Done.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:17 schreef freako het volgende:
Nep-relschoppers schoppen oefening in de war
Wil de mod van dienst even de topictitel aanpassen? Het topic heeft niets met woordenboeken van doen.
Zou je hier niet liever met wat kunstenaars over babbelen... Bijvoorbeeld in TTK.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:46 schreef McCarthy het volgende:
Andere verdeling cultuursubsidies
kickje POL aub
Mergeverzoek gedaan.quote:Op maandag 19 september 2005 13:32 schreef freako het volgende:
Rutte: zware sanctie op overschrijven scriptie.
Plagiëren? Dan niet afstuderen!
Zelfde onderwerp, de bovenste is de oudste.
Gedaan.quote:Op maandag 19 september 2005 16:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Meisje vermist op Aruba #7 - Stilte voor de storm?
Kan een mod hier #7 van maken in plaats van #&.
Alvast bedankt voor de moeite.
Laat maar luie hondenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef Drugshond het volgende:[Centraal Hurricane Katrina] Problemen in New Orleans deel 7 (laatste postings) en Nieuwe orkaan belemmert terugkeer. samenvoegen tot een centraal [Rita] orkaan topic. Die begint nu goed te lopen. Eerste evacuatie maatregelingen zijn al van kracht.
Maakt denk ik weinig uit waar deze staat. Even lachen en afzakken zou ik zeggen.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:31 schreef McCarthy het volgende:
Paris Hilton vulgair en lelijk
is dit wel nieuws?
niet meer iets voor lifestyle?
Tja.. dat is ook een optiequote:Op woensdag 21 september 2005 11:02 schreef Mutant01 het volgende:
Ow, had hem net geslotenMoet wat vaker refreshen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |