abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30397422
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Hallo, als hij al kan oefenen in zijn favoriete elf, dan wisselt ie ze na rust allemaal. En gisteren stelde hij ook reserves op. Dat vind ik geen argument.
Het gaat niet zozeer om de poppetjes maar om het systeem natuurlijk. Kijken of de vervangers ook in dat systeem kunnen spelen, dat is heel wat anders. Hij wil een systeem spelen en daar kun je het niet mee eens zijn, maar om dan tegen dit soort landen 3-2-5 te spelen is gewoon onzin en slaat helemaal nergens op.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30397493
Leg mij uit wat de meerwaarde is van vier verdedigers tegen een team dat misschien één doelpoging zal ondernemen in de hele wedstrijd?

Een echte trainer durft aanpassingen te maken als de situatie daarom vraagt en dat kan Marco gewoon (nog) niet, bewees hij al eerder. Dat geeft te denken richting WK.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30397520
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:18 schreef Maquiladora het volgende:
Of je nu wint met 4-0 of met 8-0 het maakt geen biet uit, je haalt in beide gevallen 3 punten.

Voetbal is simpel, als je iedere wedstrijd 3 punten haalt wordt je kampioen.
Ja, tegen landen van gelijke sterkte is het mij om het even hoe je wint, maar tegen een dwerg wil ik een dikke score.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 8 september 2005 @ 20:22:36 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_30397538
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
Leg mij uit wat de meerwaarde is van vier verdedigers tegen een team dat misschien één doelpoging zal ondernemen in de hele wedstrijd?

Een echte trainer durft aanpassingen te maken als de situatie daarom vraagt en dat kan Marco gewoon (nog) niet, bewees hij al eerder. Dat geeft te denken richting WK.
Precies een schande. Weg ermee. Wie moet het worden Mitch ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30397609
Daar gaat het niet om tong, Van Basten is nog net zo onervaren als Rijkaard destijds was. Ik zie Marco dus ook in staat om op stressvolle momenten een foute wissel toe te passen, zoals Rijkaard. Echt waar, die gelukkige overwinning op de Tsjechen zegt me veel minder dan de grote moeite die wij blijkbaar hebben met zeer defensieve teams. Dat ligt aan de tactiek.
www.thuisuiteten.nl
pi_30397647
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:

In deze wedstrijden hebben de vleugelverdedigers veel meer vrijheid en kun je dus beter kijken of hun aanvallende kwaliteiten ook naar voren komen, iets dat een mooi wapen kan zijn. Als ze dat goed onder de knie hebben is dat een krachtig wapen.

En het heeft nu natuurlijk helemaal niks met het durven van aanpassingen te maken, want natuurlijk durft hij wel met 5 voorhoedespelers te spelen maar dat is totaal niet nodig en zullen we ook nooit gebruiken.
Klik dan als je durft
pi_30397702
Tsjechië - Andorra 8-1

Na 63 minuten krijgt een speler van Andorra een rode kaart op dat moment staat het 4-1, vanaf de 80e minuut scoort Tsjechië 4x en wint derhalve met 8-1.

België - San Marino 8-0

Tot aan de 34e minuut staat het 0-0, een speler van San Marino krijgt rood en België loopt uit naar 8-0.

Over het algemeen loopt de score tegen die kleine landen hoog op nadat ze met 10 man komen te staan.
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_30397726
Hey MM

Ik was al tegen Van Basten hoor

Ga even mijn feestje bederven
pi_30397728
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:25 schreef Suijk het volgende:

[..]

In deze wedstrijden hebben de vleugelverdedigers veel meer vrijheid en kun je dus beter kijken of hun aanvallende kwaliteiten ook naar voren komen, iets dat een mooi wapen kan zijn. Als ze dat goed onder de knie hebben is dat een krachtig wapen.

En het heeft nu natuurlijk helemaal niks met het durven van aanpassingen te maken, want natuurlijk durft hij wel met 5 voorhoedespelers te spelen maar dat is totaal niet nodig en zullen we ook nooit gebruiken.
Van een coach die dominant voetbal belooft, zou je toch verwachten dat die dat juist wel doet tegen Andorra. Met meer aanvallers heb je ze veel sneller onder druk mochten ze de bal krijgen en beleger je ze als het ware. Dat van achteruit komen duurt te lang en is veel te voorspelbaar. Heeft Andorra het nou echt zwaar gehad? Heb jij ze naar adem zien happen? Ze hadden zelfs tijd om Ruud uit te lachen, dat zegt voldoende. Het was gewoon erg slecht en dat mag en moet gezegd worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_30397749
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef SCH het volgende:
Hey MM

Ik was al tegen Van Basten hoor

Ga even mijn feestje bederven
Ik was al tegen toen ie Castelen selecteerde, weet je nog?
www.thuisuiteten.nl
pi_30397778
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef methodmich het volgende:

Van een coach die dominant voetbal belooft, zou je toch verwachten dat die dat juist wel doet tegen Andorra. Met meer aanvallers heb je ze veel sneller onder druk mochten ze de bal krijgen en beleger je ze als het ware. Dat van achteruit komen duurt te lang en is veel te voorspelbaar. Heeft Andorra het nou echt zwaar gehad? Heb jij ze naar adem zien happen? Ze hadden zelfs tijd om Ruud uit te lachen, dat zegt voldoende. Het was gewoon erg slecht en dat mag en moet gezegd worden.
Het gaat niet om Andorra, het gaat om het grotere beeld. Met meer aanvallers heb je deze ploeg inderdaad sneller onder druk, maar Argentinië niet.
Klik dan als je durft
pi_30397820
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het gaat niet om Andorra, het gaat om het grotere beeld. Met meer aanvallers heb je deze ploeg inderdaad sneller onder druk, maar Argentinië niet.
Nee, volledig mee eens. En dus pas je je tegen de Argentijnen aan en speel je als het nodig is 4-4-2. Een ervaren coach speelt met systemen en Marco nog niet, logischerwijs. Maar dat moet je niet gaan goedpraten met een dooddoener over 3 punten is 3 punten, vind ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_30397936
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:29 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee, volledig mee eens. En dus pas je je tegen de Argentijnen aan en speel je als het nodig is 4-4-2. Een ervaren coach speelt met systemen en Marco nog niet, logischerwijs. Maar dat moet je niet gaan goedpraten met een dooddoener over 3 punten is 3 punten, vind ik.
Maar tegen Argentinie zullen we nooit de door jou gewenste opstelling die we tegen Andorra hadden moeten gebruiken, gebruiken (:P). Marco wil van eigen kracht uitgaan en met vleugelspelers spelen, ook tegen Argentinie, dan heb je nu de kans om daar aan te werken.
Dat het nog niet goed was is iedereen het wel over eens natuurlijk.
Klik dan als je durft
pi_30397947
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik was al tegen toen ie Castelen selecteerde, weet je nog?

Daar hadden wij toen weer woorden over. Dat vond ik een goede keuze destijds
  Trouwste user 2022 donderdag 8 september 2005 @ 20:33:32 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_30397999
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar hadden wij toen weer woorden over. Dat vond ik een goede keuze destijds
Voetbalt ie eigenlijk nog ? Die van der Castelen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 8 september 2005 @ 20:34:33 #66
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30398065
Die hele Marco kost me nog een jaar van mijn leven
  donderdag 8 september 2005 @ 20:36:26 #68
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30398092
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:25 schreef Doc het volgende:

Degene die NL het meest ontmaskerd heeft is de gruwlijk warrig fluitende scheids. Een trap waar die Spartaan 150 uur werkverlening voor krijgt wuift-ie weg en meer van dergelijke warrigheden. Dat was werkelijk dramatisch.
Dit typte ik vanochtend ook nog. Ik ben benieuwd of iedereen die Bouazoun ( ofzo ) het einde van z'n carierre, leven of weet ik het toewensten dat ook nu vinden....
pi_30398251
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:36 schreef pfaf het volgende:
Bouazoun ( ofzo )
  Trouwste user 2022 donderdag 8 september 2005 @ 20:46:46 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_30398459
Denneboom, was dat nou een verdediger. Je hoort er niks meer van.

pi_30399707
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef tong80 het volgende:
Denneboom, was dat nou een verdediger. Je hoort er niks meer van.

Die deelde toch een kamer met Van den Bergh en hadden last van het gesnurk van Stekelenburg en verstopten de Suskes en Wiskes van Van BOmmel.

Hoe heette die rare Turk ook alweer?
pi_30400417
Volgens mij is er nog geen bondscoach geweest die zoveel los heeft gemaakt ondanks de goede resultaten.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 donderdag 8 september 2005 @ 22:06:40 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_30401699
Komt omdat Aad de Mos nooit bondscoach is geweest.

Maar deze discussie is vermakelijk voor een buitenstaander/Buitenlander.

Vertel je dit in het buitenland, dat de bondscoach Marco van Basten is en een record aantal wedstrijden ongeslagen is gebleven. Alle bondscoaches uit de 150 jaar voetbal-historie in de schaduw zet. Zich plaatst voor een groot toernooi met een puntenaantal waar nog nooit een coach aan heeft getipt. Straks na de kwalificatie echt gaat werken aan het definitieve Oranje na veel spelers te hebben geselecteerd, maar wist dat 9 van de 10 af zou vallen maar net die ene goed was voor Oranje. Spelers in de wachtkamer hebt zoals Kluivert, Seedorf, Davids, Zenden, Reiziger, Melchiot, van Bommel en Berry van Aerle die weer aan het trainen is.

Verklaren ze je voor gek

pi_30402111
Dat zeker, het maakt het er niet minder vermakelijk om.
That's all folks!
  donderdag 8 september 2005 @ 22:26:32 #75
104871 remlof
Europees federalist
pi_30402453
Berry van Aerle weer aan het trainen?
pi_30403345
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij is er nog geen bondscoach geweest die zoveel los heeft gemaakt ondanks de goede resultaten.
Advocaat maakte veel meer los hoor
pi_30403389
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
Komt omdat Aad de Mos nooit bondscoach is geweest.

Maar deze discussie is vermakelijk voor een buitenstaander/Buitenlander.

Vertel je dit in het buitenland, dat de bondscoach Marco van Basten is en een record aantal wedstrijden ongeslagen is gebleven. Alle bondscoaches uit de 150 jaar voetbal-historie in de schaduw zet. Zich plaatst voor een groot toernooi met een puntenaantal waar nog nooit een coach aan heeft getipt. Straks na de kwalificatie echt gaat werken aan het definitieve Oranje na veel spelers te hebben geselecteerd, maar wist dat 9 van de 10 af zou vallen maar net die ene goed was voor Oranje. Spelers in de wachtkamer hebt zoals Kluivert, Seedorf, Davids, Zenden, Reiziger, Melchiot, van Bommel en Berry van Aerle die weer aan het trainen is.

Verklaren ze je voor gek

Ze glimlachen vooral om deze lieve maar oh zo naieve post, vrees ik......
  Trouwste user 2022 donderdag 8 september 2005 @ 23:11:43 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_30404107
In 2006 huilen ze er om SCH

pi_30404258
Toernooi na toernooi wordt bewezen dat toptalent en kwaliteiten niet garant staan voor goede resultaten, in welk land dan ook.
Kleine landjes weten te verassen, omdat er geen namen opgesteld worden, maar spelers die binnen het team functioneren (recent voorbeeld Z-Korea).
Dat is de verdienste van Marco geweest, in tegenstelling tot Advocaat. Advocaat haalde de resultaten wel, maar moeizamer, en zonder een team. Bij elke interland hobbelden er 11 individuen over het veld, en zou een Cocu ook nooit een actie zoals gisteren gemaakt hebben om z'n medespeler te helpen.
En dan loopt van Bommel, Davids of Seedorf er niet tussen, who gives a flying fuck? Alleen de spelers in kwestie, en iedereen die nog steeds niet door heeft dat de bondscoach op weg is een verschrikkelijk goede prestatie neer te zetten. De laatste keer dat het zootje in Oranje gehulde gladiatoren zo'n eenheid was, was in 1988. Daarvoor, in 1978, en daar weer voor in 1974.

En daarom zeg ik: marco doet het puik en met marco winnen de beker
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  Trouwste user 2022 donderdag 8 september 2005 @ 23:25:41 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_30404626
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef SocialDisorder het volgende:
De laatste keer dat het zootje in Oranje gehulde gladiatoren zo'n eenheid was, was in 1988. Daarvoor, in 1978, en daar weer voor in 1974.

En daarom zeg ik: marco doet het puik en met marco winnen de beker

In 74 wistewn we mijn god niet wat het zou worden voor het WK. Pleun Strik, Barry Hulshof en Rinus Israel waren geblesseerd. We kwalificeerden ons door twee gelijke spellen tegen Belgi:e waarvan er één onterecht was doordat een Belgisch doelpunt vwerd afgekuerd die ze scoorden in de laatste minuut van de laatste wedstrijd tegen Oranje.

In 88 mochten we naar het EK. Dankzij een Co Greep, god hebben zijn ziel, die tegen de UEFA verklaarde dat de keeper van Cyprus toneelspeelde.

In 78 ging Cruijff niet mee en als ramp nam van Hanegem een week voor het WK afscheid van Oranje.

Het was nooit hosanna voor een groot tournooi. Het gaat nu te goed dit gaat helemaal fout op het WK. Of we moeten Aad de Mos aan stellen als assistent.

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 september 2005 @ 09:41:13 #81
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30412550
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is ook mijn idee, alleen de volgende wedstrijden kunnen daar verandering in brengen.
Ik snap alleen niet dat je vind dat het spel van Oranje niet goed genoeg is. Als je het vergelijkt met een ideale wedstrijd dan klopt het maar als je nagaat dat geen enkel team in kwalificatie rondes perfecte wedstrijden speelt dan kan je ook het Marco van Basten niet aanrekenen dat NL geen
perfecte wedstrijd speelt - netzomin als je het de coach van Andorra aan kan rekenen dat zij het WK niet halen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_30413062
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:41 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet dat je vind dat het spel van Oranje niet goed genoeg is. Als je het vergelijkt met een ideale wedstrijd dan klopt het maar als je nagaat dat geen enkel team in kwalificatie rondes perfecte wedstrijden speelt dan kan je ook het Marco van Basten niet aanrekenen dat NL geen
perfecte wedstrijd speelt - netzomin als je het de coach van Andorra aan kan rekenen dat zij het WK niet halen.
Ik snap niet dat jij het vertoonde spel wel goed genoeg vindt. De afgelopen wedstrijden van Oranje waren vaak zo bloedeloos en saai. Het is heel fijn dat er punten zijn gehaald maar daar is dan ook bijna alles mee gezegd. En ik zou het erg leuk vinden als er op het WK wel gevlamd wordt. Natuurlijk kan je ook dan de finale halen met 1-0-en en gelukkige gelijkspellen of matige partijen zoals tegen Tsjechie. Ook ik zal de straat op gaan als we met slechte kutwedstrijden kampioen worden. Maar het streven is om goed te spelen en te winnen, en Nederland heeft er de spelers voor.

Dus nee, ik vind het niet goed genoeg. En het hoeft niet perfect, maar het kan wel veel beter.
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:22:48 #83
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30413558
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jij het vertoonde spel wel goed genoeg vindt. De afgelopen wedstrijden van Oranje waren vaak zo bloedeloos en saai.
Ik vond ze vermakelijker dan 95% van de kwalificatie-wedstrijden die ik van Oranje heb gezien....
Het lijkt wel alsof jij het verleden een beetje verbloemd. Het is nu prut, maar het is zo lang ik leef al prut geweest met het NL-elftal...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 september 2005 @ 11:31:43 #84
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30415541
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jij het vertoonde spel wel goed genoeg vindt. De afgelopen wedstrijden van Oranje waren vaak zo bloedeloos en saai. Het is heel fijn dat er punten zijn gehaald maar daar is dan ook bijna alles mee gezegd. En ik zou het erg leuk vinden als er op het WK wel gevlamd wordt. Natuurlijk kan je ook dan de finale halen met 1-0-en en gelukkige gelijkspellen of matige partijen zoals tegen Tsjechie. Ook ik zal de straat op gaan als we met slechte kutwedstrijden kampioen worden. Maar het streven is om goed te spelen en te winnen, en Nederland heeft er de spelers voor.

Dus nee, ik vind het niet goed genoeg. En het hoeft niet perfect, maar het kan wel veel beter.
Dat is het streven inderdaad. Maar als ik zie dat geen enkele coach van een welk (Europees) land ooit echt gelukt is in voorronde wedstrijden (én dat ook vasthoudend op een EK/WK) vraag ik me of het überhaupt mogelijk is.

Als jij me kan laten zien dat het mogelijk is, dan pas is het relevant om Van Basten er op te beoordelen. Iemand afschrijven op wat iets niemand kan is niet terecht.

[ Bericht 3% gewijzigd door Doc op 09-09-2005 11:40:18 ]
pi_30416381
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:31 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat is het streven inderdaad. Maar als ik zie dat geen enkele coach van een welk (Europees) land ooit echt gelukt is in voorronde wedstrijden (én dat ook vasthoudend op een EK/WK) vraag ik me of het überhaupt mogelijk is.

Als jij me kan laten zien dat het mogelijk is, dan pas is het relevant om Van Basten er op te beoordelen. Iemand afschrijven op wat iets niemand kan is niet terecht.
Dat snap ik niet. Jij voert wel de wedstrijd tegen Duitsland op als zijnde een geslaagde wedstrijd. Slecht voetbal mag niet genoemd worden maar als het wel lukt, dan krijgt de bondscoach wel een pluim?

Het is het streven en dat streven wordt niet gehaald en dat is jammer en daar richt mijn terechte kritiek zich op.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 september 2005 @ 12:30:42 #86
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30417940
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat snap ik niet. Jij voert wel de wedstrijd tegen Duitsland op als zijnde een geslaagde wedstrijd. Slecht voetbal mag niet genoemd worden maar als het wel lukt, dan krijgt de bondscoach wel een pluim?
Als jij zegt dat alles bagger is dan kan er gemeld worden dat er ook best goede wedstrijden gespeeld worden. Volgens mij heb ik zelf nergens heel specifiek de wedstrijd tegen Duistland genoemd. Ik vond de wedstrijden tegen Roemenië en Finland eerlijk gezegd leuker.
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:50 schreef SCH het volgende:
Het is het streven en dat streven wordt niet gehaald en dat is jammer en daar richt mijn terechte kritiek zich op.
Maar als niemand dat streven ooit in een gehele voorronde (+daarna op het EK/WK) haalt dan kan je wel kritiek hebben, maar dan is je norm te hoog. Dan voldoet geen enkele coach (van een Europees land) en heb je in wezen kritiek op alle coaches ooit en niet specifiek op Marco van Basten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Doc op 09-09-2005 12:46:04 ]
pi_30430183
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:22 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik vond ze vermakelijker dan 95% van de kwalificatie-wedstrijden die ik van Oranje heb gezien....
Het lijkt wel alsof jij het verleden een beetje verbloemd. Het is nu prut, maar het is zo lang ik leef al prut geweest met het NL-elftal...
Nou, Oranje heeft volgens mij al jaren geen fatsoenlijke kwalificatiematch meer gespeeld, ook in deze serie was het plichtmatig schuiven en een hoop mazzel hoor. Kan er niks attractiefs in ontdekken. Ligt niet eens aan Marco, behalve tegen Andorra dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_30430319
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:22 schreef pfaf het volgende:

[..]

Precies. Over het algemeen zijn kwalificatie-wedstrijden altijd draken van wedstrijden. Dat was zo, dat is zo en dat zal zo blijven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 september 2005 @ 10:49:32 #89
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30446693
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Precies. Over het algemeen zijn kwalificatie-wedstrijden altijd draken van wedstrijden. Dat was zo, dat is zo en dat zal zo blijven.
En dat eigenlijk niet alleen door NL maar door vrijwel alle landen ...

(op een enkele wedstrijd na: als er een echte goede voorronde wedstrijd gespeeld wordt in heel Europa per jaar dan is het veel ...)
pi_30446758
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:49 schreef Doc het volgende:

[..]

En dat eigenlijk niet alleen door NL maar door vrijwel alle landen ...
Zo bedoelde ik dat ook. Ik zie andere landen ook slechts bij uitzondering dik winnen van bijvoorbeeld Armenië. De Europees kampioen had vorige week bijvoorbeeld ook de handen vol aan het nog puntloze Kazachstan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 september 2005 @ 10:59:47 #91
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30446990
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:

Ligt niet eens aan Marco, behalve tegen Andorra dan.
Frankrijk en Spanje hadden thuis hetzelfde resultaat tegen Andorra en dat met 11 tegen 11 : andere landen hadden slechtere resultaten, behalve Tsjechie, maar die hadden tot de 80e minuut toen ze nog tegen 11 ipv 10 Andorezen speelde een stand van 4-1. Dat je een tegendoelpunt krijgt tege Andorra is ook niet bepaald sterk ...
pi_30447147
07-SEP-05 EINDHOVEN (Netherlands) Netherlands vs. Andorra 4:0 (3:0)
03-SEP-05 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Finland 0:0
17-AUG-05 CONSTANTA (Romania) Romania vs. Andorra 2:0 (2:0)
04-JUN-05 LIBEREC (Czech Republic) Czech Republic vs. Andorra 8:1 (3:1)
30-MAR-05 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Czech Republic 0:4 (0:2)
26-MAR-05 YEREVAN (Armenia) Armenia vs. Andorra 2:1 (1:0)
09-FEB-05 SKOPJE (FYR Macedonia) Macedonia FYR vs. Andorra 0:0
17-NOV-04 BARCELONA (Spain) Andorra vs. Netherlands 0:3 (0:2)
13-OCT-04 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Macedonia FYR 1:0 (0:0)
08-SEP-04 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Romania 1:5 (1:3)
04-SEP-04 TAMPERE (Finland) Finland vs. Andorra 3:0 (1:0)
05-JUN-04 GETAFE (Spain) Spain vs. Andorra 4:0 (2:0)
28-MAY-04 MONTPELLIER (France) France vs. Andorra 4:0 (1:0)
14-APR-04 PERALADA (Spain) Andorra vs. China PR 0:0
10-SEP-03 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Bulgaria 0:3 (0:2)
06-SEP-03 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Croatia 0:3 (0:2)
13-JUN-03 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Gabon 0:2 (0:2)
11-JUN-03 GENTBRUGGE-GHENT (Belgium) Belgium vs. Andorra 3:0 (2:0)
07-JUN-03 TALLINN (Estonia) Estonia vs. Andorra 2:0 (2:0)
30-APR-03 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Estonia 0:2 (0:1)
02-APR-03 VARAZDIN (Croatia) Croatia vs. Andorra 2:0 (2:0)
16-OCT-02 SOFIA (Bulgaria) Bulgaria vs. Andorra 2:1 (1:0)
12-OCT-02 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Belgium 0:1 (0:0)
21-AUG-02 REYKJAVIK (Iceland) Iceland vs. Andorra 3:0 (3:0)
07-JUN-02 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Armenia 0:2 (0:1)
17-APR-02 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Albania 2:0 (1:0)
27-MAR-02 VALLETTA (Malta) Malta vs. Andorra 1:1 (0:0)
06-OCT-01 ARNHEM (Netherlands) Netherlands vs. Andorra 4:0 (2:0)
01-SEP-01 LLEIDA (Spain) Andorra vs. Portugal 1:7 (1:5)
25-APR-01 DUBLIN (Ireland Republic) Ireland Republic vs. Andorra 3:1 (2:1)
28-MAR-01 BARCELONA (Spain) Andorra vs. Ireland Republic 0:3 (0:1)
24-MAR-01 BARCELONA (Spain) Andorra vs. Netherlands 0:5 (0:2)
28-FEB-01 FUNCHAL (Portugal) Portugal vs. Andorra 3:0 (2:0)
15-NOV-00 LIMASSOL (Cyprus) Cyprus vs. Andorra 5:0 (3:0)
07-OCT-00 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Estonia 1:2 (0:0)
02-SEP-00 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Cyprus 2:3 (1:1)
16-AUG-00 TALLINN (Estonia) Estonia vs. Andorra 1:0 (0:0)
26-APR-00 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Belarus 2:0 (0:0)
10-FEB-00 VALLETTA (Malta) Azerbaijan vs. Andorra 0:0
08-FEB-00 VALLETTA (Malta) Malta vs. Andorra 1:1 (1:1)
06-FEB-00 VALLETTA (Malta) Albania vs. Andorra 3:0 (0:0)
09-OCT-99 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Armenia 0:3
08-SEP-99 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Russia 1:2
04-SEP-99 REYKJAVIK (Iceland) Iceland vs. Andorra 3:0
18-AUG-99 LISBON (Portugal) Portugal vs. Andorra 4:0
09-JUN-99 BARCELONA (Spain) Andorra vs. France 0:1
05-JUN-99 KYIV (Ukraine) Ukraine vs. Andorra 4:0
31-MAR-99 MOSCOW (Russia) Russia vs. Andorra 6:1
27-MAR-99 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Iceland 0:2
03-FEB-99 SAN FERNANDO (Spain) Andorra vs. Faroe Islands 0:0
14-OCT-98 SAINT-DENIS (France) France vs. Andorra 2:0 (0:0)
10-OCT-98 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Ukraine 0:2 (0:2)
05-SEP-98 YEREVAN (Armenia) Armenia vs. Andorra 3:1 (1:0)
29-JUN-98 KARKSI-NUIA (Lithuania) Lithuania vs. Andorra 4:0 (3:0)
26-JUN-98 PARNU (Estonia) Latvia vs. Andorra 2:0 (0:0)
24-JUN-98 TALLINN (Estonia) Azerbaijan vs. Andorra 0:0
22-JUN-98 KURESSAARE (Estonia) Estonia vs. Andorra 2:1 (1:0)
03-JUN-98 SAINT OUEN (France) Andorra vs. Brazil 0:3 (0:2)
25-JUN-97 RIGA (Latvia) Latvia vs. Andorra 4:1 (1:0)
22-JUN-97 KURESSAARE (Estonia) Estonia vs. Andorra 4:1 (0:0)
13-NOV-96 ANDORRA LA VELLA (Andorra) Andorra vs. Estonia 1:6 (0:1)
pi_30454653
Ik weet zeker dat Andorra met grotere cijfers opgerold had kunnen worden als we, zoals MM wil, opportunistischer hadden gespeeld. 5 spitsen, 2 verdedigers, iedereen aanvallen. Maar wat in godsnaam is het nut daarvan? Je leert er niks van, je speelt een systeem dat je toch nooit meer gebruikt, en dat alleen voor die 2 goals meer. Juist in dit soort wedstrijden kun je je eigen gewenste systeem bijslijpen.
Klik dan als je durft
pi_30460672
Aanzien, goed voor het zelfvertrouwen, tevreden mensen....

Systeem bijslijpen doe je maar in oefenduels.
www.thuisuiteten.nl
pi_30461608
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef methodmich het volgende:
Daar gaat het niet om tong, Van Basten is nog net zo onervaren als Rijkaard destijds was. Ik zie Marco dus ook in staat om op stressvolle momenten een foute wissel toe te passen, zoals Rijkaard.
De roep om ervaring is het dus. Laten we Advocaat voor een 3de keer terughalen met zijn geslaagde wissels. Of wil je misschien met Van Gaal aan het roer "wereldkampioen worden" of Leo Beenhakker "20.000 kikkers in een kruiwagen"?
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_30461705
Guus Hiddink zou de ideale bondscoach zijn voor dit Oranje.
pi_30462018
Guus als supervisor boven Marco, had best gekund. Overigens schreef ik Guus in 2004 al naar voren trouwens....
www.thuisuiteten.nl
pi_30462841
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:35 schreef Suijk het volgende:
Ik weet zeker dat Andorra met grotere cijfers opgerold had kunnen worden als we, zoals MM wil, opportunistischer hadden gespeeld. 5 spitsen, 2 verdedigers, iedereen aanvallen. Maar wat in godsnaam is het nut daarvan? Je leert er niks van, je speelt een systeem dat je toch nooit meer gebruikt, en dat alleen voor die 2 goals meer. Juist in dit soort wedstrijden kun je je eigen gewenste systeem bijslijpen.
Dat systeem is weleens gespeeld, tegen Malta. Toen stonden er 5 spitsen op het veld, na rust zelfs 6 omdat verdediger F. de Boer werd gewisseld voor Kieft. Een barslechte wedstrijd was het en een matige 1-0 thuisoverwinning tegen Malta.
pi_30471143
Heerenveen heeft verloren, is ook Marco's schuld
pi_30471804
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 23:57 schreef SCH het volgende:
Heerenveen heeft verloren, is ook Marco's schuld
Jep, ik zag duidelijk dat Yildirim beschadigd rond liep.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')