quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
* besluit om een verdieping lager te gaan luisteren
Ah, nou hoor ik t, RHCP is altijd goed![]()
* checkt eigen agendaquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut pakt zn agenda erbij en zegt dan:
"Schikt vanavond?"
![]()
U is ook fan?quote:
ik vind ze altijd wel lekker klinken, vooral livequote:Op dinsdag 13 september 2005 14:17 schreef coz het volgende:
staat heel hoog in mijn top 10![]()
nouja iig dat album .. hun nieuwe stijl vind ik nog niet geweldig
Live nog nooit gezien/gehoord wel veel muziek van ze...quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
ik vind ze altijd wel lekker klinken, vooral live![]()
Zonde, kun je niet volledig genieten van de muziekquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:26 schreef coz het volgende:
en ik moet eens minder blowen en drinken op festivals!
Ook een glaasje Gut?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
Zit ik hier nuchter te wezen....![]()
Jointje als je moet solliciteren lijkt me niet bijster slim...quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:59 schreef coz het volgende:
ik ga naar de stad , beetje soliciteren , arbeidsbureaus af.. maar begin eigenlijk wel neigingen te krijgen om een joint te draaien!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:46 schreef coz het volgende:
"life gets so much easier when your stoned"
mij ook nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jointje als je moet solliciteren lijkt me niet bijster slim...![]()
quote:
Water ajbquote:
* schenkt GGG een glaasje water inquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:18 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Water ajb
* Gutteguttegut rookt niet en drinkt zelden alcohol...![]()
Laat mij maar dansen....![]()
Uhm, wat staat er daar onder je naam dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:18 schreef Gutteguttegut het volgende:
rookt niet en drinkt zelden
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:20 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Uhm, wat staat er daar onder je naam dan?
Dansen is zááááálig!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
* schenkt GGG een glaasje water in
Dansen is goed!!![]()
![]()
![]()
Onkruid...(vergaat niet)quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:20 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Uhm, wat staat er daar onder je naam dan?
Nope..beide not my thing...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:22 schreef coz het volgende:
[..]! .. er zit natuurlijk verschil tussen roken en blowen
![]()
Kweenie wat jij met je groenvoer doet maar ik kan niet blowen zonder te roken. Jah vaporisen maar dat noem ik weer geen blowen, spacecake ook niet. En met een pijpje rook je ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:22 schreef coz het volgende:! .. er zit natuurlijk verschil tussen roken en blowen
![]()
* agreesquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dansen is zááááálig!!!![]()
Wanna dance with the devil?![]()
* meldtquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:32 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut kijkt nog eens naar de TT en denkt...wat een antigeil geouwehoer hier...
Dames?...Nog geile gevoelens in de onderbuik?
Van wiet wordt je duf, niet geilquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:34 schreef dafjedaf het volgende:
Hoezo heeft wiet en geilheid niks met mekaar te maken dan?![]()
oh sorry , was ik te cryptisch , of las je over de smiley heenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:27 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Kweenie wat jij met je groenvoer doet maar ik kan niet blowen zonder te roken. Jah vaporisen maar dat noem ik weer geen blowen, spacecake ook niet. En met een pijpje rook je ook.
weed alleen kan ik ook nog wel behoorlijk geil van raken , omdat het toch emotieversterkend werktquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Van wiet wordt je duf, niet geil![]()
zullen we een damianajointje roken ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:34 schreef dafjedaf het volgende:
Hoezo heeft wiet en geilheid niks met mekaar te maken dan?![]()
*andere ervaringen heeft*quote:
smiley verscheen nietquote:
Lijkt me een waanzinnig slecht ideequote:
Ah, durven. Een mooi woord. Durven is het probleem nietquote:
Tijd? Tijd heb je niet, tijd maak je. Daardoor heb ik altijd tijd. Tijd is niet het probleem.quote:
je valt in herhalingquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:57 schreef coz het volgende:
ging een beetje verkeerd, zie edit
edit daar alvast op![]()
zou het je uberhaubt leuk lijken met mij een damianajointje te roken en wanneer heb je tijd
* Gutteguttegut pakt Misstique bij haar arm, druk haar tegen zich aan en zegt: let's dance...quote:
* Gutteguttegut laat zn hand langzaam omlaag zakken inde richting van de billen van Misstique..quote:
maar wel met vreemden pratenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:00 schreef dafjedaf het volgende:
Laat ik het zo stellen: een aphrodisiac + drug gebruiken met een mij onbekende fokker, is dat een goed idee?
Zie, het klinkt nu al als een ONZ topic.![]()
Ah, maar ik heb de pest aan almeloquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:08 schreef coz het volgende:
heb ook erg vaak minimeetjes met denker sinds het almelo meet topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |