Ik zou toch zweren dat ik ooit posts heb zien voorbij vliegen van iemand met een username met daarin een M, een 6, een D, een A en een 4 met betrekking tot dit onderwerp!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef Dead-Doll het volgende:
Dead-Doll
liefquote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef GoLLeM het volgende:
Kei. Wat?
Link! Nu!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik ooit posts heb zien voorbij vliegen van iemand met een username met daarin een M, een 6, een D, een A en een 4 met betrekking tot dit onderwerp!
en bedankt he ik krijg spontaan kramp in men ruggewervelquote:Op donderdag 8 september 2005 22:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik ooit posts heb zien voorbij vliegen van iemand met een username met daarin een M, een 6, een D, een A en een 4 met betrekking tot dit onderwerp!
dat uw vingers u naar een hemelsch hoogtepunt mogen brengenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:27 schreef Dead-Doll het volgende:
Hey maar ik ga even masturberen..
Dahag!.
Oh toen, ja. Gatverdamme.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:28 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Daar was ik bij. In BeF.
Dat jullie deden alsof hij de papa was.
Hmm, ik zie niks. Dat zijn gewoon je eigen typo's die je projecteerd op mijn postsquote:Op donderdag 8 september 2005 22:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
mischien een beetje lullig om te zeggen maar je hebt enkele spelfouten gemaakt
Geil!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:27 schreef Dead-Doll het volgende:
Hey maar ik ga even masturberen..
Dahag!.
volgens mij heeft de zeelucht je hersenen een beetje aangetastquote:Op donderdag 8 september 2005 22:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, ik zie niks. Dat zijn gewoon je eigen typo's die je projecteerd op mijn posts
Zeequote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
volgens mij heeft de zeelucht je hersenen een beetje aangetast![]()
en ach ik heb der toch al vaker op cam gezien dusquote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan zou het hier ook veel te druk worden
Neh, had gewoon zin in om dat te zeggen.quote:
dat mag waarde heerquote:Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Neh, had gewoon zin in om dat te zeggen.
* zietquote:Op donderdag 8 september 2005 23:07 schreef cerror het volgende:
Zie Knights of the old republic 2 even op mijn schijf te heerschen.
hij zou nog meer heerschen als ie ook op mijn schijf zou staanquote:Op donderdag 8 september 2005 23:07 schreef cerror het volgende:
Zie Knights of the old republic 2 even op mijn schijf te heerschen.
Whehe, dat is je ook voor het laatst gebeurd gisterenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:45 schreef coz het volgende:
* coz nog even bezig
mijn pa ... ik doe nu het alarm erop ...dus als je een biertje wilt
* goed idee pa
dan zal ik er nu maar een pakkenproost
Alinea's men!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef coz het volgende:
*mental note* in onz kortere teksten posten![]()
Hij loopt als een tiet hier!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
hij zou nog meer heerschen als ie ook op mijn schijf zou staan
Met wie?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
Zojuist een heerlijke sherry gedronken op een terrasje..![]()
Met Nina!quote:
Stoere muskulierte studenten checken zeker!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met Nina!
Studentjes kijken!Over sommige mensen praten..
Schwitzende muskulierte Studenten!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Stoere muskulierte studenten checken zeker!
Welke mensen?
Dan had ik mee moeten gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Schwitzende muskulierte Studenten!!![]()
Waren alleen veel te veel meiden..
Ohhh.. allerlei mensen...What's new enzo..
Nou inderdaad!quote:
Waar ging het over dan? Lush?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou inderdaad!Alleen had jij het gespreksonderwerp wat minder gevonden..
Natuurlijk niet! We gaan toch niet over zeepjes roddelen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:44 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Waar ging het over dan? Lush?
Ah zo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! We gaan toch niet over zeepjes roddelen!
Jongens, dat was wat de klok sloeg!
Dat zeg ik..quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:49 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ah zo...
Wat voor jongens? toch geen negers hé?!
Duits voor zwetendquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:51 schreef coz het volgende:
schwitsend
lush
te veel meiden
wat zijn dat voor dingen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |