kun je notes editten? er staat namelijk één ietwat storende fout in de naam van een politicus, JOOP DEN UIL moet natuurlijk JOOP DEN UYL zijn ...quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Verder leuk om terug te lezen, sta dr ook nog steeds achter, al probeer ik er nu toch wat ietsjes meer nuance in te brengen ...
En onderverdelen van onleesbare stukken in Alinea's, na klachten daarover gehad te hebben, werkt ook wel, iig beter dan de leesbaarheid verhoen door een afwisseling van kapitalen en gewoon kleinschrift.
Meisje is 22. Ze wil eerst getrouwd zijn voor ze een kind krijgt. Ze wil op haar 23ste een kind.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:18 schreef sizzler het volgende:
Morgen een bruiloft.
Ken ook een jongen, 2 jaar jonger dan mij en ook al een jaar of 2 getrouwd (ze studeren beiden nog). Niet mijn keuzequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Meisje is 22. Ze wil eerst getrouwd zijn voor ze een kind krijgt. Ze wil op haar 23ste een kind.
Best eng. Zulke gedachte op die leeftijd.
Welke gedachte is eng?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Meisje is 22. Ze wil eerst getrouwd zijn voor ze een kind krijgt. Ze wil op haar 23ste een kind.
Volgens mij is ze bang dat der (rijke) mannetje er met een ander vandoor gaatquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Triest..erg triest...ik moest aan Burundi denken...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:59 schreef Sidekick het volgende:
De beste note aller tijden:
Werken moet je.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:47 schreef Monidique het volgende:
Ik ga er zo weer vandoor. Weekend.
Wat is dat?quote:Vanavond Mahjong spelen.
Gers.quote:Een biertje drinken.
Vliegtuig spotten.quote:Weet nog niet wat morgen te doen.
Jij moet in Prive-domein.quote:Als ik me zondag goed voel, eventueel naar de autocross. Voor het eerst in jaren.
Ik ga morgen niets doen, althans; mij alvast inlezen op iets dat ik in het tweede semester hoop te doen, en dan zondagavond multicultureel tetteren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:57 schreef du_ke het volgende:
Wat ga jij dan doen dit weekend Johan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |