Da's Ross Geller, een half-en-half alleenstaande Newyorker (met kind). Inderdaad een groupie.quote:Op maandag 12 september 2005 15:35 schreef WouterB het volgende:
Kun je niet lezen ofzo?
Staat toch duidelijk onder dat dit The Scene is. Als je een beetje beter had gekeken had je bovendien Huub van der Lubbe rechts gezien en Boudewijn de Groot tweede van rechts.
Nb. weet niet wie die linkergast is, waarschijnlijk een groupie ofzo.
dat was cheryl crow maar die is niks meer waard sinds ze gaat trouwen met neil armstrongquote:Op maandag 12 september 2005 15:04 schreef Bosbeetle het volgende:
haha de stones hebben toch een zangeres ..
zie google
quote:Op maandag 12 september 2005 15:34 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk, Trijntje Oosterhuis. Dat weet toch iedereen![]()
Nee joh.. zij gaat trouwen met 'Spaceman' Babylon Zooquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat was cheryl crow maar die is niks meer waard sinds ze gaat trouwen met neil armstrong
Nee, dat was Paul Youngquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:35 schreef cafca het volgende:
Blijft een interessant bandje, dat Rolling Stones...
Trouwens die Neil Young, die eigenlijk met Cheryl Crow (van de Black Crows, of the Couting Crows?) zou gaan trouwen, die zong toch eerst samen met Crosby, Stills, Lake & Palmer?
Oh ja, hoe kon ik dat vergeten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, dat was Paul Young
Neil Young is eigenlijk Louis Armstrong, de zanger van het smurfenlied
Maar wacht ff, is dat dan dezelfde Louis Armstrong als die van die mondharpuitvoering van 'somewhere over the rainbow'? (en die ook mondharp speelt in het achtergrondorkestje van Steve Tyler, die blonde countryzanger, weet je wel)quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, dat was Paul Young
Neil Young is eigenlijk Louis Armstrong, de zanger van het smurfenlied
Owwja! Toen moest die zijn rechten over de stonesnummers weer verpatsen om uit de bak te blijven uiteindelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh ja, hoe kon ik dat vergeten.Maar die was toch de gevangenis ingegaan vanwege smurfenmisbruik?
Volgens mij heeft ie zich achteraf zo genoemd om meer bekendheid te vergaren, eigenlijk is het de vader van Jan Smitquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:02 schreef Rasing het volgende:
Steve Tyler, de vader van Bonnie Tyler?
Die rechten zijn inderdaad verkocht aan Pierre Kartner, toendertijd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Owwja! Toen moest die zijn rechten over de stonesnummers weer verpatsen om uit de bak te blijven uiteindelijk.
Hij slaat ook zijn vrouw met regelmaat wordt gezegd (Madonna)..
Yep. Biologische vader dus. Ze (Bonnie) is opgevoed door Pierre Kartner (en die is dan weer bekend van de zomerhit "Dragostea din tei")quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:02 schreef Rasing het volgende:
Steve Tyler, de vader van Bonnie Tyler?
Peirre is toch een oom van Paul Jones die tijdens het zwemmen in smurfendrop stikte?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:11 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Yep. Biologische vader dus. Ze (Bonnie) is opgevoed door Pierre Kartner (en die is dan weer bekend van de zomerhit "Dragostea din tei")
Nee, dat was Brian Jones, en die had wat anders geslikt voor hij ging zwemmen, of zit ik nu weer helemaal mis?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Peirre is toch een oom van Paul Jones die tijdens het zwemmen in smurfendrop stikte?
Nee, je verward hem met de neef van Howard Jones, die verslikte zich in de ranja tijdens het bungeejumpen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Peirre is toch een oom van Paul Jones die tijdens het zwemmen in smurfendrop stikte?
Brian Jones, de vader van Norah?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, dat was Brian Jones, en die had wat anders geslikt voor hij ging zwemmen, of zit ik nu weer helemaal mis?
Ja, die bedoel ik, die harpspeler uit pakistan, Heeft ooit nog op de eerste editie van Pinkpop gestaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Brian Jones, de vader van Norah?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Brian Jones, de vader van Norah?
Pino! Is dat een pak????quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
en bovendien zuster van Grace.....
![]()
Ik heb overigens uit betrouwbare bron vernomen dat Jantje Smit tegenwoordig in het Pino-pak zit.....maar niet doorvertellen hoor...
Oorspronkelijk niet, toen was het de bekende vogelman P. Hinault. Maar toen deze in 1985 overleed, vreesde de NPS voor een hele generatie getraumiatiseerde kinderen dus toen hebben ze maar een acteur ingehuurd.quote:
Voordat Jantje Smit het is gaan doen, was deze taak weggelegd voor Heintje.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:35 schreef WouterB het volgende:
[..]
Oorspronkelijk niet, toen was het de bekende vogelman P. Hinault. Maar toen deze in 1985 overleed, vreesde de NPS voor een hele generatie getraumiatiseerde kinderen dus toen hebben ze maar een acteur ingehuurd.
Nou, dit zo via dit forum horen vind ik anders ook behoorlijk traumatiserend hoor.... Had ik echt nooit verwacht. Nou ga je me zeker ook vertellen dat Ernie en Bert niet echt bij elkaar in 1 huis wonen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:35 schreef WouterB het volgende:
[..]
Oorspronkelijk niet, toen was het de bekende vogelman P. Hinault. Maar toen deze in 1985 overleed, vreesde de NPS voor een hele generatie getraumiatiseerde kinderen dus toen hebben ze maar een acteur ingehuurd.
Heeft die acteur dan een pak aan, of hebben ze de huid van P. Hinault eraf gestroopt en hangen ze dat om die acteur heen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:35 schreef WouterB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |