abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31549798
idd ik heb ook allemaal verhalen over die greg gelezen. hij heeft zelfs vastgezeten omdat ie spullen verkocht. toen moest ie afkicken van de syntol in de gevangenis.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  woensdag 19 oktober 2005 @ 08:48:47 #252
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_31552974
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:24 schreef diep-in-de-war het volgende:
idd ik heb ook allemaal verhalen over die greg gelezen. hij heeft zelfs vastgezeten omdat ie spullen verkocht. toen moest ie afkicken van de syntol in de gevangenis.
Synthol is geen verslavend iets hoor.

Iig niet lichamelijk.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:48:42 #253
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_31558299
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:37 schreef Mr.J het volgende:

Mag jij me vertellen hoe je op een dag aan pak'em beet 300gram eiwitten komt.
Zodra jij mij vertelt waarom zo'n overdreven hoge inname noodzakelijk is.
Ceci n'est pas une signature.
pi_31558963
ik krijg ook lang geen 300 gram binnen.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  woensdag 19 oktober 2005 @ 18:55:43 #255
19479 Mr.J
pi_31563811
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:48 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Zodra jij mij vertelt waarom zo'n overdreven hoge inname noodzakelijk is.
Is niet direct noodzakelijk. On cycle is 2,5gr per kg lichaamsgewicht echter geen overbodige luxe.

Normaal was het dacht ik 1,8 a 2gram.

Blijft m'n punt staan dat eiwitsupplementatie mijn inziens vaak nodig is om tot die hoeveelheden te komen.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:24:02 #256
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_31565398
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:37 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Mag jij me vertellen hoe je op een dag aan pak'em beet 300gram eiwitten komt.
vreten jongen, zalm, eieren, pindakaas, kwark, ...
op ons niveau(geen prof) gaat een tekort van 100gram niet veel uitmaken (150-200 is ook goed)

en syntholdorks zijn hetzelfde als juicers, kiezen beide de gemakkelijke weg
'k heb geen respect voor beide
Quickpar fo shizzle
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:30:50 #257
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_31565528
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 08:48 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Synthol is geen verslavend iets hoor.

Iig niet lichamelijk.
misschien niet, maar steroids wel
Quickpar fo shizzle
pi_31565620
wat zijn juicers?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  woensdag 19 oktober 2005 @ 21:22:41 #259
19479 Mr.J
pi_31566447
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:24 schreef Del_Toro het volgende:

en syntholdorks zijn hetzelfde als juicers, kiezen beide de gemakkelijke weg
'k heb geen respect voor beide

Het moet wel erg lekker leven zijn, alszijnde een simpel persoon.

Anyway, synthol en AAS gebruik hebben andere doelen. Synthol dat gebruikt wordt om een slechte spiergroep te compenseren is min of meer geaccepteerd in de prof. bb wereld. Synthol om zoveel mogelijk als een alien eruit te zien niet.

Verder is de 'gemakkelijk weg van AAS gebruik' al lang en breed meerdere malen voorbij gekomen en het heeft weinig zin nog tijd te besteden aan natural kneusjes die zichzelf zoveel beter achten dan mensen die gebruiken.

Dus doe lekker je ding (maar laat dan ook de supplementen staan, want dat is ook een makkelijke weg) en misschien zie je ooit nog wel eens in dat er meer overeenkomsten dan verschillen zijn tussen mensen die geen AAS gebruiken en mensen die dat wel doen.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 21:38:31 #260
19479 Mr.J
pi_31566752
En dan wel foto's van Ronnie posten.

Ironisch, want Ronnie schijnt ook wel eens wat gebruikt te hebben.

Geen respect voor Ronnie dan hoor!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 01:09:22 #261
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_31571985
hoezo is ronnie niet naturel?
Quickpar fo shizzle
  donderdag 20 oktober 2005 @ 01:11:24 #262
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_31572037
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:38 schreef Mr.J het volgende:
En dan wel foto's van Ronnie posten.

Ironisch, want Ronnie schijnt ook wel eens wat gebruikt te hebben.

Geen respect voor Ronnie dan hoor!
denk je dat het enkel aan de roids ligt dat ronnie kampioen is? zo weinig zelfvertrouwen J?
'k heb respect voor z'n discipline, z'n toewijding
Quickpar fo shizzle
  donderdag 20 oktober 2005 @ 01:18:16 #263
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_31572176
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:22 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Anyway, synthol en AAS gebruik hebben andere doelen. Synthol dat gebruikt wordt om een slechte spiergroep te compenseren is min of meer geaccepteerd in de prof. bb wereld. Synthol om zoveel mogelijk als een alien eruit te zien niet.
ja als je achternaam ruhl of federov is en we weten waar die scoorde zaterdag
quote:
Verder is de 'gemakkelijk weg van AAS gebruik' al lang en breed meerdere malen voorbij gekomen en het heeft weinig zin nog tijd te besteden aan natural kneusjes die zichzelf zoveel beter achten dan mensen die gebruiken.

tja weer ne case van anabolenbilly met een te hoge eigendunk
quote:
Dus doe lekker je ding (maar laat dan ook de supplementen staan, want dat is ook een makkelijke weg) en misschien zie je ooit nog wel eens in dat er meer overeenkomsten dan verschillen zijn tussen mensen die geen AAS gebruiken en mensen die dat wel doen.
uhm last val geheugenverlies? ik zei toch al dat ik geen supplementen gebruik
Quickpar fo shizzle
  donderdag 20 oktober 2005 @ 08:59:55 #264
19479 Mr.J
pi_31574701
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 01:11 schreef Del_Toro het volgende:

[..]

denk je dat het enkel aan de roids ligt dat ronnie kampioen is? zo weinig zelfvertrouwen J?
'k heb respect voor z'n discipline, z'n toewijding
Maar hij gebruikt wel roids, en dat schijnt toch je stokpaardje te zijn of iemand in jou ogen jouw 'respect' ( ) verdient.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 09:02:35 #265
19479 Mr.J
pi_31574722
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 01:18 schreef Del_Toro het volgende:

[..]

ja als je achternaam ruhl of federov is en we weten waar die scoorde zaterdag
Er zijn er wel meer hoor maar dat doet er niet toe.
quote:

Niet de boel omdraaien kerel. Jij hebt last van eigendunk, jij vind jezelf als natural bodybuilder een soort ubermensch. Ieder z'n ding natuurlijk, maar niet wijzen naar anderen terwijl jij degene hier bent die zichzelf beter acht dan anderen.
quote:
uhm last val geheugenverlies? ik zei toch al dat ik geen supplementen gebruik
Grote jongen. Ook geen eiwitten en vitamines dus?
pi_31575871
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:55 schreef Mr.J het volgende:
Normaal was het dacht ik 1,8 a 2gram.
Ook daar kom ik zelden tot nooit aan. Maar goed; die hoeveelheden kunnen in de cut misschien nog wel uitmaken, omdat je dan niet het proteine-sparende effect van veel carbs hebt.
quote:
Blijft m'n punt staan dat eiwitsupplementatie mijn inziens vaak nodig is om tot die hoeveelheden te komen.
Ik neem sinds kort ook een shake 's-ochtends, maar eigenlijk alleen omdat ik erg laag in mn eiwitten zat en vlees te duur is.
pi_31575940
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 01:18 schreef Del_Toro het volgende:

[..]
ik gebruik niet, maar heb net zoveel respect voor zowel naturals als gebruikers. Op voorwaarde dat ze het maximale uit hun lichaam proberen te halen. Ik heb dus GEEN respect voor mensen die AS gebruiken om slechte eet- en trainingsgewoonten te compenseren -- maar ook zeker GEEN respect voor naturals die gebruikers zwart maken om hun eigen impotentie te vergoeilijken.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:21:02 #268
19479 Mr.J
pi_31575951
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:16 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Ook daar kom ik zelden tot nooit aan. Maar goed; die hoeveelheden kunnen in de cut misschien nog wel uitmaken, omdat je dan niet het proteine-sparende effect van veel carbs hebt.
True, in de cut dienen iig verhoudingsgewijs je eiwitten omhoog te gaan. Zeg maar gemiddeld 33/33/33 ipv de 30/50/20 'regel' in de bulk.
quote:
Ik neem sinds kort ook een shake 's-ochtends, maar eigenlijk alleen omdat ik erg laag in mn eiwitten zat en vlees te duur is.
Ik heb toch het meest belang met eiwitsupplementatie bij je pwo shake. (Whey)eiwitten en dextrose direct na je training zorgen dat je lichaam snel vanuit een catabol naar een anabole situatie omslaat.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:26:29 #269
19479 Mr.J
pi_31576021
Vergeet trouwens niet dat hetgeen je eet voor je training minstens net zo belangrijk is, zo niet belangrijker getuige dit onderzoek.
quote:
Timing of amino acid-carbohydrate ingestion alters anabolic response of muscle to resistance exercise.

Tipton KD, Rasmussen BB, Miller SL, Wolf SE, Owens-Stovall SK, Petrini BE, Wolfe RR.

Department of Surgery, University of Texas Medical Branch, Galveston, Texas 77550, USA. ktipton@utmb.edu

The present study was designed to determine whether consumption of an oral essential amino acid-carbohydrate supplement (EAC) before exercise results in a greater anabolic response than supplementation after resistance exercise. Six healthy human subjects participated in two trials in random order, PRE (EAC consumed immediately before exercise), and POST (EAC consumed immediately after exercise). A primed, continuous infusion of L-[ring-(2)H(5)]phenylalanine, femoral arteriovenous catheterization, and muscle biopsies from the vastus lateralis were used to determine phenylalanine concentrations, enrichments, and net uptake across the leg. Blood and muscle phenylalanine concentrations were increased by approximately 130% after drink consumption in both trials. Amino acid delivery to the leg was increased during exercise and remained elevated for the 2 h after exercise in both trials. Delivery of amino acids (amino acid concentration times blood flow) was significantly greater in PRE than in POST during the exercise bout and in the 1st h after exercise (P < 0.05). Total net phenylalanine uptake across the leg was greater (P = 0.0002) during PRE (209 +/- 42 mg) than during POST (81 +/- 19). Phenylalanine disappearance rate, an indicator of muscle protein synthesis from blood amino acids, increased after EAC consumption in both trials. These results indicate that the response of net muscle protein synthesis to consumption of an EAC solution immediately before resistance exercise is greater than that when the solution is consumed after exercise, primarily because of an increase in muscle protein synthesis as a result of increased delivery of amino acids to the leg.
pi_31576076
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:21 schreef Mr.J het volgende:
True, in de cut dienen iig verhoudingsgewijs je eiwitten omhoog te gaan. Zeg maar gemiddeld 33/33/33 ipv de 30/50/20 'regel' in de bulk.
... isocalorisch... et tu, Brute?
quote:
Ik heb toch het meest belang met eiwitsupplementatie bij je pwo shake. (Whey)eiwitten en dextrose direct na je training zorgen dat je lichaam snel vanuit een catabol naar een anabole situatie omslaat.
Zelf neem ik tijdens de training ongeveer 25-30 gram dextrose met water. Verder niets, eigenlijk. Zal het eens proberen gestructureerd te doen als ik op een plateau kom.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:47:10 #271
19479 Mr.J
pi_31576435
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:29 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

... isocalorisch... et tu, Brute?
Nope, zit al een tijd lang op een schone 4500kcal. Als ik bijv. serieus wil gaan cutten (op 9% ) dan zak ik in m'n totaal aantal kcal (vnl. koolhydraten droppen) plus dat ik de verhoudingen wat verander dus.

Stel ik zak zo'n 750kcal aan carbs, compenseer ik weer eea door eiwitten en vetten te verhogen zodat de verhoudingen wat beter worden en ik in totaal maar 500kcal zak qua inname.

Jij wel goede ervaring met isocalorisch bezig zijn?
quote:
Zelf neem ik tijdens de training ongeveer 25-30 gram dextrose met water. Verder niets, eigenlijk. Zal het eens proberen gestructureerd te doen als ik op een plateau kom.
En als je thuis komt ga je denk ik meteen wat eten. Waar haal je je eiwitten dan vandaan? Kwark, melk?

[ Bericht 26% gewijzigd door Mr.J op 20-10-2005 10:53:51 ]
pi_31576886
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:47 schreef Mr.J het volgende:
Nope, zit al een tijd lang op een schone 4500kcal. Als ik bijv. serieus wil gaan cutten (op 9% ) dan zak ik in m'n totaal aantal kcal (vnl. koolhydraten droppen) plus dat ik de verhoudingen wat verander dus.

Stel ik zak zo'n 750kcal aan carbs, compenseer ik weer eea door eiwitten en vetten te verhogen zodat de verhoudingen wat beter worden en ik in totaal maar 500kcal zak qua inname.

Jij wel goede ervaring met isocalorisch bezig zijn?
Ik heb nergens ervaring mee op dat gebied. Eetschema's zijn aan mij niet besteed. Hoewel ik nu een beetje probeer af te vallen (2-3 kg nog), dus wel globaal let op de weegschaal. Wat ik aan Kcal binnenkrijg, dat boeit me eigenlijk niet -- dus macronutrients tellen al helemaal niet. Ik val heel langzaam af en blijf toch vooruit gaan met trainen, dus blijkbaar gaat het goed.
quote:
En als je thuis komt ga je denk ik meteen wat eten. Waar haal je je eiwitten dan vandaan? Kwark, melk?
Ik train thuis. Mn eiwit komt voornamelijk uit vlees en melk. Heb een paar maanden geleden veel kwark gegeten, maar dat krijg ik nu mn strot niet meer door. Dus nu per dag ongeveer 1,5 L melk met 25-30 gram eiwit, en daarbij rond een 500-800 gram vlees. En een handjevol cashewnoten.

(ik eet trouwens niet kort na de training. Ik kan dan helemaal niets weg krijgen. Is altijd minstens 1,5 uur later.

[ Bericht 4% gewijzigd door phreaky_professor op 20-10-2005 11:17:39 ]
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:36:39 #273
19479 Mr.J
pi_31577347
Ik neem dus direct na trainen mijnm pwo shake en een klein half uurtje daarna alweer melk met havermout en een bak kwark. Doe ik dat niet flikker ik om van de honger.
pi_31578982
Ik heb even een vraag die jullie waarschijnlijk goed kunnen beantwoorden.
Stel, je kijkt naar 2 personen die beginnen op jonge leeftijd aan krachttraining.
Beiden hebben ongeveer dezelfde lichaamsbouw.
Is het dan mogelijk dat de een bijvoorbeeld een maximum heeft van zo'n 100 kilo met bankdrukken en de ander misschien wel 200 kilo aan kan na een x-aantal jaren zwaar trainen, of zijn die verschillen over het algemeen wat kleiner.
Aan de andere kant, zou het kunnen zijn dat de verschillen misschien zelfs wel groter zijn?
Oftewel, heeft ieder mens een bepaalde fysieke maximum waar je naartoe kan trainen, of maakt dat over het algemeen weinig uit?
Dit vraag ik mij al een tijdje af, en ik denk dat dit een geschikt topic is om dat te vragen.

Alvast bedankt.

PS: als er al grote verschillen zijn, dan neem ik aan dat die verschillen er in meerdere spiergroepen zijn?
@luna
pi_31579467
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:22 schreef Mr.J het volgende:

[..]

je snapt het nog steeds niet, supllementen mogen alle sporters gebruiken. steroids en aanverwanten zijn illigaal en verboden.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_31579563
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:33 schreef boempa het volgende:
Stel, je kijkt naar 2 personen die beginnen op jonge leeftijd aan krachttraining.
Is het dan mogelijk dat de een bijvoorbeeld een maximum heeft van zo'n 100 kilo met bankdrukken en de ander misschien wel 200 kilo aan kan na een x-aantal jaren zwaar trainen, of zijn die verschillen over het algemeen wat kleiner.
Aan de andere kant, zou het kunnen zijn dat de verschillen misschien zelfs wel groter zijn?
Oftewel, heeft ieder mens een bepaalde fysieke maximum waar je naartoe kan trainen, of maakt dat over het algemeen weinig uit?
Dit vraag ik mij al een tijdje af, en ik denk dat dit een geschikt topic is om dat te vragen.

Alvast bedankt.

PS: als er al grote verschillen zijn, dan neem ik aan dat die verschillen er in meerdere spiergroepen zijn?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_31579576
quote:

Alvast bedankt.

ik denk dat die verschillen verwaarloosbaar zijn, zolang je maar goed eet, traint en je rust pakt moet er niet al te veel verschil in zitten.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:08:17 #278
19479 Mr.J
pi_31580640
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:18 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

je snapt het nog steeds niet, supllementen mogen alle sporters gebruiken. steroids en aanverwanten zijn illigaal en verboden.
Denk dat jij iets niet snapt. Geeft niet, je hebt natuurlijk je reputatie hoog te houden wat dat niet snappen betreft.

Maar goed, speciaal voor jou een voorbeeldje: New desinger steroiden zijn omdat ze nieuw zijn nog niet geplaatst op de lijst van verboden middelen. Mag je dat dan wel of niet gebruiken? Het is legaal voor de wet, althans, tot het verboden wordt.

Even over een andere boeg, er waren plannen om creatine ooit te verbieden, netzoals die er nu zijn om in de toekomst de vitaminesupplementatie aan banden te leggen. Stel dat zou er doorheen komen, dan is extra vitamine B illegaal. Maakt dat bodybuilders die extra vit. B supp. blijven gebruiken ook meteen tot sporters die naar de eerder genoemde 'makkelijk weg' grijpen?

Of geld het dan toch weer niet? Dus is hetgeen je onder die 'makkelijke weg' verstaat puur en alleen een persoonlijk iets en niet iets wat pas gaat gelden als het door de wet verboden is.

Denk het eerste. Het is dus puur en alleen een persoonlijk iets. Dan komen we weer bij het punt dat je iedereen die hard traint gewoon in z'n waarde moet laten, ongeacht het feit of er wel of geen AAS komt kijken.

Dat doen AAS gebruikers iig bij iedereen, nu nog de alwetende ubermensch natural bodybuilders.
pi_31580681
je hoeft je zelf niet te verontschuldigen. i rest my case.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_31581191
quote:

Alvast bedankt.

Je kunt (helaas) maar weinig zeggen over de potentie van mensen door alleen naar hun uiterlijk te kijken. Wat veel zwaarder telt zijn de dingen die je niet kan zien.
- totale hoeveelheid spiercellen per spiergroep (grotendeels genetisch bepaald)
- aanhechtingsplaatsen van pezen (genetisch bepaald)
- verdeling tussen fast-twitch en slow-twitch spiercellen (tot op zekere hoogte beïnvloedbaar)
- opnamecapaciteit voor voedingsmiddelen (beïnvloedbaar)
- etc., etc.

Kortom: het kan inderdaad enorm schelen. Sommigen komen als stevige mannen de sportschool binnen en groeien nooit (zelfs niet met AS), anderen als schriele mannetjes en zijn binnen een paar jaar naturel 2x zo breed/sterk.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:32:37 #281
19479 Mr.J
pi_31581215
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:10 schreef diep-in-de-war het volgende:
je hoeft je zelf niet te verontschuldigen. i rest my case.
Je bedoeld dat inhoudelijks er niets op in te brengen hebt?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:33:30 #282
19479 Mr.J
pi_31581230
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:31 schreef phreaky_professor het volgende:

Kortom: het kan inderdaad enorm schelen. Sommigen komen als stevige mannen de sportschool binnen en groeien nooit (zelfs niet met AS), anderen als schriele mannetjes en zijn binnen een paar jaar naturel 2x zo breed/sterk.
Genetica. Doe je helaas niets tegen.
pi_31581255
ps.

deze ronde gaat overduidelijk naar Mr.J...
pi_31581293
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:33 schreef Mr.J het volgende:
Genetica. Doe je helaas niets tegen.
Ik ben heel blij met mijn genen!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:54:34 #285
19479 Mr.J
pi_31581723
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:35 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Ik ben heel blij met mijn genen!
Ik op mijn manier ook wel.

Voor ik de 100kg lichaamsgewicht aantik zijn we weer een paar jaar verder, maar sta wel het hele jaar door <10%. Ik focus mij op het winnen van kwaliteitsmassa. Weet dat ik indien nodig wel snel wat massa kan aanzetten, maar heb simpelweg geen behoefte aan extra bf.

Vind dit prima zo en voel mij er ok bij.
pi_31583082
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:08 schreef Mr.J het volgende:

[..]

.......

Even over een andere boeg, er waren plannen om creatine ooit te verbieden, netzoals die er nu zijn om in de toekomst de vitaminesupplementatie aan banden te leggen. Stel dat zou er doorheen komen, dan is extra vitamine B illegaal. Maakt dat bodybuilders die extra vit. B supp. blijven gebruiken ook meteen tot sporters die naar de eerder genoemde 'makkelijk weg' grijpen?

......
Vitaminesupplementen verbieden vertel...

Heb nog even 2 vraagjes voor je
- Heb je wel eens BCAA's gebruikt en was je er tevreden over?
- En wil nu toch wel eens creatine uitproberen ik twijfel alleen tussen deze en deze wat is de beste keuze?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 17:11:26 #287
19479 Mr.J
pi_31583171
Moet ik vanavond even gaan graven op DBB voor dat wetsvoorstel.

BCAA's zitten in mijn whey al. Deze aminozuren kan je lichaam niet zelf aanmaken en moeten uit voeding/supplementatie gehaald worden.

Beste keuze crea nu is een Ethyl ester variant. Op dit moment nog niet in nl webshops, even binnenhalen via een us shop. Anders gewoon die mega grow. Is crea + als het ware.
pi_31583617
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:32 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Je bedoeld dat inhoudelijks er niets op in te brengen hebt?
je snapt me niet/wil me niet snappen. misschien dat je dit voorbeeld begrijpt. met formule 1, als je dan een halve ronde afsnijd met je wagen, dan ben je ook sneller als de rest. maar dat word niet geaccepteerd zeg maar omdat je vals speelt. ooit wel is bij stil gestaan dat je hetzelfde doet. ik zeg niet dat je lui bent, maar als je natural traint zul je er toch echt vele malen meer moeite voor moeten doen om groot te worden.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_31583662
Had al gezocht op DBB (lurk daar alleen een beetje rond) maar kon niks vinden. In mijn whey zitten wel aminozuren, maar dat is nihil

In ieder geval bedankt
pi_31583749
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:36 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

je snapt me niet/wil me niet snappen. misschien dat je dit voorbeeld begrijpt. met formule 1, als je dan een halve ronde afsnijd met je wagen, dan ben je ook sneller als de rest. maar dat word niet geaccepteerd zeg maar omdat je vals speelt. ooit wel is bij stil gestaan dat je hetzelfde doet. ik zeg niet dat je lui bent, maar als je natural traint zul je er toch echt vele malen meer moeite voor moeten doen om groot te worden.
Denk je dat je met AAS al groeit als je 2 vingers in de neus steekt ofzo
Jij vergelijkt appels met peren

Maar J Ik dacht zelf aan BCAA's in capsule vorm, maar daar heb je nog geen ervaring mee?

[ Bericht 6% gewijzigd door Sjaak-Banaan op 20-10-2005 17:48:33 ]
pi_31584006
blabla natuurlijk groei je veel makkelijker. je ziet niet voor niks dat gastjes die voor geen meter trainen en niet groeien wel groeien als ze gaan gebruiken. ik zeg alleen dat het veel moeizamer gaat zonder te gebruiken.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:43:14 #292
19479 Mr.J
pi_31584849
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:36 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

Maar wanneer is iets afsnijden? AAS? PH's? Creatine? Vit. B capsule? Of misschien zelfs wel je voeding optimaliseren?

Ja, als natural ben je langer onderweg naar een bepaald punt. AAS gebruik (mits correct bezig qua voeding en training) brengt je sneller naar dat punt en verder. Maar het is toch geen wedstrijd? Als een AAS gebruiker op een natural wedstrijd gaat staan mag je piepen. Voor de rest moet ieder het voor zich weten, je hebt er toch geen last van? Of heb je zoveel frustratie dat een AAS gebruiker in jouw gym op dit moment harder gaat dan jij?

Anyway, je maakt je er zo druk om zeg. Hard roepen dat ze geen respect verdienen omdat ze 'vals spelen'. Nogmaals, what the fuck boeit het jou. In de gym moet je met je eigen training bezig zijn, niet met anderen.

Maar goed, dat druk maken is een persoonlijk iets. Ik heb ook jaren zonder AAS getraint en toen zijn ook mensen hard gaan groeien door AAS gebruik terwijl ze even hard trainden en met hun voeding bezig waren als ik. Tsja, van mij mochten ze, moet ieder voor zich weten. Ik heb er totaal geen wroeging aan overgehouden, anderen zit kennelijk iets heel zwaar dwars wat dit betreft.

Dan zal ik nog eenmaal een mooie quote van iemand ooit op DBB er tegenaan gooien:

"Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte "
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:46:46 #293
19479 Mr.J
pi_31584915
@ Sjaak-Banaan:
Mijn whey: http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=245&pr_id=800

Als jouw eiwitten geen of niet genoeg BCAA's bevatten kan je iid kijken naar BCAA's in capsulevorm. Die zijn echter wel relatief duur in vergelijking met bijv. bovenstaande eiwitten.
pi_31585721
Wat bedoelen jullie eigenlijk met AAS?
Houdt dat in hulpmiddelen?
Overigens ben ik van mening dat mensen zelf mogen weten hoe ze trainen.
Ik gebruik supplementen in de hoop wat sneller te groeien, zodat ik mij zelfverzekerder voel.
Stel ik kan ooit redelijke gewichten aan, dan zal ik heus niet opkijken tegen mensen die net beginnen.
Ik train alleen voor mezelf, en ik kan goed opschieten met andere mensen, ongeacht of ze beginner of verder zijn.
Tja, het moet natuurlijk wel leuk blijven, je traint als het goed is voornamelijk ook voor je plezier.
@luna
  donderdag 20 oktober 2005 @ 20:08:20 #295
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_31586333
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:40 schreef boempa het volgende:
Wat bedoelen jullie eigenlijk met AAS?
Houdt dat in hulpmiddelen?
Overigens ben ik van mening dat mensen zelf mogen weten hoe ze trainen.
Ik gebruik supplementen in de hoop wat sneller te groeien, zodat ik mij zelfverzekerder voel.
Stel ik kan ooit redelijke gewichten aan, dan zal ik heus niet opkijken tegen mensen die net beginnen.
Ik train alleen voor mezelf, en ik kan goed opschieten met andere mensen, ongeacht of ze beginner of verder zijn.
Tja, het moet natuurlijk wel leuk blijven, je traint als het goed is voornamelijk ook voor je plezier.
Anabole Androge Steroids
drugs eigenlijk
Quickpar fo shizzle
  donderdag 20 oktober 2005 @ 20:13:03 #296
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_31586419
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:54 schreef diep-in-de-war het volgende:
blabla natuurlijk groei je veel makkelijker. je ziet niet voor niks dat gastjes die voor geen meter trainen en niet groeien wel groeien als ze gaan gebruiken. ik zeg alleen dat het veel moeizamer gaat zonder te gebruiken.
tja je groeit niet in de gym, wat 90% vergeet
Quickpar fo shizzle
  donderdag 20 oktober 2005 @ 20:35:19 #297
19479 Mr.J
pi_31586884
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 20:13 schreef Del_Toro het volgende:

[..]

tja je groeit niet in de gym, wat 90% vergeet
Precies, in je rust herstelt je lichaam.

Je bent niet helemaal stupide dus.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 20:37:10 #298
19479 Mr.J
pi_31586936
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 20:08 schreef Del_Toro het volgende:

[..]

Anabole Androge Steroids
drugs eigenlijk
Het is Androgene.

En steroiden zijn geen drugs, totaal misplaatste vergelijking.
pi_31587601
hoe wil je het dan omschrijven? smarties.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  donderdag 20 oktober 2005 @ 21:46:54 #300
19479 Mr.J
pi_31589017
Ga er niet meer serieus op in. Heb m'n best gedaan, maar of je nu echt zo simpel bent of alleen maar zo over komt? Zal wel een combi wezen van beide.

Maar ja, denk dat alles al gezegd is hierover. De anti AAS club heeft z'n (helaas niet onderbouwde) zegje gedaan, dus we kunnen weer verder met de orde van de dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')