Ik zou toch zweren dat ik ooit posts heb zien voorbij vliegen van iemand met een username met daarin een M, een 6, een D, een A en een 4 met betrekking tot dit onderwerp!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef Dead-Doll het volgende:
Dead-Doll
liefquote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef GoLLeM het volgende:
Kei. Wat?
Link! Nu!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik ooit posts heb zien voorbij vliegen van iemand met een username met daarin een M, een 6, een D, een A en een 4 met betrekking tot dit onderwerp!
en bedankt he ik krijg spontaan kramp in men ruggewervelquote:Op donderdag 8 september 2005 22:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik ooit posts heb zien voorbij vliegen van iemand met een username met daarin een M, een 6, een D, een A en een 4 met betrekking tot dit onderwerp!
dat uw vingers u naar een hemelsch hoogtepunt mogen brengenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:27 schreef Dead-Doll het volgende:
Hey maar ik ga even masturberen..
Dahag!.
Oh toen, ja. Gatverdamme.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:28 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Daar was ik bij. In BeF.
Dat jullie deden alsof hij de papa was.
Hmm, ik zie niks. Dat zijn gewoon je eigen typo's die je projecteerd op mijn postsquote:Op donderdag 8 september 2005 22:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
mischien een beetje lullig om te zeggen maar je hebt enkele spelfouten gemaakt
Geil!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:27 schreef Dead-Doll het volgende:
Hey maar ik ga even masturberen..
Dahag!.
volgens mij heeft de zeelucht je hersenen een beetje aangetastquote:Op donderdag 8 september 2005 22:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, ik zie niks. Dat zijn gewoon je eigen typo's die je projecteerd op mijn posts
Zeequote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
volgens mij heeft de zeelucht je hersenen een beetje aangetast![]()
en ach ik heb der toch al vaker op cam gezien dusquote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan zou het hier ook veel te druk worden
Neh, had gewoon zin in om dat te zeggen.quote:
dat mag waarde heerquote:Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Neh, had gewoon zin in om dat te zeggen.
* zietquote:Op donderdag 8 september 2005 23:07 schreef cerror het volgende:
Zie Knights of the old republic 2 even op mijn schijf te heerschen.
hij zou nog meer heerschen als ie ook op mijn schijf zou staanquote:Op donderdag 8 september 2005 23:07 schreef cerror het volgende:
Zie Knights of the old republic 2 even op mijn schijf te heerschen.
Whehe, dat is je ook voor het laatst gebeurd gisterenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:45 schreef coz het volgende:
* coz nog even bezig
mijn pa ... ik doe nu het alarm erop ...dus als je een biertje wilt
* goed idee pa
dan zal ik er nu maar een pakkenproost
Alinea's men!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef coz het volgende:
*mental note* in onz kortere teksten posten![]()
Hij loopt als een tiet hier!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
hij zou nog meer heerschen als ie ook op mijn schijf zou staan
Met wie?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
Zojuist een heerlijke sherry gedronken op een terrasje..![]()
Met Nina!quote:
Stoere muskulierte studenten checken zeker!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met Nina!
Studentjes kijken!Over sommige mensen praten..
Schwitzende muskulierte Studenten!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Stoere muskulierte studenten checken zeker!
Welke mensen?
Dan had ik mee moeten gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Schwitzende muskulierte Studenten!!![]()
Waren alleen veel te veel meiden..
Ohhh.. allerlei mensen...What's new enzo..
Nou inderdaad!quote:
Waar ging het over dan? Lush?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou inderdaad!Alleen had jij het gespreksonderwerp wat minder gevonden..
Natuurlijk niet! We gaan toch niet over zeepjes roddelen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:44 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Waar ging het over dan? Lush?
Ah zo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! We gaan toch niet over zeepjes roddelen!
Jongens, dat was wat de klok sloeg!
Dat zeg ik..quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:49 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ah zo...
Wat voor jongens? toch geen negers hé?!
Duits voor zwetendquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:51 schreef coz het volgende:
schwitsend
lush
te veel meiden
wat zijn dat voor dingen ??
Zitten die vriendinnen van jou op fok?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zeg ik..
Tja jongens.. van die vrouwen, maar dan tja.. mannen he...
We hebben het zelfs over een aantal fokkers gehad...
gehate medium?
Neenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:53 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zitten die vriendinnen van jou op fok?
Wat heeft zij daaraan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neen![]()
Nou ja.. Lotte wel..
Ze vroeg of ik de 7e (oktober) wat te doen had![]()
Moest ik wel even uitleggen natuurlijk..
En wie er allemaal komen![]()
En of daar nog leuke jongens bij zaten..
Houd je bek! Je bent zelf een halve mof!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:56 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wat heeft zij daaraan?
Zij heeft toch met die rotmof?
Dat is waarquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Houd je bek! Je bent zelf een halve mof!
Nee, ik zat met een andere vriendin.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:00 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Dat is waar1/8e dan!
En die heet ook lotte?
Is nina heet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
[afbeelding] Sommige moffen zijn wel aardig..Nee Nina heet ze!
Nina is grieks.. wee je gebeente als je daar een grap over maaktquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:02 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Is nina heet?
En KS, wie heeft stunts niet?
ik had hem nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:02 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Is nina heet?
En KS, wie heeft stunts niet?
Griekse vrouwen zijn mjam... denk ik... geen idee....quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nina is grieks.. wee je gebeente als je daar een grap over maakt![]()
Tof wijf!
wat voor grap zou je daar over kunnen maken danquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nina is grieks.. wee je gebeente als je daar een grap over maakt![]()
Tof wijf!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:04 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Griekse vrouwen zijn mjam... denk ik... geen idee....
En zo doms ben ik niet daarachteren boven!
iew , duits zweetquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Duits voor zwetend
Zeep
In Maastricht
jamaar ,jamaarquote:
Ai viel joe ar gettin sik..quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:08 schreef Duncan-Death het volgende:
Ai viel love bietwien coz ant janetje.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:09 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jamaar ,jamaar![]()
ik mag me niet verslapen , moet er echt op tijd uit![]()
morgen ff paar dingen regelen , krijg ander huis , met tuin![]()
nou die paulusquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoidoei
en owja je ziet er erg lekker uit in bikini
ja ik ga 250 mtr verderop wonenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:09 schreef killswitch het volgende:
[..]ga je verhuizen ja, en tuin is relaxd
tis gewoon een stoere fotoquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:10 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou die paulus![]()
reacties vallen me trouwens toch nog 200% mee![]()
ik zag die foto , dacht shittttt nou gaan we t krijgen![]()
maar thx iig![]()
wel makkelijk met verhuisen danquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ik ga 250 mtr verderop wonen
zit nu op een bovenhuis en das toch niks hoor met die kids
klein kutbalkonnetje en buitenspelen kan hier ook niet echt en daar is een pleintje speeltuintje enz![]()
*voorhoofd voelt..quote:
ja of juist nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
wel makkelijk met verhuisen dan
trusten donna en sweet dreamsquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja of juist niet
mja , ik ga lekker naar bed nu
word helemaal leip van die reclame trouwens , "geile gids punt enellllll![]()
hebben we je goedkeuring ja?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:16 schreef 9christensen het volgende:
prrrrrrrrrrrrima prima zoooooooow
Neuh, gewoon even een relletje schoppen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
haha voel je je aangevallen ja?
Dan moet je toch echt van betere huize komen!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:19 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Neuh, gewoon even een relletje schoppen.
Neen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt van betere huize komen!!
Probeer het eens goed!
schop jezelf eens naar msn
Hoezo?!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:21 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Neen.
Nergens zin in vandaag... ik heb een pechdag.
noem je dat een relletjequote:Op vrijdag 9 september 2005 01:19 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Neuh, gewoon even een relletje schoppen.
Ik zocht een kleine uitweg.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
noem je dat een relletje
damn je bent het wel verleerd dan hoor
okey das echt een pech dag iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:25 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik zocht een kleine uitweg.
Maar anyway... alles doet me pijn want ik ben 2 keer gevallen en mijn pink is gekneusd plus een ingegroeide teennagel![]()
Een heul beetje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
okey das echt een pech dag idd
maar zelfs dat topic van BS over die vallende vrouwen heeft je humeur niet omhoog gekregen?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:25 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik zocht een kleine uitweg.
Maar anyway... alles doet me pijn want ik ben 2 keer gevallen en mijn pink is gekneusd plus een ingegroeide teennagel![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:29 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Inderdaad au.
En ik heb per ongeluk mijn zusje geslagen.... en hard
Zij deed namelijk een deur open waar ik achter stond.
en je stond in adamskostuum?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:29 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Inderdaad au.
En ik heb per ongeluk mijn zusje geslagen.... en hard
Zij deed namelijk een deur open waar ik achter stond.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:32 schreef Duncan-Death het volgende:
Als iemand mij pijn doet.
Soms dan... euh word ik euh... link .
Vooral als de deur openzwiept en die ingegroeide teennagel schept![]()
![]()
ah zoquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:32 schreef Duncan-Death het volgende:
Als iemand mij pijn doet.
Soms dan... euh word ik euh... link .
Vooral als de deur openzwiept en die ingegroeide teennagel schept![]()
![]()
Ieder mens heeft 2 kantenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:33 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
![]()
maar goed dat ik je geen pijn heb gedaan
So I noticed..quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:36 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ieder mens heeft 2 kanten
Een instinctieve en die andere
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:37 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik heb hier nu 3 films die ik nog steeds moet zien.. misschien wel meer...
Lang leve bittorrent
Ik heb nu (die ik nog moet zien)quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:37 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik heb hier geen enkele film die ik nog wil zien.. ik ben film-loos
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:39 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik heb nu (die ik nog moet zien)
- Red eye
- Shark Tale
- Bewitched
- The 40 year old virgin
- The ring 2
- Skeleton Key
- Sky High
Vandaag Wedding Crashers gezien,.....toffe film!
Tja.. het is warm, en telkens hetzelfde.. maar om nou te zeggen dat het weer saai is.. Neuh..quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:49 schreef Duncan-Death het volgende:
Wat is het weer saai.
Heb jij vermaak dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. het is warm, en telkens hetzelfde.. maar om nou te zeggen dat het weer saai is.. Neuh..
Ja natuurlijk!quote:
*vermaak doorgeeft..quote:
Ik al helemaal niet mijn muziekkeuzequote:Op vrijdag 9 september 2005 02:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
*vermaak doorgeeft..ik moet geen muziek luisteren als ik in een blije springbui ben..
*rondjes om D-D heen springt...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:01 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik al helemaal niet mijn muziekkeuze
*achter D-D gaat staan, op schouder tikt en in zij prikt..quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:03 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Terrut, mij een beetje pesten!
Dat vraagt om een tackle!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
*achter D-D gaat staan, op schouder tikt en in zij prikt..
*verder gaat met rondjes springen om D-D
Neuh... *prik prik prik...quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh... *prik prik prik...
Hehehehe..
*rent..
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:07 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]* Duncan-Death rent achter janet aan en prikt terug!
quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]* Duncan-Death staat verbaasd!
Volgens mij lok je het gewoon uit dame!
Jazeker! Op wie zet jij in?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
Dit is het c D-D vs Janetje topic?
quote:
Zonder een moment na te denken op Janetjequote:
Dat word verdienen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zonder een moment na te denken op Janetje
Neuh jochie, je word verbaal helemaal afgemaakt door haarquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zonder een moment na te denken op Janetje
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neuh jochie, je word verbaal helemaal afgemaakt door haar![]()
Ja, fysiek win ik het nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neuh jochie, je word verbaal helemaal afgemaakt door haar![]()
Ik iigquote:
quote:
Ik iigquote:
quote:
Hier is fysiek niet nodigquote:
Geloof het of niet, maar ik heb af en toe best een grote bek jongen...quote:
Tegen mijn logica zijn weinig bestand.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik heb af en toe best een grote bek jongen...
Dat jullie elkaar lief vinden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:22 schreef Duncan-Death het volgende:
PS heeft nog steeds geen flauw benul.
quote:
Dat zeg ikquote:
Wie ik ben... maar dat moet je wel doorhebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat jullie elkaar lief vinden?
Kijk eens naar mijn eerste postquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wie ik ben... maar dat moet je wel doorhebben
Hahaha.. dus mijnheer heeft practisch altijd gelijk? whehehe.. das een goeie...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:23 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Tegen mijn logica zijn weinig bestand.
Tenzij ik echt ongelijk heb... maar dat gebeurt zelden.
quote:
Dat kleine c plus streepje zag ik niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn eerste post
Nou ja, niet echt mijn eerste postquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn eerste post
met deze ava zekerquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wie dat niet doorheeft heeft echt een blinddoek omquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Als ik ergens achter sta weet ik vaak zeker dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. dus mijnheer heeft practisch altijd gelijk? whehehe.. das een goeie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |