dat was met galaquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 13:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
dat was met gala
Jezus wat zag ik er daar uit zeg
Ik kwam er beetje op een te laat moment achter dat ik naar het gala ging, toen heb ik maar een blouse van me pa gedaan![]()
En ja, ik zag er als een nerd uit daar![]()
kost zeker niet veel moeite om er als een nerd uit te zien? het feit dat je rayman fan bent zit ook niet meequote:Op zondag 11 september 2005 13:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
dat was met gala
Jezus wat zag ik er daar uit zeg
Ik kwam er beetje op een te laat moment achter dat ik naar het gala ging, toen heb ik maar een blouse van me pa gedaan![]()
En ja, ik zag er als een nerd uit daar![]()
ohnee even serieus dat meen je niet nee komop man.quote:Op zondag 11 september 2005 13:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Neen, Hepatitis B vac krijg je alleen als je vaak met bloed in aanraking komt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:32 schreef capibar het volgende:
[..]
whe, ik weet niet of ik die heb gehad, ik heb gewoon het standaart pakket gehad, rode hond en pokken 'n shit.
quote:Yo eminem7,
Ik zie dat je post van gisteren dateert, dus ik hef je ban op, aangezien je deze reeds voor mijn opmerkingen hebt geplaatst.
Hou wel de regels in acht....!
Greetz,
Big Daddy NL
welk kut forum is dat en jij bent eminem7?quote:
das hetzelfde als hier :quote:Op zondag 11 september 2005 21:41 schreef capibar het volgende:
dat is ongeveer hetzelfde als "ik weet waar je huis woont"
nee gast ik had het over taalfoutenquote:Op zondag 11 september 2005 21:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
das hetzelfde als hier :
Lees de Faq
dat doet ook niemand
laat me geen msn logs posten, dan let je daar ook nooit meer opquote:Op zondag 11 september 2005 21:48 schreef capibar het volgende:
[..]
nee gast ik had het over taalfouten![]()
Een of ander playstation forum waar ik volgens mij nog nooit ben geweest.quote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
welk kut forum is dat en jij bent eminem7?
spelfouten had ik het niet over, die boeien niet.quote:Op zondag 11 september 2005 21:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
laat me geen msn logs posten, dan let je daar ook nooit meer op
geen idee, mijn nederlands leeraar zit alleen maar over verloedering enz. te praten, en de vorige....quote:
jij discrimineert, je toon staat me niet aan jonge manquote:Op zondag 11 september 2005 22:03 schreef peristilius het volgende:
Vieze nintendo fanboys een beetje hun eigen slowchat stichten, 1 slowchat was al erg genoeg.![]()
Toepasselijke avatarquote:Op zondag 11 september 2005 22:03 schreef peristilius het volgende:
Vieze nintendo fanboys een beetje hun eigen slowchat stichten, 1 slowchat was al erg genoeg.![]()
Ga fietsen, poeplap.quote:Op zondag 11 september 2005 22:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij discrimineert, je toon staat me niet aan jonge man [afbeelding]
Ik ben NES fanboy, das weer heel iets anders.quote:
die quote moet eigenlijk nog langer zijn :quote:Op zondag 11 september 2005 23:25 schreef capibar het volgende:
[..]
ik weet denk ik wel van welke keer dat was![]()
die rockstah tochquote:Op zondag 11 september 2005 23:25 schreef capibar het volgende:
[..]
ik weet denk ik wel van welke keer dat was![]()
Zelf alleen maar redelijk goede ervaringen met gcshop.nl, maar hoe heb je betaald? via overschrijving? zo, ja vanaf welke bank? Postbank kan er namelijk 5 werkdagen over doen om geld over te maken.quote:Op maandag 12 september 2005 17:45 schreef Cerbie het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met gcshop.nl, ik heb er veel positieve dingen over gehoord, maar m'n bestelling van 6 september staat nog steeds op "in behandeling"
Lekker duidelijk dat er geen voorraad oid bijstaat, misschien had ik beter gewoon bij Nedgame moeten bestellen
ach, het kan daar rustig een week a anderhalve week duren...quote:Op maandag 12 september 2005 17:45 schreef Cerbie het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met gcshop.nl, ik heb er veel positieve dingen over gehoord, maar m'n bestelling van 6 september staat nog steeds op "in behandeling"
Lekker duidelijk dat er geen voorraad oid bijstaat, misschien had ik beter gewoon bij Nedgame moeten bestellen
Heb je wel betaald?quote:Op maandag 12 september 2005 17:45 schreef Cerbie het volgende:
Als ie zo doet na een paar joints lijkt het me meer een neppe junkie.quote:
ligt eraan hoeveel en wat erin zitquote:Op maandag 12 september 2005 18:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als ie zo doet na een paar joints lijkt het me meer een neppe junkie.
stuur even een mailtje naar ze met de vraag hoe lang het gaat duren en waarom het zo lang duurt. Welk spel had je besteld trouwens, misschien gewoon echt slecht leverbaarquote:Op maandag 12 september 2005 18:47 schreef Cerbie het volgende:
De status stond de dag na de bestelling al op betaald (overschrijving via ING).
Anderhalve week is niet okay, dan zou dit ook meteen de laatste keer zijn dat ik daar bestel
True, maar zo doe je niet snel.quote:
Dude, het was maar een droom hoor. Daar hoef je voor zover ik weet niks voor op te hebbenquote:Op maandag 12 september 2005 19:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
True, maar zo doe je niet snel.Moet weten waar hij dat spul vandaan had.
Het helpt wel.quote:Op maandag 12 september 2005 21:20 schreef rockstah het volgende:
[..]
Dude, het was maar een droom hoor. Daar hoef je voor zover ik weet niks voor op te hebben![]()
zo kick je mensen met DOA2 op live!quote:Girl, I Can Tell You've Been Crying
And You Needing Someone To Talk To
Girl, I Can Tell He's Been Lying
And Pretending That He's Faithful And He Loves You
Girl, You Don't Have To Be Hiding
Don't You Be Ashamed To Say He Hurt You
I'm Your Girl, You're My Girl, We're You're Girls
Want You To Know That We Love You
ik hoef pas om half 2 naar school.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:55 schreef RaymanNL het volgende:
hehe, goedemorgen!
stomme school!, ik kan amper meer fokken![]()
ik moet op om 12.35 beginnenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:05 schreef capibar het volgende:
[..]
ik hoef pas om half 2 naar school.
alweer bijna afgelopen, ik bleek ook maar 1 uur te hebbenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:36 schreef rockstah het volgende:
ik om 12.10 , en dan mag ik na één uur les weer naar huis.
kampweken
ik heb vage service uren die vrijwillig zijn waar ik dus niet heen gaquote:Op woensdag 14 september 2005 16:16 schreef capibar het volgende:
[..]
alweer bijna afgelopen, ik bleek ook maar 1 uur te hebben
service uren??????quote:Op woensdag 14 september 2005 16:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik heb vage service uren die vrijwillig zijn waar ik dus niet heen ga![]()
Welcome backquote:Op woensdag 14 september 2005 16:16 schreef capibar het volgende:
[..]
alweer bijna afgelopen, ik bleek ook maar 1 uur te hebben
ik heb het veel te druk *kuch*quote:Op woensdag 14 september 2005 16:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Welcome back
Hoe zit het met je solicitatie naar GAM mod?
speknek zou zelf af moeten treden om jou toe te laten als über modquote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb het veel te druk *kuch*
enzo
Je was een waardig opvolgerquote:Op woensdag 14 september 2005 16:46 schreef speknek het volgende:
Hmja, laat ik dat maar doen dan.
nee serieus, ik vind het genant dat jullie zo smeken, ik heb echt geen tijd.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:50 schreef speknek het volgende:
Jammer dat we dan overschaduwd worden door capibar. Hmm nee ik blijf toch maar doormodderen denk ik.
Dan moet Danny maar aftreden en jou promoten tot big bossquote:Op woensdag 14 september 2005 16:59 schreef capibar het volgende:
[..]
nee serieus, ik vind het genant dat jullie zo smeken, ik heb echt geen tijd.
gratis bier voor iedereen!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:10 schreef mordradead het volgende:
ja, capibar for president
vind jij dat er mooi uit zien, modraquote:Op woensdag 14 september 2005 17:40 schreef mordradead het volgende:
dat ziet er mooi uit zeg
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:32 schreef Gamedemon het volgende:
[[url=http://img329.imageshack.us/img329/7053/capibar7rn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Okee dan mag het van mij zelfs.quote:
ga naar de lokale slijterij, zeg tegen de man achter de kassa: "waar de konijntjes rondhoppen is het gras groen van de cavia's" hij zal antwoorden met "de gele lotus is opgestegen naar het verre oosten" vervolgens krijg je al het gratis bier wat je wiltquote:
Capibar ban deze pauper even aubquote:
Het is het proberen waard.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:05 schreef capibar het volgende:
[..]
ga naar de lokale slijterij, zeg tegen de man achter de kassa: "waar de konijntjes rondhoppen is het gras groen van de cavia's" hij zal antwoorden met "de gele lotus is opgestegen naar het verre oosten" vervolgens krijg je al het gratis bier wat je wilt
Ga jij eens lief doen tegen Ruzbeh...quote:
Hij begon mij aan te vallen hoor, als hij het niet kan hebben dat ik sceptisch ben als het om nintendo gaat is dat zijn probleem.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga jij eens lief doen tegen Ruzbeh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |