Een Koala?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef RaymanNL het volgende:
TT![]()
![]()
Ik ben weer zo schoon als uhhhh
![]()
Jij?quote:
Ach welnee, ik doe nu ook mee (rijmt).quote:Op donderdag 8 september 2005 19:59 schreef RaymanNL het volgende:
De eerste twee pagina's van de slowchat lopen altijd hard, daarna stort het meestal in![]()
Kijken hoelang je het volhoudquote:Op donderdag 8 september 2005 20:11 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ach welnee, ik doe nu ook mee (rijmt).
Ik moet nog een hoop inhalen anders. Ik ben alleen maar blij met de xbox 360 omdat de PS2 dan goedkoper wordt. Kan ik m mooi nog effe halen voor MGS 2 en 3.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:44 schreef speknek het volgende:
Games wereld ligt een beetje stil deze maanden. Stilte voor de xbox360 storm waarschijnlijk. Wel saai.
Lamer!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef speknek het volgende:
.. wat op zich een goede reden zou moeten zijn om die backlog dan aan te pakken, maar daar ben ik dan weer te lame voor..
Als een wasbeer in het water,quote:
ik heb het al tegen mordra gezegd, ik heb het aantal posts per pagina op 300 gezet. Dus ik heb meestal maar 1 pagina.. Dus niet meer van zulke opmerkingenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:59 schreef RaymanNL het volgende:
De eerste twee pagina's van de slowchat lopen altijd hard, daarna stort het meestal in![]()
mensen genieten zo van onze slowchat dat de eerste 2 paginas verkapte tvp's zijn om vervolgens te lurken via hun myat listquote:Op donderdag 8 september 2005 19:59 schreef RaymanNL het volgende:
Waaaaat? Tijd om wat mensen te gaan bannen!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:45 schreef Gamedemon het volgende:
mensen genieten zo van onze slowchat dat de eerste 2 paginas verkapte tvp's zijn om vervolgens te lurken via hun myat list
jij kan niet bannen je bent maar een simpele modquote:Op donderdag 8 september 2005 21:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Waaaaat? Tijd om wat mensen te gaan bannen! [afbeelding] [afbeelding].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik dacht dat ik die toch wel geprobeerd had met het boek.. Ik kijk dus nog een keer in het spel, blijkt dat ik telkens op de verkeerd knop drukte als ik de items met elkaar wilde gebruikenAls ik nou goed had gekeken, dan was dit allemaal niet gebeurd en had ik mezelf heel wat ellende bespaard
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:44 schreef speknek het volgende:
Games wereld ligt een beetje stil deze maanden. Stilte voor de Revolution nieuws storm waarschijnlijk. Wel saai.
dan jijquote:Op donderdag 8 september 2005 19:56 schreef HomerJ het volgende:
Schoner dan jou
Jij bent?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef Khadgar het volgende:
Ach jongens, wat boeien die kutspelletjes toch ook eigenlijk he?
Ohw, puhlease. Niemand wint van mij.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GAM bejaarde
Ik ga jullie in november inmaken met mariokart![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, puhlease. Niemand wint van mij.
ik zal wel even een DS halen om te laten zien dat ik ownquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GAM bejaarde
Ik ga jullie in november inmaken met mariokart![]()
doe dat, en laat je niet verleiden door de PSP, die honderd euro die je extra betaald, daar kun je beter een Game boy micro voor halenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:14 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ik zal wel even een DS halen om te laten zien dat ik own![]()
dan zou ik eerder wat games voor de DS halenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
doe dat, en laat je niet verleiden door de PSP, die honderd euro die je extra betaald, daar kun je beter een Game boy micro voor halen![]()
Dat kan ook, je gaat dus een blauwe DS halen, nintendogs, Mario 64 DS en Mario Kart DS. En omdat ik je tuintje in je dorp wil verneuken, haal jij in 2006 ook noig animal crossings wild life. Of je nou wilt of nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
dan zou ik eerder wat games voor de DS halen![]()
je kunt online met je DS straksquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef King_of_cubes het volgende:
Kunnen we anders geen Fok! DS lan meeting houden.. Dan zal ik jullie de achterkant van mijn kart eens laten zien
maar natuurlijk, maar een GAM meet is moeilijk te realiseren, je moet een locatie hebben etc, en er moeten natuurlijk consoles aanwezig zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Niet met alle spellenen bovendien lijkt een meet me wel leuk
gamen kan ik thuis ook wel en ik heb al genoeg gewonnen in mijn levenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar natuurlijk, maar een GAM meet is moeilijk te realiseren, je moet een locatie hebben etc, en er moeten natuurlijk consoles aanwezig zijn![]()
spamquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:17 schreef Thomper het volgende:
www.ds-gamer.nl/gamersdag
Een DS meet. Morgen. Utrecht.
Dit topic staat altijd bovenaan dus een tvp heb je niet nodigquote:
dat valt wel mee tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit topic staat altijd bovenaan dus een tvp heb je niet nodig
Meneer Kubussenkoning vraagt om een DS meet. Dat is een DS meet, met 80 mensen. Persberichten kopieren en topics openen is spam, dat niet.quote:
In jouw geval wel...quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:42 schreef Thomper het volgende:
[..]
Meneer Kubussenkoning vraagt om een DS meet. Dat is een DS meet, met 80 mensen. Persberichten kopieren en topics openen is spam, dat niet.
Anders doen we het gewoon eens een keertje op een zaterdag of zondagquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
Anders doen we gewoon een GAM meet in de herstvakantie ofzo
Eensquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
Anders doen we gewoon een GAM meet in de herstvakantie ofzo
het word een meet in zwolle, tot zover kan ik gratis met mijn buskaartquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef mordradead het volgende:
anders doen we het volgend jaar, dan heb ik ov
Lijkt me prima idee(tenminste als jij niet komt) ben ik van de partijquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het word een meet in zwolle, tot zover kan ik gratis met mijn buskaart![]()
Amsterdam it isquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:33 schreef Tomasso het volgende:
Flikker op, ik ga niet een pokke-eind reizen naar Zwolle voor een meet...
Rotterdam lijkt me een prima plaats![]()
Nee.quote:
Utrecht is ook goed ja..quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee.
Dan vind ik Maastricht nog centraler liggen
Utrecht ligt wel centraal
Maar Rotterdam is mooie stadquote:
Rotterdam = ver reizen voor mij. Ik denk dat we beter iets centraals kunnen nemen anders worden we het nooit eensquote:
Utrecht dan maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Rotterdam = ver reizen voor mij. Ik denk dat we beter iets centraals kunnen nemen anders worden we het nooit eens
quote:Op zaterdag 10 september 2005 08:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Lijkt me prima idee(tenminste als jij niet komt) ben ik van de partij
Jij wil mij echt niet in het echt zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:02 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik wil jullie allemaal ontmoeten![]()
Ik heb je fotoboek al gezien dus de eerste schok ben ik al te bovenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij wil mij echt niet in het echt zien![]()
![]()
![]()
dan is het goedquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb je fotoboek al gezien dus de eerste schok ben ik al te boven![]()
We ruiken anti-nintendo mensen al van kilometers afstand dus pas maar op...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef Gamedemon het volgende:
ik kom ook, dan ga ik sneaky om een hoekje zitten en afentoe een steen gooien!
zou wel tof zijn als hij zijn armen en benen erafhakt puur om meer op zijn idool te lijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik had me jou voorgesteld in een rayman kostuum
Daaromquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zou wel tof zijn als hij zijn armen en benen erafhakt puur om meer op zijn idool te lijken
Je bent niet de enigequote:
Z'n PleeSteesjun uitdoen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Trouwens, weten jullie wat een duitser doet die het WK gewonnen heeft?
( HomerJ mag niet antwoorden)
die bril daartussen, is dat Raymannl?quote:
Jah, die enorme nerdquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die bril daartussen, is dat Raymannl?
Denk het wel. Ik ben blij met me hepatitis B vacinatiequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:23 schreef capibar het volgende:
[..]
tievus pijn aan mn lever trouwens.
whe, ik weet niet of ik die heb gehad, ik heb gewoon het standaart pakket gehad, rode hond en pokken 'n shit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik ben blij met me hepatitis B vacinatie![]()
je kunt natuurlijk een poll maken..quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:03 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kijken of de rest het daar ook mee eens is
dat was met galaquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 13:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
dat was met gala
Jezus wat zag ik er daar uit zeg
Ik kwam er beetje op een te laat moment achter dat ik naar het gala ging, toen heb ik maar een blouse van me pa gedaan![]()
En ja, ik zag er als een nerd uit daar![]()
kost zeker niet veel moeite om er als een nerd uit te zien? het feit dat je rayman fan bent zit ook niet meequote:Op zondag 11 september 2005 13:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
dat was met gala
Jezus wat zag ik er daar uit zeg
Ik kwam er beetje op een te laat moment achter dat ik naar het gala ging, toen heb ik maar een blouse van me pa gedaan![]()
En ja, ik zag er als een nerd uit daar![]()
ohnee even serieus dat meen je niet nee komop man.quote:Op zondag 11 september 2005 13:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Neen, Hepatitis B vac krijg je alleen als je vaak met bloed in aanraking komt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:32 schreef capibar het volgende:
[..]
whe, ik weet niet of ik die heb gehad, ik heb gewoon het standaart pakket gehad, rode hond en pokken 'n shit.
quote:Yo eminem7,
Ik zie dat je post van gisteren dateert, dus ik hef je ban op, aangezien je deze reeds voor mijn opmerkingen hebt geplaatst.
Hou wel de regels in acht....!
Greetz,
Big Daddy NL
welk kut forum is dat en jij bent eminem7?quote:
das hetzelfde als hier :quote:Op zondag 11 september 2005 21:41 schreef capibar het volgende:
dat is ongeveer hetzelfde als "ik weet waar je huis woont"
nee gast ik had het over taalfoutenquote:Op zondag 11 september 2005 21:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
das hetzelfde als hier :
Lees de Faq
dat doet ook niemand
laat me geen msn logs posten, dan let je daar ook nooit meer opquote:Op zondag 11 september 2005 21:48 schreef capibar het volgende:
[..]
nee gast ik had het over taalfouten![]()
Een of ander playstation forum waar ik volgens mij nog nooit ben geweest.quote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
welk kut forum is dat en jij bent eminem7?
spelfouten had ik het niet over, die boeien niet.quote:Op zondag 11 september 2005 21:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
laat me geen msn logs posten, dan let je daar ook nooit meer op
geen idee, mijn nederlands leeraar zit alleen maar over verloedering enz. te praten, en de vorige....quote:
jij discrimineert, je toon staat me niet aan jonge manquote:Op zondag 11 september 2005 22:03 schreef peristilius het volgende:
Vieze nintendo fanboys een beetje hun eigen slowchat stichten, 1 slowchat was al erg genoeg.![]()
Toepasselijke avatarquote:Op zondag 11 september 2005 22:03 schreef peristilius het volgende:
Vieze nintendo fanboys een beetje hun eigen slowchat stichten, 1 slowchat was al erg genoeg.![]()
Ga fietsen, poeplap.quote:Op zondag 11 september 2005 22:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij discrimineert, je toon staat me niet aan jonge man [afbeelding]
Ik ben NES fanboy, das weer heel iets anders.quote:
die quote moet eigenlijk nog langer zijn :quote:Op zondag 11 september 2005 23:25 schreef capibar het volgende:
[..]
ik weet denk ik wel van welke keer dat was![]()
die rockstah tochquote:Op zondag 11 september 2005 23:25 schreef capibar het volgende:
[..]
ik weet denk ik wel van welke keer dat was![]()
Zelf alleen maar redelijk goede ervaringen met gcshop.nl, maar hoe heb je betaald? via overschrijving? zo, ja vanaf welke bank? Postbank kan er namelijk 5 werkdagen over doen om geld over te maken.quote:Op maandag 12 september 2005 17:45 schreef Cerbie het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met gcshop.nl, ik heb er veel positieve dingen over gehoord, maar m'n bestelling van 6 september staat nog steeds op "in behandeling"
Lekker duidelijk dat er geen voorraad oid bijstaat, misschien had ik beter gewoon bij Nedgame moeten bestellen
ach, het kan daar rustig een week a anderhalve week duren...quote:Op maandag 12 september 2005 17:45 schreef Cerbie het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met gcshop.nl, ik heb er veel positieve dingen over gehoord, maar m'n bestelling van 6 september staat nog steeds op "in behandeling"
Lekker duidelijk dat er geen voorraad oid bijstaat, misschien had ik beter gewoon bij Nedgame moeten bestellen
Heb je wel betaald?quote:Op maandag 12 september 2005 17:45 schreef Cerbie het volgende:
Als ie zo doet na een paar joints lijkt het me meer een neppe junkie.quote:
ligt eraan hoeveel en wat erin zitquote:Op maandag 12 september 2005 18:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als ie zo doet na een paar joints lijkt het me meer een neppe junkie.
stuur even een mailtje naar ze met de vraag hoe lang het gaat duren en waarom het zo lang duurt. Welk spel had je besteld trouwens, misschien gewoon echt slecht leverbaarquote:Op maandag 12 september 2005 18:47 schreef Cerbie het volgende:
De status stond de dag na de bestelling al op betaald (overschrijving via ING).
Anderhalve week is niet okay, dan zou dit ook meteen de laatste keer zijn dat ik daar bestel
True, maar zo doe je niet snel.quote:
Dude, het was maar een droom hoor. Daar hoef je voor zover ik weet niks voor op te hebbenquote:Op maandag 12 september 2005 19:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
True, maar zo doe je niet snel.Moet weten waar hij dat spul vandaan had.
Het helpt wel.quote:Op maandag 12 september 2005 21:20 schreef rockstah het volgende:
[..]
Dude, het was maar een droom hoor. Daar hoef je voor zover ik weet niks voor op te hebben![]()
zo kick je mensen met DOA2 op live!quote:Girl, I Can Tell You've Been Crying
And You Needing Someone To Talk To
Girl, I Can Tell He's Been Lying
And Pretending That He's Faithful And He Loves You
Girl, You Don't Have To Be Hiding
Don't You Be Ashamed To Say He Hurt You
I'm Your Girl, You're My Girl, We're You're Girls
Want You To Know That We Love You
ik hoef pas om half 2 naar school.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:55 schreef RaymanNL het volgende:
hehe, goedemorgen!
stomme school!, ik kan amper meer fokken![]()
ik moet op om 12.35 beginnenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:05 schreef capibar het volgende:
[..]
ik hoef pas om half 2 naar school.
alweer bijna afgelopen, ik bleek ook maar 1 uur te hebbenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:36 schreef rockstah het volgende:
ik om 12.10 , en dan mag ik na één uur les weer naar huis.
kampweken
ik heb vage service uren die vrijwillig zijn waar ik dus niet heen gaquote:Op woensdag 14 september 2005 16:16 schreef capibar het volgende:
[..]
alweer bijna afgelopen, ik bleek ook maar 1 uur te hebben
service uren??????quote:Op woensdag 14 september 2005 16:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik heb vage service uren die vrijwillig zijn waar ik dus niet heen ga![]()
Welcome backquote:Op woensdag 14 september 2005 16:16 schreef capibar het volgende:
[..]
alweer bijna afgelopen, ik bleek ook maar 1 uur te hebben
ik heb het veel te druk *kuch*quote:Op woensdag 14 september 2005 16:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Welcome back
Hoe zit het met je solicitatie naar GAM mod?
speknek zou zelf af moeten treden om jou toe te laten als über modquote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb het veel te druk *kuch*
enzo
Je was een waardig opvolgerquote:Op woensdag 14 september 2005 16:46 schreef speknek het volgende:
Hmja, laat ik dat maar doen dan.
nee serieus, ik vind het genant dat jullie zo smeken, ik heb echt geen tijd.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:50 schreef speknek het volgende:
Jammer dat we dan overschaduwd worden door capibar. Hmm nee ik blijf toch maar doormodderen denk ik.
Dan moet Danny maar aftreden en jou promoten tot big bossquote:Op woensdag 14 september 2005 16:59 schreef capibar het volgende:
[..]
nee serieus, ik vind het genant dat jullie zo smeken, ik heb echt geen tijd.
gratis bier voor iedereen!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:10 schreef mordradead het volgende:
ja, capibar for president
vind jij dat er mooi uit zien, modraquote:Op woensdag 14 september 2005 17:40 schreef mordradead het volgende:
dat ziet er mooi uit zeg
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:32 schreef Gamedemon het volgende:
[[url=http://img329.imageshack.us/img329/7053/capibar7rn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Okee dan mag het van mij zelfs.quote:
ga naar de lokale slijterij, zeg tegen de man achter de kassa: "waar de konijntjes rondhoppen is het gras groen van de cavia's" hij zal antwoorden met "de gele lotus is opgestegen naar het verre oosten" vervolgens krijg je al het gratis bier wat je wiltquote:
Capibar ban deze pauper even aubquote:
Het is het proberen waard.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:05 schreef capibar het volgende:
[..]
ga naar de lokale slijterij, zeg tegen de man achter de kassa: "waar de konijntjes rondhoppen is het gras groen van de cavia's" hij zal antwoorden met "de gele lotus is opgestegen naar het verre oosten" vervolgens krijg je al het gratis bier wat je wilt
Ga jij eens lief doen tegen Ruzbeh...quote:
Hij begon mij aan te vallen hoor, als hij het niet kan hebben dat ik sceptisch ben als het om nintendo gaat is dat zijn probleem.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga jij eens lief doen tegen Ruzbeh...
Blame EA, everyone does it.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef Cerbie het volgende:
Ik begin een grotere hekel aan Timesplitters: Future Perfect te krijgen, of moet ik dan een hekel aan EA hebben, het spel crasht te vaak, nu kan ik weer helemaal opnieuw dat zombiehuis doorlopen
quote:
Je moet natuurlijk wel een goed punt hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Snel overtuigd...
* poging waagt
geef me 100 euro!
ah niet op klikken dus, thanksquote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef BMH het volgende:
The next gen developers tutorial part 1
Een totale afkraking van de nextgen consoles ala BMH
3 --> Chaos Theoryquote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef speknek het volgende:
1, 2 of 3?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:49 schreef mordradead het volgende:
hoi
Met een speciale reden?quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:58 schreef mordradead het volgende:
ik dacht ik kick hem maar eens omhoog
Ahaquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:00 schreef mordradead het volgende:
gratis posts natuurlijk
maar we zijn allemaal in trance van de revo controllerquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:00 schreef mordradead het volgende:
gratis posts natuurlijk
Geheel in lijn van de TT: [ALL] Splinter Cell: Chaos Theory deel 2quote:
Ik moest daar ff om lachenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:06 schreef mordradead het volgende:
ik ben ook in de ban van de revo want ik ga er een kopen
ik heb zojuist een interview met een fotograaf geregelt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:50 schreef mordradead het volgende:
wat gaat capibar vandaag doen
Geen kwaliteitspost van jou.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:12 schreef peristilius het volgende:
Kwaliteitsposts weer.
Oh enneuh Nintendo zuigt.
Zuig-addon voor controller?quote:
That's ok, het had geen haast ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Geheel in lijn van de TT: [ALL] Splinter Cell: Chaos Theory deel 2
die is los verkrijgbaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:24 schreef capibar het volgende:
zit er nou ook een bierkoeler op of heb ik dat verkeert gelezen![]()
grafconsole.quote:
OEHOEHOEH WANNEERKOMTIEUITVOORHOEVEELDIEMOETIKHEBBENWELKEBIERMERKENZIJNERALLEMAALVERKRIJGBAAR??????????????quote:
boeie.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:25 schreef mordradead het volgende:
je moet per merk bier een nieuwe kopen
en een bekerhouder als je de dvd drive opendoetquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:32 schreef mordradead het volgende:
je kunt die kap van de ps3 openklappen en dan heb je ook nog een minibar
daarvoor was hij ookal gay hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:49 schreef mordradead het volgende:
ik heb die a-knop van de revo controller er alleen doorheen gedaan
je moet er maar op komenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:49 schreef mordradead het volgende:
ik heb die a-knop van de revo controller er alleen doorheen gedaan
huh? wat doen die daar dan? neus bruinen?quote:Op zondag 18 september 2005 14:54 schreef capibar het volgende:
[..]
ga eens naar het strand in nederland, daar zie je hetzelfde![]()
geen idee, ik zieze soms achteraan op een kleedje zitten terwijl hun man daar in een ballenknijper naast zitquote:Op zondag 18 september 2005 19:01 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
huh? wat doen die daar dan? neus bruinen?
ja.quote:Op zondag 18 september 2005 19:19 schreef Frankeinstein het volgende:
nou ja.. ik ga nooit naar het strand dus ik kom ze niet tegen..
ach, nu doet hij weer chill....quote:
WIjnquote:Op zondag 18 september 2005 20:12 schreef capibar het volgende:
[..]
ach, nu doet hij weer chill....
maar ik heb bij het eten wijn gedronken, misschien dat hij weer gaat bitchen...
quote:Op zondag 18 september 2005 20:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel eens gedronken![]()
helemaal nietquote:Op zondag 18 september 2005 20:46 schreef Gamedemon het volgende:
En het nivo van de SC heeft weer een dieptepunt bereikt
ga je gangquote:Op zondag 18 september 2005 20:52 schreef mordradead het volgende:
ik wil even tegen roy zeggen dat fc groningen een puike club is
Alleen omdat je erbij wil horen he kut Naziquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:06 schreef mordradead het volgende:
ik ben ook in de ban van de revo want ik ga er een kopen
een PS3 of xbox 360 is toch veel cooler?quote:Op zondag 18 september 2005 21:17 schreef rockstah het volgende:
[..]
Alleen omdat je erbij wil horen he kut Nazi
quote:Op zondag 18 september 2005 20:52 schreef mordradead het volgende:
ik wil even tegen roy zeggen dat fc groningen een puike club is
vertel, kom op met je verhaalquote:Op zondag 18 september 2005 21:04 schreef rockstah het volgende:
Ik kan daadwerkelijk geen bier meer zien
Word ik nu verstoten?
Grûnn uit, altijd lastigquote:Op zondag 18 september 2005 20:58 schreef mordradead het volgende:
roy, fc groningen is een puike club
HA!!!
maakt niet uit hoorquote:Op maandag 19 september 2005 12:35 schreef speknek het volgende:
Nee, ik kan er namelijk over mee praten. Zaterdag m'n verjaardag gevierd, zondag kan ik pas om negen uur 's avonds m'n bed uit stappen zonder alles onder te kotsen..
Maar het was het waard.
gastgastgast waarom was je niet op school?quote:Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef rockstah het volgende:
nee allemaal kut apparaten
ja, alleen omdat ik erbij wil horenquote:Op zondag 18 september 2005 21:17 schreef rockstah het volgende:
[..]
Alleen omdat je erbij wil horen he kut Nazi
Zoals de hele dag in een slowchat topic hangen en nintendo games spelen?quote:Op maandag 19 september 2005 19:31 schreef mordradead het volgende:
ga eens iets nuttigs met je leven doen
je adoreert mij en ik weet hetquote:Op maandag 19 september 2005 19:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zoals de hele dag in een slowchat topic hangen en nintendo games spelen?
No thanx.
ik vind niet dat jij lieVv tegen me doetquote:Op maandag 19 september 2005 21:47 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb trouwens ook even me fotoboek geopend. Dus lees het door en reageer is(nee, niet jij RaymanNL)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |