Oh ja, dat is toch die band die de ene drummer na de andere versleet omdat ze spontaan explodeerden?quote:Op zondag 11 september 2005 11:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die Cult hit is later heel goed gecoverd door een Deense band genaamd Bløf
Welnee, hij was gestikt in een kapotgebeten vleermuisquote:Op zondag 11 september 2005 14:33 schreef Zanderrr het volgende:
Ik dacht dat dat weer die satanistische black metal band was, de Grateful Dead. Bij Bløf was een van de gitaristen gestikt in andermans braaksel, geloof ik.
En ik maar denken dat die van het hilton was afgesprongenquote:Op zondag 11 september 2005 17:46 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Welnee, hij was gestikt in een kapotgebeten vleermuis![]()
Dat heeft Frans al een keer gedaan in z'n boek.quote:Op zondag 11 september 2005 19:49 schreef Beathoven het volgende:
ingewikkeld bandje die stones als je alles zo doorleest. Ik zal maar niemand vragen om daar ff een samenvatting van te maken
Nee, Frans B.quote:Op zondag 11 september 2005 19:52 schreef Beathoven het volgende:
Lange Frans Bauer?
Ja dat album had ze gemaakt voor die ene gitarist van blöf die in een vleermuis is gestiktquote:Op zondag 11 september 2005 20:41 schreef ModernTalking het volgende:
Ah, de neef van Ali!
Het leukste in dat boek vond ik trouwens de onthulling dat Jermaine Jackson heeft gedrumt op Bat Out Of Hell, het eerste album van Madonna
Wat lullen jullie nou allemaalquote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ja dat album had ze gemaakt voor die ene gitarist van blöf die in een vleermuis is gestikt![]()
Hij is toch die homo die gestorven is aan Aids?quote:Op zondag 11 september 2005 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat lullen jullie nou allemaalIedereen weet toch dat Alice Cooper de zanger was van Doe Maar
![]()
Peter Andre is van Paris Hilton afgesprongen? Maar wat heeft dat in godsnaam met het solowerk van Keith McJagger te maken?quote:Op zondag 11 september 2005 19:47 schreef DuranK het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die van het hilton was afgesprongenWie was dat dan? Peter andre
![]()
Wat is een serieuze zaak?quote:Op maandag 12 september 2005 10:54 schreef Boomlaars het volgende:
Drijf er maar de spot mee!
DIt is een serieuze zaak
Ja, je hebt natuurlijk helemaal gelijk.Ik ben ook erg benieuwd.quote:Op maandag 12 september 2005 10:54 schreef Boomlaars het volgende:
Drijf er maar de spot mee!
DIt is een serieuze zaak
ik las laatst dat het een coveralbum gaat worden, als eerbetoon aan alle artiesten die hem hebben beïnvloed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:35 schreef Boomlaars het volgende:
Ik hoorde laatst op Talpa dat die zanger van de rolling Stones (Paul McCartney) een nieuw album op gaat nemen.
Is daar al meer over bekend? Ik vond de stones altijd wel goed, hun laatste album was ook perfect!
Nee, heeft niet zoveel te maken met het feit dat hij fan van Michael Jackson is, maar wel met hun beider voorkeur voor groene blaadjes. Eventjes geblancheerd in zout water, of eventueel rauw met wat tomaatjes en verse peper.quote:Op maandag 12 september 2005 13:04 schreef WouterB het volgende:
[..]
ik las laatst dat het een coveralbum gaat worden, als eerbetoon aan alle artiesten die hem hebben beïnvloed.
Greensleeves schjint er ook op te staan, maar heb eigenlijk nooit geweten dat hij een fan was van Michael Jackson. Iemand een idee hoe dat zit?
Ik dacht dat 'ie afgekickt was van de dope?quote:Op maandag 12 september 2005 13:10 schreef Turbomuis het volgende:
Nee, heeft niet zoveel te maken met het feit dat hij fan van Michael Jackson is, maar wel met hun beider voorkeur voor groene blaadjes.
ow, dus daar ging Zaai, zaai, zaai overquote:Op maandag 12 september 2005 13:10 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee, heeft niet zoveel te maken met het feit dat hij fan van Michael Jackson is, maar wel met hun beider voorkeur voor groene blaadjes.
quote:Op maandag 12 september 2005 13:15 schreef WouterB het volgende:
[..]
ow, dus daar ging Zaai, zaai, zaai over(begreep het nummer al nooit)
Tuurlijk, Trijntje Oosterhuis. Dat weet toch iedereenquote:Op maandag 12 september 2005 15:04 schreef Bosbeetle het volgende:
haha de stones hebben toch een zangeres ..
zie google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |