abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30422026
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:59 schreef Sidekick het volgende:

[..]

De beste note aller tijden:
[..]
kun je notes editten? er staat namelijk één ietwat storende fout in de naam van een politicus, JOOP DEN UIL moet natuurlijk JOOP DEN UYL zijn ...
Ik had eventjes geen tijd om dat ene foutje nog te editten toen ik die tekst als post plaatste en om nu mijn hele leven als Fok!-entiteit achtervolgt te worden door zo'n storend schrijffoutje is ook zo rottig

Verder leuk om terug te lezen, sta dr ook nog steeds achter, al probeer ik er nu toch wat ietsjes meer nuance in te brengen ...
En onderverdelen van onleesbare stukken in Alinea's, na klachten daarover gehad te hebben, werkt ook wel, iig beter dan de leesbaarheid verhoen door een afwisseling van kapitalen en gewoon kleinschrift.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:49:44 #127
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30422502
Je had wel meer hoofdletters mogen gebruiken, want nu vestig je maar de aandacht op amper de helft van de tekst, terwijl de hele boodschap goed moet overkomen. Nu krijg je misschien mensen die zaken uit het verband gaan halen, omdat de evenwichtige nuances niet in hoofdletters staan geschreven.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_30422934
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Verder leuk om terug te lezen, sta dr ook nog steeds achter, al probeer ik er nu toch wat ietsjes meer nuance in te brengen ...
En onderverdelen van onleesbare stukken in Alinea's, na klachten daarover gehad te hebben, werkt ook wel, iig beter dan de leesbaarheid verhoen door een afwisseling van kapitalen en gewoon kleinschrift.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30422961
Oh, en nee, we kunnen niet editten. Helaas. Vroeger wel. Toen kon je notes wissen. Maar een of andere mod moest daar weer misbruik van maken en heeft al zijn notes gewist. Nu kan het niet meer.
pi_30423057
En nu is-ie weer mod? .
pi_30423103
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:06 schreef Monidique het volgende:
En nu is-ie weer mod? .
Links he
pi_30423128
Hij is altijd mod gebleven.

Wie het was doet er trouwens niet toe.
pi_30423138
Vergevingsgezind inderdaad .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30423352
Monidique zegt:
Zo, gisteravond geschoren.
Monidique zegt:
Mocht ook wel eens, na 12 dagen.
pi_30423378
Morgen weer na 7 dagen denk ik .
pi_30423438
Morgen een bruiloft. Nu moet ik me wel scheren.
pi_30423480
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:18 schreef sizzler het volgende:
Morgen een bruiloft.
Meisje is 22. Ze wil eerst getrouwd zijn voor ze een kind krijgt. Ze wil op haar 23ste een kind.

Best eng. Zulke gedachte op die leeftijd.
pi_30423535
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:20 schreef sizzler het volgende:

[..]

Meisje is 22. Ze wil eerst getrouwd zijn voor ze een kind krijgt. Ze wil op haar 23ste een kind.

Ken ook een jongen, 2 jaar jonger dan mij en ook al een jaar of 2 getrouwd (ze studeren beiden nog). Niet mijn keuze .
pi_30423874
quote:

[..]

Welke gedachte is eng?
Kind op je 23ste / Trouwen op je 22ste / willen trouwen voordat er kindjes komen?

Ik vind ze alledrie weinig invoelbaar, maar slechts de laatste vind ik engig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30423921
quote:

[..]

Volgens mij is ze bang dat der (rijke) mannetje er met een ander vandoor gaat . Komt nogal onzeker over.
pi_30424290
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:59 schreef Sidekick het volgende:
De beste note aller tijden:
Triest..erg triest...ik moest aan Burundi denken...
Maar was die user echt Moluks of.....netdoenalsof ?
pi_30424427
Ik ga er zo weer vandoor. Weekend. Vanavond Mahjong spelen. Een biertje drinken. Weet nog niet wat morgen te doen. Als ik me zondag goed voel, eventueel naar de autocross. Voor het eerst in jaren.
pi_30424533
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:47 schreef Monidique het volgende:
Ik ga er zo weer vandoor. Weekend.
Werken moet je.
quote:
Vanavond Mahjong spelen.
Wat is dat?
quote:
Een biertje drinken.
Gers.
quote:
Weet nog niet wat morgen te doen.
Vliegtuig spotten.
quote:
Als ik me zondag goed voel, eventueel naar de autocross. Voor het eerst in jaren.
Jij moet in Prive-domein.
pi_30424566
US authorities have contracted De Boer, a Dutch company that is the world’s biggest supplier of temporary accommodation, to fly in a temporary mass mortuary to the New Orleans area.

The US confirmed on Thursday that it is braced for the discovery of more than 10,000 bodies following Hurricane Katrina.

The temporary morgue is capable of holding 10,000 bodies but the US Federal Emergency Management Agency has told De Boer to be ready to increase its capacity to accommodate more fatalities, according to Koos Tesselaar, the company chairman.
pi_30424574
.
pi_30424613
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:52 schreef Monidique het volgende:
.
Antwoord mij, Waldemar!
pi_30424759
Wat ga jij dan doen dit weekend Johan?
pi_30424886
pffff ik ben blij dat ik klaar ben met werken.

Walgelijk was het.
pi_30424906
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:57 schreef du_ke het volgende:
Wat ga jij dan doen dit weekend Johan?
Ik ga morgen niets doen, althans; mij alvast inlezen op iets dat ik in het tweede semester hoop te doen, en dan zondagavond multicultureel tetteren. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')