is het nu meer lachwekkend.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:29 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ja, da's ook een oude foto, he....
[afbeelding]
Paul McCartney (l) staat hier met Bobo Marley (m) op de foto.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef IMDONE het volgende:
[..]
Lekkere fout dan. Als Paul McCartney zanger is van de Rolling Stones volgens mij was hij toch echt 1 van de Zangers van de Beatles. Mick Jagger is zanger van de Rolling Stones
Welke bladen lees jij?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef IMDONE het volgende:
[..]
Lekkere fout dan. Als Paul McCartney zanger is van de Rolling Stones volgens mij was hij toch echt 1 van de Zangers van de Beatles. Mick Jagger is zanger van de Rolling Stones
nee joh...je bent in de war met de leadzangeres van Simon & Garfunkelquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
britney spears zingt toch in het achtergrond koor?
ha ha ha ha ha. Alsof de Beatles twee zangers hadden. Dat waren de Mama's and the Papa's.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef IMDONE het volgende:
[..]
[..]
Vanilla Ice is de zanger van the rolling stones(heb ik vernomen uit betrouwbare bron)quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef bartrid het volgende:
Ik dacht dat Dinand de zanger van de Rolling Stones was?
[..]
die kaars waait zeker snel uit,was dat niet elton john & prince charles die dat nummer schreefquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef keijz het volgende:
[..]
Mick Jagger maakte die song voor Lady Diana, Candle In The Katrina
Nee het was Prince Roger Nelson met Nico Landers (van de Velvet Underground).quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
die kaars waait zeker snel uit,was dat niet elton john & prince charles die dat nummer schreef
Onzinquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Nee het was Prince Roger Nelson met Nico Landers (van de Velvet Underground).
Sly Stone, toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:03 schreef Berkery het volgende:
[afbeelding]
Van welke Stone is zij ookalweer een kleindochter?
Nee. Dat is in het side-project wat ze doen met alle familie en ex-bandleden: De Kei-Ly Family.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:08 schreef bartrid het volgende:
Ja da's duidelijk familie. Wat doet Thom Yorke ook al weer in de Rolling Stones? Keyboard spelen toch?
Heb altijd gedacht dat dat over de Jackson 40 Straits ging...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:30 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nee. Dat is in het side-project wat ze doen met alle familie en ex-bandleden: De Kei-Ly Family.
Nee, Dinand is de zanger van U2, je weet wel die band die voorheen Eddie Vedder als leadzanger had. Maar helaas nam hij een OD in '94. Er wordt gefluisterd dat dat kwam door zijn vrouw Courteney Cox....quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef bartrid het volgende:
Ik dacht dat Dinand de zanger van de Rolling Stones was?
Eddie Vedder? dat was toch die voorman van The Doors die rare dikke slierten haar kreeg en waarbij een toeter uit zijn mond groeide van de dansjes die hij deed?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef John.R.Cash het volgende:
[..]
Nee, Dinand is de zanger van U2, je weet wel die band die voorheen Eddie Vedder als leadzanger had. Maar helaas nam hij een OD in '94. Er wordt gefluisterd dat dat kwam door zijn vrouw Courteney Cox....
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eddie Vedder? dat was toch die voorman van The Doors die rare dikke slierten haar kreeg en waarbij een toeter uit zijn mond groeide van de dansjes die hij deed?
Bananarama was van Radar love de grootste hit van Shocking Brown Sugar.quote:
Beetje jammer dat je nou met de grootste sellout commercieele hoeren op de proppen komt hoor....quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bananarama was van Radar love de grootste hit van Shocking Brown Sugar.
Wist je dat Robbie van Leeuwen de zanger van die band door dat ene nummer miljonair is geworden. En dat de gitarist Mariska Veres nooit een cent heeft ontvangen ?
Inderdaad. Maar ook alleen omdat John Lennon ze begeleide op gitaar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:41 schreef boskov het volgende:
Overigens vond ik dat duet van Mccartney met Ray Charles en Christina Aguilera dat ze op woodstock deden echt een van de beste bluegrass songs van het jaar
Maar voordat Jose Feliciano werd vermoord heeft hij toch ook gedrumd in die band?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:47 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad. Maar ook alleen omdat John Lennon ze begeleide op gitaar.
Nee, ZZ Top drumde. Wat kon hij toch goed drummen zeg!quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar voordat Jose Feliciano werd vermoord heeft hij toch ook gedrumd in die band?
Ik ken ze trouwens niet goed.
huh? Was dat niet Nancy Sinatra?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Nance bij 2 Brothers is opgevolgd door Kate Bush
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:56 schreef boskov het volgende:
[..]
huh? Was dat niet Nancy Sinatra?
Ow, maar haar zoon dan, Frank, die heeft toch nog met Metallica laatst opgetreden?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee joh, die presenteert Lingo
*zucht* Dat was Ramses.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:59 schreef boskov het volgende:
Ow, maar haar zoon dan, Frank, die heeft toch nog met Metallica laatst opgetreden?
Dat heb ik altijd met Lucas en Gea, die haal ik ook altijd door elkaarquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:05 schreef boskov het volgende:
[..]
damn, haal die twee altijd door elkaar
Precies. Nance speelde in Onderweg Naar Morgen en heeft toen samen met Bridget Maasland en Floortje Dessing het nummer Ademloos gezongen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee joh, die presenteert Lingo
Moby zat toch eerst bij Crosby, Stills, Nash & Young? van dat aanstekelijke disco-hitje...kom hoe heet het nou...quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:16 schreef ModernTalking het volgende:
Het is toch jammer dat in 1989 uit moest komen dat ze niet zelf zongen, vinden jullie ook niet? Maar ja, met Frank Farian als manager kun je zoiets verwachten natuurlijk...
Overigens heb ik de nieuwe single waar TS het over heeft inmiddels gehoord en ik moet zeggen dat-ie wel erg veel lijkt op Tubular Bells van Moby...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |