Dat zijn de Stones niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:16 schreef cafca het volgende:
[afbeelding]
Dit zij toch de Stones?
Welke is nou Paul McCartnie ?
Courtney Love heeft zich toch samen met Syd Visjes van the Beach Boys van kant gemaakt, toen ze 2 weken in het Amsterdam Hilton in bed gelegen hadden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:17 schreef pfaf het volgende:
Hij was toch al vermoord? Toen hij met zo'n Chinees op bed lag? Mên!Ttoen rockten de Stones nog echt, in plaats van die slappe hap sinds Oswald McCartney vermoord had, hoewel ik ook ergens op internet las dat Courntney Love ( die van de Corrs ) erachter zat.
Hm, het was toch iets met Stones......quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:17 schreef Drimzef het volgende:
[..]
Dat zijn de Stones niet.
Zie jij iemand met een bolhoed en een grijze baard?
Nou dan!
Ooow, ik dacht dat Syd zich in 1980 had opgehangen, omdat z'n band van naam ging veranderen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Courtney Love heeft zich toch samen met Syd Visjes van the Beach Boys van kant gemaakt, toen ze 2 weken in het Amsterdam Hilton in bed gelegen hadden?
Ja, da's ook een oude foto, he....quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:19 schreef cafca het volgende:
Hm, het was toch iets met Stones.....
Dat was Syd Barret van Led Zeppelin. Daarna dus Iron Maiden geheten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ooow, ik dacht dat Syd zich in 1980 had opgehangen, omdat z'n band van naam ging veranderen?
Aah, nu herken ik ze weer. Ze speelden vorige week nog in de Gigant. Als je ze eens wil zien moet je volgende week eens Atak in Enschede tsjekken. Vet goede flow hebben die gasten joh!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:29 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ja, da's ook een oude foto, he....
[afbeelding]
Paul McCartney (l) staat hier met Bobo Marley (m) op de foto.
Lekkere fout dan. Als Paul McCartney zanger is van de Rolling Stones volgens mij was hij toch echt 1 van de Zangers van de Beatles. Mick Jagger is zanger van de Rolling Stonesquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:35 schreef Boomlaars het volgende:
Ik hoorde laatst op Talpa dat die zanger van de rolling Stones (Paul McCartney) een nieuw album op gaat nemen.
Is daar al meer over bekend? Ik vond de stones altijd wel goed, hun laatste album was ook perfect!
Bobo The Homo Marley doet z'n bijnaam eer aan en staat weer krom. Dat provocerende heeft ie altijd gehad, al is het nu meer lachwekkend.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:29 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ja, da's ook een oude foto, he....
[afbeelding]
Paul McCartney (l) staat hier met Bobo Marley (m) op de foto.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef IMDONE het volgende:
[..]
Lekkere fout dan. Als Paul McCartney zanger is van de Rolling Stones volgens mij was hij toch echt 1 van de Zangers van de Beatles. Mick Jagger is zanger van de Rolling Stones
Welke bladen lees jij?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef IMDONE het volgende:
[..]
Lekkere fout dan. Als Paul McCartney zanger is van de Rolling Stones volgens mij was hij toch echt 1 van de Zangers van de Beatles. Mick Jagger is zanger van de Rolling Stones
nee joh...je bent in de war met de leadzangeres van Simon & Garfunkelquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
britney spears zingt toch in het achtergrond koor?
ha ha ha ha ha. Alsof de Beatles twee zangers hadden. Dat waren de Mama's and the Papa's.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef IMDONE het volgende:
[..]
[..]
Vanilla Ice is de zanger van the rolling stones(heb ik vernomen uit betrouwbare bron)quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef bartrid het volgende:
Ik dacht dat Dinand de zanger van de Rolling Stones was?
[..]
die kaars waait zeker snel uit,was dat niet elton john & prince charles die dat nummer schreefquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef keijz het volgende:
[..]
Mick Jagger maakte die song voor Lady Diana, Candle In The Katrina
Nee het was Prince Roger Nelson met Nico Landers (van de Velvet Underground).quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
die kaars waait zeker snel uit,was dat niet elton john & prince charles die dat nummer schreef
Onzinquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Nee het was Prince Roger Nelson met Nico Landers (van de Velvet Underground).
Sly Stone, toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:03 schreef Berkery het volgende:
[afbeelding]
Van welke Stone is zij ookalweer een kleindochter?
Nee. Dat is in het side-project wat ze doen met alle familie en ex-bandleden: De Kei-Ly Family.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:08 schreef bartrid het volgende:
Ja da's duidelijk familie. Wat doet Thom Yorke ook al weer in de Rolling Stones? Keyboard spelen toch?
Heb altijd gedacht dat dat over de Jackson 40 Straits ging...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:30 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nee. Dat is in het side-project wat ze doen met alle familie en ex-bandleden: De Kei-Ly Family.
Nee, Dinand is de zanger van U2, je weet wel die band die voorheen Eddie Vedder als leadzanger had. Maar helaas nam hij een OD in '94. Er wordt gefluisterd dat dat kwam door zijn vrouw Courteney Cox....quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef bartrid het volgende:
Ik dacht dat Dinand de zanger van de Rolling Stones was?
Eddie Vedder? dat was toch die voorman van The Doors die rare dikke slierten haar kreeg en waarbij een toeter uit zijn mond groeide van de dansjes die hij deed?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef John.R.Cash het volgende:
[..]
Nee, Dinand is de zanger van U2, je weet wel die band die voorheen Eddie Vedder als leadzanger had. Maar helaas nam hij een OD in '94. Er wordt gefluisterd dat dat kwam door zijn vrouw Courteney Cox....
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eddie Vedder? dat was toch die voorman van The Doors die rare dikke slierten haar kreeg en waarbij een toeter uit zijn mond groeide van de dansjes die hij deed?
Bananarama was van Radar love de grootste hit van Shocking Brown Sugar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |