Venus, Mars, zoietsquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alleen een vrouw vind ik n beetje saai...
Ik durf ze niet eens tieten te noemenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook tieten. Waarschijnlijk wel wat kleiner, maar toch.![]()
Kan niet, die is al bezetquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Allerliefste zusje van de hele wereld!!![]()
Jawel... ga zo naar Haarlem... naar vriendinnetje toe!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:28 schreef Pheno het volgende:
Dus de mensen die hier zijn gaan geen weekend vanavond vieren
Mietje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik durf ze niet eens tieten te noemen
Verwijfd jong met tietenquote:
Juist.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:28 schreef Pheno het volgende:
Dus de mensen die hier zijn gaan geen weekend vanavond vieren
ha, ben je er weer partygangerquote:
je kent de term hequote:Op vrijdag 9 september 2005 19:39 schreef Mokster het volgende:
En gelijk weer: bye!!
Moksy gaat er vandoor!!![]()
Pheninnetje is er nog nietquote:
Jij ook nietquote:
Nu al vreemd aan het gaan waarschijnlijkquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu al vreemd aan het gaan waarschijnlijk
Nu dus wel?quote:
Ze is naar een vriendin toe, die ze al een tijdje niet meer heeft gezien.quote:
Volgens mij is ze nog haar nieuwe lingeriesetje met jarretels aan het aantrekken. Pheno verassen.quote:
En wanneer komt ze naar jou dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is naar een vriendin toe, die ze al een tijdje niet meer heeft gezien.
Pheno weet helemaal niet wat ie daar mee aan moet geloof ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nog haar nieuwe lingeriesetje met jarretels aan het aandoen. Pheno verassen.
Dat doet ze dan te vroeg, dat moet ze na het trouwen doen als ze het geld wilt hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nog haar nieuwe lingeriesetje met jarretels aan het aandoen. Pheno verassen.
Vanavond, ik ken de planning nog nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En wanneer komt ze naar jou dan?
Al het geld wat je bespaard hebtquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet ze dan te vroeg, dat moet ze na het trouwen doen als ze het geld wilt hebben
Dat is een beetje naarquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanavond, ik ken de planning nog niet
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pheno weet helemaal niet wat ie daar mee aan moet geloof ik
ik heb een goede levensverzekeringquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al het geld wat je bespaard hebt![]()
Schaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee, eigenlijk niet, hoe krijg je die dingen uit
Ah, thnx voor de tipquote:
nee, hoeft nietquote:
oeh, ze is biquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is naar een vriendin toe, die ze al een tijdje niet meer heeft gezien.
En, vlot het al?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:47 schreef Christine het volgende:
Godt
oja, ik was aan m'n scriptie bezigheb toch maar de pc verplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |