Eeeh..alle markten? (ik heb nog nooit sjans gehad met een aliën...)quote:Op maandag 12 september 2005 11:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hahahaha, je ligt dus goed in alle markten?![]()
Bij ons werken zeker leuke exemplaren![]()
Ik wel hoorquote:Op maandag 12 september 2005 11:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Eeeh..alle markten? (ik heb nog nooit sjans gehad met een aliën...)
Hebben ze nog open vacatures?![]()
Kijk eens voor mij dan?quote:Op maandag 12 september 2005 13:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wel hoor![]()
Groot bedrijf, dus vast wel![]()
@Razor: komt helemaal goed, nog een half dagje![]()
Wat voor soort functie zoek je dan? En waarom moet je weg?quote:Op maandag 12 september 2005 13:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Kijk eens voor mij dan?
Ik moet hier waarschijnlijk per eind december weg..duszz..
Ik werk bij het UWV daar moet 30% van de mensen weg, ik werk hier op contract basis en daar zit een maximum aan en een vast contract zit er hoogst waarschijnlijk niet in.quote:Op maandag 12 september 2005 13:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat voor soort functie zoek je dan? En waarom moet je weg?
Ai.. ICT.. dan wordt t lastig..quote:Op maandag 12 september 2005 13:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik werk bij het UWV daar moet 30% van de mensen weg, ik werk hier op contract basis en daar zit een maximum aan en een vast contract zit er hoogst waarschijnlijk niet in.
Ik werk hier op de ICT afdeling als coordinator/planner van een groepje ict'ers.
Ik ben wel aktief op zoek jaquote:Op maandag 12 september 2005 13:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ai.. ICT.. dan wordt t lastig..
Wel vervelend voor je, ben je al actief op zoek naar iets anders?
Ik hoop t voor je, je ziet vaak als je openlijk (en luidruchtig) op zoek gaat, dat er ineens wel mogelijkheden zijnquote:Op maandag 12 september 2005 13:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik ben wel aktief op zoek jaen om eerlijk te zijn denk ik dat ze hier wel iets gaan bedenken om me toch te kunnen houden ...
![]()
Ik ga binnekort mn monsterboard account weer activeren..werkt ook altijd wel goed (vorige keer savonds geactiveerd en de volgende ochtend al een uitnodiging voor een gesprek.. ).quote:Op maandag 12 september 2005 13:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hoop t voor je, je ziet vaak als je openlijk (en luidruchtig) op zoek gaat, dat er ineens wel mogelijkheden zijn![]()
Klopt, werkt idd goed. Ik heb m'n huidige functie ook op die manier gekregenquote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik ga binnekort mn monsterboard account weer activeren..werkt ook altijd wel goed (vorige keer savonds geactiveerd en de volgende ochtend al een uitnodiging voor een gesprek.. ).
Neuken?quote:Op maandag 12 september 2005 13:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, werkt idd goed. Ik heb m'n huidige functie ook op die manier gekregen![]()
Oh ja.. we dwalen weer af he?quote:
Hier wel in het andere topic wordt het gezelligquote:
Hahahha, dus je verplaatst t maar weer even naar t juiste topic?quote:Op maandag 12 september 2005 14:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hier wel in het andere topic wordt het gezellig
Wat is favo standje?
Ik verplaats me naar waar het mij aanspreektquote:Op maandag 12 september 2005 14:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hahahha, dus je verplaatst t maar weer even naar t juiste topic?![]()
Ben je een beetje bekend met de Kama Sutra?
Ditoquote:Op maandag 12 september 2005 14:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik verplaats me naar waar het mij aanspreekt
Kama Sutra...hmm..ben laatst naar de beurs geweest en ik ben gek op Karamel Sutra van B&J...en ik heb zelfs ergens een boek thuis liggen....maar ik ken het niet uit mn hoofd...
quote:Op maandag 12 september 2005 14:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dito![]()
Laat dan maar, dacht dat ik met een pro te maken had![]()
Een pro wordt er voor betaald...quote:
Hahahaha, was ook maar een grapjuh jongen..quote:Op maandag 12 september 2005 14:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Een pro wordt er voor betaald...
Johquote:Op maandag 12 september 2005 14:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hahahaha, was ook maar een grapjuh jongen..![]()
Ik heb wel een leuke middagquote:
Ik heb het:quote:Op maandag 12 september 2005 15:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke middag, jij?
Een harde? Op je werk?quote:Op maandag 12 september 2005 15:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb het:
-1 Druk op mn werk....heerlijk
-2 gezellig online....heeerlijk
-3 een harde....heeeerlijk
![]()
Ja gebeurd wel eens hèquote:Op maandag 12 september 2005 15:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een harde? Op je werk?
Foei toch...![]()
Lastig als je naar de fax moet lopen ofzoquote:
Hmjah..daar heb ik mn personeel voorquote:Op maandag 12 september 2005 15:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lastig als je naar de fax moet lopen ofzo![]()
Die gaan ook voor jou naar de plee?quote:Op maandag 12 september 2005 15:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmjah..daar heb ik mn personeel voor![]()
Als een man een erectie heeft hoeft hij niet te plassenquote:Op maandag 12 september 2005 15:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die gaan ook voor jou naar de plee?
Kheb wel s anders gehoord...quote:Op maandag 12 september 2005 15:32 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Als een man een erectie heeft hoeft hij niet te plassen
En drukken heb ik vanochtend al gedaan.
Niet praktisch.quote:
Klopt, maar er valt weinig te doen aan een call-of-naturequote:Op maandag 12 september 2005 15:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Niet praktisch.
Wat vind jij van een grote pik eigenlijk ?
Het is mij (gelukkig) nog nooit over komen...quote:Op maandag 12 september 2005 15:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, maar er valt weinig te doen aan een call-of-nature![]()
Hangt ervan af wat er aan vast zit
Wat ik t liefst aan de pik heb hangen?quote:Op maandag 12 september 2005 15:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Wat mag er van jou het liefst aan hangen?
ik weet ut..ik = nieuwsgierig..
Soms niet dus?quote:Op maandag 12 september 2005 15:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat ik t liefst aan de pik heb hangen?![]()
Een vent, meestal
Figure of speach, heb nog nooit iets anders aan een pik zien hangenquote:Op maandag 12 september 2005 16:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Soms niet dus?
Ik bedoel wat voor vent heeft jou voorkeur?
Ahh..ik als dwergje heb dus nog kans???quote:Op maandag 12 september 2005 16:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Figure of speach, heb nog nooit iets anders aan een pik zien hangen![]()
Val niet echt op uiterlijk, een charmante man met goed gevoel voor humor heeft mijn voorkeur.
* checkt fobo van GGGquote:Op maandag 12 september 2005 16:14 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ahh..ik als dwergje heb dus nog kans???![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 16:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
* checkt fobo van GGG
je ziet er niet uit als een dwerg![]()
Hoe bedoel je? Je bent maar 1.50m groot dus?quote:Op maandag 12 september 2005 16:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
Dan is het dus aardig gelukt..die foto's![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 16:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je bent maar 1.50m groot dus?
Behalve als je op een kratje staat?quote:
LOL, daar sta ik vaak op...quote:Op maandag 12 september 2005 16:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Behalve als je op een kratje staat?
Om op ooghoogte te komen met je vrouwelijke aanbidders?quote:Op maandag 12 september 2005 16:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
LOL, daar sta ik vaak op...
Zei ik toch..quote:Op maandag 12 september 2005 17:22 schreef razorfish69 het volgende:
Razorfish69 heeft de maandag weer overleefd!![]()
Met jou spelen toch?quote:
Klinkt goed... nog voorkeuren? Ganzenbord? Of een ander spelletje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |