Heb je dan niet een sigaar voor me? sigaretten zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 21:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Sinds wanneer is het hier niet roken?
* Twisted_fok steekt peuk op
Hoi _Arual_quote:Op donderdag 8 september 2005 21:36 schreef Pheno het volgende:
We hebben een afzuiger hier, dus van mij mag je
Nee want ik vind sigarenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Heb je dan niet een sigaar voor me? sigaretten zijn
Die is er vandaag nietquote:Op donderdag 8 september 2005 21:39 schreef nixxx het volgende:
en eentje uit het vorige topic..
[..]
Hoi _Arual_
jaja i kweet het soms moet ik mijn bek gewoon ouden.....
pijpen dan?quote:
Ik zou hast met je meeleven... ware het niet dat mijn droom vrouw hier ook niet isquote:
+1 subtielquote:
En pijp ??quote:
Ik kan je niet verder helpen denk ikquote:Op donderdag 8 september 2005 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zou hast met je meeleven... ware het niet dat mijn droom vrouw hier ook niet is
Te laatquote:
Nee manquote:Op donderdag 8 september 2005 21:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan ga je met Dromenvanger mee trainenlekker fanatiek
Love handlesquote:
Hmm dansen... nooit gekundquote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef melismay het volgende:
Nee man
Ik ga lekker mijn danstrainingen weer oppakken
Truste twistie.. en plezier met mel morgen/zaterdag?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga mn zwakke lijf ook maar weer te ruste leggen voor vandaag,
trusten allemaal![]()
Iedereen kan dansen... Het is gewoon lopen op muziekquote:
En ik zal het ook nooit kunnenquote:
Ja... bijna... en nu ben ik nog in [singles] aan het posten ookquote:Op donderdag 8 september 2005 21:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Iedereen kan dansen... Het is gewoon lopen op muziek
Het gaat slecht met jequote:Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja... bijna... en nu ben ik nog in [singles] aan het posten ook![]()
Ja, vanaf nu af aan gaat het alleen nog maar bergafwaartsquote:Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja... bijna... en nu ben ik nog in [singles] aan het posten ook![]()
he's doomed!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, vanaf nu af aan gaat het alleen nog maar bergafwaarts
Misschien raak ik nog wel in ee ndiscussie met JoeyTquote:Op donderdag 8 september 2005 22:03 schreef melismay het volgende:
Ja, vanaf nu af aan gaat het alleen nog maar bergafwaarts
Daar willen wij ik je best wel bij helpen . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef nixxx het volgende:
zeg dat wel... en ik heb nog een halve fles wijn... wie maakt me los?
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar willen wij ik je best wel bij helpen . . .
Waar zouden we zijn zonder de .. eeh alcoholquote:Op donderdag 8 september 2005 22:09 schreef ThunderChild het volgende:
Daar willen wij ik je best wel bij helpen . . .
JoeyT is het type waarvoor je als vader een geladen shotgun hebt... en geloof me.. ik zou em gebruikenquote:
Weet je wat.. laat die shotgun maar zitten... 7.62 mm is veel nauwkeuriger over afstandenquote:
Ik zou het niet weten . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef nixxx het volgende:
Waar zouden we zijn zonder de .. eeh alcohol
Het betere werkquote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef QyRoZ het volgende:
Doe maar 500 liter.
hmm * nixxx kijkt rond... alleen nog fles brandspiritus ziet....quote:
Dat werkt op zich ookquote:Op donderdag 8 september 2005 22:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmm * nixxx kijkt rond... alleen nog fles brandspiritus ziet....
Zag net iets in hvjjn...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:38 schreef Pheno het volgende:
Maar waarom Q?
Herinneringen aan de zelfmoord van mijn toenmalig allerbeste vriendin, zo'n drie jaar geleden.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:38 schreef Pheno het volgende:
Maar waarom Q?
Zoiets houd je helaas niet tegenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Herinneringen aan de zelfmoord van mijn toenmalig allerbeste vriendin, zo'n drie jaar geleden.
Zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef QyRoZ het volgende:
Herinneringen aan de zelfmoord van mijn toenmalig allerbeste vriendin, zo'n drie jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |