ik moet beleefd zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef sp3c het volgende:
ga dr nu niet altijd op in
zeg gewoon 'haha, fuck is op met je flauwe grappen sp3c' dan snap ik het
Zo'n OP moet gewoon kunnen. Wel wat opgeschoond trouwens.quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:49 schreef SCH het volgende:
Islamitische school net een normale school
Heeft het wel zin om dit topic open te laten? Misschien kan er een nieuw topic met een serieuze openingspost worden geopend. Met het sarcasme van de OP is het niet zo gek dat het topic niet van de grond komt, c.q. ontspoort.
Hey McCarthy, ik kan niet zomaar op jouw verzoek iemands OP gaan wijzigen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:00 schreef McCarthy het volgende:
Noorwegen als Waarachtige Grootmacht
hey klowjow, stop deze 3 linkjes effe in de OP, wel zo duidelijk. mijn 2 posts mag je wissen
OP's in NWS die louter uit satire en ONZ bestaan mogen dus. Goed om te weten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zo'n OP moet gewoon kunnen. Wel wat opgeschoond trouwens.
Tsk tsk... je zou toch moeten weten dat dit soort opmerkingen geen indruk op me maken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:55 schreef SCH het volgende:
Of durf je niet tegen die engerd op te treden?![]()
Ik kan geen andere reden verzinnen. Bij vrijwel iedere andere user zou je het topic gesloten hebben, daar ben ik zeker van.quote:Op zondag 11 september 2005 00:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Tsk tsk... je zou toch moeten weten dat dit soort opmerkingen geen indruk op me maken..
Hier ben ik niet gevoelig voor.quote:Op zondag 11 september 2005 00:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan geen andere reden verzinnen. Bij vrijwel iedere andere user zou je het topic gesloten hebben, daar ben ik zeker van.
Ik vind die opmerking over gevoeligheid nogal storend, je geeft er eigenlijk mee aan dat ik wel een punt heb.quote:Op zondag 11 september 2005 00:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hier ben ik niet gevoelig voor..
Maar ik wil het best met je over die OP hebben hoor. Wat vind je er precies zo storend aan?
Helaas, ik moet je alweer teleurstellen. Het enige dat ik ermee aangeef is dat ik je poging mij te bewegen op te treden waar ik dat niet nodig acht, door te suggereren dat ik bang zou zijn voor R@b (hoe kinderachtig denk je dat ik benquote:Op zondag 11 september 2005 00:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind die opmerking over gevoeligheid nogal storend, je geeft er eigenlijk mee aan dat ik wel een punt heb.
Wat is er niet serieus aan de OP? Het is toch overduidelijk sarcasme? Zijn standpunt is toch volkomen duidelijk? Daar gaat het toch juist om bij het geven van je mening over een onderwerp... dat deze duidelijk overkomt?quote:De titel is alleen al onzinnig en de hele OP borduurt daar op voort op een akelig cynische toon.
Waarom niet gewoon een serieuze OP waarin de TS uiteenzet wat hem zo stoort aan die scholen?
ik vind het al met al een slechte OP. Geen directe link naar het rapport, De totale ranking staat er niet eens, magere uitleg over wat het nu precies is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hey McCarthy, ik kan niet zomaar op jouw verzoek iemands OP gaan wijzigen..
Als Hallulama dat graag wil kan ik het wel doen, maar zo staan ze toch ook goed? Als iemand voldoende geïnteresseerd is komt die persoon vanzelf wel bij jouw post terecht.
Je doet nou net of er geen achter de schermen bestaat en of er geen andere belangen meespelen. Ik speel niet op je gevoel hoor - ik heb wellicht wat langer ervaring op Fok! met dit soort dingen. Is niet lullig bedoeld maar het is nou eenmaal een feit dat de crew elkaar vaak dekt.quote:Op zondag 11 september 2005 00:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Helaas, ik moet je alweer teleurstellen. Het enige dat ik ermee aangeef is dat ik je poging mij te bewegen op te treden waar ik dat niet nodig acht, door te suggereren dat ik bang zou zijn voor R@b (hoe kinderachtig denk je dat ik ben) weinig verheffend vind.
Ik geloof ook niet dat je werkelijk denkt dat dat een mogelijke reden zou zijn, en vermoed dan ook dat je op deze manier op mijn gevoel probeert te spelen, in een trieste poging tot manipulatie. Mocht het nog niet duidelijk zijn, dit kan ik niet echt waarderen. Je kunt ook gewoon aangeven wat je vervelend vindt aan de post, en mij ervan proberen te overtuigen dat deze aangepast zou moeten worden, zonder al dat zinloze gelul eromheen.
Dat is nou precies het probleemquote:Wat is er niet serieus aan de OP? Het is toch overduidelijk sarcasme?
Ik vind het niet duidelijk - het is louter sarcasme en verder niks, niks geen mening of opzet tot iets anders.quote:Zijn standpunt is toch volkomen duidelijk? Daar gaat het toch juist om bij het geven van je mening over een onderwerp... dat deze duidelijk overkomt?
Of dit nu het geval is of niet, het feit dat jij automatisch die conclusie lijkt te trekken in dit geval vind ik best irritant.quote:Op zondag 11 september 2005 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Je doet nou net of er geen achter de schermen bestaat en of er geen andere belangen meespelen. Ik speel niet op je gevoel hoor - ik heb wellicht wat langer ervaring op Fok! met dit soort dingen. Is niet lullig bedoeld maar het is nou eenmaal een feit dat de crew elkaar vaak dekt.
Je merkt zelf op dat de OP duidelijk sarcastisch is, dit maakt toch gelijk duidelijk wat zijn mening is over hetgeen hij met zoveel sarcasme vermeldt? Voor mij is het in ieder geval erg duidelijk.quote:Dat is nou precies het probleem
[..]
Ik vind het niet duidelijk - het is louter sarcasme en verder niks, niks geen mening of opzet tot iets anders.
Dat spijt me.quote:Op zondag 11 september 2005 20:53 schreef kLowJow het volgende:
Of dit nu het geval is of niet, het feit dat jij automatisch die conclusie lijkt te trekken in dit geval vind ik best irritant..
Het enige dat het duidelijk maakt is dat hij TEGEN is. Hij vindt het allemaal maar stom. Ik vind dat niet zo heel veel duidelijkheid bieden en zou liever zien dat hij een discussie aanzwengelt. Met een topictitel die mij duidelijk maakt welke kant het uit gaat.quote:Je merkt zelf op dat de OP duidelijk sarcastisch is, dit maakt toch gelijk duidelijk wat zijn mening is over hetgeen hij met zoveel sarcasme vermeldt? Voor mij is het in ieder geval erg duidelijk.
Zelf heb ik eerder een voorkeur voor een neutrale topictitel. Ik zie simpelweg een topic waarin de TS op sarcastische wijze zijn mening geeft over het nieuwsbericht. Ik zou inderdaad ook graag zien dat men in OP's wat meer moeite zou nemen de discussie vorm te geven en af te kaderen. Dit is echter geen vereiste, en ik vind deze OP niet slechter dan de gemiddelde OP in NWS.quote:Op zondag 11 september 2005 22:01 schreef SCH het volgende:
Het enige dat het duidelijk maakt is dat hij TEGEN is. Hij vindt het allemaal maar stom. Ik vind dat niet zo heel veel duidelijkheid bieden en zou liever zien dat hij een discussie aanzwengelt. Met een topictitel die mij duidelijk maakt welke kant het uit gaat.
dan zal ik nu maar hier gaan zeiken, omdat je kennelijk nier bereid bent om de rest van het topic naar behoren op te schonen. vind jij het normaal om topics te vervuilen door 1000x een nutteloos woord te spellen? ik vind dergelijk gedrag nogal storend, en maak dat kenbaar door een sinische opmerking te plaatsen. hierop was ook alweer gereageerd, waarop ik opnieuw de discussie uitlokte. in plaats van dan maar die posts te laten staan haal je alles weg, waardoor de discussie wordt doodgeslagen. sluit dat topic dan ook meteen maar. het ging verder toch meer nergens over.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:06 schreef kLowJow het volgende:
Beetje opgeschoond.
-erwin-, kap eens met dat getrol, hier en in andere topics.
nee dat is het ook niet. maar zorg er dan wel voor dat je het correct doet ipv halfslachtig of selectief. maar dat heb je inmiddels in 1 van de 2 genoemde gevallen gedaan. en ik kan me nog wel meer voorvallen herinneren, maar dat is verder niet relevant.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:11 schreef kLowJow het volgende:
Je draaft door. Wat jij omschrijft als cynisch of saracastisch is in feite gewoon schelden. Dat dit wordt verwijderd zou niet zo verrassend moeten zijn.
daar ben ik niet van op de hoogte.quote:Waarom ik je nog even bij naam noemde was omdat ik gisteren ook al zo'n misplaatste opmerking verwijderde, en ik er zeker van wilde zijn dat je hiervan op de hoogte was.
het ging in dit geval niet om het schelden zelf, maar om de sinische werking die daar van uit ging. het is uiteraard niet mijn taak om dergelijke misstanden te corrigeren, maar het is wel behoorlijk frustrerend een discussie proberen te voeren met lieden die dermate mate tekort schieten in hun capaciteiten dat dergelijk gedrag tot uiting komt.quote:Ik kan zelf niet bannen, heb geen ban voor je aangevraagd, en ben dit ook nog niet van plan. Waar het om gaat is dat jij je (wat meer) inhoudt, of je nu zelf van mening bent dat een ander hier (voldoende) aanleiding toe geeft of niet, (op andere users) schelden is simpelweg onacceptabel.
Ik verwijder alles waarvan ik vind dat het verwijderd dient te worden. Wanneer je iets tegenkomt waarvan je vindt dat het verwijderd dient te worden kun je het hier melden of een topicreport plaatsen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:59 schreef -erwin- het volgende:
[..]
nee dat is het ook niet. maar zorg er dan wel voor dat je het correct doet ipv halfslachtig of selectief. maar dat heb je inmiddels in 1 van de 2 genoemde gevallen gedaan. en ik kan me nog wel meer voorvallen herinneren, maar dat is verder niet relevant.
Dat komt wellicht omdat het niet gisteren was maar vanmiddag.quote:daar ben ik niet van op de hoogte.
Irrelevant. Het is kinderachtig en wordt verwijderd. Daarbij is het onmogelijk zaken die normaliter verwijderd zouden worden, te laten staan wanneer iemand aangeeft dat het om "de sinische werking" gaat. Het is overigens cynisch(e).quote:het ging in dit geval niet om het schelden zelf, maar om de sinische werking die daar van uit ging.
Daar ga je dus vooral de fout in, en dat vind ik het meest storend. Mensen die een andere mening zijn toegedaan dan jij schilder je af als dom. Dit is uiteraard niet bevorderlijk voor een discussie. Zonder mensen die ergens anders over denken dan jij is er geen discussie.quote:het is uiteraard niet mijn taak om dergelijke misstanden te corrigeren, maar het is wel behoorlijk frustrerend een discussie proberen te voeren met lieden die dermate mate tekort schieten in hun capaciteiten dat dergelijk gedrag tot uiting komt.
Ja. Je kan niet verwijderen en posten tegelijk. Zie laatste post.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:20 schreef sp3c het volgende:
meer mods actief momenteel of zit ik weer te prutsen?
er verdwijnen berichten voor mijn ogen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |