Ik heb tenminste een mooie auto die weinig nodig heeft om er 'cool' uit te zien . . .quote:
En dan nog.. zou ik hem niet laten pimpen.. dus!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ook niet, pimpt moeilijk heh.
O jee, nou komt het . . .quote:
Doe esquote:
Die heb ik ooit gedownload en ik heb hun videoclipsquote:Op woensdag 7 september 2005 22:31 schreef nixxx het volgende:
ik zit naar een cd van B*Witched te luisteren... ja daar heb ik een cd van...
iets met rollercoaster ofzo?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:32 schreef melismay het volgende:Dat eerste liedje van hun was wel komisch
O mijn god !!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:31 schreef nixxx het volgende:
ik zit naar een cd van B*Witched te luisteren... ja daar heb ik een cd van...
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef Pheno het volgende:
Die heb ik ooit gedownload en ik heb hun videoclips![]()
Ik zit bij een van huis uit engelse ripgroep, dus ja, zelfs live clipversies heb ikquote:
Een koe is geen muschquote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef QyRoZ het volgende:
Dusch.
Hmm, die herinner ik me nog wel, jaquote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef melismay het volgende:
snip
je zit mee te neurien he.. in je hoofd..quote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef melismay het volgende:
<knip>
Ja!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
je zit mee te neurien he.. in je hoofd..
Ik kijk nu naar de clipsquote:
Dat was ook grappig jaquote:
Rollercoasterquote:
Melismay denkt net aan je, dus we hebben een match!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef Viper_74 het volgende:
Welke meid wil zat/zon iets afspreken, gewoon ff wat drinken en lullen
I'm serious here
mel, het is voor jou!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef Viper_74 het volgende:
Welke meid wil zat/zon iets afspreken, gewoon ff wat drinken en lullen
I'm serious here
GMTAquote:
Ik heb zaterdag al een afspraakquote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Melismay denkt net aan je, dus we hebben een match!
ik hoef niet eens te gokken of wel...quote:
Smoesjesquote:Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag al een afspraak
Ja, het ging weer eensquote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef melismay het volgende:
Lekker getraind Marc?
Nopequote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik hoef niet eens te gokken of wel...
quote:
nee, ze is nog steeds in die ontkenningsfase dat hebben we in dit topic al gezienquote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik hoef niet eens te gokken of wel...
geen last vanquote:Op woensdag 7 september 2005 22:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
kloterig onstabiel ADSL!
Tssssquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef Viper_74 het volgende:
may valt af
andere genodigden
NEE nixx, vrouwen bedoel ik dus
jammer... gratis bier sla ik niet snel af...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef Viper_74 het volgende:
may valt af
andere genodigden
NEE nixx, vrouwen bedoel ik dus
Ik zie je om 6 uur?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
het is nog geen eens focking 11 uur man
kerol
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
jammer... gratis bier sla ik niet snel af...hmmm beer...
Dat willen ALLE vrouwen toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:52 schreef melismay het volgende:Hoe kan ik nu ineens in een oogwenk afvallen!?
Zaterdag/zondag zei je!quote:
Nixxx!! wat ben je scherp vandaag!quote:
Make up your mind... mag ik wel of niet... en belangrijker, betaal jij mijn bier ?quote:
als een scheermes mellie.. ow ja.. scheren, dat kan ik ook wel weer eens doen... morgen danquote:
dahaaaag!quote:
Het was alleen drinken en lullen, make up your mind!!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef Viper_74 het volgende:
Nixxx komt zat. bier zuipen
may komt zon. nuecken
lullen nog wel.. viper en zijn vrienden... dan pass ik denk ik maar...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:57 schreef melismay het volgende:
Het was alleen drinken en lullen, make up your mind!!
ja maar die gast woont ook in arnhem... das ver weg hoor...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef melismay het volgende:
Ah nixxx, als jij komt, kom ik ook!
ja nu echt... ik wilde nog even kijken of er nog wat spannends gebeuren zou, maar p_p die met jou wil neuken is zooooo standaardquote:
Ik ben een waardeloos roddelaar, dus dat blijft zoquote:Op woensdag 7 september 2005 23:26 schreef melismay het volgende:
Er is ook niemand om mee te roddelen
Heyquote:
Nou, slaap lekker danquote:Op woensdag 7 september 2005 23:45 schreef melismay het volgende:
Ik ben ook best moeiig eigenlijk, dus je moet of iets interessants verzinne, of ik ga slapen
Eerst student, dan postbode!quote:
Bummer... ernstig?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
tof, m'n oma ligt in het ziekenhuis....
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
tof, m'n oma ligt in het ziekenhuis....
gevallen in d'r huis, waarschijnlijk schouder gebroken en ze had ook weer last van d'r heup.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:08 schreef melismay het volgende:
[..]Is het heel erg?
Goedemorgen schatjes!
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
gevallen in d'r huis, waarschijnlijk schouder gebroken en ze had ook weer last van d'r heup.
oei... dingen breken als je ouder bent is serieus...quote:Op donderdag 8 september 2005 11:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
gevallen in d'r huis, waarschijnlijk schouder gebroken en ze had ook weer last van d'r heup.
En niks voor mij?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:15 schreef nixxx het volgende:
ik heb net genoeg voor mezelf man.. eh vrouw
boerenmeergranenbrood en palingworst en smeerkaas als beleg
Eten is goedquote:Op donderdag 8 september 2005 11:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
owja eten, ik wist dat ik wat vergeten was!
Ik al wel 2quote:Op donderdag 8 september 2005 11:17 schreef melismay het volgende:
[..]
En niks voor mij?
Blij dat ik net al 3 beschuitjes heb gegeten dan
Passen jullie wel op de lijn... tsjezus.. 2 beschuiten... dat word 10 kilometer hardlopen om eraf te krijgenquote:
Dat is niet de redenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Passen jullie wel op de lijn... tsjezus.. 2 beschuiten... dat word 10 kilometer hardlopen om eraf te krijgen
meer hou je niet binnen?quote:
ik ook!quote:Op donderdag 8 september 2005 11:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik heb zin in bier!
maar jeh bet het wel mooi voor elkaar gekregen dat je dat ene vak niet hoeft te volgenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Momenteel niet, ben niet zo goed in orde de laatste dagen
Simpel, de laatste neukt met de chefquote:Op donderdag 8 september 2005 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand enig idee hoe het kan zijn dat een bedrijf, netjes zoals het hoort een disfunctioneerden medewerker ontslaat, en dan op hetzelfde moment een nog grotere stoorzender een vast contract geeft
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Simpel, de laatste neukt met de chef
opgelost slotje
graag gedaanquote:Op donderdag 8 september 2005 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
die beelden wil ik dus echt niet voor me hebben zeg
![]()
Smerig ok, maar dit............![]()
Ja.. ik heb hem toch gekocht??quote:
vandaag welquote:Op donderdag 8 september 2005 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
Iets anders naast fokken? Kan dat dan?
Komt ie:quote:Op donderdag 8 september 2005 12:58 schreef nixxx het volgende:
* nixxx draait bobbie dylan - one more cup of coffee
Dan voelt ze zich ook wat beter hopelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 14:06 schreef melismay het volgende:
Twist krijgt zichzelf morgen terug!
Slechter dan ik kan nietquote:Op donderdag 8 september 2005 14:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan voelt ze zich ook wat beter hopelijk
zou ik niet zo hard zeggen... maar wat scheelt eraan Pheno?quote:
Het speelt weer opquote:Op donderdag 8 september 2005 14:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
zou ik niet zo hard zeggen... maar wat scheelt eraan Pheno?
Aan hyperventilatie is vrij weinig te doen jaquote:
Hoi .quote:
En voor de rest: jij niet, dat klopt.quote:
Blaasontsteking?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:15 schreef Pheno het volgende:
Chronisch gezeik.
En chronisch afgezeik op mijn virtueel persoon natuurlijk
Doe jij dan ooit wat ??quote:
Nee, hyperen....quote:Op donderdag 8 september 2005 14:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Blaasontsteking?
En afplassen op fok moet je je niets van aantrekken natuurlijk
Postbodes glurenquote:
Yep, helaas wel . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 14:22 schreef melismay het volgende:
Ben je nog steeds thuisgebleven TC?![]()
Nee, dat niet maar ik weet nou al wat 'ie zegt: "gewoon rust houden" . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 14:27 schreef melismay het volgende:
Ben je al naar de dok geweest?
Ik mocht een tijdje terug toch bij hem terugkomen op de maandag voor een onderzoek. Beetje jammer alleen dat ik al op zaterdag op de ic lagquote:Op donderdag 8 september 2005 15:20 schreef Pheno het volgende:
Dat zeggen alle doktoren. Die knakkers zijn lui. De mijne gooide m'n klachten op astma, zo geef die arme sloeber maar seratide. En als je nog meer last krijgt? Kom dan maar langs voor prednisol
Sukkels!
De enige goeie huisarts is een dooie huisarts . . .quote:
daar hoef jij je mooie hoofdje nog niet over te breken lieffie.. dat is iets voor de grote mensenquote:
en bedankt voor dit overweldigende compliment *kuch*quote:Op donderdag 8 september 2005 17:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar hoef jij je mooie hoofdje nog niet over te breken lieffie.. dat is iets voor de grote mensen
ik geef graag complimentjes.. dat vinden "de vrouwtjes" leukquote:Op donderdag 8 september 2005 17:47 schreef Twisted_fok het volgende:
en bedankt voor dit overweldigende compliment *kuch*
ik moet zo de wc nog schoonmaken hierquote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb best zin om nu op een terrasje te zitten, maar ik ken hier niemand. En alleen is ook al zo wat.
Als je nou in Leiden gewoond had...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb best zin om nu op een terrasje te zitten, maar ik ken hier niemand. En alleen is ook al zo wat.
Als jij nou in Delft gewoond had..quote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
Als je nou in Leiden gewoond had...
Delftquote:Op donderdag 8 september 2005 19:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als jij nou in Delft gewoond had..
Ik zou niet weten wat jullie te bieden hebben wat wij niet hebbenquote:
eehm... eehnm.. wij hebben onze eigen kernreactorquote:Op donderdag 8 september 2005 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou niet weten wat jullie te bieden hebben wat wij niet hebben![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
eehm... eehnm.. wij hebben onze eigen kernreactordaar trek je pas vrouwen mee aan
NOG verder van al mn vrienden af.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je nou in Leiden gewoond had...
* nixxx terugzwaaitquote:Op donderdag 8 september 2005 19:35 schreef melismay het volgende:
* melismay zwaait ontzettend overdreven!![]()
![]()
melbierquote:Op donderdag 8 september 2005 19:42 schreef melismay het volgende:
Het maakt me allemaal niet zo veel uit, heb nog nooit een bijnaam gehad, dus ik zou zeggen... Verzin wat leuks
Met de nadruk op leuks he?!
kletskousquote:Op donderdag 8 september 2005 19:42 schreef melismay het volgende:
Het maakt me allemaal niet zo veel uit, heb nog nooit een bijnaam gehad, dus ik zou zeggen... Verzin wat leuks
Met de nadruk op leuks he?!
Anders blijft ze singlequote:Op donderdag 8 september 2005 19:56 schreef nixxx het volgende:
begin daar dan mee !
Mag, ik kan je niet meer dan gelijk gevenquote:
mel niet hoor.. zodra ze eindelijk eens het postkantoor van arnhem gevonden heeft... nou ja.. dat zien we dan wel op de FPquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Mag, ik kan je niet meer dan gelijk geven
Gelukkig heb ik mijn Das-jes allemaal al op zodat ik je er geen aanbieden kanquote:
Een brute vrijpartijquote:Op donderdag 8 september 2005 20:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
mel niet hoor.. zodra ze eindelijk eens het postkantoor van arnhem gevonden heeft... nou ja.. dat zien we dan wel op de FP
Als ik 1 negatieve eigenschap heb he.. dan is het wel dat ik mijn vunzige hersenspinsels niet binnen kan houden.. echt.. niet lullig bedoeld (quote:
Die heb ik al gelezenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als ik 1 negatieve eigenschap heb he.. dan is het wel dat ik mijn vunzige hersenspinsels niet binnen kan houden.. echt.. niet lullig bedoeld () maar Australische lerares had groepseks met leerlingen
Meer drinken.. en eventueel een 2de studie in Delft overwegenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik drink bier, ik ben ook single.
Er klopt iets niet
Wat hij zegtquote:Op donderdag 8 september 2005 20:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Meer drinken.. en eventueel een 2de studie in Delft overwegen
mocht je willen!quote:
Euh,quote:Op donderdag 8 september 2005 20:14 schreef nixxx het volgende:
* nixxx luistert party animals
dus of je nu naar mijn advies moet luisteren....
Verstandige meid... maar ja.. let wel op wie dit nou weer zegtquote:
Jij welquote:
Muts!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok is getting confused now![]()
wat is het nou? moet ik nou wel of niet naar je luisteren?quote:
Ik zeg hier toch duidelijk dat je je eigen beslissing moet nemen om mij wel of niet te vertrouwen?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wat is het nou? moet ik nou wel of niet naar je luisteren?
mannen waren toch altijd zo duidelijk
vrouwen moeten eens zelf beslissingen makenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wat is het nou? moet ik nou wel of niet naar je luisteren?
mannen waren toch altijd zo duidelijk
ja!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:59 schreef Twisted_fok het volgende:
We maken volgens jullie toch altijd de verkeerde![]()
jij hebt niet opgelet bij biologie he eehmquote:Op donderdag 8 september 2005 20:47 schreef Pheno het volgende:
vrouwen moeten eens zelf beslissingen maken
Biologie is voor vrouwenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij hebt niet opgelet bij biologie he eehmja daar ben ik het mee eens
Ik ook niet, ze zijn echt van het zwakke geslachtquote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef nixxx het volgende:
nou.. krijg ik niet eens reactie op mijn uitermate macho/chauvinistische uitspraak...
oud nieuws...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef Pheno het volgende:
Ik ook niet, ze zijn echt van het zwakke geslacht![]()
Is goed, we drinken het topic wel volquote:Op donderdag 8 september 2005 21:11 schreef nixxx het volgende:
rood wijntje Pheno?
*drinkt snel wijn opquote:
niet voor kleine meisjes... hoe lang ben jij?quote:
Schenk nog maar een keer in, het rode gevaar is weer wegquote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef nixxx het volgende:
Juistem.. en het is dat het een nietroken topic is, anders stak ik een dikke sigaar op...7 doh die heb ik niet in huis
ongesteldheidquote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schenk nog maar een keer in, het rode gevaar is weer weg
1.70 dus dat valt mee... in omvang trouwens ook nietquote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet voor kleine meisjes... hoe lang ben jij?
jij dan ook een Merlotje .. assiequote:
Ik had het meer over haar haarkleur, haar maandcycli hoef ik niet te kennenquote:
Waar zie jij dan een bordje hangen ??quote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef nixxx het volgende:
Juistem.. en het is dat het een nietroken topic is, anders stak ik een dikke sigaar op...7 doh die heb ik niet in huis
Dank . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 21:16 schreef nixxx het volgende:
jij dan ook een Merlotje .. assie
Daar kom je vanzelf wel achter . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef Pheno het volgende:
Ik had het meer over haar haarkleur, haar maandcycli hoef ik niet te kennen![]()
Dat is te doen.. en op je fotos te zien , tsja niet broodmager iig.. maar broodmager vind ik dan ook weer niets. geef mij maar wat om beet te houdenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:16 schreef melismay het volgende:
1.70 dus dat valt mee... in omvang trouwens ook niet
nee hoor, als het goed is nietquote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf wel achter . . .![]()
Dat vind ik nou ook! Je moet het niet horen rammelen zeg ik altijdquote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat is te doen.. en op je fotos te zien , tsja niet broodmager iig.. maar broodmager vind ik dan ook weer niets. geef mij maar wat om beet te houden
Das neprood.. heur haar dan hequote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef Pheno het volgende:
Ik had het meer over haar haarkleur, haar maandcycli hoef ik niet te kennen
Johquote:
Rammelaars zijn voor babies.. maar ik heb eik maar behoefte aan1 vrouw...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:20 schreef Pheno het volgende:
Dat vind ik nou ook! Je moet het niet horen rammelen zeg ik altijd![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat is te doen.. en op je fotos te zien , tsja niet broodmager iig.. maar broodmager vind ik dan ook weer niets. geef mij maar wat om beet te houden
je hebt een droomvrouwquote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Rammelaars zijn voor babies.. maar ik heb eik maar behoefte aan1 vrouw...
droom vrouw.. je weet niet hoe raak je hiermee zitquote:
Je droomtquote:Op donderdag 8 september 2005 21:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
droom vrouw.. je weet niet hoe raak je hiermee zit
Ik wel eens iemand wijsgemaakt dat het echt was....quote:
soms.... maar dan zet ik een goed muziekje op ofzoquote:
Dan ga je met Dromenvanger mee trainenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef melismay het volgende:![]()
Ik zal nooit supermager zijn, heb ik ook geaccepteerd, maar wil wel weer iets meer in vorm komen
Mijn ideale droomvrouw is een nachtmerrie geworden . . .quote:
Nou al de zenuwen ??quote:Op donderdag 8 september 2005 21:30 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop dat ik vandaag wat beter kan slapen![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mijn ideale droomvrouw is een nachtmerrie geworden . . .![]()
![]()
Waarvoor?quote:
Sinds wanneer is het hier niet roken?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef nixxx het volgende:
We hebben een afzuiger hier, dus van mij mag jequote:Op donderdag 8 september 2005 21:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het hier niet roken?
* Twisted_fok steekt peuk op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |