Heb je dan niet een sigaar voor me? sigaretten zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 21:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Sinds wanneer is het hier niet roken?
* Twisted_fok steekt peuk op
Hoi _Arual_quote:Op donderdag 8 september 2005 21:36 schreef Pheno het volgende:
We hebben een afzuiger hier, dus van mij mag je
Nee want ik vind sigarenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Heb je dan niet een sigaar voor me? sigaretten zijn
Die is er vandaag nietquote:Op donderdag 8 september 2005 21:39 schreef nixxx het volgende:
en eentje uit het vorige topic..
[..]
Hoi _Arual_
jaja i kweet het soms moet ik mijn bek gewoon ouden.....
pijpen dan?quote:
Ik zou hast met je meeleven... ware het niet dat mijn droom vrouw hier ook niet isquote:
+1 subtielquote:
En pijp ??quote:
Ik kan je niet verder helpen denk ikquote:Op donderdag 8 september 2005 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zou hast met je meeleven... ware het niet dat mijn droom vrouw hier ook niet is
Te laatquote:
Nee manquote:Op donderdag 8 september 2005 21:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan ga je met Dromenvanger mee trainenlekker fanatiek
Love handlesquote:
Hmm dansen... nooit gekundquote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef melismay het volgende:
Nee man
Ik ga lekker mijn danstrainingen weer oppakken
Truste twistie.. en plezier met mel morgen/zaterdag?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga mn zwakke lijf ook maar weer te ruste leggen voor vandaag,
trusten allemaal![]()
Iedereen kan dansen... Het is gewoon lopen op muziekquote:
En ik zal het ook nooit kunnenquote:
Ja... bijna... en nu ben ik nog in [singles] aan het posten ookquote:Op donderdag 8 september 2005 21:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Iedereen kan dansen... Het is gewoon lopen op muziek
Het gaat slecht met jequote:Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja... bijna... en nu ben ik nog in [singles] aan het posten ook![]()
Ja, vanaf nu af aan gaat het alleen nog maar bergafwaartsquote:Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja... bijna... en nu ben ik nog in [singles] aan het posten ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |