Doe maar een ander spelletjequote:Op maandag 12 september 2005 21:15 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Klinkt goed... nog voorkeuren? Ganzenbord? Of een ander spelletje?
Das beter jaquote:
Vooral als de kersen goed koud zijnquote:
dat deed me *waarschuwing geheel off topic - klikken eigen risico* denken aan het volgende "En ik kwam terecht in de wereld die Kiki heette" - hans teeuwen - kikiquote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef webspider het volgende:
Vooral als de kersen goed koud zijn![]()
En dan hebben we het nog niet over de lol van het opzoeken van de kersen![]()
Mossels verstoppen ?quote:
Haiquote:Op dinsdag 13 september 2005 07:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
Mogguh
* Gutteguttegut gaat even douchen...
Ja en hoe.... D R U Kquote:
Jaaaaaahhhh er is toch nog leven hier vandaag!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja en hoe.... D R U K![]()
Hoest leven daar?![]()
Of toch niet?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jaaaaaahhhh er is toch nog leven hier vandaag!![]()
Ja ik leef nogquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jaaaaaahhhh er is toch nog leven hier vandaag!![]()
Prima hoor, minder druk dan jij geloof ik![]()
Je komt me een serenade brengen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:35 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
''t is ZOOOOOOO STILLLLLLLLL , lalalalaaaaa
* wordt scheel van alle smileysquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:38 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja ik leef nog
En ik ben happy
En het is druk
En ik zit met weinig personeel...eeh...
![]()
En nu ga ik lunchen![]()
Ja! mag hier op de afdeling niet meer zingen. Dan maar voor jou.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je komt me een serenade brengen?![]()
Heb je een beetje een leuke stem dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:43 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Ja! mag hier op de afdeling niet meer zingen. Dan maar voor jou.
Je staat toch wel op het balkon hé
Heeeeyyyyy skatjuh!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:46 schreef razorfish69 het volgende:
Hallooo!
Razorfish69 heeft ook lunch!
Nou.... in ieder geval weer een dag dichter bij het weekend he...quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heeeeyyyyy skatjuh!!![]()
Vandaag wat minder saai op t werk?
precies!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:49 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Nou.... in ieder geval weer een dag dichter bij het weekend he...
En bij jou?
Kan prachtig zingen, uhhhh, leuke stem?? Is dat nodig dan??quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je een beetje een leuke stem dan?
Euhm.. is de 2e verdieping van een groot bedrijf ook goed?
Ik heb wel zin....quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
precies!![]()
Kheb wel wat te doen maar geen zin...
Hahahaha, verassendquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:54 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin....![]()
Maar ik moet weer gaan, succes!![]()
Om prachtig te kunnen zingen heb je een leuke stem nodig ja..quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:52 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Kan prachtig zingen, uhhhh, leuke stem?? Is dat nodig dan??
Geen balkon? nou ja, denk ik er wel bij. Haha, dan maar voor de spiegelende ramen...
Hoor je mij al?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Om prachtig te kunnen zingen heb je een leuke stem nodig ja..![]()
* doet 1 van de spiegelende ramen open en wacht af
Ja ik hoor jequote:Op dinsdag 13 september 2005 13:05 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Hoor je mij al?
Sta nu voor een half geopende spiegelende raam mijn sonate ten gehore te brengen..
Under the bridge, heb ook gitaar mee...quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja ik hoor je
Sta je nou een liedje van de Backstreet Boys te zingen?![]()
* besluit om een verdieping lager te gaan luisterenquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:12 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Under the bridge, heb ook gitaar mee...
Denk toch dat jij nu naar de glazenwasser luistert...quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
* besluit om een verdieping lager te gaan luisteren
Ah, nou hoor ik t, RHCP is altijd goed![]()
Dan kan de glazenwasser goed zingenquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:16 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Denk toch dat jij nu naar de glazenwasser luistert...
Beveiliging rent nu achter mij aan...
Coca cola light break? Nou ja, die zong alleen niet...quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan kan de glazenwasser goed zingen![]()
Een lekker kontje vergoed een hoopquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:24 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Coca cola light break? Nou ja, die zong alleen niet...
Wat? heb je gekeken terwijk ik wegrende?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een lekker kontje vergoed een hoop![]()
Naar de glazenwasser ja..quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:27 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Wat? heb je gekeken terwijk ik wegrende?
Hoe staan ze bij jullie de ramen te wassen dan?quote:
Had een mooi uitzicht toen ie wegliep met z'n laddertje..quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:31 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Hoe staan ze bij jullie de ramen te wassen dan?
Of sta jij buiten te kijken?
Zie trouwens nooit een vrouwlijke glazenwasser..
Helaas...
Hier niet hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had een mooi uitzicht toen ie wegliep met z'n laddertje..
Vrouwelijke glazenwassers zijn ook compleet overbodig
Haiquote:
Ook goed voor de werkgelegenheid. Kunnen ze gelijk de binnenkant lappen door al die neuzen die op het raam zitten...quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vrouwelijke glazenwassers zijn ook compleet overbodig
Voor jou trek ik mn glazenwasser outfit wel weer uit de kast hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai![]()
Ben jij niet die glazenwasser?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Voor jou trek ik mn glazenwasser outfit wel weer uit de kast hoor![]()
Nog meer wensen?
* Gutteguttegut pakt zn agenda erbij en zegt dan:quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
Kom mijn glazen maar even wassen dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |