So do I, my friend. So do I.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan kijk ik met veel vreugde uit naar dit tieten festijn dat u voor mij gaat regelen schone dame
Ja prachtig hè?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat kan het leven toch mooi zijn
vleesch van vrouwmenschen is het heerlijckste vleesch wat mijn tong ooit heeft mogen strelenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:15 schreef rompompom het volgende:
Het zijn beide welsmakende bommetjes van vrouwelijk hormoon [afbeelding]
en de lucht groenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja prachtig hè?
En het gras is blauw.
Wat formuleert u dat toch práchtig, mijnheer! Mijn onderbuik wordt nu overvloed door een innig tintelgevoel.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
vleesch van vrouwmenschen is het heerlijckste vleesch wat mijn tong ooit heeft mogen strelen
Eenschquote:Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
vleesch van vrouwmenschen is het heerlijckste vleesch wat mijn tong ooit heeft mogen strelen
Klein Orkestquote:
wat als ik zou zeggen dat ik dat tintel gevoel vele malen lekkerder zou kunnen makenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:27 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wat formuleert u dat toch práchtig, mijnheer! Mijn onderbuik wordt nu overvloed door een innig tintelgevoel..
Daarmee heeft u dat streven reeds waargemaakt.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat als ik zou zeggen dat ik dat tintel gevoel vele malen lekkerder zou kunnen maken![]()
en dan ben ik nog niet eensch in de buurt geweescht van al uw vrouwelijcke heerlijckhedenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Daarmee heeft u dat streven reeds waargemaakt.
Dan wil ik u graag uitnodigen om eens langs te hupsen wanneer de tijd daar is, mijnheer.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
en dan ben ik nog niet eensch in de buurt geweescht van al uw vrouwelijcke heerlijckheden
hoe durft u deze innige conversatie zo bruut te verstoren door de naam van dat heerlijcke goudgele vocht zo boers en lomp door deze ruimte te schreeuwenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef renz0r het volgende:
BIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!
dit aanbod laat ik mij zeker niet ontschieten, schone jonkvrouwequote:Op donderdag 8 september 2005 21:35 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dan wil ik u graag uitnodigen om eens langs te hupsen wanneer de tijd daar is, mijnheer.
Tevens met enen in plaats van de gebruikelijke uitroeptekens.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoe durft u deze innige conversatie zo bruut te verstoren door de naam van dat heerlijcke goudgele vocht zo boers en lomp door deze ruimte te schreeuwen
Het is een poging om de keten van overheersend sombere kleuren in avatars te doorbreken. Ik vind het goed geluktquote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan paint denken als ik mijn blik laat vallen op uw vernieuwde avatar.
dat zulke barbaarse figuren uberhoubt toegelaten worden op dit alleraardigste forumquote:Op donderdag 8 september 2005 21:37 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Tevens met enen in plaats van de gebruikelijke uitroeptekens.
paint heerscht de pannen van het dakquote:Op donderdag 8 september 2005 21:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is een poging om de keten van overheersend sombere kleuren in avatars te doorbreken. Ik vind het goed gelukt
En paint is tof
Ik zal blijven wachten, tot het moment waarop ik van vreugde word vervuld door uw komst. (Ja, zie die maar figuurlijk.)quote:Op donderdag 8 september 2005 21:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
dit aanbod laat ik mij zeker niet ontschieten, schone jonkvrouwe
ik kan niet wachten tot uw hemelse klanken mijn trommelvliezen strelenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:38 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik zal blijven wachten, tot het moment waarop ik van vreugde word vervuld door uw komst. (Ja, zie die maar figuurlijk.)
En ik zal vanuit mijn slaapkamerraam naar buiten staren en hoge lofliederen zingen met mijn prachtige vrouwenzangstem.
Eens, mijn lief, zullen wij samensmelten. Op alle mogelijke manieren.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot uw hemelse klanken mijn trommelvliezen strelen
* vuurtje stooktquote:Op donderdag 8 september 2005 21:43 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Eens, mijn lief, zullen wij samensmelten. Op alle mogelijke manieren.
om nooit meer uit deze innige samensmelting los te komenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:43 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Eens, mijn lief, zullen wij samensmelten. Op alle mogelijke manieren.
het vuur dat in dead-dols en mijn hart brand zal genoeg zijn om ons bijden tot in de eeuwigheid te verwarmenquote:
Práchtig, werkelijkwaar.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
het vuur dat in dead-dols en mijn hart brand zal genoeg zijn om ons bijden tot in de eeuwigheid te verwarmen
Dat heb ik reeds opgemerkt.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
uw oneindige schoonheid maakt de poëet in mij los
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
het vuur dat in dead-dols en mijn hart brand zal genoeg zijn om ons bijden tot in de eeuwigheid te verwarmen
Hij dacht vast kom, laat ik eens wat zonnige sfeer in deze kille liefdesteksten brengen.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
vanwaar deze hawayaanse begroeting
kille liefdes tekstenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:05 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Hij dacht vast kom, laat ik eens wat zonnige sfeer in deze kille liefdesteksten brengen.
welke onverlaat had dan het lef om onze liefdesverklaringen zo de grond in te borenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:08 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ík degene was die er op deze manier over dacht.
jaja ik weet hetquote:Op donderdag 8 september 2005 22:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat had ik 'm ook al toevertrouwd ja
En dan ook nog dead-doll met één 'l' schrijven
En dad iz hut enigzte wad teld!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
jaja ik weet het
maar dat doet niets af aan mijn liefde voor dead-doll
wij zijn al heel wat stadia verder dan flirten hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 22:17 schreef GoLLeM het volgende:
maareh, jij was toch zwanger DD? Dan mag je niet met andere jongetjes flirten
mischien een beetje lullig om te zeggen maar je hebt enkele spelfouten gemaaktquote:Op donderdag 8 september 2005 22:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dad iz hut enigzte wad teld!
Zolang ik nog zwanger ben, geniet ik ervan. Als ik straks een koter heb rond hupsen kan het niet meer, hè?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:17 schreef GoLLeM het volgende:
maareh, jij was toch zwanger DD? Dan mag je niet met andere jongetjes flirten
wie is trouwens de vader van deze koter ?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:19 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zolang ik nog zwanger ben, geniet ik ervan. Als ik straks een koter heb rond hupsen kan het niet meer, hè?
Ah, zo.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:19 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zolang ik nog zwanger ben, geniet ik ervan. Als ik straks een koter heb rond hupsen kan het niet meer, hè?
Dit wordt de afknapper van de eeuwquote:Op donderdag 8 september 2005 22:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
wie is trouwens de vader van deze koter ?
Ik zou toch zweren dat ik ooit posts heb zien voorbij vliegen van iemand met een username met daarin een M, een 6, een D, een A en een 4 met betrekking tot dit onderwerp!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef Dead-Doll het volgende:
Dead-Doll
liefquote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef GoLLeM het volgende:
Kei. Wat?
Link! Nu!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik ooit posts heb zien voorbij vliegen van iemand met een username met daarin een M, een 6, een D, een A en een 4 met betrekking tot dit onderwerp!
en bedankt he ik krijg spontaan kramp in men ruggewervelquote:Op donderdag 8 september 2005 22:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik ooit posts heb zien voorbij vliegen van iemand met een username met daarin een M, een 6, een D, een A en een 4 met betrekking tot dit onderwerp!
dat uw vingers u naar een hemelsch hoogtepunt mogen brengenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:27 schreef Dead-Doll het volgende:
Hey maar ik ga even masturberen..
Dahag!.
Oh toen, ja. Gatverdamme.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:28 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Daar was ik bij. In BeF.
Dat jullie deden alsof hij de papa was.
Hmm, ik zie niks. Dat zijn gewoon je eigen typo's die je projecteerd op mijn postsquote:Op donderdag 8 september 2005 22:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
mischien een beetje lullig om te zeggen maar je hebt enkele spelfouten gemaakt
Geil!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:27 schreef Dead-Doll het volgende:
Hey maar ik ga even masturberen..
Dahag!.
volgens mij heeft de zeelucht je hersenen een beetje aangetastquote:Op donderdag 8 september 2005 22:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, ik zie niks. Dat zijn gewoon je eigen typo's die je projecteerd op mijn posts
Zeequote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
volgens mij heeft de zeelucht je hersenen een beetje aangetast![]()
en ach ik heb der toch al vaker op cam gezien dusquote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan zou het hier ook veel te druk worden
Neh, had gewoon zin in om dat te zeggen.quote:
dat mag waarde heerquote:Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Neh, had gewoon zin in om dat te zeggen.
* zietquote:Op donderdag 8 september 2005 23:07 schreef cerror het volgende:
Zie Knights of the old republic 2 even op mijn schijf te heerschen.
hij zou nog meer heerschen als ie ook op mijn schijf zou staanquote:Op donderdag 8 september 2005 23:07 schreef cerror het volgende:
Zie Knights of the old republic 2 even op mijn schijf te heerschen.
Whehe, dat is je ook voor het laatst gebeurd gisterenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:45 schreef coz het volgende:
* coz nog even bezig
mijn pa ... ik doe nu het alarm erop ...dus als je een biertje wilt
* goed idee pa
dan zal ik er nu maar een pakkenproost
Alinea's men!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef coz het volgende:
*mental note* in onz kortere teksten posten![]()
Hij loopt als een tiet hier!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
hij zou nog meer heerschen als ie ook op mijn schijf zou staan
Met wie?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
Zojuist een heerlijke sherry gedronken op een terrasje..![]()
Met Nina!quote:
Stoere muskulierte studenten checken zeker!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met Nina!
Studentjes kijken!Over sommige mensen praten..
Schwitzende muskulierte Studenten!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Stoere muskulierte studenten checken zeker!
Welke mensen?
Dan had ik mee moeten gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Schwitzende muskulierte Studenten!!![]()
Waren alleen veel te veel meiden..
Ohhh.. allerlei mensen...What's new enzo..
Nou inderdaad!quote:
Waar ging het over dan? Lush?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou inderdaad!Alleen had jij het gespreksonderwerp wat minder gevonden..
Natuurlijk niet! We gaan toch niet over zeepjes roddelen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:44 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Waar ging het over dan? Lush?
Ah zo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! We gaan toch niet over zeepjes roddelen!
Jongens, dat was wat de klok sloeg!
Dat zeg ik..quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:49 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ah zo...
Wat voor jongens? toch geen negers hé?!
Duits voor zwetendquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:51 schreef coz het volgende:
schwitsend
lush
te veel meiden
wat zijn dat voor dingen ??
Zitten die vriendinnen van jou op fok?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zeg ik..
Tja jongens.. van die vrouwen, maar dan tja.. mannen he...
We hebben het zelfs over een aantal fokkers gehad...
gehate medium?
Neenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:53 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zitten die vriendinnen van jou op fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |