Laat ik mijn post nog eens herhalenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:34 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]princiepe. Die baas heeft hem vrij gegeven.
Ik spendeerd geen rooie cent aan afgelebberde dwijlen die niks nuttigs (kunnen) doenquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je bent in de war. Jouw account is door de crew getrashed. Niet het mijne.
Zoals DJenneke al zei; baas kan de vakantie terugdraaien als er problemen zijn op het werk en er geen andere werknemers beschikbaar zijn. Probeer te begrijpen dat hij net zo erg bij jou wil zijn als op 't werk, maar dat 't werk helaas nu 'even' voor jou gaat..quote:Op donderdag 8 september 2005 19:34 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]princiepe. Die baas heeft hem vrij gegeven.
Dan rest mij slechts 1 ding om me af te vragen. Aangezien er de hele week al problemen zijn,waarom komt ie er dan nu pas meequote:Op donderdag 8 september 2005 19:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoals DJenneke al zei; baas kan de vakantie terugdraaien als er problemen zijn op het werk en er geen andere werknemers beschikbaar zijn. Probeer te begrijpen dat hij net zo erg bij jou wil zijn als op 't werk, maar dat 't werk helaas nu 'even' voor jou gaat..
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:35 schreef RiderXXX het volgende:
[..]
Ik spendeerd geen rooie cent aan afgelebberde dwijlen die niks nuttigs (kunnen) doen
wat doet dat het er nou nog toe. Accepteer het gewoon zoals het is, maak er het beste van!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:36 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]
Dan rest mij slechts 1 ding om me af te vragen. Aangezien er de hele week al problemen zijn,waarom komt ie er dan nu pas mee
Ik heb geen tumor op mn oog hoor. Leest mn post hierboven nog eensquote:Op donderdag 8 september 2005 19:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Laat ik mijn post nog eens herhalen
De schade dien je zoveel mogelijk te beperken. Een annuleringsverzekering valt daar niet onder, dus dat maakt dan in dit geval geen verschil. Aangezien je de schade zoveel mogelijk dient te beperken, kun je sowieso maar 1/3de deel verhalen op de werkgever. En aangezien jij best die ene dag kunt gaan (maakt 1/6de deel), en MM ook een halve dag overheeft, komen we op 1/12 deel van de kosten. Al denk ik niet dat je MM's werkgever nog zo gek krijgt, tenzij je bereid bent stappen te ondernemen, en daarmee MM wel in een heel lastig parket brengt, dat me niet wenselijk lijkt. Het enige wat dus dan nog overblijft is genieten van de overige dagen van de vakantie, en verder vooral niet te zeiken, en daarmee de vakantie nog eens te verpesten. Ik wens MM veel sterkte.
Ja,dat doet er toe. Voor hetzelfde geldt flikt die het de volgende x weerquote:Op donderdag 8 september 2005 19:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
wat doet dat het er nou nog toe. Accepteer het gewoon zoals het is, maak er het beste van!
Wellicht heeft de baas en hij er al een week tijd aan besteed, heeft het probleem *bijna* verholpen maar zijn erachter gekomen dat ze toch de vrijdag nog nodig hebben om het weer perfect te laten draaien?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:36 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]
Dan rest mij slechts 1 ding om me af te vragen. Aangezien er de hele week al problemen zijn,waarom komt ie er dan nu pas mee
Er komt geen volgende keer. Jij bent straks gewoon weer eenzaam en alleen pizza's aan het bestellen voor je ex vriendjes.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:38 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]
Ja,dat doet er toe. Voor hetzelfde geldt flikt die het de volgende x weer
Hey,ik moet mn tijd dan toch ergens aan verdoenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:39 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Er komt geen volgende keer. Jij bent straks gewoon weer eenzaam en alleen pizza's aan het bestellen voor je ex vriendjes.
Je kunt je tijd beter besteden met een touw en een eenzame zolder.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:40 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]
Hey,ik moet mn tijd dan toch ergens aan verdoen
trust me,die zooi draait al 2 weken niet perfect,en dat gaat ook niet perfect draaien.Zeker niet met een baas die elke bijlage maar opent en dan dom op kijkt dat zn netwerk vol virussen zitquote:Op donderdag 8 september 2005 19:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wellicht heeft de baas en hij er al een week tijd aan besteed, heeft het probleem *bijna* verholpen maar zijn erachter gekomen dat ze toch de vrijdag nog nodig hebben om het weer perfect te laten draaien?
Als jij dan voor een trein springtquote:Op donderdag 8 september 2005 19:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je kunt je tijd beter besteden met een touw en een eenzame zolder.
En als dat weer onder bedrijfsgewichtige redenen het geval is, kunnen we hem geen ongelijk geven. Sommige mensen lijken wel te denken dat hun werk er voor hun is...quote:Op donderdag 8 september 2005 19:38 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]
Ja,dat doet er toe. Voor hetzelfde geldt flikt die het de volgende x weer
je hebt er anders lang over gedaan om terug te krabbelen, en het zeiken gaat gewoon nog steeds door...quote:Op donderdag 8 september 2005 19:38 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]
Ik heb geen tumor op mn oog hoor. Leest mn post hierboven nog eens
I rest my case... Je gooit je eigen glazen in, chickquote:Op donderdag 8 september 2005 19:40 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]
Hey,ik moet mn tijd dan toch ergens aan verdoen
Sommige bazen lijken wel te denken dat werknemens slaafjes zijn. Het werkt gewoon niet zo. Puntquote:Op donderdag 8 september 2005 19:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
En als dat weer onder bedrijfsgewichtige redenen het geval is, kunnen we hem geen ongelijk geven. Sommige mensen lijken wel te denken dat hun werk er voor hun is...![]()
er is geen bedrijf Qweaquote:Op donderdag 8 september 2005 19:43 schreef RiderXXX het volgende:
[..]
I rest my case... Je gooit je eigen glazen in, chick
Om het maar niet over het sponsoren van het bedrijf "Qwea" te hebben. Maar fijne avond, ik ga maar eens aan het werk.
dan heeft die baas in ieder geval niet goed geinvesteerd in een goede antivirus-oplossing, en zeker niet een goede spamfilter/virusfilter op zijn mailserver(s)quote:Op donderdag 8 september 2005 19:41 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]
trust me,die zooi draait al 2 weken niet perfect,en dat gaat ook niet perfect draaien.Zeker niet met een baas die elke bijlage maar opent en dan dom op kijkt dat zn netwerk vol virussen zit
terug te krabbelen als in proberen om het te annuleren?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
je hebt er anders lang over gedaan om terug te krabbelen, en het zeiken gaat gewoon nog steeds door...
Ik neem aan dat je nu weer de volgende kloon van Q bentquote:Op donderdag 8 september 2005 18:35 schreef Toodels het volgende:
Vorige keer vroeg meneer 12 uur van te voren vrij. Prima,was hartstikke goed. En als meneer de werkgever vindt dat 4 dagen immers Maandag (1) dinsdag (2) woensdag(3) donderdag(4) niet op tijd is..had hij dat moeten zeggen. En niet schijnheilig lopen vrij geven
Dat doe ik al schat.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu weer de volgende kloon van Q bent
Kun je niet aan de telefoon met MM gaan ruzieen? Dan laten we dit topic vanaf nu op een fatsoenlijke manier doorlopen. Idee? Fijn!
welnee, terugkrabbelen als in:quote:Op donderdag 8 september 2005 19:46 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]
terug te krabbelen als in proberen om het te annuleren?daar was ik vanmiddag al mee bezig
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoals DJenneke al zei; baas kan de vakantie terugdraaien als er problemen zijn op het werk en er geen andere werknemers beschikbaar zijn. Probeer te begrijpen dat hij net zo erg bij jou wil zijn als op 't werk, maar dat 't werk helaas nu 'even' voor jou gaat..
quote:Dan rest mij slechts 1 ding om me af te vragen. Aangezien er de hele week al problemen zijn,waarom komt ie er dan nu pas mee
Mijn eerste gedachte ook. Best triest eigenlijk, zo iemand.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nah ze schijnt psychisch niet helemaal in orde te zijn.
Het terughalen van een werknemer bij bedrijfsgewichtige problemen heeft weinig te maken met het zien van werknemers als slaafjes... maar ik kan er wel weer om lachenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:44 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]
Sommige bazen lijken wel te denken dat werknemens slaafjes zijn. Het werkt gewoon niet zo. Punt
Shaolin vergeet te vermelden dat ik nogal obsessief ben,en contactgestoordquote:Op donderdag 8 september 2005 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte ook. Best triest eigenlijk, zo iemand.
Ze komt alleen nooit opdagen, helaas. Die psych heeft nou ook al maanden geen sex meer gehad, natuurlijk..quote:Op donderdag 8 september 2005 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte ook. Best triest eigenlijk, zo iemand.
Niks vergeten. Ik heb me eigenlijk verder amper beziggehouden met al je mankementen.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:51 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]
Shaolin vergeet te vermelden dat ik nogal obsessief ben,en contactgestoord
Zaterdag? neuh. Ik heb er niet eens trek meer inquote:Op donderdag 8 september 2005 19:53 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn baas gaf trouwens aand at als zij onkosten heeft gemaakten daarvan bonnetjes heeft hij dat best zou willen vergoeden, alleen de manier waarop ze tegen hem praatte over de telefoon stuitte hem tegen de borst. Goed het waterskieen gaat niet door, nou ja het water loopt nou eenmaal niet weg dus een andere keer is geen probleem. Wellicht zelfs zaterdag? Wie weet blijft het nog een dagje langer mooi dan is aangegeven.
Ik ben dat geschreeuw zo zat, maar zolang MM gewoon in zijn topic post, post ie wmb maar fijn gewoon in zn topicquote:Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef ShaoliN het volgende:
Wordt toch niks. Gooi hem nou maar gewoon op slot, lekker ding.![]()
Slotjequote:Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wordt toch niks. Gooi hem nou maar gewoon op slot, lekker ding.![]()
uhuhquote:Op donderdag 8 september 2005 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ah... we gaan gewoon fijn verder!![]()
Jawel hoor; ik had 'm meteen weer geopend; dacht dat MM gestopt was met posten, maar da was nie zoquote:
Okee, nog 1 postje dan van mijn kant; ik vind je jezelf behoorlijk laat kennen. Door dit ene voorval laat je gelijk het weekend in duigen vallen? Erg zwak.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:55 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]
Zaterdag? neuh. Ik heb er niet eens trek meer inen de manier waarop?
de manier waarop hij mensen zn vrije dag afjat,nee das normaal
Neuh niet zwak. Kwestie van er genoeg van hebbenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Okee, nog 1 postje dan van mijn kant; ik vind je jezelf behoorlijk laat kennen. Door dit ene voorval laat je gelijk het weekend in duigen vallen? Erg zwak.
Ik maak er voor de rest geen woorden meer aan vuil; succes enzo waar jullie/je dat nog nodig hebben!
Kwestie van: als ik mijn zin niet krijg, dan zal een ander het ook niet leuk hebben...quote:Op donderdag 8 september 2005 19:59 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]
Neuh niet zwak. Kwestie van er genoeg van hebben
dan kun je m beter gewoon meteen sluitenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:01 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga gewoon het offtopic gejeuzel vanaf nu verwijderen
Hij is bijna volquote:Op donderdag 8 september 2005 20:02 schreef djenneke het volgende:
dan kun je m beter gewoon meteen sluiten
Ehm? Hij mag gaan als hij dat wil hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 20:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kwestie van: als ik mijn zin niet krijg, dan zal een ander het ook niet leuk hebben...
Oftewel: Als ik mijn zin niet krijg, zal hij het ook niet leuk hebbenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:13 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]
Ehm? Hij mag gaan als hij dat wil hoor![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oftewel: Als ik mijn zin niet krijg, zal hij het ook niet leuk hebben![]()
Hoe dan ook, je maakt het er voor hem niet makkelijker en zeker niet leuker op...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:22 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]zie je dat ergens staan? neen.
Hey, Sil. Heb je nog ergens domme kuttopics geopent zodat ik daar verder kan rellen? Qwea begint me te vervelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Silmarwen het volgende:
Ah ik vroeg me al af wie die Fidelis was
Nee ik ben lief en braaf enzoquote:Op donderdag 8 september 2005 20:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hey, Sil. Heb je nog ergens domme kuttopics geopent zodat ik daar verder kan rellen? Qwea begint me te vervelen.
Dat moet een leuk topic geweest zijn achter de schermen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee ik ben lief en braaf enzo
Je wilt het niet wetenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat moet een leuk topic geweest zijn achter de schermen.
de man in kwestie is heel schappelijk, daar valt best iets mee te regelen. Toen ik opmerkte dat ze al kosten had gemaakt wilde hij daar best iets tegen over stellen. wat hem tegen de borst stuit nogmaals is dat iemand van wie hij de vader had kunnen zijn en die hem nog nooit ontmoet heeft een toch niet zo vriendelijke toon aansloeg.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef Karina het volgende:
Jammer dat een serieuze vraag, waar anderen vast ook weleens mee te maken kunnen krijgen, uitmondt in een soort ordinaire scheldpartij, waar 1 partij om de minuut van naam verandert.
Ik denk trouwens dat als het ECHT om een noodgeval gaat, de werkgever best zijn werknemer kan vragen om toch te komen werken terwijl er eigenlijk een vrije dag was gepland. De werkgever zal daar ook iets tegenover willen stellen (zoals het betalen van de kosten en eventueel zelfs iets extra).
*zucht nee... ik had haar aan de telefoon en mijn baas stond naast me. Hij mocht wel even direct aan haar uitleggen waarom ik morgen bij nader inzien geen vrij kreeg...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:40 schreef yvonne het volgende:
Ze heeft je baas gebeld? :0
Dat je nu nog een baan hebt...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
*zucht nee... ik had haar aan de telefoon en mijn baas stond naast me. Hij mocht wel even direct aan haar uitleggen waarom ik morgen bij nader inzien geen vrij kreeg...
was het maar waar. ik kom hier enkel jullie mening vragen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:17 schreef LaZZ het volgende:
O, nee, wacht, het is vast een voorbedacht MikeyMO-rel, dat andere topic van je chick was net iets te snel vriend, dat werkt niet zo.!
GENIETEN!
en dat van de vrouw die laatst een doodserieus topic sloot die ik had geopend onder een kloon omdat dit niet op het forum hoortquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:02 schreef yvonne het volgende:
Moet dit onderhand niet naar R&P?
Is het nog aan?
Als ie is gaan werken wel, als ie niet is gaan werken nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:02 schreef yvonne het volgende:
Moet dit onderhand niet naar R&P?
Is het nog aan?
heeft ie nog een vriendin of niet?!quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:29 schreef ElisaB het volgende:
De vraag van vandaag: is ie gaan werken of niet
En wat heb je je baas eik verteld over je vriendin?quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:33 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zit op mijn werk voor de geinteresseerden
me baas moet nog binnenkomen, ik geloof dat die eerst een bespreking heeft buiten de deur ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:34 schreef Brighteyes het volgende:
MM! Vertel eens? Was je baas blij met je vanmorgen?
Toevoeging: Heel erg ok MM!
Je werk gaat toch voor... Niet altijd, maar in dit geval denk ik toch wel!
Misschien wel met je vriendinquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:46 schreef MikeyMo het volgende:
me baas moet nog binnenkomen, ik geloof dat die eerst een bespreking heeft buiten de deur ofzo
Mooie verspreking!quote:
Het is Freudiaans denk ik (en ik ben aan het leren met tien vingers te typen en moet duidelijk nog even oefenenquote:
dat lijkt er wel op ja, vanaaf weer in de autoquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:53 schreef avotar het volgende:
Je mag nog werken dus.. lekker
en ga je nog lekker naar Drenthe?
Dus naast ordinair, grof, labiel, contactgestoord etc. is ze ook nog eens inconsequent?quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat lijkt er wel op ja, vanaaf weer in de auto
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:28 schreef yvonne het volgende:
Hij is 28, zij 16, do the math.
12quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:28 schreef yvonne het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
Bijkomend probleem is dat mijn vriendin ogenschijnlijk wat gepland heeft morgen en die is nou razend en heeft net al woedend mijn baas aan de lijn gehad, aangezien ik aan het bellen was en hij naast me stond,
Geestelijk wel ja.quote:
ik ben heulemaal geen 28quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:28 schreef yvonne het volgende:
Je bent precies een dag ouder dan ik, en dat is inderdaad geen 28quote:
Patricia is 18, maar je loopt achter de feiten aan zie ik alquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Patricia is 18, maar je loopt achter de feiten aan zie ik al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |