Scherp hoor, en dat op de vroege morgen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:30 schreef Misstique het volgende:
3 keer? dat lukt me niet zo snel hoor![]()
Dank jequote:Op vrijdag 9 september 2005 09:31 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Scherp hoor, en dat op de vroege morgen...
Oefening baart kunst he!![]()
Ik kan 't trouwens ook niet hoor...
* pakt z'n agenda d'r maar weer eens bij...quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dank je![]()
Dat is t, ik krijg te weinig oefening![]()
Ik kan nog wel ergens een gaatje vinden, jij?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:38 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* pakt z'n agenda d'r maar weer eens bij...
Ik denk ook wel dat ik een gaatje kan vinden... hehehe....quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan nog wel ergens een gaatje vinden, jij?
zo'n kleintje raakt de toetsen natuurlijk ook niet goed...quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:42 schreef hansjes het volgende:
hett typ[t l;astigh m,et mn piee,mel
Bring it onquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:46 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ik een gaatje kan vinden... hehehe....
quote:
Dan zitten we op 't verkeerde forum ben ik bang... ging het hier niet over geilheid?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
(verkapt grote smiley's topic)
* kent wel iemand die geil is vanmorgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:58 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Dan zitten we op 't verkeerde forum ben ik bang... ging het hier niet over geilheid?![]()
* Razorfish69 vraagt zich af of er nog geile mensen zijn zo vroeg op de morgen....
O ja? Wie dan? Kan ik een klinker kopen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
* kent wel iemand die geil is vanmorgen![]()
Dat kan, hoeveel biedt je?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:03 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
O ja? Wie dan? Kan ik een klinker kopen?
Normaal geeft ie je een beurt en rot ie gelijk op?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:04 schreef Panthera1984 het volgende:
en hij blijft dit weekend de hele nacht
Lekker romantisch hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:06 schreef Panthera1984 het volgende:
idd
Abso-fuckin-lutelyquote:
Nee hoor, laat ik geheel aan jou overquote:
Haha, slim hoor.... mijn massage ken je al, dus tijd voor wat anders misschien...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee hoor, laat ik geheel aan jou over![]()
Precies, we moeten wel origineel blijvenquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:20 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Haha, slim hoor.... mijn massage ken je al, dus tijd voor wat anders misschien...
Orgie-neel? Maar ik zit hier maar alleen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies, we moeten wel origineel blijven![]()
Ik kom wel ff langs danquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:24 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Orgie-neel? Maar ik zit hier maar alleen...
Ik ben er al!quote:
Soms ben ik wel snelquote:
Met die klinker ben je anders niet zo snel, maar dat zie ik wel door de vingers, nu je er toch bent...quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:39 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Met die klinker ben je anders niet zo snel, maar dat zie ik wel door de vingers, nu je er toch bent...
Wat wil je drinken?![]()
Ik heb nog wat wijn staan, of moet je nog rijden? De Jip & Janneke bubbeltjes champagne ligt ook koud trouwens...quote:
Tis een beetje vroeg voor alcohol nu.. heb je niet een sapje ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:55 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat wijn staan, of moet je nog rijden? De Jip & Janneke bubbeltjes champagne ligt ook koud trouwens...![]()
Sap genoeg hier...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tis een beetje vroeg voor alcohol nu.. heb je niet een sapje ofzo?
Yep!quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:02 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Sap genoeg hier...Jus d'Orange?
![]()
* schenkt een glaasje in...quote:
* neemt plaats op de grote bankquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:06 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* schenkt een glaasje in...
Nou, die grote, gezellig bank in de hoek, daar is wel een plekkie...![]()
Zit je lekker?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
* neemt plaats op de grote bank![]()
Het is hier niet druk, ben je alleen vandaag?
Ja hoor, zeer comfortabelquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:14 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Zit je lekker?
Het is hier niet druk nee, lijkt wel een beetje een privé topic... niet dat dat erg is
Aha, okay... best lief dat je alleen maar naar mij kijkt, maar je mag best wel even rondkijken hoor...quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja hoor, zeer comfortabel![]()
Ik bedoelde hier op je kantoor... waar ik nu op je bank zit...
* kijkt even rond in Razorfish's kantoor, maar kan ogen niet van Razorfish afhoudenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Aha, okay... best lief dat je alleen maar naar mij kijkt, maar je mag best wel even rondkijken hoor...
Maar zoals je ziet zit ik hier helemaal alleen....
Mijn collega's zijn weg i.v.m. afspraken enz. Dus we zitten hier alleen... of is dat ongezellig?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
* kijkt even rond in Razorfish's kantoor, maar kan ogen niet van Razorfish afhouden![]()
Al je collega's zijn vrij? Of komen die later vandaag?
Hoi razorquote:
Niet meer geloof ik!quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:30 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn weg i.v.m. afspraken enz. Dus we zitten hier alleen... of is dat ongezellig?
Hoi Misstiquequote:
Alwaysquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hoi Misstique![]()
Enjoying the attention from razor?
Inderdaad...quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:44 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Inderdaad...
* knoeit "per ongeluk" wat sap over Misstique heen en zegt heel onschuldig "oeps..."
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:44 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Inderdaad...
* knoeit "per ongeluk" wat sap over Misstique heen en zegt heel onschuldig "oeps..."
Shit, wat ben ik toch "onhandig"...quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
Wat doe je nou?? Vlek op m'n nieuwe top, shit.. Waar is de kraan?
* rent naar de kantine en staat te klunzen met strakke top en kraanwaterquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:51 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Shit, wat ben ik toch "onhandig"...![]()
In de kantine is een kraan.... ik loop (heel hulpvaardig) wel even mee...
* kijkt een beetje verlegen, maar stiekem ook een beetje stout naar Misstique die heel lief staat te klunzen met het kraanwater en d'r topje...quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
* rent naar de kantine en staat te klunzen met strakke top en kraanwater
Dit gaat zo niet!
* trekt top uit
Ja, kom s ff hier?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:04 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* kijkt een beetje verlegen, maar stiekem ook een beetje stout naar Misstique die heel lief staat te klunzen met het kraanwater en d'r topje...
"Euh, sexy BH.... kan ik je ergens mee helpen?"
![]()
* Kijkt eerst heel verschrikt, maar kan daarna wel erg hard lachen om deze aktie!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, kom s ff hier?
* gooit een grote plens water over Razorfish
Zo, nou staan we quitte![]()
* plukt aan Razorfish's natte shirtquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:10 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Kijkt eerst heel verschrikt, maar kan daarna wel erg hard lachen om deze aktie!![]()
Aw.... heel mijn shirt en broek zijn nat... Hmmm.......
Hmm... die moet inderdaad even drogen ja...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
* plukt aan Razorfish's natte shirt
Moet je die niet even uittrekken?
Dat is beterquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:15 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Hmm... die moet inderdaad even drogen ja...
* trekt natte shirt uit...
Hmmmmm..... dat is lekker......quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is beter![]()
* kan het niet laten om met 1 vinger even over Razorfish's rug te glijden..
Beetje wel...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:22 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Hmmmmm..... dat is lekker......
* kijkt naar Misstique's lichaam....
Zeg, heb je 't koud?
* loop wat dichter naar Misstique toe met een ondeugende blik in z'n ogen....quote:
* leunt tegen het aanrecht en wacht af..quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:28 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* loop wat dichter naar Misstique toe met een ondeugende blik in z'n ogen....
* Razorfish69 pakt Misstique's beide handen vast en drukt haar tegen het aanrecht aan...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
* leunt tegen het aanrecht en wacht af..
* voelt Razorfish's naakte bovenlichaam tegen die van haar en kust Razorfish's lippen..quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 pakt Misstique's beide handen vast en drukt haar tegen het aanrecht aan...
* Razorfish69 drukt zijn natte lichaam nog wat dichter tegen Misstique aan en gaat door met het kussen van Misstique's sensuele lippen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
* voelt Razorfish's naakte bovenlichaam tegen die van haar en kust Razorfish's lippen..
* gaat op t aanrecht zitten en slaat haar benen om Razorfish's heupen heen..quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:46 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 drukt zijn natte lichaam nog wat dichter tegen Misstique aan en gaat door met het kussen van Misstique's sensuele lippen...
* Razorfish69 wordt er een beetje wild van en maakt voorzichtig Misstique's BH los...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
* gaat op t aanrecht zitten en slaat haar benen om Razorfish's heupen heen..
* laat Razorfish z'n gang gaan en zoent m wat dwingender..quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:53 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 wordt er een beetje wild van en maakt voorzichtig Misstique's BH los...
* Razorfish69 kriebelt zachtjes met z'n vingers over de rug van Misstique terwijl hij geniet van haar intense tongzoen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
* laat Razorfish z'n gang gaan en zoent m wat dwingender..
* klemt haar benen nog wat strakker om Razorfish heen..quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:00 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 kriebelt zachtjes met z'n vingers over de rug van Misstique terwijl hij geniet van haar intense tongzoen...
* Razorfish69 voelt de spanning stijgen... en niet alleen de spanning...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
* klemt haar benen nog wat strakker om Razorfish heen..
* Misstique laat haar vingers langs de rand van Razorfish's broek glijden..quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:10 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 voelt de spanning stijgen... en niet alleen de spanning...
* Razorfish69 geniet en kust zachtjes Misstique's nek...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique laat haar vingers langs de rand van Razorfish's broek glijden..
* zet de kraan weer aan en laat van haar vingertoppen wat koude druppels op Razorfish's rug en borst vallen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:15 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 geniet en kust zachtjes Misstique's nek...
Wie is daar?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
*knock *knock
Het is ik... * Gutteguttegutquote:
* schrikt!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
*knock *knock
* Razorfish69 trilt en laat zijn handen zachtjes over Misstique's borsten glijden...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
* zet de kraan weer aan en laat van haar vingertoppen wat koude druppels op Razorfish's rug en borst vallen...
* haalt z'n handen wegquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:23 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 trilt en laat zijn handen zachtjes over Misstique's borsten glijden...
Niks moet, alles mag he...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
* haalt z'n handen weg
Moet je de deur niet open doen?
* Gutteguttegut doet snel een rokje aan..quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:27 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Niks moet, alles mag he...
* denkt dat de koffiejuffrouw aan de deur staat....![]()
* trekt snel haar natte topje weer even aanquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:27 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Niks moet, alles mag he...
* denkt dat de koffiejuffrouw aan de deur staat....![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:28 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut doet snel een rokje aan..![]()
* Loopt met z'n ontbloot en nat bovenlichaam naar de deur, doet open en... ziet Gutje staan in z'n rokje met een pot koffie!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
* trekt snel haar natte topje weer even aan
Doe maar open dan
* Misstique proest t uit bij de aanblik van Gut in rokjequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:34 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Loopt met z'n ontbloot en nat bovenlichaam naar de deur, doet open en... ziet Gutje staan in z'n rokje met een pot koffie!![]()
* Gutteguttegut voelt zich niet prettig...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique proest t uit bij de aanblik van Gut in rokje
Heb je ook thee?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:36 schreef razorfish69 het volgende:
Deur maar weer dicht doen? Of wil je koffie?
* voelt zich een beetje opgelaten, maar kan zich voorstellen dat Gut zich helemaal niet prettig voelt met ontbloot onderlichaam en 50 mensen die binnenstormenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Heb je ook thee?![]()
* Gutteguttegut roept naar buiten... "kom maar jongens ze zijn open!!"
[afbeelding]
* Misstique gooit de horde mensen de deur uit aangezien Gut krampachtig probeert z'n onderlichaam te bedekken met het rokjequote:
* weet zich ook even geen raad met de situatiequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:25 schreef razorfish69 het volgende:
* Razorfish staat een beetje verbaasd te kijken naar Gutje met z'n rokje en Misstique in d'r sexy BH....
Zeg, het is hier geen sauna!quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
OK..dan maar naakt
* Gutteguttegut doet al ze kleren uit...![]()
quote:
* is door al de comotie haar stemming kwijtquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef razorfish69 het volgende:
Zeg Misstique, zullen we weer even terug gaan naar het kantoor? Daar kan de deur op slot....
Je gaat gewoon in je blote reet de straat op?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:57 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
nouw dan niet...
* Gutteguttegut loopt weer naar buiten en doet de deur achter zich dicht...![]()
Sowwy...quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
* is door al de comotie haar stemming kwijt
hmmja..quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je gaat gewoon in je blote reet de straat op?
* kijkt uit t raam en ziet voorbij gangers flauwvallenquote:
Ga jij eens aan het werk!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
* kijkt uit t raam en ziet voorbij gangers flauwvallen
Kheb geen zin in werk..quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ga jij eens aan het werk!!![]()
Of iig met razor mee zn kantoortje in![]()
ik ook niet..moet het nog even volhouden...ik denk dat ik maar lekker een half uurtje eerder weg gaquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kheb geen zin in werk..
Razor zit volgens mij alleen in z'n kantoortje met de deur op slot![]()
ik zit hier nog wel evenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:46 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
ik ook niet..moet het nog even volhouden...ik denk dat ik maar lekker een half uurtje eerder weg ga
Hmjah..razor is idd erg stil...wat zou aan het doen zijn?![]()
Tot hoe laat precies?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
ik zit hier nog wel even![]()
Ik denk dat ie z'n kleren aan t drogen is![]()
Ongeveer 17.15quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Tot hoe laat precies?
Boring....
* Gutteguttegut kijkt stiekem naar het nog natte topje van Misstique en ziet 2 harde tepeltjes door de stof heen priemen..![]()
Hmm..ik heb net dus besloten om de trein van 16.30 te pakken...quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ongeveer 17.15
Tja, heb t weer koud nu..
Top! Lekker weekend vierenquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmm..ik heb net dus besloten om de trein van 16.30 te pakken...
* Gutteguttegut durft het bijna niet te vragen...maaruh...mag ik even?![]()
Jaaaa..weekend..ik heb zin om te dansen!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Top! Lekker weekend vieren![]()
Nou even dan![]()
Jij ook fijn weekendquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jaaaa..weekend..ik heb zin om te dansen!!![]()
![]()
![]()
* Gutteguttegut] loopt naar de natte Misstique toe en geeft haar een warme knuffel...zoent haar teder in haar nek en fluisterd zachtjes in haar oor....:[/me]
"prettig weekend lekker ding...."
[me=Gutteguttegut streelt nog even over haar harde tepels en kijkt haar na als ze heerlijk met een wiegend kontje wegloopt...![]()
Leuk hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:57 schreef razorfish69 het volgende:
Razorfish69 heeft het een beetje druk gehad... ik kreeg de deur niet van 't slot...
Fijn weekend allemaal!
* Gutteguttegut is alweer thuis en gaat even lekker slenteren in de stadquote:
Slenter-ze!quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:14 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut is alweer thuis en gaat even lekker slenteren in de stad
Altijd toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:50 schreef razorfish69 het volgende:
Razorfish69 is momenteel echt enorm geil....
quote:Op zondag 11 september 2005 14:58 schreef razorfish69 het volgende:
* geeft Misstique een extra dikke knuffel om "een speciale reden"...
Daar zijn we weer!quote:
Hi yaquote:Op maandag 12 september 2005 07:44 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Daar zijn we weer!
Goed weekend gehad?
We houden het bij aangekleedquote:Op maandag 12 september 2005 09:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hi ya![]()
Prima weekend gehad, jij ook?
@Gut: inmiddels netjes aangekleed?![]()
Heel goedquote:Op maandag 12 september 2005 09:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
We houden het bij aangekleed
Netjes?..mwah...geen pak aan dus niet echt netjes..gewoon casual.
Yupquote:
Je hebt je wel vermaakt dus!quote:Op maandag 12 september 2005 09:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Yup
Zaterdag Open monumenten dag dus lekker in de stad/haven gelopen en veel foto's gemaakt, ik kwam nog wat ex Fokkers tegen uit FOT dat was erg gezellig. Het was natuurlijk ook heerlijk weer
Zondag lekker geluierd en aan het eind van de middag een terrasje gepakt.
Et vous?
Très bienquote:Op maandag 12 september 2005 09:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt je wel vermaakt dus!
Et moi j'ai eu un bon week-end aussi![]()
Zaterdag feest gehad, was helemaal top. Zondag nog klein feestje bij mij thuis, ook erg gezellig.
Absolumentquote:Op maandag 12 september 2005 11:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Très bien![]()
Ik blijf het wel jammer dat ik niet was uitgenodigd
Nog wat geils beleefd?![]()
Eeeh...c'est tout, je ne parle pas français...quote:Op maandag 12 september 2005 11:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Absolument![]()
Hahahaha, was een beetje uit jouw buurt...
Nope, ben heel braaf geweest![]()
Dommagequote:Op maandag 12 september 2005 11:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Eeeh...c'est tout, je ne parle pas français...![]()
Hmm..kom je wel eens inde buurt dan?![]()
Braaf...waarom geloof ik dat nou niet?![]()
Ik had sjans met de secretaresse van de directeurquote:Op maandag 12 september 2005 11:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dommage![]()
Is echt waar hoor, lieg ik nooit over![]()
Kheb sjans met een jongen van de postkamer![]()
Hahahaha, je ligt dus goed in alle markten?quote:Op maandag 12 september 2005 11:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik had sjans met de secretaresse van de directeur![]()
Das een man...![]()
Hier in de postkamer werken geen leuke dames..beter nog laat dat "in de postkamer" maar weg..![]()
Eeeh..alle markten? (ik heb nog nooit sjans gehad met een aliën...)quote:Op maandag 12 september 2005 11:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hahahaha, je ligt dus goed in alle markten?![]()
Bij ons werken zeker leuke exemplaren![]()
Ik wel hoorquote:Op maandag 12 september 2005 11:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Eeeh..alle markten? (ik heb nog nooit sjans gehad met een aliën...)
Hebben ze nog open vacatures?![]()
Kijk eens voor mij dan?quote:Op maandag 12 september 2005 13:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wel hoor![]()
Groot bedrijf, dus vast wel![]()
@Razor: komt helemaal goed, nog een half dagje![]()
Wat voor soort functie zoek je dan? En waarom moet je weg?quote:Op maandag 12 september 2005 13:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Kijk eens voor mij dan?
Ik moet hier waarschijnlijk per eind december weg..duszz..
Ik werk bij het UWV daar moet 30% van de mensen weg, ik werk hier op contract basis en daar zit een maximum aan en een vast contract zit er hoogst waarschijnlijk niet in.quote:Op maandag 12 september 2005 13:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat voor soort functie zoek je dan? En waarom moet je weg?
Ai.. ICT.. dan wordt t lastig..quote:Op maandag 12 september 2005 13:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik werk bij het UWV daar moet 30% van de mensen weg, ik werk hier op contract basis en daar zit een maximum aan en een vast contract zit er hoogst waarschijnlijk niet in.
Ik werk hier op de ICT afdeling als coordinator/planner van een groepje ict'ers.
Ik ben wel aktief op zoek jaquote:Op maandag 12 september 2005 13:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ai.. ICT.. dan wordt t lastig..
Wel vervelend voor je, ben je al actief op zoek naar iets anders?
Ik hoop t voor je, je ziet vaak als je openlijk (en luidruchtig) op zoek gaat, dat er ineens wel mogelijkheden zijnquote:Op maandag 12 september 2005 13:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik ben wel aktief op zoek jaen om eerlijk te zijn denk ik dat ze hier wel iets gaan bedenken om me toch te kunnen houden ...
![]()
Ik ga binnekort mn monsterboard account weer activeren..werkt ook altijd wel goed (vorige keer savonds geactiveerd en de volgende ochtend al een uitnodiging voor een gesprek.. ).quote:Op maandag 12 september 2005 13:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hoop t voor je, je ziet vaak als je openlijk (en luidruchtig) op zoek gaat, dat er ineens wel mogelijkheden zijn![]()
Klopt, werkt idd goed. Ik heb m'n huidige functie ook op die manier gekregenquote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik ga binnekort mn monsterboard account weer activeren..werkt ook altijd wel goed (vorige keer savonds geactiveerd en de volgende ochtend al een uitnodiging voor een gesprek.. ).
Neuken?quote:Op maandag 12 september 2005 13:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, werkt idd goed. Ik heb m'n huidige functie ook op die manier gekregen![]()
Oh ja.. we dwalen weer af he?quote:
Hier wel in het andere topic wordt het gezelligquote:
Hahahha, dus je verplaatst t maar weer even naar t juiste topic?quote:Op maandag 12 september 2005 14:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hier wel in het andere topic wordt het gezellig
Wat is favo standje?
Ik verplaats me naar waar het mij aanspreektquote:Op maandag 12 september 2005 14:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hahahha, dus je verplaatst t maar weer even naar t juiste topic?![]()
Ben je een beetje bekend met de Kama Sutra?
Ditoquote:Op maandag 12 september 2005 14:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik verplaats me naar waar het mij aanspreekt
Kama Sutra...hmm..ben laatst naar de beurs geweest en ik ben gek op Karamel Sutra van B&J...en ik heb zelfs ergens een boek thuis liggen....maar ik ken het niet uit mn hoofd...
quote:Op maandag 12 september 2005 14:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dito![]()
Laat dan maar, dacht dat ik met een pro te maken had![]()
Een pro wordt er voor betaald...quote:
Hahahaha, was ook maar een grapjuh jongen..quote:Op maandag 12 september 2005 14:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Een pro wordt er voor betaald...
Johquote:Op maandag 12 september 2005 14:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hahahaha, was ook maar een grapjuh jongen..![]()
Ik heb wel een leuke middagquote:
Ik heb het:quote:Op maandag 12 september 2005 15:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke middag, jij?
Een harde? Op je werk?quote:Op maandag 12 september 2005 15:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb het:
-1 Druk op mn werk....heerlijk
-2 gezellig online....heeerlijk
-3 een harde....heeeerlijk
![]()
Ja gebeurd wel eens hèquote:Op maandag 12 september 2005 15:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een harde? Op je werk?
Foei toch...![]()
Lastig als je naar de fax moet lopen ofzoquote:
Hmjah..daar heb ik mn personeel voorquote:Op maandag 12 september 2005 15:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lastig als je naar de fax moet lopen ofzo![]()
Die gaan ook voor jou naar de plee?quote:Op maandag 12 september 2005 15:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmjah..daar heb ik mn personeel voor![]()
Als een man een erectie heeft hoeft hij niet te plassenquote:Op maandag 12 september 2005 15:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die gaan ook voor jou naar de plee?
Kheb wel s anders gehoord...quote:Op maandag 12 september 2005 15:32 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Als een man een erectie heeft hoeft hij niet te plassen
En drukken heb ik vanochtend al gedaan.
Niet praktisch.quote:
Klopt, maar er valt weinig te doen aan een call-of-naturequote:Op maandag 12 september 2005 15:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Niet praktisch.
Wat vind jij van een grote pik eigenlijk ?
Het is mij (gelukkig) nog nooit over komen...quote:Op maandag 12 september 2005 15:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, maar er valt weinig te doen aan een call-of-nature![]()
Hangt ervan af wat er aan vast zit
Wat ik t liefst aan de pik heb hangen?quote:Op maandag 12 september 2005 15:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Wat mag er van jou het liefst aan hangen?
ik weet ut..ik = nieuwsgierig..
Soms niet dus?quote:Op maandag 12 september 2005 15:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat ik t liefst aan de pik heb hangen?![]()
Een vent, meestal
Figure of speach, heb nog nooit iets anders aan een pik zien hangenquote:Op maandag 12 september 2005 16:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Soms niet dus?
Ik bedoel wat voor vent heeft jou voorkeur?
Ahh..ik als dwergje heb dus nog kans???quote:Op maandag 12 september 2005 16:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Figure of speach, heb nog nooit iets anders aan een pik zien hangen![]()
Val niet echt op uiterlijk, een charmante man met goed gevoel voor humor heeft mijn voorkeur.
* checkt fobo van GGGquote:Op maandag 12 september 2005 16:14 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ahh..ik als dwergje heb dus nog kans???![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 16:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
* checkt fobo van GGG
je ziet er niet uit als een dwerg![]()
Hoe bedoel je? Je bent maar 1.50m groot dus?quote:Op maandag 12 september 2005 16:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
Dan is het dus aardig gelukt..die foto's![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 16:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je bent maar 1.50m groot dus?
Behalve als je op een kratje staat?quote:
LOL, daar sta ik vaak op...quote:Op maandag 12 september 2005 16:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Behalve als je op een kratje staat?
Om op ooghoogte te komen met je vrouwelijke aanbidders?quote:Op maandag 12 september 2005 16:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
LOL, daar sta ik vaak op...
Zei ik toch..quote:Op maandag 12 september 2005 17:22 schreef razorfish69 het volgende:
Razorfish69 heeft de maandag weer overleefd!![]()
Met jou spelen toch?quote:
Klinkt goed... nog voorkeuren? Ganzenbord? Of een ander spelletje?quote:
Doe maar een ander spelletjequote:Op maandag 12 september 2005 21:15 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Klinkt goed... nog voorkeuren? Ganzenbord? Of een ander spelletje?
Das beter jaquote:
Vooral als de kersen goed koud zijnquote:
dat deed me *waarschuwing geheel off topic - klikken eigen risico* denken aan het volgende "En ik kwam terecht in de wereld die Kiki heette" - hans teeuwen - kikiquote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef webspider het volgende:
Vooral als de kersen goed koud zijn![]()
En dan hebben we het nog niet over de lol van het opzoeken van de kersen![]()
Mossels verstoppen ?quote:
Haiquote:Op dinsdag 13 september 2005 07:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
Mogguh
* Gutteguttegut gaat even douchen...
Ja en hoe.... D R U Kquote:
Jaaaaaahhhh er is toch nog leven hier vandaag!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja en hoe.... D R U K![]()
Hoest leven daar?![]()
Of toch niet?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jaaaaaahhhh er is toch nog leven hier vandaag!![]()
Ja ik leef nogquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jaaaaaahhhh er is toch nog leven hier vandaag!![]()
Prima hoor, minder druk dan jij geloof ik![]()
Je komt me een serenade brengen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:35 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
''t is ZOOOOOOO STILLLLLLLLL , lalalalaaaaa
* wordt scheel van alle smileysquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:38 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja ik leef nog
En ik ben happy
En het is druk
En ik zit met weinig personeel...eeh...
![]()
En nu ga ik lunchen![]()
Ja! mag hier op de afdeling niet meer zingen. Dan maar voor jou.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je komt me een serenade brengen?![]()
Heb je een beetje een leuke stem dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:43 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Ja! mag hier op de afdeling niet meer zingen. Dan maar voor jou.
Je staat toch wel op het balkon hé
Heeeeyyyyy skatjuh!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:46 schreef razorfish69 het volgende:
Hallooo!
Razorfish69 heeft ook lunch!
Nou.... in ieder geval weer een dag dichter bij het weekend he...quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heeeeyyyyy skatjuh!!![]()
Vandaag wat minder saai op t werk?
precies!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:49 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Nou.... in ieder geval weer een dag dichter bij het weekend he...
En bij jou?
Kan prachtig zingen, uhhhh, leuke stem?? Is dat nodig dan??quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je een beetje een leuke stem dan?
Euhm.. is de 2e verdieping van een groot bedrijf ook goed?
Ik heb wel zin....quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
precies!![]()
Kheb wel wat te doen maar geen zin...
Hahahaha, verassendquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:54 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin....![]()
Maar ik moet weer gaan, succes!![]()
Om prachtig te kunnen zingen heb je een leuke stem nodig ja..quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:52 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Kan prachtig zingen, uhhhh, leuke stem?? Is dat nodig dan??
Geen balkon? nou ja, denk ik er wel bij. Haha, dan maar voor de spiegelende ramen...
Hoor je mij al?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Om prachtig te kunnen zingen heb je een leuke stem nodig ja..![]()
* doet 1 van de spiegelende ramen open en wacht af
Ja ik hoor jequote:Op dinsdag 13 september 2005 13:05 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Hoor je mij al?
Sta nu voor een half geopende spiegelende raam mijn sonate ten gehore te brengen..
Under the bridge, heb ook gitaar mee...quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja ik hoor je
Sta je nou een liedje van de Backstreet Boys te zingen?![]()
* besluit om een verdieping lager te gaan luisterenquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:12 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Under the bridge, heb ook gitaar mee...
Denk toch dat jij nu naar de glazenwasser luistert...quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
* besluit om een verdieping lager te gaan luisteren
Ah, nou hoor ik t, RHCP is altijd goed![]()
Dan kan de glazenwasser goed zingenquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:16 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Denk toch dat jij nu naar de glazenwasser luistert...
Beveiliging rent nu achter mij aan...
Coca cola light break? Nou ja, die zong alleen niet...quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan kan de glazenwasser goed zingen![]()
Een lekker kontje vergoed een hoopquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:24 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Coca cola light break? Nou ja, die zong alleen niet...
Wat? heb je gekeken terwijk ik wegrende?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een lekker kontje vergoed een hoop![]()
Naar de glazenwasser ja..quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:27 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Wat? heb je gekeken terwijk ik wegrende?
Hoe staan ze bij jullie de ramen te wassen dan?quote:
Had een mooi uitzicht toen ie wegliep met z'n laddertje..quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:31 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Hoe staan ze bij jullie de ramen te wassen dan?
Of sta jij buiten te kijken?
Zie trouwens nooit een vrouwlijke glazenwasser..
Helaas...
Hier niet hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had een mooi uitzicht toen ie wegliep met z'n laddertje..
Vrouwelijke glazenwassers zijn ook compleet overbodig
Haiquote:
Ook goed voor de werkgelegenheid. Kunnen ze gelijk de binnenkant lappen door al die neuzen die op het raam zitten...quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vrouwelijke glazenwassers zijn ook compleet overbodig
Voor jou trek ik mn glazenwasser outfit wel weer uit de kast hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai![]()
Ben jij niet die glazenwasser?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Voor jou trek ik mn glazenwasser outfit wel weer uit de kast hoor![]()
Nog meer wensen?
* Gutteguttegut pakt zn agenda erbij en zegt dan:quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
Kom mijn glazen maar even wassen dan![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
* besluit om een verdieping lager te gaan luisteren
Ah, nou hoor ik t, RHCP is altijd goed![]()
* checkt eigen agendaquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut pakt zn agenda erbij en zegt dan:
"Schikt vanavond?"
![]()
U is ook fan?quote:
ik vind ze altijd wel lekker klinken, vooral livequote:Op dinsdag 13 september 2005 14:17 schreef coz het volgende:
staat heel hoog in mijn top 10![]()
nouja iig dat album .. hun nieuwe stijl vind ik nog niet geweldig
Live nog nooit gezien/gehoord wel veel muziek van ze...quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
ik vind ze altijd wel lekker klinken, vooral live![]()
Zonde, kun je niet volledig genieten van de muziekquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:26 schreef coz het volgende:
en ik moet eens minder blowen en drinken op festivals!
Ook een glaasje Gut?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
Zit ik hier nuchter te wezen....![]()
Jointje als je moet solliciteren lijkt me niet bijster slim...quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:59 schreef coz het volgende:
ik ga naar de stad , beetje soliciteren , arbeidsbureaus af.. maar begin eigenlijk wel neigingen te krijgen om een joint te draaien!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:46 schreef coz het volgende:
"life gets so much easier when your stoned"
mij ook nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jointje als je moet solliciteren lijkt me niet bijster slim...![]()
quote:
Water ajbquote:
* schenkt GGG een glaasje water inquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:18 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Water ajb
* Gutteguttegut rookt niet en drinkt zelden alcohol...![]()
Laat mij maar dansen....![]()
Uhm, wat staat er daar onder je naam dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:18 schreef Gutteguttegut het volgende:
rookt niet en drinkt zelden
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:20 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Uhm, wat staat er daar onder je naam dan?
Dansen is zááááálig!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
* schenkt GGG een glaasje water in
Dansen is goed!!![]()
![]()
![]()
Onkruid...(vergaat niet)quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:20 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Uhm, wat staat er daar onder je naam dan?
Nope..beide not my thing...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:22 schreef coz het volgende:
[..]! .. er zit natuurlijk verschil tussen roken en blowen
![]()
Kweenie wat jij met je groenvoer doet maar ik kan niet blowen zonder te roken. Jah vaporisen maar dat noem ik weer geen blowen, spacecake ook niet. En met een pijpje rook je ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:22 schreef coz het volgende:! .. er zit natuurlijk verschil tussen roken en blowen
![]()
* agreesquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dansen is zááááálig!!!![]()
Wanna dance with the devil?![]()
* meldtquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:32 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut kijkt nog eens naar de TT en denkt...wat een antigeil geouwehoer hier...
Dames?...Nog geile gevoelens in de onderbuik?
Van wiet wordt je duf, niet geilquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:34 schreef dafjedaf het volgende:
Hoezo heeft wiet en geilheid niks met mekaar te maken dan?![]()
oh sorry , was ik te cryptisch , of las je over de smiley heenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:27 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Kweenie wat jij met je groenvoer doet maar ik kan niet blowen zonder te roken. Jah vaporisen maar dat noem ik weer geen blowen, spacecake ook niet. En met een pijpje rook je ook.
weed alleen kan ik ook nog wel behoorlijk geil van raken , omdat het toch emotieversterkend werktquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Van wiet wordt je duf, niet geil![]()
zullen we een damianajointje roken ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:34 schreef dafjedaf het volgende:
Hoezo heeft wiet en geilheid niks met mekaar te maken dan?![]()
*andere ervaringen heeft*quote:
smiley verscheen nietquote:
Lijkt me een waanzinnig slecht ideequote:
Ah, durven. Een mooi woord. Durven is het probleem nietquote:
Tijd? Tijd heb je niet, tijd maak je. Daardoor heb ik altijd tijd. Tijd is niet het probleem.quote:
je valt in herhalingquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:57 schreef coz het volgende:
ging een beetje verkeerd, zie edit
edit daar alvast op![]()
zou het je uberhaubt leuk lijken met mij een damianajointje te roken en wanneer heb je tijd
* Gutteguttegut pakt Misstique bij haar arm, druk haar tegen zich aan en zegt: let's dance...quote:
* Gutteguttegut laat zn hand langzaam omlaag zakken inde richting van de billen van Misstique..quote:
maar wel met vreemden pratenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:00 schreef dafjedaf het volgende:
Laat ik het zo stellen: een aphrodisiac + drug gebruiken met een mij onbekende fokker, is dat een goed idee?
Zie, het klinkt nu al als een ONZ topic.![]()
Ah, maar ik heb de pest aan almeloquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:08 schreef coz het volgende:
heb ook erg vaak minimeetjes met denker sinds het almelo meet topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |