carbs baby, eet es massa's fruit, melk, rijst, patatten, je zult wel groeienquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:50 schreef LedZep het volgende:
*vraag*
Ik doe sinds een half jaar aan krachttraining en zie al enig resultaat, maar ik kom geen gram aan. Trainer zei dat het mss lag aan een "tekort" aan eiwit maar ik eet genoeg aan eiwitten mijns inziens. Iemand een idee wat de oorzaak is? (Ik vind het raar dat er wel extra spierweefsel te zien is, maar geen gewichtstoename)
Waar hoor je dat dan bijvoorbeeld?quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:52 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
ik dacht ook dat het het beste was om met vruchtensap in te nemen. maar ik hoor zo veel verhalen dat dat achterhaald is enzo.
Door je maagzuurquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:46 schreef diep-in-de-war het volgende:
van lieden in de sportschool, soms wordt je er echt schijtziek van iedereen beweert andere dingen over alles in deze sport. hij zei dat als de creatine niet goed is opgelost de helft kapot gaat door je maagzuur.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:36 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Het is nu mooi rustig in de sportschool zo tijdens de ramadan![]()
Probeer anders een brinta zonder toegevoegde suikers.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:59 schreef LedZep het volgende:
Ik eet per dag:
ontbijt: 2 boterhammen, kiwi, brinta wake up
tussendoor: 2 boterhammen
middag: 4 boterhammen
tussendoor: koekje
warm: vlees/kip, normale hoeveelheid groente en aardappelen
avond: 3 boterhammen + appel
Lijkt me toch wel voldoende?
fruit, rijst, melk (drink es 10l verspreid over de dag)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:00 schreef Sloper het volgende:
Ik bulk btw al 3 maanden met 5500kcal per dag en slechts 3kg gewicht erbij. Toch maar een extra weightgain shake voor het slapen gaan. Ik MOET voor het einde van het jaar 90kg wegen anders ga ik geld verliezen
Gaba was dacht ik een soort neefje van GHB. Je zou er in theorie dieper van slapen. Diepere slaap = dus beter herstel ivm goede hormoonafgifte.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:58 schreef SynXteR het volgende:
Ik gebruik sinds een week aminozuren in capsules van 1500mg 4 tot 6 per dag(aanbevolen dosis).
ik wil nu ook GABA gaan gebruiken. heeft iemand hier ervaring mee?
als je water wilt ophouden ja, noten bevatten geen carbsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:42 schreef Vassili_Z het volgende:
Pinda's = de bomb voor massa
* Mr.J kijkt op z'n zakje amandelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:25 schreef Del_Toro het volgende:
[..]
als je water wilt ophouden ja, noten bevatten geen carbs
test propionate valt onder steroids, google maar es op, waarschijnlijk niet vrij te verkrijgenquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:57 schreef boempa het volgende:
WTF!
Check dit artikel eens, die gast ziet er echt niet normaal uit;
Greg Valentino:
http://www.t-nation.com/readTopic.do;jsessionid=5FFD3990118BC18E49AC513C19F3B9DA.hydra?id=460345&pageNo=-1#bottom
En wat is propionate eigenlijk, verkopen ze dat ook in Nederlandse webshops?
Klinkt iig. interessant, zolang je niet kaal wordt zoals hem (of moet je dat perse combineren met testosteron-supplementen?).
[MIJN MENING]quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:34 schreef boempa het volgende:
Ik heb net gelijk maar 2x7 flesjes Yakult+een zooi liga milkbreak voor na krachttrainingen gekocht, wanneer kan ik het beste die Yakult innemen?
's avonds lijkt me het beste, als je er slaperig van wordt, maar ik weet niet of dat spul dan deels in vet wordt omgezet ivm. de verlaagde metabolisme 's nachts, wat vinden jullie?
(ps. Liga Milkbreak vond ik een redelijke keuze omdat energy bars nogal duur zijn, en ik ben nog een rookie vwb. krachttraining).
Edit:
Bijna vergeten, ik heb ook wat danish blue schimmelkaas gekocht en havermoutpap.
De schimmelkaas omdat dat een hele goede vorm van kaas zou moeten zijn, en havermoutpap omdat dat een basisvoeding zou zijn voor (beginnende) krachtsporters.
Daarnaast zit er in Nesquik weer foliumzuur wat ook goed zou zijn, en ik denk dat dat dus icm. halfvolle (?) melk een goede basis is.
Maargoed, ik kan best slecht geinformeerd zijn wat dat betrefd, dus misschien kunnen jullie mij nog op de goede weg helpen, nogmaals alvast bedankt.
niet haatenquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:24 schreef diep-in-de-war het volgende:
die gast heeft kankergezwellen op plaatsen waar spieren horen te zitten :-/
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:27 schreef LedZep het volgende:
Volkoren Boterhammen met pindakaas...genoeg koolhydraten en eiwitten voor iedereen!
Greg en al die andere synthol mongolen hebben niets, maar dan ook niets met bodybuilding te maken. Ze worden uitgekotst door de hele community.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:57 schreef boempa het volgende:
WTF!
Check dit artikel eens, die gast ziet er echt niet normaal uit;
Greg Valentino:
http://www.t-nation.com/readTopic.do;jsessionid=5FFD3990118BC18E49AC513C19F3B9DA.hydra?id=460345&pageNo=-1#bottom
En wat is propionate eigenlijk, verkopen ze dat ook in Nederlandse webshops?
Klinkt iig. interessant, zolang je niet kaal wordt zoals hem (of moet je dat perse combineren met testosteron-supplementen?).
Mag jij me vertellen hoe je op een dag aan pak'em beet 300gram eiwitten komt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:13 schreef Del_Toro het volgende:
[..]
je eiwitten en vitaminen kun je perfect uit voeding halen
Ie wil vast 'n zeker boer word'n. En schaotser!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:02 schreef LedZep het volgende:
300 gram eiwit = 25-35 (volkoren) boterhammen pindakaas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |