So I noticed..quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:36 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ieder mens heeft 2 kanten
Een instinctieve en die andere
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:37 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik heb hier nu 3 films die ik nog steeds moet zien.. misschien wel meer...
Lang leve bittorrent
Ik heb nu (die ik nog moet zien)quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:37 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik heb hier geen enkele film die ik nog wil zien.. ik ben film-loos
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:39 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik heb nu (die ik nog moet zien)
- Red eye
- Shark Tale
- Bewitched
- The 40 year old virgin
- The ring 2
- Skeleton Key
- Sky High
Vandaag Wedding Crashers gezien,.....toffe film!
Tja.. het is warm, en telkens hetzelfde.. maar om nou te zeggen dat het weer saai is.. Neuh..quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:49 schreef Duncan-Death het volgende:
Wat is het weer saai.
Heb jij vermaak dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. het is warm, en telkens hetzelfde.. maar om nou te zeggen dat het weer saai is.. Neuh..
Ja natuurlijk!quote:
*vermaak doorgeeft..quote:
Ik al helemaal niet mijn muziekkeuzequote:Op vrijdag 9 september 2005 02:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
*vermaak doorgeeft..ik moet geen muziek luisteren als ik in een blije springbui ben..
*rondjes om D-D heen springt...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:01 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik al helemaal niet mijn muziekkeuze
*achter D-D gaat staan, op schouder tikt en in zij prikt..quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:03 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Terrut, mij een beetje pesten!
Dat vraagt om een tackle!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
*achter D-D gaat staan, op schouder tikt en in zij prikt..
*verder gaat met rondjes springen om D-D
Neuh... *prik prik prik...quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh... *prik prik prik...
Hehehehe..
*rent..
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:07 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]* Duncan-Death rent achter janet aan en prikt terug!
quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]* Duncan-Death staat verbaasd!
Volgens mij lok je het gewoon uit dame!
Jazeker! Op wie zet jij in?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
Dit is het c D-D vs Janetje topic?
quote:
Zonder een moment na te denken op Janetjequote:
Dat word verdienen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zonder een moment na te denken op Janetje
Neuh jochie, je word verbaal helemaal afgemaakt door haarquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zonder een moment na te denken op Janetje
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neuh jochie, je word verbaal helemaal afgemaakt door haar![]()
Ja, fysiek win ik het nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neuh jochie, je word verbaal helemaal afgemaakt door haar![]()
Ik iigquote:
quote:
Ik iigquote:
quote:
Hier is fysiek niet nodigquote:
Geloof het of niet, maar ik heb af en toe best een grote bek jongen...quote:
Tegen mijn logica zijn weinig bestand.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik heb af en toe best een grote bek jongen...
Dat jullie elkaar lief vinden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:22 schreef Duncan-Death het volgende:
PS heeft nog steeds geen flauw benul.
quote:
Dat zeg ikquote:
Wie ik ben... maar dat moet je wel doorhebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat jullie elkaar lief vinden?
Kijk eens naar mijn eerste postquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wie ik ben... maar dat moet je wel doorhebben
Hahaha.. dus mijnheer heeft practisch altijd gelijk? whehehe.. das een goeie...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:23 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Tegen mijn logica zijn weinig bestand.
Tenzij ik echt ongelijk heb... maar dat gebeurt zelden.
quote:
Dat kleine c plus streepje zag ik niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn eerste post
Nou ja, niet echt mijn eerste postquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn eerste post
met deze ava zekerquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wie dat niet doorheeft heeft echt een blinddoek omquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Als ik ergens achter sta weet ik vaak zeker dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. dus mijnheer heeft practisch altijd gelijk? whehehe.. das een goeie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |