* voelt zich een beetje opgelaten, maar kan zich voorstellen dat Gut zich helemaal niet prettig voelt met ontbloot onderlichaam en 50 mensen die binnenstormenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Heb je ook thee?![]()
* Gutteguttegut roept naar buiten... "kom maar jongens ze zijn open!!"
[afbeelding]
* Misstique gooit de horde mensen de deur uit aangezien Gut krampachtig probeert z'n onderlichaam te bedekken met het rokjequote:
* weet zich ook even geen raad met de situatiequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:25 schreef razorfish69 het volgende:
* Razorfish staat een beetje verbaasd te kijken naar Gutje met z'n rokje en Misstique in d'r sexy BH....
Zeg, het is hier geen sauna!quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
OK..dan maar naakt
* Gutteguttegut doet al ze kleren uit...![]()
quote:
* is door al de comotie haar stemming kwijtquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef razorfish69 het volgende:
Zeg Misstique, zullen we weer even terug gaan naar het kantoor? Daar kan de deur op slot....
Je gaat gewoon in je blote reet de straat op?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:57 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
nouw dan niet...
* Gutteguttegut loopt weer naar buiten en doet de deur achter zich dicht...![]()
Sowwy...quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
* is door al de comotie haar stemming kwijt
hmmja..quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je gaat gewoon in je blote reet de straat op?
* kijkt uit t raam en ziet voorbij gangers flauwvallenquote:
Ga jij eens aan het werk!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
* kijkt uit t raam en ziet voorbij gangers flauwvallen
Kheb geen zin in werk..quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ga jij eens aan het werk!!![]()
Of iig met razor mee zn kantoortje in![]()
ik ook niet..moet het nog even volhouden...ik denk dat ik maar lekker een half uurtje eerder weg gaquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kheb geen zin in werk..
Razor zit volgens mij alleen in z'n kantoortje met de deur op slot![]()
ik zit hier nog wel evenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:46 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
ik ook niet..moet het nog even volhouden...ik denk dat ik maar lekker een half uurtje eerder weg ga
Hmjah..razor is idd erg stil...wat zou aan het doen zijn?![]()
Tot hoe laat precies?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
ik zit hier nog wel even![]()
Ik denk dat ie z'n kleren aan t drogen is![]()
Ongeveer 17.15quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Tot hoe laat precies?
Boring....
* Gutteguttegut kijkt stiekem naar het nog natte topje van Misstique en ziet 2 harde tepeltjes door de stof heen priemen..![]()
Hmm..ik heb net dus besloten om de trein van 16.30 te pakken...quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ongeveer 17.15
Tja, heb t weer koud nu..
Top! Lekker weekend vierenquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmm..ik heb net dus besloten om de trein van 16.30 te pakken...
* Gutteguttegut durft het bijna niet te vragen...maaruh...mag ik even?![]()
Jaaaa..weekend..ik heb zin om te dansen!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Top! Lekker weekend vieren![]()
Nou even dan![]()
Jij ook fijn weekendquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jaaaa..weekend..ik heb zin om te dansen!!![]()
![]()
![]()
* Gutteguttegut] loopt naar de natte Misstique toe en geeft haar een warme knuffel...zoent haar teder in haar nek en fluisterd zachtjes in haar oor....:[/me]
"prettig weekend lekker ding...."
[me=Gutteguttegut streelt nog even over haar harde tepels en kijkt haar na als ze heerlijk met een wiegend kontje wegloopt...![]()
Leuk hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:57 schreef razorfish69 het volgende:
Razorfish69 heeft het een beetje druk gehad... ik kreeg de deur niet van 't slot...
Fijn weekend allemaal!
* Gutteguttegut is alweer thuis en gaat even lekker slenteren in de stadquote:
Slenter-ze!quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:14 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut is alweer thuis en gaat even lekker slenteren in de stad
Altijd toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:50 schreef razorfish69 het volgende:
Razorfish69 is momenteel echt enorm geil....
quote:Op zondag 11 september 2005 14:58 schreef razorfish69 het volgende:
* geeft Misstique een extra dikke knuffel om "een speciale reden"...
Daar zijn we weer!quote:
Hi yaquote:Op maandag 12 september 2005 07:44 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Daar zijn we weer!
Goed weekend gehad?
We houden het bij aangekleedquote:Op maandag 12 september 2005 09:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hi ya![]()
Prima weekend gehad, jij ook?
@Gut: inmiddels netjes aangekleed?![]()
Heel goedquote:Op maandag 12 september 2005 09:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
We houden het bij aangekleed
Netjes?..mwah...geen pak aan dus niet echt netjes..gewoon casual.
Yupquote:
Je hebt je wel vermaakt dus!quote:Op maandag 12 september 2005 09:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Yup
Zaterdag Open monumenten dag dus lekker in de stad/haven gelopen en veel foto's gemaakt, ik kwam nog wat ex Fokkers tegen uit FOT dat was erg gezellig. Het was natuurlijk ook heerlijk weer
Zondag lekker geluierd en aan het eind van de middag een terrasje gepakt.
Et vous?
Très bienquote:Op maandag 12 september 2005 09:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt je wel vermaakt dus!
Et moi j'ai eu un bon week-end aussi![]()
Zaterdag feest gehad, was helemaal top. Zondag nog klein feestje bij mij thuis, ook erg gezellig.
Absolumentquote:Op maandag 12 september 2005 11:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Très bien![]()
Ik blijf het wel jammer dat ik niet was uitgenodigd
Nog wat geils beleefd?![]()
Eeeh...c'est tout, je ne parle pas français...quote:Op maandag 12 september 2005 11:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Absolument![]()
Hahahaha, was een beetje uit jouw buurt...
Nope, ben heel braaf geweest![]()
Dommagequote:Op maandag 12 september 2005 11:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Eeeh...c'est tout, je ne parle pas français...![]()
Hmm..kom je wel eens inde buurt dan?![]()
Braaf...waarom geloof ik dat nou niet?![]()
Ik had sjans met de secretaresse van de directeurquote:Op maandag 12 september 2005 11:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dommage![]()
Is echt waar hoor, lieg ik nooit over![]()
Kheb sjans met een jongen van de postkamer![]()
Hahahaha, je ligt dus goed in alle markten?quote:Op maandag 12 september 2005 11:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik had sjans met de secretaresse van de directeur![]()
Das een man...![]()
Hier in de postkamer werken geen leuke dames..beter nog laat dat "in de postkamer" maar weg..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |