Misschien wel een PINOquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:55 schreef Mukie het volgende:
lol
Ow en een tvp voor straks, kijken wie er op die tt afkomt
Ikke, wat had je gedachtquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:55 schreef Mukie het volgende:
lol
Ow en een tvp voor straks, kijken wie er op die tt afkomt
Waar ??quote:pokkegeile vrouwen in de aanbieding!
Gezellig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:42 schreef Rhanna het volgende:
Dikke tvp.
Koop een kaasschaaf en zoek een leuk hoekje op.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:27 schreef QyRoZ het volgende:
Wat zal ik dit weekend eens gaan doen?
Ik heb al een kaasschaaf. Dat is nog eens vooruitdenken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:28 schreef broer het volgende:
[..]
Koop een kaasschaaf en zoek een leuk hoekje op.
Je kan zoveel willen, maar je moet daar wel in de positie voor zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:29 schreef thaleia het volgende:
De single van nu wil spontaan iemand tegenkomen.
Leeftijdsdiscriminatie!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:29 schreef thaleia het volgende:
...
En dan nu ontopic: ik ben momenteel niet pokkegeil en dat komt goed uit, want ik moet zometeen naar een schoolfeest met allemaal twaalfjarige kindertjes. Daarna wellicht dansen in een tent met mensen die wel legaal mogen drinken, en dan mag de geiligheid wel weer opkomen. Nu even niet.
Ga ik inderdaad naartoe. Ben heel benieuwd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:30 schreef thaleia het volgende:
broer, ik heb weer eens een tip voor je. Deze keer betreft het geen film, maar een bandje: morgenavond The Love Substitutes in Merleyn
Dan hoef je alleen nog maar een hoekje te zoeken. En eigenlijk is dat niet eens noodzakelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:29 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb al een kaasschaaf. Dat is nog eens vooruitdenken.
Wanneer gaan jullie eens trouwen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ga ik inderdaad naartoe. Ben heel benieuwd.
Ik zit vanavond alleen thuis. En grote kans dat dat morgenavond ook zo is. Leuk hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:32 schreef thaleia het volgende:
Kijk eens aan, Sven tussen de ouden-van-dagen, en ik tussen de pubers. Er moeten hier in dit topic mensen zijn die het beter voor elkaar hebben vanavond.
Ik ga inderdaad ook. Ik ben het kleine meisje met bruin haar in gezelschap van allemaal twee koppen groter zijnde mannen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:34 schreef QyRoZ het volgende:
Wanneer gaan jullie eens trouwen?
O, als thaleia er morgen ook is, kunnen we dat wel meteen erbij doen. Ik bedoel, we zijn er dan toch.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:34 schreef QyRoZ het volgende:
Wanneer gaan jullie eens trouwen?
Ik ben op msn danquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zit vanavond alleen thuis. En grote kans dat dat morgenavond ook zo is. Leuk hoor.
QyRoZ, doe er wat aan als je het niets vindquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:35 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit vanavond alleen thuis. En grote kans dat dat morgenavond ook zo is. Leuk hoor.
Nou?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:33 schreef Italo het volgende:
pokkegeile vrouwen in de aanbieding? Kostat?
Goed idee, ik ga lekker alleen in een kroeg zitten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:38 schreef Italo het volgende:
[..]
QyRoZ, doe er wat aan als je het niets vind![]()
Anders ben je gewoon een huillie![]()
Hey!!! En? Is ie af?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:44 schreef Christine het volgende:
Mokstermeisje... ik dacht net aan je.
Nee, woensdag pas he.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey!!! En? Is ie af?
Ik heb net afscheid genomen... veel gehuild...
Dilemma's...quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, woensdag pas he.
Ik ga nu eerst eten en dan weer aan de slag... en ik twijfel nog of ik de pc misschien op de eetkamertafel neer ga zetten, zonder internetaansluiting... zodat ik én meer ruimte heb om me de komende drie dagen te begraven in het werk, én minder afleiding. Maar zoals gezegd, ik twijfel nog.
Viel het wel mee vandaag??
Nee, maar wel heel dicht bij!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:48 schreef QyRoZ het volgende:
Kom je vanaf maandag nou in hetzelfde gebouw als Christine te werken, Mokster?
Ik weet ook niet precies waar jij zit... maar dat vinden we wel uit!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:51 schreef Christine het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet waar het is eigenlijk... al schijn ik er elke dag langs te fietsen
Net zo geil als ik nu benquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:43 schreef Mokster het volgende:
Pokkegeil... hoe geil is dat dan ongeveer?![]()
Succes!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:54 schreef Christine het volgende:
Ik ga eten en weer aan de slag. Doei!
Vraag het Muukquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pokkegeil? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ze is mod he, ik zou maar vast gaan bibberen als ik jou was.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef Pheno het volgende:
En maak je van Muuk een aanbieding, is die ondankbare slet ook weer niet tevreden
make mequote:Op vrijdag 9 september 2005 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze is mod he, ik zou maar vast gaan bibberen als ik jou was.
het is een vrij landquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:12 schreef Rhanna het volgende:
Trouwens. Doen we hier ook aan vrouw vrouw linken?
Dat zie ik Pheno niet snel doen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze is mod he, ik zou maar vast gaan bibberen als ik jou was.
Zelfs niet als het koud is, ik ben een pinguinquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zie ik Pheno niet snel doen...
De 24ste op die meet zekerquote:
Jawel hoor. Ph33r Mukie's l33t m0dp0w3rs!@#quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zie ik Pheno niet snel doen...
Dacht meer een ijsbeer, maar dat is maar een detailquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs niet als het koud is, ik ben een pinguin![]()
Ik heb r nog wel eentje voor je in de aanbieding!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:12 schreef Rhanna het volgende:
Trouwens. Doen we hier ook aan vrouw vrouw linken?
I'll l33v3 h3r b3h1nd p0wn3d, caus3 I'm l337quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ph33r Mukie's l33t m0dp0w3rs!@#![]()
Ik ben een grote pinguinquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dacht meer een ijsbeer, maar dat is maar een detail
Kijk, na 8973 delen komt er eindelijk actie!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb r nog wel eentje voor je in de aanbieding!!
Laat mij er buitenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Duh!! Heeeeel iemand anders!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laat mij er buitenDit hadden we toch al besproken
![]()
Oeh oeh oeh.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij zelf?quote:
Ja, je hebt al een paar handen die je tieten vasthouden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laat mij er buitenDit hadden we toch al besproken
![]()
psst, niet verder vertellen: die handen zijn nepquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, je hebt al een paar handen die je tieten vasthouden.
En een goochelaar die ze laat verdwijnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, je hebt al een paar handen die je tieten vasthouden.
Pass eens een fotoquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Allerliefste zusje van de hele wereld!!![]()
de rest nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
psst, niet verder vertellen: die handen zijn nep
Dat wil ik nou weer nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Neh... wil er toch altijd wel graag een man bij...
Gewoon een vraag die niemand anders durft te stellenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mijn borsten niet.. Wat een weelde![]()
Venus, Mars, zoietsquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alleen een vrouw vind ik n beetje saai...
Ik durf ze niet eens tieten te noemenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook tieten. Waarschijnlijk wel wat kleiner, maar toch.![]()
Kan niet, die is al bezetquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Allerliefste zusje van de hele wereld!!![]()
Jawel... ga zo naar Haarlem... naar vriendinnetje toe!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:28 schreef Pheno het volgende:
Dus de mensen die hier zijn gaan geen weekend vanavond vieren
Mietje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik durf ze niet eens tieten te noemen
Verwijfd jong met tietenquote:
Juist.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:28 schreef Pheno het volgende:
Dus de mensen die hier zijn gaan geen weekend vanavond vieren
ha, ben je er weer partygangerquote:
je kent de term hequote:Op vrijdag 9 september 2005 19:39 schreef Mokster het volgende:
En gelijk weer: bye!!
Moksy gaat er vandoor!!![]()
Pheninnetje is er nog nietquote:
Jij ook nietquote:
Nu al vreemd aan het gaan waarschijnlijkquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu al vreemd aan het gaan waarschijnlijk
Nu dus wel?quote:
Ze is naar een vriendin toe, die ze al een tijdje niet meer heeft gezien.quote:
Volgens mij is ze nog haar nieuwe lingeriesetje met jarretels aan het aantrekken. Pheno verassen.quote:
En wanneer komt ze naar jou dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is naar een vriendin toe, die ze al een tijdje niet meer heeft gezien.
Pheno weet helemaal niet wat ie daar mee aan moet geloof ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nog haar nieuwe lingeriesetje met jarretels aan het aandoen. Pheno verassen.
Dat doet ze dan te vroeg, dat moet ze na het trouwen doen als ze het geld wilt hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nog haar nieuwe lingeriesetje met jarretels aan het aandoen. Pheno verassen.
Vanavond, ik ken de planning nog nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En wanneer komt ze naar jou dan?
Al het geld wat je bespaard hebtquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet ze dan te vroeg, dat moet ze na het trouwen doen als ze het geld wilt hebben
Dat is een beetje naarquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanavond, ik ken de planning nog niet
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pheno weet helemaal niet wat ie daar mee aan moet geloof ik
ik heb een goede levensverzekeringquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al het geld wat je bespaard hebt![]()
Schaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee, eigenlijk niet, hoe krijg je die dingen uit
Ah, thnx voor de tipquote:
nee, hoeft nietquote:
oeh, ze is biquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is naar een vriendin toe, die ze al een tijdje niet meer heeft gezien.
En, vlot het al?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:47 schreef Christine het volgende:
Godt
oja, ik was aan m'n scriptie bezigheb toch maar de pc verplaatst
Als ze die vriendin dan meeneemt, dan heb ik er nog wat aanquote:
Wie heeft bij jullie de broek aan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze die vriendin dan meeneemt, dan heb ik er nog wat aan
Waarschijnlijk wordt die vriendin gewoon niet geil van je.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze die vriendin dan meeneemt, dan heb ik er nog wat aan
Allebei, ze draagt geen rokquote:
heb ik weerquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt die vriendin gewoon niet geil van je.
Moet je die vensters met al die opwindende datingprofielen eens dichtgooien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja het is al dagen bijna af
Maar die laatste loodjes daar zit ik zo tegenaan te hikken
Mja, ik speel maar mee, matige grapquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Moet je die vensters met al die opwindende datingprofielen eens dichtgooien.
Hehe... je wil niet weten hoe nat ik ervan wordquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Moet je die vensters met al die opwindende datingprofielen eens dichtgooien.
Dat kloptquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe... je wil niet weten hoe nat ik ervan word
Grap??quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik speel maar mee, matige grap
Jawel, vertel eens?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Johquote:
TMIquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
In de regen stonden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Net zo nat als toen die ene keer dat wij uhh.. nvmd.
Euh, nee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
in New Orleans op stage waren?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze allemaal. Maar ondertussen wel al je slipjes in de was.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, nee.
Heb je wel eens zo'n datingsite gezien? Ik lach me slap daar...
Geen slipjes dragen als je dating sites surfen doetquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze allemaal. Maar ondertussen wel al je slipjes in de was.
Uhm, dus....quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, door die scriptie heb ik geen tijd om de was te doen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Doei doeiquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, door die scriptie heb ik geen tijd om de was te doen.
Ik ga maar eens verder voordat ik hier foute dingen ga zeggen
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, door die scriptie heb ik geen tijd om de was te doen.
Ik ga maar eens verder voordat ik hier foute dingen ga zeggen
Echt? Kijk er nog eens goed naar?quote:
Dat ze in ongewassen slipjes loopt? of juist zonder slip verder leeft omdat ze allemaal smerig zijn? Ik weet het nietquote:
TMI en zo!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ze in ongewassen slipjes loopt? of juist zonder slip verder leeft omdat ze allemaal smerig zijn? Ik weet het niet
Nu al naar de kroeg?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:57 schreef dawg het volgende:
Ja, ik ook weg.
Wijven kijken in de kroeg. Kijken, maar niet aankomen.
Oh, en Bavaria drinken natuurlijk.
Jammer, ik zal het niet meer doenquote:
Een kroeg met bavariaquote:
Nouja, elke keer als ik me hier met bepaalde personen in een gesprek meng, gaat het uiteindelijk op een onderwerp over waar ik dan eigenlijk niet zonodig over had willen praten. Slipjes enzo... dus laat ik maar preventief m'n mond houden.quote:
Ik praat niet graag over slipjesquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, elke keer als ik me hier met bepaalde personen in een gesprek meng, gaat het uiteindelijk op een onderwerp over waar ik dan eigenlijk niet zonodig over had willen praten. Slipjes enzo... dus laat ik maar preventief m'n mond houden.
ik ging even een toetje pakken.quote:
Het is net sweetygirlquote:
Dawg heeft bavaria op, daar komt het doorquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik praat niet graag over slipjes
Lekker belangrijk![]()
Wat voor een toetje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:01 schreef Christine het volgende:
[..]
ik ging even een toetje pakken.
Maar ik wil op zich wel weggaan, maar ook weer niet... de lol is er echt vanaf, van die scriptie.
Daar kan ik inkomen, het wordt zo saaiquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:01 schreef Christine het volgende:
[..]
ik ging even een toetje pakken.
Maar ik wil op zich wel weggaan, maar ook weer niet... de lol is er echt vanaf, van die scriptie.
Perzikbiogarde... hapje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat voor een toetje?
En wat krijgen wij?
Hoi, en hoe viel de korte rok in de smaak?quote:
Ja en?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dawg heeft bavaria op, daar komt het door
Klopt, ik werk er al maaaanden aan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen, het wordt zo saai
ik was naar mijn eigen intro van de Masterquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi
Wat had je ook al weer gedaan?
what about perzikhuidjes?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee dank je
Hou8 niet zo van perzik
Dat klinkt treurigquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik was naar mijn eigen intro van de Masterwas wel verhelderend, snap nu eindelijk waar ik 't afgelopen half jaar mee bezig ben geweest.
handigquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik was naar mijn eigen intro van de Masterwas wel verhelderend, snap nu eindelijk waar ik 't afgelopen half jaar mee bezig ben geweest.
Nou, die dove dorpsgek van de overkant kreeg volgens mij een erectie toen ik langs hem heen naar de bushalte liepquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, en hoe viel de korte rok in de smaak?
je hebt er niets mee gedaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, die dove dorpsgek van de overkant kreeg volgens mij een erectie toen ik langs hem heen naar de bushalte liep![]()
Zag je dat?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, die dove dorpsgek van de overkant kreeg volgens mij een erectie toen ik langs hem heen naar de bushalte liep![]()
Op zich ook al knap jaquote:
10 minuten werk toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:08 schreef Christine het volgende:
Nu moet ik dus een stuk gaan schrijven waarin ik het participatiemodel van Werther en Davis ga uitleggen als methode om weerstand in een communicatievacuüm uit te leggen.
En ik heb er geen zin in.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:08 schreef Christine het volgende:
Nu moet ik dus een stuk gaan schrijven waarin ik het participatiemodel van Werther en Davis ga uitleggen als methode om weerstand in een communicatievacuüm uit te leggen.
Daar snap ik nou niets van! Dat je er geen zin in hebt dus.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:08 schreef Christine het volgende:
Go get her!quote:
*zucht* je hebt gelijk... maar ik zit me er al twee uur op voor te bereiden...quote:
Nou, tot over 10 minuten dan, in een nieuw topicquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:09 schreef Christine het volgende:
[..]
*zucht* je hebt gelijk... maar ik zit me er al twee uur op voor te bereiden...
Note to self: ik mag pas weer op refresh drukken als ik dat stukje af heb.
Sorry, ik zal het niet weer doen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar 't zou me niet verbazen. Maar hij had z'n mond open, hij kwijlde, maakte van die enge rare geluiden zoals 'ie altijd doet, en toen ik achterom keek stond ie nog zo naar me te kijken. Mond open, tong eruit, rare geluidjes...quote:
Kunnen jullie het samen doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar snap ik nou niets van! Dat je er geen zin in hebt dus.
Je ligt tenminste goed bij de mannenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar 't zou me niet verbazen. Maar hij had z'n mond open, hij kwijlde, maakte van die enge rare geluiden zoals 'ie altijd doet, en toen ik achterom keek stond ie nog zo naar me te kijken. Mond open, tong eruit, rare geluidjes...![]()
Ey GL.quote:
Airco voor thuis halen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ey GL.
Damn, het begint hier nu pas echt warm te worden. Ik verlang terug naar de -20 graden van kantoor.
Een romantische datequote:
Hoiquote:
Het hele topicquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:13 schreef JoeyT het volgende:
Is er eigenlijk iemand single af geraakt de laatste tijd?
Iedereen, en ook al zwangerquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:13 schreef JoeyT het volgende:
Is er eigenlijk iemand single af geraakt de laatste tijd?
Vind je vriendin t dan niet erg dat je kansloos 24/7 op FOK! zit?quote:
Je let niet goed opquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind je vriendin t dan niet erg dat je kansloos 24/7 op FOK! zit?
ja, nieuwswaarde?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef Metro2005 het volgende:
hallow![]()
Of er iemand single af is weet ik niet maar iig is er iemand single aan
moi dus
Wat is er gebeurd met dat ene vrouwtje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef Metro2005 het volgende:
hallow![]()
moi dus
Zolang ze er zelf ook maar zit toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind je vriendin t dan niet erg dat je kansloos 24/7 op FOK! zit?
Moest naar de basisschoolquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met dat ene vrouwtje?
Kheb paar weken geleden een leven gekocht bij de Aldi, dus geen tijd meer om op te letten...quote:
Vanmiddag ook al gepasseerd maar bottomline: ik ben er niet helemaal 100% verliefd op dus leek het me niet zo slim om er mee door te gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met dat ene vrouwtje?
Bij heatwave werkt dat iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:16 schreef Light het volgende:
[..]
Zolang ze er zelf ook maar zit toch?
Bij Tranc nietquote:
Tsja... Voortaan gewoon niet meteen een relatie aangaan... Ff rustig rondkijken. Je neukt dr ook niet meer?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al gepasseerd maar bottomline: ik ben er niet helemaal 100% verliefd op dus leek het me niet zo slim om er mee door te gaan.
Maar das logisch...quote:
Singles krijg je dan toch altijd per twee?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef Metro2005 het volgende:
hallow![]()
moi dus
Ik heb dit ook nooit een relatie genoemd omdat ik er vanaf het begin niet zo zeker van was. Maarja, dan word zij weer verliefd enzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja... Voortaan gewoon niet meteen een relatie aangaan... Ff rustig rondkijken. Je neukt dr ook niet meer?
Ja, hij stuurt ze niet door naar hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:20 schreef Light het volgende:
[..]
Singles krijg je dan toch altijd per twee?
Ik snap niet dat je er dan aan begint, maar goed, dat hebben we al gezegd hier.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook nooit een relatie genoemd omdat ik er vanaf het begin niet zo zeker van was. Maarja, dan word zij weer verliefd enzo![]()
en nee neuk dr niet meerduh
Maak dan een neiuwe alvast aan, of doet godt dat al?quote:
Ja heb er eig nooit zoveel moeite mee gehad als ik niet verliefd was op een vrouwtje en zij wel... Andersom is wat lastigerquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook nooit een relatie genoemd omdat ik er vanaf het begin niet zo zeker van was. Maarja, dan word zij weer verliefd enzo![]()
en nee neuk dr niet meerduh
Ik verbaas me met jou nergens meer overquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dat je dr niet neukt is niet zo duh hoor... Sex met je ex hoort er gewoon ff bij...
Ik heb met al mijn exen sex gehadquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja heb er eig nooit zoveel moeite mee gehad als ik niet verliefd was op een vrouwtje en zij wel... Andersom is wat lastiger
En dat je dr niet neukt is niet zo duh hoor... Sex met je ex hoort er gewoon ff bij...
Geloof me... Daar ben ik niet de enige in hoor... Het is vertrouwd dus na de relatie ga je er vaak nog een tijdje mee door. Minder eng dan meteen met een ander in bed te duiken...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verbaas me met jou nergens meer over
Wow das echt kei gaafquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb met al mijn exen sex gehad
(nouja, toen waren het nog geen exen, nu wel)
Lijkt me raar, maar goed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geloof me... Daar ben ik niet de enige in hoor... Het is vertrouwd dus na de relatie ga je er vaak nog een tijdje mee door. Minder eng dan meteen met een ander in bed te duiken...
exen? Ik heb daar geen eravring mee, dus ik ben het met je eenschquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:31 schreef CherryLips het volgende:
ugh nu gaat t weer ontopic over sex en exen enzo en daar heb ik geen ervaring mee
Heb je dr nooit van gehoord? Nooit mensen gekend die dat deden... Tis iets wat heel vaak voorkomt. Je hebt beide behoefte aan sex, maar bent er nog niet aan toe om met een ander in bed te duiken, dus rommel je nog een tijdje met elkaar aann...quote:
Het fenomeen is mij slechts van naam bekendquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je dr nooit van gehoord? Nooit mensen gekend die dat deden... Tis iets wat heel vaak voorkomt. Je hebt beide behoefte aan sex, maar bent er nog niet aan toe om met een ander in bed te duiken, dus rommel je nog een tijdje met elkaar aann...
Oiquote:
Neuken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:31 schreef CherryLips het volgende:
ugh nu gaat t weer ontopic over sex en exen enzo en daar heb ik geen ervaring mee
Gebeurt best vaak wel, toch. Eigenlijk iedereen die ik spreek (over dat onderwerp) heeft het wel eens gedaan met z'n ex.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:37 schreef Light het volgende:
[..]
Het fenomeen is mij slechts van naam bekend
ben je er al weer?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Gebeurt best vaak wel, toch. Eigenlijk iedereen die ik spreek (over dat onderwerp) heeft het wel eens gedaan met z'n ex.
quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]kom je nog terug? Of ga je zuipen?
Sexen om de lust dus, niet om liefdequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Gebeurt best vaak wel, toch. Eigenlijk iedereen die ik spreek (over dat onderwerp) heeft het wel eens gedaan met z'n ex.
Een ex hebben is dan natuurlijk wel een vereistequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben ook zo weg. Alleen lees ik net dat "Lost" weer een herhaling is. Stelletje paupersquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen idee
Denk niet dat ik terug kom!
En as het goed is heb jij ook andere plannen hoef je me ook niet te missen
Dit stukje wel ja. En de puzzelstukjes beginnen op z'n plek te vallen.... gisteren gaf mijn afstudeerbegeleider een tip voor een extra hoofdstuk, en nu ik daaraan zit te werken, blijkt dat precies de (best grote) stukken tekst in dat hoofdstuk passen die ik in de 2e versie in een ander hoofdstuk heb geschrapt (omdat ze dáár niet op hun plaats waren).quote:
scheelt weer!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Dit stukje wel ja. En de puzzelstukjes beginnen op z'n plek te vallen.... gisteren gaf mijn afstudeerbegeleider een tip voor een extra hoofdstuk, en nu ik daaraan zit te werken, blijkt dat precies de (best grote) stukken tekst in dat hoofdstuk passen die ik in de 2e versie in een ander hoofdstuk heb geschrapt (omdat ze dáár niet op hun plaats waren).
Best lekker op z'n tijd hoor... (al hoeft 't voor mij niet meer zo nodig zonder liefde)quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sexen om de lust dus, niet om liefde
Ook dat gebeurt best vaak Pheno...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sexen om de lust dus, niet om liefde
Kan je aftellenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, dat was echt vijf pagina's aan tekst... En hup, weer een hoofdstuk vol
Zonder dat ik liefde voor iemand voel zou ik het niet kunnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ook dat gebeurt best vaak Pheno...
Jij neukt je vriendin nooit uit pure lust? Jij neukt alleen uit liefde? Nooit keiharde sex?
Op zich ben ik blij dat het met mij gegaan is zoals het gegaan is. Ik zou het niet zonder liefde kunnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Best lekker op z'n tijd hoor... (al hoeft 't voor mij niet meer zo nodig zonder liefde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |