heb ik weerquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt die vriendin gewoon niet geil van je.
Moet je die vensters met al die opwindende datingprofielen eens dichtgooien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja het is al dagen bijna af
Maar die laatste loodjes daar zit ik zo tegenaan te hikken
Mja, ik speel maar mee, matige grapquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Moet je die vensters met al die opwindende datingprofielen eens dichtgooien.
Hehe... je wil niet weten hoe nat ik ervan wordquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Moet je die vensters met al die opwindende datingprofielen eens dichtgooien.
Dat kloptquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe... je wil niet weten hoe nat ik ervan word
Grap??quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik speel maar mee, matige grap
Jawel, vertel eens?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Johquote:
TMIquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
In de regen stonden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Net zo nat als toen die ene keer dat wij uhh.. nvmd.
Euh, nee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
in New Orleans op stage waren?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze allemaal. Maar ondertussen wel al je slipjes in de was.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, nee.
Heb je wel eens zo'n datingsite gezien? Ik lach me slap daar...
Geen slipjes dragen als je dating sites surfen doetquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze allemaal. Maar ondertussen wel al je slipjes in de was.
Uhm, dus....quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, door die scriptie heb ik geen tijd om de was te doen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Doei doeiquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, door die scriptie heb ik geen tijd om de was te doen.
Ik ga maar eens verder voordat ik hier foute dingen ga zeggen
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, door die scriptie heb ik geen tijd om de was te doen.
Ik ga maar eens verder voordat ik hier foute dingen ga zeggen
Echt? Kijk er nog eens goed naar?quote:
Dat ze in ongewassen slipjes loopt? of juist zonder slip verder leeft omdat ze allemaal smerig zijn? Ik weet het nietquote:
TMI en zo!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ze in ongewassen slipjes loopt? of juist zonder slip verder leeft omdat ze allemaal smerig zijn? Ik weet het niet
Nu al naar de kroeg?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:57 schreef dawg het volgende:
Ja, ik ook weg.
Wijven kijken in de kroeg. Kijken, maar niet aankomen.
Oh, en Bavaria drinken natuurlijk.
Jammer, ik zal het niet meer doenquote:
Een kroeg met bavariaquote:
Nouja, elke keer als ik me hier met bepaalde personen in een gesprek meng, gaat het uiteindelijk op een onderwerp over waar ik dan eigenlijk niet zonodig over had willen praten. Slipjes enzo... dus laat ik maar preventief m'n mond houden.quote:
Ik praat niet graag over slipjesquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, elke keer als ik me hier met bepaalde personen in een gesprek meng, gaat het uiteindelijk op een onderwerp over waar ik dan eigenlijk niet zonodig over had willen praten. Slipjes enzo... dus laat ik maar preventief m'n mond houden.
ik ging even een toetje pakken.quote:
Het is net sweetygirlquote:
Dawg heeft bavaria op, daar komt het doorquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik praat niet graag over slipjes
Lekker belangrijk![]()
Wat voor een toetje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:01 schreef Christine het volgende:
[..]
ik ging even een toetje pakken.
Maar ik wil op zich wel weggaan, maar ook weer niet... de lol is er echt vanaf, van die scriptie.
Daar kan ik inkomen, het wordt zo saaiquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:01 schreef Christine het volgende:
[..]
ik ging even een toetje pakken.
Maar ik wil op zich wel weggaan, maar ook weer niet... de lol is er echt vanaf, van die scriptie.
Perzikbiogarde... hapje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat voor een toetje?
En wat krijgen wij?
Hoi, en hoe viel de korte rok in de smaak?quote:
Ja en?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dawg heeft bavaria op, daar komt het door
Klopt, ik werk er al maaaanden aan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen, het wordt zo saai
ik was naar mijn eigen intro van de Masterquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi
Wat had je ook al weer gedaan?
what about perzikhuidjes?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee dank je
Hou8 niet zo van perzik
Dat klinkt treurigquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik was naar mijn eigen intro van de Masterwas wel verhelderend, snap nu eindelijk waar ik 't afgelopen half jaar mee bezig ben geweest.
handigquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik was naar mijn eigen intro van de Masterwas wel verhelderend, snap nu eindelijk waar ik 't afgelopen half jaar mee bezig ben geweest.
Nou, die dove dorpsgek van de overkant kreeg volgens mij een erectie toen ik langs hem heen naar de bushalte liepquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, en hoe viel de korte rok in de smaak?
je hebt er niets mee gedaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, die dove dorpsgek van de overkant kreeg volgens mij een erectie toen ik langs hem heen naar de bushalte liep![]()
Zag je dat?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, die dove dorpsgek van de overkant kreeg volgens mij een erectie toen ik langs hem heen naar de bushalte liep![]()
Op zich ook al knap jaquote:
10 minuten werk toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:08 schreef Christine het volgende:
Nu moet ik dus een stuk gaan schrijven waarin ik het participatiemodel van Werther en Davis ga uitleggen als methode om weerstand in een communicatievacuüm uit te leggen.
En ik heb er geen zin in.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:08 schreef Christine het volgende:
Nu moet ik dus een stuk gaan schrijven waarin ik het participatiemodel van Werther en Davis ga uitleggen als methode om weerstand in een communicatievacuüm uit te leggen.
Daar snap ik nou niets van! Dat je er geen zin in hebt dus.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:08 schreef Christine het volgende:
Go get her!quote:
*zucht* je hebt gelijk... maar ik zit me er al twee uur op voor te bereiden...quote:
Nou, tot over 10 minuten dan, in een nieuw topicquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:09 schreef Christine het volgende:
[..]
*zucht* je hebt gelijk... maar ik zit me er al twee uur op voor te bereiden...
Note to self: ik mag pas weer op refresh drukken als ik dat stukje af heb.
Sorry, ik zal het niet weer doen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar 't zou me niet verbazen. Maar hij had z'n mond open, hij kwijlde, maakte van die enge rare geluiden zoals 'ie altijd doet, en toen ik achterom keek stond ie nog zo naar me te kijken. Mond open, tong eruit, rare geluidjes...quote:
Kunnen jullie het samen doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar snap ik nou niets van! Dat je er geen zin in hebt dus.
Je ligt tenminste goed bij de mannenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar 't zou me niet verbazen. Maar hij had z'n mond open, hij kwijlde, maakte van die enge rare geluiden zoals 'ie altijd doet, en toen ik achterom keek stond ie nog zo naar me te kijken. Mond open, tong eruit, rare geluidjes...![]()
Ey GL.quote:
Airco voor thuis halen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ey GL.
Damn, het begint hier nu pas echt warm te worden. Ik verlang terug naar de -20 graden van kantoor.
Een romantische datequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |