Ga fietsen, poeplap.quote:Op zondag 11 september 2005 22:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij discrimineert, je toon staat me niet aan jonge man [afbeelding]
Ik ben NES fanboy, das weer heel iets anders.quote:
die quote moet eigenlijk nog langer zijn :quote:Op zondag 11 september 2005 23:25 schreef capibar het volgende:
[..]
ik weet denk ik wel van welke keer dat was![]()
die rockstah tochquote:Op zondag 11 september 2005 23:25 schreef capibar het volgende:
[..]
ik weet denk ik wel van welke keer dat was![]()
Zelf alleen maar redelijk goede ervaringen met gcshop.nl, maar hoe heb je betaald? via overschrijving? zo, ja vanaf welke bank? Postbank kan er namelijk 5 werkdagen over doen om geld over te maken.quote:Op maandag 12 september 2005 17:45 schreef Cerbie het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met gcshop.nl, ik heb er veel positieve dingen over gehoord, maar m'n bestelling van 6 september staat nog steeds op "in behandeling"
Lekker duidelijk dat er geen voorraad oid bijstaat, misschien had ik beter gewoon bij Nedgame moeten bestellen
ach, het kan daar rustig een week a anderhalve week duren...quote:Op maandag 12 september 2005 17:45 schreef Cerbie het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met gcshop.nl, ik heb er veel positieve dingen over gehoord, maar m'n bestelling van 6 september staat nog steeds op "in behandeling"
Lekker duidelijk dat er geen voorraad oid bijstaat, misschien had ik beter gewoon bij Nedgame moeten bestellen
Heb je wel betaald?quote:Op maandag 12 september 2005 17:45 schreef Cerbie het volgende:
Als ie zo doet na een paar joints lijkt het me meer een neppe junkie.quote:
ligt eraan hoeveel en wat erin zitquote:Op maandag 12 september 2005 18:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als ie zo doet na een paar joints lijkt het me meer een neppe junkie.
stuur even een mailtje naar ze met de vraag hoe lang het gaat duren en waarom het zo lang duurt. Welk spel had je besteld trouwens, misschien gewoon echt slecht leverbaarquote:Op maandag 12 september 2005 18:47 schreef Cerbie het volgende:
De status stond de dag na de bestelling al op betaald (overschrijving via ING).
Anderhalve week is niet okay, dan zou dit ook meteen de laatste keer zijn dat ik daar bestel
True, maar zo doe je niet snel.quote:
Dude, het was maar een droom hoor. Daar hoef je voor zover ik weet niks voor op te hebbenquote:Op maandag 12 september 2005 19:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
True, maar zo doe je niet snel.Moet weten waar hij dat spul vandaan had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |