ik moet zo de wc nog schoonmaken hierquote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb best zin om nu op een terrasje te zitten, maar ik ken hier niemand. En alleen is ook al zo wat.
Als je nou in Leiden gewoond had...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb best zin om nu op een terrasje te zitten, maar ik ken hier niemand. En alleen is ook al zo wat.
Als jij nou in Delft gewoond had..quote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
Als je nou in Leiden gewoond had...
Delftquote:Op donderdag 8 september 2005 19:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als jij nou in Delft gewoond had..
Ik zou niet weten wat jullie te bieden hebben wat wij niet hebbenquote:
eehm... eehnm.. wij hebben onze eigen kernreactorquote:Op donderdag 8 september 2005 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou niet weten wat jullie te bieden hebben wat wij niet hebben![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
eehm... eehnm.. wij hebben onze eigen kernreactordaar trek je pas vrouwen mee aan
NOG verder van al mn vrienden af.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je nou in Leiden gewoond had...
* nixxx terugzwaaitquote:Op donderdag 8 september 2005 19:35 schreef melismay het volgende:
* melismay zwaait ontzettend overdreven!![]()
![]()
melbierquote:Op donderdag 8 september 2005 19:42 schreef melismay het volgende:
Het maakt me allemaal niet zo veel uit, heb nog nooit een bijnaam gehad, dus ik zou zeggen... Verzin wat leuks
Met de nadruk op leuks he?!
kletskousquote:Op donderdag 8 september 2005 19:42 schreef melismay het volgende:
Het maakt me allemaal niet zo veel uit, heb nog nooit een bijnaam gehad, dus ik zou zeggen... Verzin wat leuks
Met de nadruk op leuks he?!
Anders blijft ze singlequote:Op donderdag 8 september 2005 19:56 schreef nixxx het volgende:
begin daar dan mee !
Mag, ik kan je niet meer dan gelijk gevenquote:
mel niet hoor.. zodra ze eindelijk eens het postkantoor van arnhem gevonden heeft... nou ja.. dat zien we dan wel op de FPquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Mag, ik kan je niet meer dan gelijk geven
Gelukkig heb ik mijn Das-jes allemaal al op zodat ik je er geen aanbieden kanquote:
Een brute vrijpartijquote:Op donderdag 8 september 2005 20:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
mel niet hoor.. zodra ze eindelijk eens het postkantoor van arnhem gevonden heeft... nou ja.. dat zien we dan wel op de FP
Als ik 1 negatieve eigenschap heb he.. dan is het wel dat ik mijn vunzige hersenspinsels niet binnen kan houden.. echt.. niet lullig bedoeld (quote:
Die heb ik al gelezenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als ik 1 negatieve eigenschap heb he.. dan is het wel dat ik mijn vunzige hersenspinsels niet binnen kan houden.. echt.. niet lullig bedoeld () maar Australische lerares had groepseks met leerlingen
Meer drinken.. en eventueel een 2de studie in Delft overwegenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik drink bier, ik ben ook single.
Er klopt iets niet
Wat hij zegtquote:Op donderdag 8 september 2005 20:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Meer drinken.. en eventueel een 2de studie in Delft overwegen
mocht je willen!quote:
Euh,quote:Op donderdag 8 september 2005 20:14 schreef nixxx het volgende:
* nixxx luistert party animals
dus of je nu naar mijn advies moet luisteren....
Verstandige meid... maar ja.. let wel op wie dit nou weer zegtquote:
Jij welquote:
Muts!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok is getting confused now![]()
wat is het nou? moet ik nou wel of niet naar je luisteren?quote:
Ik zeg hier toch duidelijk dat je je eigen beslissing moet nemen om mij wel of niet te vertrouwen?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wat is het nou? moet ik nou wel of niet naar je luisteren?
mannen waren toch altijd zo duidelijk
vrouwen moeten eens zelf beslissingen makenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wat is het nou? moet ik nou wel of niet naar je luisteren?
mannen waren toch altijd zo duidelijk
ja!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:59 schreef Twisted_fok het volgende:
We maken volgens jullie toch altijd de verkeerde![]()
jij hebt niet opgelet bij biologie he eehmquote:Op donderdag 8 september 2005 20:47 schreef Pheno het volgende:
vrouwen moeten eens zelf beslissingen maken
Biologie is voor vrouwenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij hebt niet opgelet bij biologie he eehmja daar ben ik het mee eens
Ik ook niet, ze zijn echt van het zwakke geslachtquote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef nixxx het volgende:
nou.. krijg ik niet eens reactie op mijn uitermate macho/chauvinistische uitspraak...
oud nieuws...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef Pheno het volgende:
Ik ook niet, ze zijn echt van het zwakke geslacht![]()
Is goed, we drinken het topic wel volquote:Op donderdag 8 september 2005 21:11 schreef nixxx het volgende:
rood wijntje Pheno?
*drinkt snel wijn opquote:
niet voor kleine meisjes... hoe lang ben jij?quote:
Schenk nog maar een keer in, het rode gevaar is weer wegquote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef nixxx het volgende:
Juistem.. en het is dat het een nietroken topic is, anders stak ik een dikke sigaar op...7 doh die heb ik niet in huis
ongesteldheidquote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schenk nog maar een keer in, het rode gevaar is weer weg
1.70 dus dat valt mee... in omvang trouwens ook nietquote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet voor kleine meisjes... hoe lang ben jij?
jij dan ook een Merlotje .. assiequote:
Ik had het meer over haar haarkleur, haar maandcycli hoef ik niet te kennenquote:
Waar zie jij dan een bordje hangen ??quote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef nixxx het volgende:
Juistem.. en het is dat het een nietroken topic is, anders stak ik een dikke sigaar op...7 doh die heb ik niet in huis
Dank . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 21:16 schreef nixxx het volgende:
jij dan ook een Merlotje .. assie
Daar kom je vanzelf wel achter . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef Pheno het volgende:
Ik had het meer over haar haarkleur, haar maandcycli hoef ik niet te kennen![]()
Dat is te doen.. en op je fotos te zien , tsja niet broodmager iig.. maar broodmager vind ik dan ook weer niets. geef mij maar wat om beet te houdenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:16 schreef melismay het volgende:
1.70 dus dat valt mee... in omvang trouwens ook niet
nee hoor, als het goed is nietquote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf wel achter . . .![]()
Dat vind ik nou ook! Je moet het niet horen rammelen zeg ik altijdquote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat is te doen.. en op je fotos te zien , tsja niet broodmager iig.. maar broodmager vind ik dan ook weer niets. geef mij maar wat om beet te houden
Das neprood.. heur haar dan hequote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef Pheno het volgende:
Ik had het meer over haar haarkleur, haar maandcycli hoef ik niet te kennen
Johquote:
Rammelaars zijn voor babies.. maar ik heb eik maar behoefte aan1 vrouw...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:20 schreef Pheno het volgende:
Dat vind ik nou ook! Je moet het niet horen rammelen zeg ik altijd![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat is te doen.. en op je fotos te zien , tsja niet broodmager iig.. maar broodmager vind ik dan ook weer niets. geef mij maar wat om beet te houden
je hebt een droomvrouwquote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Rammelaars zijn voor babies.. maar ik heb eik maar behoefte aan1 vrouw...
droom vrouw.. je weet niet hoe raak je hiermee zitquote:
Je droomtquote:Op donderdag 8 september 2005 21:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
droom vrouw.. je weet niet hoe raak je hiermee zit
Ik wel eens iemand wijsgemaakt dat het echt was....quote:
soms.... maar dan zet ik een goed muziekje op ofzoquote:
Dan ga je met Dromenvanger mee trainenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef melismay het volgende:![]()
Ik zal nooit supermager zijn, heb ik ook geaccepteerd, maar wil wel weer iets meer in vorm komen
Mijn ideale droomvrouw is een nachtmerrie geworden . . .quote:
Nou al de zenuwen ??quote:Op donderdag 8 september 2005 21:30 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop dat ik vandaag wat beter kan slapen![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mijn ideale droomvrouw is een nachtmerrie geworden . . .![]()
![]()
Waarvoor?quote:
Sinds wanneer is het hier niet roken?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef nixxx het volgende:
We hebben een afzuiger hier, dus van mij mag jequote:Op donderdag 8 september 2005 21:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het hier niet roken?
* Twisted_fok steekt peuk op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |