Utrecht dan maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Rotterdam = ver reizen voor mij. Ik denk dat we beter iets centraals kunnen nemen anders worden we het nooit eens
quote:Op zaterdag 10 september 2005 08:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Lijkt me prima idee(tenminste als jij niet komt) ben ik van de partij
Jij wil mij echt niet in het echt zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:02 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik wil jullie allemaal ontmoeten![]()
Ik heb je fotoboek al gezien dus de eerste schok ben ik al te bovenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij wil mij echt niet in het echt zien![]()
![]()
![]()
dan is het goedquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb je fotoboek al gezien dus de eerste schok ben ik al te boven![]()
We ruiken anti-nintendo mensen al van kilometers afstand dus pas maar op...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef Gamedemon het volgende:
ik kom ook, dan ga ik sneaky om een hoekje zitten en afentoe een steen gooien!
zou wel tof zijn als hij zijn armen en benen erafhakt puur om meer op zijn idool te lijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik had me jou voorgesteld in een rayman kostuum
Daaromquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zou wel tof zijn als hij zijn armen en benen erafhakt puur om meer op zijn idool te lijken
Je bent niet de enigequote:
Z'n PleeSteesjun uitdoen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Trouwens, weten jullie wat een duitser doet die het WK gewonnen heeft?
( HomerJ mag niet antwoorden)
die bril daartussen, is dat Raymannl?quote:
Jah, die enorme nerdquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die bril daartussen, is dat Raymannl?
Denk het wel. Ik ben blij met me hepatitis B vacinatiequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:23 schreef capibar het volgende:
[..]
tievus pijn aan mn lever trouwens.
whe, ik weet niet of ik die heb gehad, ik heb gewoon het standaart pakket gehad, rode hond en pokken 'n shit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik ben blij met me hepatitis B vacinatie![]()
je kunt natuurlijk een poll maken..quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:03 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kijken of de rest het daar ook mee eens is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |