Synthol is geen verslavend iets hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:24 schreef diep-in-de-war het volgende:
idd ik heb ook allemaal verhalen over die greg gelezen. hij heeft zelfs vastgezeten omdat ie spullen verkocht. toen moest ie afkicken van de syntol in de gevangenis.
Zodra jij mij vertelt waarom zo'n overdreven hoge inname noodzakelijk is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:37 schreef Mr.J het volgende:
Mag jij me vertellen hoe je op een dag aan pak'em beet 300gram eiwitten komt.
Is niet direct noodzakelijk. On cycle is 2,5gr per kg lichaamsgewicht echter geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:48 schreef phreaky_professor het volgende:
[..]
Zodra jij mij vertelt waarom zo'n overdreven hoge inname noodzakelijk is.
vreten jongen, zalm, eieren, pindakaas, kwark, ...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:37 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Mag jij me vertellen hoe je op een dag aan pak'em beet 300gram eiwitten komt.
misschien niet, maar steroids welquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:48 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Synthol is geen verslavend iets hoor.
Iig niet lichamelijk.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:24 schreef Del_Toro het volgende:
en syntholdorks zijn hetzelfde als juicers, kiezen beide de gemakkelijke weg
'k heb geen respect voor beide
denk je dat het enkel aan de roids ligt dat ronnie kampioen is? zo weinig zelfvertrouwen J?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:38 schreef Mr.J het volgende:
En dan wel foto's van Ronnie posten.
Ironisch, want Ronnie schijnt ook wel eens wat gebruikt te hebben.
Geen respect voor Ronnie dan hoor!
ja als je achternaam ruhl of federov isquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:22 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Het moet wel erg lekker leven zijn, alszijnde een simpel persoon.
Anyway, synthol en AAS gebruik hebben andere doelen. Synthol dat gebruikt wordt om een slechte spiergroep te compenseren is min of meer geaccepteerd in de prof. bb wereld. Synthol om zoveel mogelijk als een alien eruit te zien niet.
quote:Verder is de 'gemakkelijk weg van AAS gebruik' al lang en breed meerdere malen voorbij gekomen en het heeft weinig zin nog tijd te besteden aan natural kneusjes die zichzelf zoveel beter achten dan mensen die gebruiken.![]()
uhm last val geheugenverlies? ik zei toch al dat ik geen supplementen gebruikquote:Dus doe lekker je ding (maar laat dan ook de supplementen staan, want dat is ook een makkelijke weg) en misschien zie je ooit nog wel eens in dat er meer overeenkomsten dan verschillen zijn tussen mensen die geen AAS gebruiken en mensen die dat wel doen.
Maar hij gebruikt wel roids, en dat schijnt toch je stokpaardje te zijn of iemand in jou ogen jouw 'respect' (quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:11 schreef Del_Toro het volgende:
[..]
denk je dat het enkel aan de roids ligt dat ronnie kampioen is? zo weinig zelfvertrouwen J?
'k heb respect voor z'n discipline, z'n toewijding
Er zijn er wel meer hoor maar dat doet er niet toe.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:18 schreef Del_Toro het volgende:
[..]
ja als je achternaam ruhl of federov isen we weten waar die scoorde zaterdag
![]()
Niet de boel omdraaien kerel. Jij hebt last van eigendunk, jij vind jezelf als natural bodybuilder een soort ubermensch. Ieder z'n ding natuurlijk, maar niet wijzen naar anderen terwijl jij degene hier bent die zichzelf beter acht dan anderen.quote:
tja weer ne case van anabolenbilly met een te hoge eigendunk![]()
Grote jongen. Ook geen eiwitten en vitamines dus?quote:uhm last val geheugenverlies? ik zei toch al dat ik geen supplementen gebruik![]()
Ook daar kom ik zelden tot nooit aan. Maar goed; die hoeveelheden kunnen in de cut misschien nog wel uitmaken, omdat je dan niet het proteine-sparende effect van veel carbs hebt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:55 schreef Mr.J het volgende:
Normaal was het dacht ik 1,8 a 2gram.
Ik neem sinds kort ook een shake 's-ochtends, maar eigenlijk alleen omdat ik erg laag in mn eiwitten zat en vlees te duur is.quote:Blijft m'n punt staan dat eiwitsupplementatie mijn inziens vaak nodig is om tot die hoeveelheden te komen.
ik gebruik niet, maar heb net zoveel respect voor zowel naturals als gebruikers. Op voorwaarde dat ze het maximale uit hun lichaam proberen te halen. Ik heb dus GEEN respect voor mensen die AS gebruiken om slechte eet- en trainingsgewoonten te compenseren -- maar ook zeker GEEN respect voor naturals die gebruikers zwart maken om hun eigen impotentie te vergoeilijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:18 schreef Del_Toro het volgende:
tja weer ne case van anabolenbilly met een te hoge eigendunk![]()
[..]
True, in de cut dienen iig verhoudingsgewijs je eiwitten omhoog te gaan. Zeg maar gemiddeld 33/33/33 ipv de 30/50/20 'regel' in de bulk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:16 schreef phreaky_professor het volgende:
[..]
Ook daar kom ik zelden tot nooit aan. Maar goed; die hoeveelheden kunnen in de cut misschien nog wel uitmaken, omdat je dan niet het proteine-sparende effect van veel carbs hebt.
Ik heb toch het meest belang met eiwitsupplementatie bij je pwo shake. (Whey)eiwitten en dextrose direct na je training zorgen dat je lichaam snel vanuit een catabol naar een anabole situatie omslaat.quote:Ik neem sinds kort ook een shake 's-ochtends, maar eigenlijk alleen omdat ik erg laag in mn eiwitten zat en vlees te duur is.
quote:Timing of amino acid-carbohydrate ingestion alters anabolic response of muscle to resistance exercise.
Tipton KD, Rasmussen BB, Miller SL, Wolf SE, Owens-Stovall SK, Petrini BE, Wolfe RR.
Department of Surgery, University of Texas Medical Branch, Galveston, Texas 77550, USA. ktipton@utmb.edu
The present study was designed to determine whether consumption of an oral essential amino acid-carbohydrate supplement (EAC) before exercise results in a greater anabolic response than supplementation after resistance exercise. Six healthy human subjects participated in two trials in random order, PRE (EAC consumed immediately before exercise), and POST (EAC consumed immediately after exercise). A primed, continuous infusion of L-[ring-(2)H(5)]phenylalanine, femoral arteriovenous catheterization, and muscle biopsies from the vastus lateralis were used to determine phenylalanine concentrations, enrichments, and net uptake across the leg. Blood and muscle phenylalanine concentrations were increased by approximately 130% after drink consumption in both trials. Amino acid delivery to the leg was increased during exercise and remained elevated for the 2 h after exercise in both trials. Delivery of amino acids (amino acid concentration times blood flow) was significantly greater in PRE than in POST during the exercise bout and in the 1st h after exercise (P < 0.05). Total net phenylalanine uptake across the leg was greater (P = 0.0002) during PRE (209 +/- 42 mg) than during POST (81 +/- 19). Phenylalanine disappearance rate, an indicator of muscle protein synthesis from blood amino acids, increased after EAC consumption in both trials. These results indicate that the response of net muscle protein synthesis to consumption of an EAC solution immediately before resistance exercise is greater than that when the solution is consumed after exercise, primarily because of an increase in muscle protein synthesis as a result of increased delivery of amino acids to the leg.
... isocalorisch... et tu, Brute?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:21 schreef Mr.J het volgende:
True, in de cut dienen iig verhoudingsgewijs je eiwitten omhoog te gaan. Zeg maar gemiddeld 33/33/33 ipv de 30/50/20 'regel' in de bulk.
Zelf neem ik tijdens de training ongeveer 25-30 gram dextrose met water. Verder niets, eigenlijk. Zal het eens proberen gestructureerd te doen als ik op een plateau kom.quote:Ik heb toch het meest belang met eiwitsupplementatie bij je pwo shake. (Whey)eiwitten en dextrose direct na je training zorgen dat je lichaam snel vanuit een catabol naar een anabole situatie omslaat.
Nope, zit al een tijd lang op een schone 4500kcal. Als ik bijv. serieus wil gaan cutten (op 9%quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:29 schreef phreaky_professor het volgende:
[..]
... isocalorisch... et tu, Brute?![]()
En als je thuis komt ga je denk ik meteen wat eten. Waar haal je je eiwitten dan vandaan? Kwark, melk?quote:Zelf neem ik tijdens de training ongeveer 25-30 gram dextrose met water. Verder niets, eigenlijk. Zal het eens proberen gestructureerd te doen als ik op een plateau kom.
Ik heb nergens ervaring mee op dat gebied. Eetschema's zijn aan mij niet besteed. Hoewel ik nu een beetje probeer af te vallen (2-3 kg nog), dus wel globaal let op de weegschaal. Wat ik aan Kcal binnenkrijg, dat boeit me eigenlijk niet -- dus macronutrients tellen al helemaal niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:47 schreef Mr.J het volgende:
Nope, zit al een tijd lang op een schone 4500kcal. Als ik bijv. serieus wil gaan cutten (op 9%) dan zak ik in m'n totaal aantal kcal (vnl. koolhydraten droppen) plus dat ik de verhoudingen wat verander dus.
Stel ik zak zo'n 750kcal aan carbs, compenseer ik weer eea door eiwitten en vetten te verhogen zodat de verhoudingen wat beter worden en ik in totaal maar 500kcal zak qua inname.
Jij wel goede ervaring met isocalorisch bezig zijn?
Ik train thuis.quote:En als je thuis komt ga je denk ik meteen wat eten. Waar haal je je eiwitten dan vandaan? Kwark, melk?
je snapt het nog steeds niet, supllementen mogen alle sporters gebruiken. steroids en aanverwanten zijn illigaal en verboden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:22 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Het moet wel erg lekker leven zijn, alszijnde een simpel persoon.
Anyway, synthol en AAS gebruik hebben andere doelen. Synthol dat gebruikt wordt om een slechte spiergroep te compenseren is min of meer geaccepteerd in de prof. bb wereld. Synthol om zoveel mogelijk als een alien eruit te zien niet.
Verder is de 'gemakkelijk weg van AAS gebruik' al lang en breed meerdere malen voorbij gekomen en het heeft weinig zin nog tijd te besteden aan natural kneusjes die zichzelf zoveel beter achten dan mensen die gebruiken.![]()
Dus doe lekker je ding (maar laat dan ook de supplementen staan, want dat is ook een makkelijke weg) en misschien zie je ooit nog wel eens in dat er meer overeenkomsten dan verschillen zijn tussen mensen die geen AAS gebruiken en mensen die dat wel doen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:33 schreef boempa het volgende:
Ik heb even een vraag die jullie waarschijnlijk goed kunnen beantwoorden.
Stel, je kijkt naar 2 personen die beginnen op jonge leeftijd aan krachttraining.
Beiden hebben ongeveer dezelfde lichaamsbouw.
Is het dan mogelijk dat de een bijvoorbeeld een maximum heeft van zo'n 100 kilo met bankdrukken en de ander misschien wel 200 kilo aan kan na een x-aantal jaren zwaar trainen, of zijn die verschillen over het algemeen wat kleiner.
Aan de andere kant, zou het kunnen zijn dat de verschillen misschien zelfs wel groter zijn?
Oftewel, heeft ieder mens een bepaalde fysieke maximum waar je naartoe kan trainen, of maakt dat over het algemeen weinig uit?
Dit vraag ik mij al een tijdje af, en ik denk dat dit een geschikt topic is om dat te vragen.
Alvast bedankt.
PS: als er al grote verschillen zijn, dan neem ik aan dat die verschillen er in meerdere spiergroepen zijn?
ik denk dat die verschillen verwaarloosbaar zijn, zolang je maar goed eet, traint en je rust pakt moet er niet al te veel verschil in zitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:33 schreef boempa het volgende:
Stel, je kijkt naar 2 personen die beginnen op jonge leeftijd aan krachttraining.
Is het dan mogelijk dat de een bijvoorbeeld een maximum heeft van zo'n 100 kilo met bankdrukken en de ander misschien wel 200 kilo aan kan na een x-aantal jaren zwaar trainen, of zijn die verschillen over het algemeen wat kleiner.
Aan de andere kant, zou het kunnen zijn dat de verschillen misschien zelfs wel groter zijn?
Oftewel, heeft ieder mens een bepaalde fysieke maximum waar je naartoe kan trainen, of maakt dat over het algemeen weinig uit?
Dit vraag ik mij al een tijdje af, en ik denk dat dit een geschikt topic is om dat te vragen.
Alvast bedankt.
PS: als er al grote verschillen zijn, dan neem ik aan dat die verschillen er in meerdere spiergroepen zijn?
Denk dat jij iets niet snapt. Geeft niet, je hebt natuurlijk je reputatie hoog te houden wat dat niet snappen betreft.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:18 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
je snapt het nog steeds niet, supllementen mogen alle sporters gebruiken. steroids en aanverwanten zijn illigaal en verboden.
Je kunt (helaas) maar weinig zeggen over de potentie van mensen door alleen naar hun uiterlijk te kijken. Wat veel zwaarder telt zijn de dingen die je niet kan zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:33 schreef boempa het volgende:
Alvast bedankt.
Je bedoeld dat inhoudelijks er niets op in te brengen hebt?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:10 schreef diep-in-de-war het volgende:
je hoeft je zelf niet te verontschuldigen. i rest my case.
Genetica. Doe je helaas niets tegen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:31 schreef phreaky_professor het volgende:
Kortom: het kan inderdaad enorm schelen. Sommigen komen als stevige mannen de sportschool binnen en groeien nooit (zelfs niet met AS), anderen als schriele mannetjes en zijn binnen een paar jaar naturel 2x zo breed/sterk.
Ik op mijn manier ook wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:35 schreef phreaky_professor het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met mijn genen!
Vitaminesupplementen verbiedenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:08 schreef Mr.J het volgende:
[..]
.......
Even over een andere boeg, er waren plannen om creatine ooit te verbieden, netzoals die er nu zijn om in de toekomst de vitaminesupplementatie aan banden te leggen. Stel dat zou er doorheen komen, dan is extra vitamine B illegaal. Maakt dat bodybuilders die extra vit. B supp. blijven gebruiken ook meteen tot sporters die naar de eerder genoemde 'makkelijk weg' grijpen?
......
je snapt me niet/wil me niet snappen. misschien dat je dit voorbeeld begrijpt. met formule 1, als je dan een halve ronde afsnijd met je wagen, dan ben je ook sneller als de rest. maar dat word niet geaccepteerd zeg maar omdat je vals speelt. ooit wel is bij stil gestaan dat je hetzelfde doet. ik zeg niet dat je lui bent, maar als je natural traint zul je er toch echt vele malen meer moeite voor moeten doen om groot te worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:32 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Je bedoeld dat inhoudelijks er niets op in te brengen hebt?
Denk je dat je met AAS al groeit als je 2 vingers in de neus steekt ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:36 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
je snapt me niet/wil me niet snappen. misschien dat je dit voorbeeld begrijpt. met formule 1, als je dan een halve ronde afsnijd met je wagen, dan ben je ook sneller als de rest. maar dat word niet geaccepteerd zeg maar omdat je vals speelt. ooit wel is bij stil gestaan dat je hetzelfde doet. ik zeg niet dat je lui bent, maar als je natural traint zul je er toch echt vele malen meer moeite voor moeten doen om groot te worden.
Maar wanneer is iets afsnijden? AAS? PH's? Creatine? Vit. B capsule? Of misschien zelfs wel je voeding optimaliseren?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:36 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
je snapt me niet/wil me niet snappen. misschien dat je dit voorbeeld begrijpt. met formule 1, als je dan een halve ronde afsnijd met je wagen, dan ben je ook sneller als de rest. maar dat word niet geaccepteerd zeg maar omdat je vals speelt. ooit wel is bij stil gestaan dat je hetzelfde doet. ik zeg niet dat je lui bent, maar als je natural traint zul je er toch echt vele malen meer moeite voor moeten doen om groot te worden.
Anabole Androge Steroidsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:40 schreef boempa het volgende:
Wat bedoelen jullie eigenlijk met AAS?
Houdt dat in hulpmiddelen?
Overigens ben ik van mening dat mensen zelf mogen weten hoe ze trainen.
Ik gebruik supplementen in de hoop wat sneller te groeien, zodat ik mij zelfverzekerder voel.
Stel ik kan ooit redelijke gewichten aan, dan zal ik heus niet opkijken tegen mensen die net beginnen.
Ik train alleen voor mezelf, en ik kan goed opschieten met andere mensen, ongeacht of ze beginner of verder zijn.
Tja, het moet natuurlijk wel leuk blijven, je traint als het goed is voornamelijk ook voor je plezier.
tja je groeit niet in de gym, wat 90% vergeetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:54 schreef diep-in-de-war het volgende:
blabla natuurlijk groei je veel makkelijker. je ziet niet voor niks dat gastjes die voor geen meter trainen en niet groeien wel groeien als ze gaan gebruiken. ik zeg alleen dat het veel moeizamer gaat zonder te gebruiken.
Precies, in je rust herstelt je lichaam.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:13 schreef Del_Toro het volgende:
[..]
tja je groeit niet in de gym, wat 90% vergeet
Het is Androgene.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:08 schreef Del_Toro het volgende:
[..]
Anabole Androge Steroids
drugs eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |