nee serieus, ik vind het genant dat jullie zo smeken, ik heb echt geen tijd.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:50 schreef speknek het volgende:
Jammer dat we dan overschaduwd worden door capibar. Hmm nee ik blijf toch maar doormodderen denk ik.
Dan moet Danny maar aftreden en jou promoten tot big bossquote:Op woensdag 14 september 2005 16:59 schreef capibar het volgende:
[..]
nee serieus, ik vind het genant dat jullie zo smeken, ik heb echt geen tijd.
gratis bier voor iedereen!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:10 schreef mordradead het volgende:
ja, capibar for president
vind jij dat er mooi uit zien, modraquote:Op woensdag 14 september 2005 17:40 schreef mordradead het volgende:
dat ziet er mooi uit zeg
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:32 schreef Gamedemon het volgende:
[[url=http://img329.imageshack.us/img329/7053/capibar7rn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Okee dan mag het van mij zelfs.quote:
ga naar de lokale slijterij, zeg tegen de man achter de kassa: "waar de konijntjes rondhoppen is het gras groen van de cavia's" hij zal antwoorden met "de gele lotus is opgestegen naar het verre oosten" vervolgens krijg je al het gratis bier wat je wiltquote:
Capibar ban deze pauper even aubquote:
Het is het proberen waard.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:05 schreef capibar het volgende:
[..]
ga naar de lokale slijterij, zeg tegen de man achter de kassa: "waar de konijntjes rondhoppen is het gras groen van de cavia's" hij zal antwoorden met "de gele lotus is opgestegen naar het verre oosten" vervolgens krijg je al het gratis bier wat je wilt
Ga jij eens lief doen tegen Ruzbeh...quote:
Hij begon mij aan te vallen hoor, als hij het niet kan hebben dat ik sceptisch ben als het om nintendo gaat is dat zijn probleem.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga jij eens lief doen tegen Ruzbeh...
Blame EA, everyone does it.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef Cerbie het volgende:
Ik begin een grotere hekel aan Timesplitters: Future Perfect te krijgen, of moet ik dan een hekel aan EA hebben, het spel crasht te vaak, nu kan ik weer helemaal opnieuw dat zombiehuis doorlopen
quote:
Je moet natuurlijk wel een goed punt hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Snel overtuigd...
* poging waagt
geef me 100 euro!
ah niet op klikken dus, thanksquote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef BMH het volgende:
The next gen developers tutorial part 1
Een totale afkraking van de nextgen consoles ala BMH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |